PDA

Bekijk Volledige Versie : Geen Marokkaan bekent 48 moorden op vrouwen



NIS
06-11-03, 10:04
Amerikaan bekent 48 moorden op vrouwen

SEATTLE - De 54-jarige Gary Leon Ridgway uit de Amerikaanse staat Washington heeft woensdag bekend de laatste twee decennia 48 vrouwen te hebben vermoord. De zogeheten Green River Killer gaf voor de rechtbank van Seattle de moorden toe om de doodstraf te ontlopen.

De Green River Killer, een schilder van vrachtwagens uit Auburn, dankt zijn naam aan de rivier waar zijn eerste slachtoffers in 1982 werden gevonden. Door zijn hand stierven vooral prostituees, drugsverslaafden en weggelopen tieners. De moorden vonden grotendeels plaats in de jaren tachtig.

Doodstraf

Ridgway werd twee jaar geleden gearresteerd op verdenking van het plegen van zeven moorden. Door nu veel meer moorden te bekennen, ontloopt Ridgway de doodstraf. "Ik wilde zoveel mogelijk vrouwen vermoorden waarvan ik dacht dat het prostituees waren", aldus Ridge.

Geen enkele seriemoordenaar in de Verenigde Staten heeft zoveel mensen vermoord als Ridgway. Met zijn arrestatie in 2001 kwam een eind aan het langstlopende onderzoek naar een seriemoordenaar. Hij werd al jaren verdacht van een aantal moorden, maar een doorbraak werd pas behaald met DNA-bewijs.

Onder de bekendste Amerikaanse seriemoordenaars zijn 'Pogo de Clown' ofwel John Wayne Gacy, die 33 moorden bekende, Ted Bundy alias 'The Ladykiller' (28 slachtoffers), Jeffrey 'de kanibaal' Dahmer (vijftien moorden), Albert Fish (vijftien) en Charles Manson (vijf).

-------------------------------->

Het verbaast me, dat het geen Marokkaan was!! :D Dit bevestigd weer mijn oordeel, dat Marokkanen heus een goed volk zijn.. :handbang:

Mark
06-11-03, 10:49
Geplaatst door NIS
Door zijn hand stierven vooral prostituees, drugsverslaafden en weggelopen tieners. --->

Deze man was duidelijk een instrument van god die deze onzedige vrouwen strafte.



Geplaatst door NIS

Het verbaast me, dat het geen Marokkaan was!! :D Dit bevestigd weer mijn oordeel, dat Marokkanen heus een goed volk zijn.. :handbang:

Nee, Marokkanen doen dit ook maar zijn zo verduiveld sneaky dat ze niet worden gepakt :)

000NobelPrizes
06-11-03, 11:11
Geplaatst door Mark
Deze man was duidelijk een instrument van god die deze onzedige vrouwen strafte.

Dat was inderdaad geen marokkaan, maar een of andere moslim die 'goed werk' verrichte door prostituees de keel af te snijden. Hij had er bijna 20 te pakken voordat ze hem grepen. Onlangs was de documentaire over hem te zien: zijn vrouw en zoon stonden apetrots te knikken bij het 'goede werk' van hem.
maar enfin, dat Allah vreemde kostgangers heeft wisten we al langer.


Nee, Marokkanen doen dit ook maar zijn zo verduiveld sneaky dat ze niet worden gepakt :)
:)
In dit licht bezien deugen de mokro's: wat een vergelijking :haha:
Laatst was hier ook zo'n vermakelijke te lezen: heel vroeg de meisjes laten trouwen want 'dan vallen ze niet in handen van loverboys'... hahahaha.