PDA

Bekijk Volledige Versie : Secularisme grootste vijand



e r t a n
05-11-03, 14:12
Het secularisme heeft het christendom overwonnen. De recente wijding van de Amerikaanse homo Robinson tot bisschop in de Anglicaanse kerk is daar weer eens een bewijs van. Het secularisme wil ook een overwinning op de islam. Deze zou hervormd, gereformeerd en verlicht moeten worden volgens de seculieren om zo te komen tot een aangepaste islam, de 'seculiere islam'.

Een 'islam' waarbij die waarden en normen overboord worden gegooid die ingaan tegen de westerse seculiere waarden en normen. Dit houdt bijvoorbeeld de ontsluiering van de vrouw in, het identificeren met een bepaalde nationaliteit en het verplicht accepteren van homoseksualiteit.

De seculieren willen hun doel bereiken door moslims allerlei beperkingen op te leggen. Imams die de ware islam verkondigen worden gedreigd het land te worden uitgezet. Trouwen met een vrome moslim uit land van herkomst wordt bemoeilijkt. Moslimscholen worden extra in de gaten gehouden met als doel het te sluiten.

Zal het secularisme uiteindelijk ook de islam overwinnen? Zal het woord van de mens, dat wat gisteren verboden was vandaag tot niet-verboden verklaart, het kunnen winnen van het woord van God? Het antwoord lijkt me duidelijk.

De islam is onveranderbaar, hoe hard de seculieren het ook proberen, de islam zal altijd blijven zoals het is. Individuele moslims kunnen wel misleid worden door de seculieren. Aan ons de taak ze weer op het rechte pad te brengen, inshaAllah.

Mark
05-11-03, 14:14
Geplaatst door e r t a n
Het secularisme heeft het christendom overwonnen. De recente wijding van de Amerikaanse homo Robinson tot bisschop in de Anglicaanse kerk is daar weer eens een bewijs van. Het secularisme wil ook een overwinning op de islam. Deze zou hervormd, gereformeerd en verlicht moeten worden volgens de seculieren om zo te komen tot een aangepaste islam, de 'seculiere islam'.

Een 'islam' waarbij die waarden en normen overboord worden gegooid die ingaan tegen de westerse seculiere waarden en normen. Dit houdt bijvoorbeeld de ontsluiering van de vrouw in, het identificeren met een bepaalde nationaliteit en het verplicht accepteren van homoseksualiteit.

De seculieren willen hun doel bereiken door moslims allerlei beperkingen op te leggen. Imams die de ware islam verkondigen worden gedreigd het land te worden uitgezet. Trouwen met een vrome moslim uit land van herkomst wordt bemoeilijkt. Moslimscholen worden extra in de gaten gehouden met als doel het te sluiten.

Zal het secularisme uiteindelijk ook de islam overwinnen? Zal het woord van de mens, dat wat gisteren verboden was vandaag tot niet-verboden verklaart, het kunnen winnen van het woord van God? Het antwoord lijkt me duidelijk.

De islam is onveranderbaar, hoe hard de seculieren het ook proberen, de islam zal altijd blijven zoals het is. Individuele moslims kunnen wel misleid worden door de seculieren. Aan ons de taak ze weer op het rechte pad te brengen, inshaAllah.

Jouw kleinkinderen zullen al pillenslikkende, tienersexende atheistjes zijn :)

ZbaqZbaq
05-11-03, 14:18
AEL in Zwolle....



.........Mensen ik kan u vertellen dat er geen gevaar komt van de Islam. Het echte gevaar komt van de seculieren. Het geloof van deze seculieren…n.l. het niet geloven in God en het ontkennen van de Schepping is de drijfveer voor dit onderdrukkende en repressieve beleid. Wij dringen ons geloof niet op aan hun…zij dringen hun ongeloof op aan ons..........

Simon
05-11-03, 14:19
Geplaatst door e r t a n
Het secularisme heeft het christendom overwonnen.

Het is je blijkbaar ontgaan dat Robinson Christen is . En als de Islam onveranderbaar is dan is dat jammer want God verandert voortdurend van mening.

Simon

Mark
05-11-03, 14:22
Wij atheisten dringen ons ongeloof aan NIEMAND op, de harten van de mensen worden echter vanzelf verwarmd door onze boodschap. Op die manier sluit langzaam iedereen zich vrijwillig bij ons aan :student:

Angeldust
05-11-03, 14:37
Geplaatst door e r t a n
Zal het secularisme uiteindelijk ook de islam overwinnen? Zal het woord van de mens, dat wat gisteren verboden was vandaag tot niet-verboden verklaart, het kunnen winnen van het woord van God? Het antwoord lijkt me duidelijk.

De islam is onveranderbaar, hoe hard de seculieren het ook proberen, de islam zal altijd blijven zoals het is. Individuele moslims kunnen wel misleid worden door de seculieren. Aan ons de taak ze weer op het rechte pad te brengen, inshaAllah.

Is het secularisme ook een onderdeel van het huis van de oorlog?
Ik heb 'God' -Satan was here, Satan was mutiny, Satan called himself....God!!!- btw nog nooit gehoord, behalve dan tijdens de uren dat ik aangenaam vertoefde in hallucinaire sferen onder invloed van overheerlijke paddo's...
wat ik nooit heb begrepen van gelovigen is waarom ze nooit kunnen geloven zonder er hun medemensen over aan hun kop te zeuren, het ze opdringen en zo weinig tot helemaal niets paradijselijks van deze wereld willen zien/maken. Soms wens ik innig dat alle religies zelfmoord als een verlossingsmiddel predikten voor hun serviele meutes, twee vliegen in een klap, de seculieren en agnosten erven de wereld en alle gelovigen kunnen naar hun vergeteldheid toezweven...

Vat je trouwens agnosticisme ook op als misleiding?.


het "rechte pad" kan wel eens in feite de fatale fata morgana blijken... En daar vestig ik mijn hoop op...

Nero liet trouwens schitterende tuinfakkels van christenkindertjes maken, hij pakte alles heel esthetisch verantwoord aan... Ook de messianistische religies...