PDA

Bekijk Volledige Versie : Alle homo's moeten dood



an3sdej
05-11-03, 17:53
Laks optreden politie

Twee jongens worden in een restaurant in Rotterdam gruwelijk in elkaar geslagen. De politie doet er vervolgens weinig aan om de daders te achterhalen. Zo heeft er geen sporenonderzoek plaatsgevonden, meldde een rechercheur. Ook zijn de slachtoffers slecht te spreken over de manier waarop de politie communiceert. In Twee Vandaag aandacht voor de werkwijze van poltitie na zinloos geweld.


Dit onderwerp was in 'Twee vandaag'.

De jongens zaten in een Chinees restaurant, en vier jongens vroegen of ze homo waren. Voor de gein zeiden ze 'JA'. Daarop werden ze alletwee in elkaar geslagen.

Mafkees
05-11-03, 17:54
What`s worse. Optreden van politie of die mafkezen.

an3sdej
05-11-03, 17:57
Het optreden van die mafkezen.

Maar het optreden van de politie was/is ook schandalig.

Waterval
05-11-03, 18:07
Was dit voor of na het eten?

taouanza
05-11-03, 18:14
Geplaatst door an3sdej
Het optreden van die mafkezen.

Maar het optreden van de politie was/is ook schandalig.

Ik vind de politie schandaliger want ze geven hiermee een vrijbriek aan die mafkezen.

an3sdej
05-11-03, 18:18
Nee, mensen die onder het roepen "homo's moeten dood" anderen bewusteloos/dood slaan zijn de boosdoeners. De politie geeft geen vrijbrief, verzuimt alleen het slachtoffer als slachtoffer te erkennen.

nl-x
05-11-03, 19:10
an3sej, wat doe jij dan in Nederland als je zoveel kritiek heb op onze politie? :student:

Blade20
05-11-03, 20:18
Volgens mij soliciteren die vier naar wat gratis Zyklon-B voor hunzelf.

Ziek, volgende keer stap ik met een paar een restaurant binnen en vraag of ze homo's doodwensen, als ze ja zeggen zal ik ze dan ook wel even in elkaar trimmen. :jammer: