PDA

Bekijk Volledige Versie : Krantenbezorger verzon ontvoering



Simon
06-11-03, 10:01
Krantenbezorger verzon ontvoering

Uitgegeven: 6 november 2003 10:48

GOUDA - De 18-jarige krantenbezorger uit Gouda die beweerde dat hij twee weken geleden enkele uren ontvoerd was, heeft zijn verhaal verzonnen. Dat heeft het Openbaar Ministerie donderdag bekendgemaakt. De politie heeft proces-verbaal opgemaakt voor de valse aangifte en probeert de kosten van het onderzoek op de jongeman te verhalen.

De krantenbezorger verdween 25 oktober 's ochtends vroeg in Gouda met achterlating van zijn fiets op de Plaswijckweg. Hij meldde zich later op de dag bij de politie in Roosendaal en vertelde te zijn ontvoerd door twee mannen.

Tijdens het onderzoek groeide bij de politie de twijfel over de juistheid van de verklaring van de jongeman. Tijdens een verhoor afgelopen dinsdag gaf die toe het ontvoeringsverhaal te hebben verzonnen. Hij gaf persoonlijke omstandigheden aan als drijfveer voor zijn handelen.

Mark
06-11-03, 10:04
hehehehehe dat doet pijn voor sommige mensen hier :wink:

Tomas
06-11-03, 10:08
Aarrgghh!

ik eis excuses van de HELE Marokaanse gemenschap! Van alle mensen die ook maar even gedacht hebben dat dit waar zou kunnen zijn! Die ook maar even hebben gedacht: Zie je wel die gore blanke racisten!!!

Ik eis excuses!!!

taouanza
06-11-03, 10:09
Geplaatst door Tomas
Aarrgghh!

ik eis excuses van de HELE Marokaanse gemenschap! Van alle mensen die ook maar even gedacht hebben dat dit waar zou kunnen zijn! Die ook maar even hebben gedacht: Zie je wel die gore blanke racisten!!!

Ik eis excuses!!!


Nou ik vind het eigenlijk nog triester.
Ben echt benieuwd wat eraan de hand is.

fcuk
06-11-03, 10:10
Ach man, dit was zo voorspelbaar. Marokkaan en ontvoerd worden. In Gouda. Marokkaanse krantenbezorger.

http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=76211&highlight=ontvoering

En nee, ik heb nooit een ontvoering verzonnen om stiekem te daten:).

Fcuk

an3sdej
06-11-03, 10:11
Hoe weet ik niet, maar ik wist dat er iets niet deugde. Mijn varkensboerenverstand zei me dat :cool:

Zbaqzbaq/Nabil ik hoop dat je nu nog even wilt toegeven dat je WEER te hard te vroeg begon te schreeuwen.

Wel triest voor die jongen, als je op zo'n manier de aandacht wilt trekken, dan mankeert er ook iets aan je zelfbeeld, en heeft hij w.s. veel aandacht thuis moeten missen.

De politie gaat ook nog zien of ze de kosten van het onderzoek op hem kunnen verhalen!! Hopelijk zijn z'n ouders goed verzekerd.

En hoe staat het trouwens met zijn VERMINKTE gezicht ;)

Mark
06-11-03, 10:12
Geplaatst door taouanza
Nou ik vind het eigenlijk nog triester.
Ben echt benieuwd wat eraan de hand is.

Geen idee, wat was het nou ook alweer toen dat allochtone meisje zelf een hakenkruis in haar voorhoofd had gezet?

Dit moet bij sommige mensen gemengde gevoelens oproepen, aan de ene kant fijn voor die jongen dat ie niet echt is ontvoerd en gemarteld, aan de andere kant jammer dat een mooi stuk bewijs voor het toenemende racisme weg is.

nefertiti
06-11-03, 10:12
dat is toch die jongen die door zijn "ontvoerders" gemarteld werd niet? iemand moet dat toch gedaan hebben?
het lijkt me eerder dat die jongen een soort van amerta waarschuwing heeft gekregen.

Wie was er nu weer bij hem op bezoek geweest? Nabil Marmouch? beetje druk gezet misschien?

taouanza
06-11-03, 10:15
Geplaatst door Mark
Geen idee, wat was het nou ook alweer toen dat allochtone meisje zelf een hakenkruis in haar voorhoofd had gezet?

Dit moet bij sommige mensen gemengde gevoelens oproepen, aan de ene kant fijn voor die jongen dat ie niet echt is ontvoerd en gemarteld, aan de andere kant jammer dat een mooi stuk bewijs voor het toenemende racisme weg is.


Ik zat eigenlijk te denken aan zijn thuissituatie.
Mischien is het een Ayaan in wording(wink wink) en is hij zo bang geworden voor de reactie van zijn ouders dat hij het verhaal verzon.

Zwarte Schaap
06-11-03, 10:19
Geplaatst door Mark
Dit moet bij sommige mensen gemengde gevoelens oproepen, aan de ene kant fijn voor die jongen dat ie niet echt is ontvoerd en gemarteld, aan de andere kant jammer dat een mooi stuk bewijs voor het toenemende racisme weg is.

Denk je dat je daar dat krantenjongentje voor nodig hebt? Voorbeelden te over.

Ik vind je gedachtengang wel heel gluiperig mark.

Maslov
06-11-03, 10:23
Het lijkt me toch op z'n minst verstandig dat Zbaqzbaq hier toch even zijn excuses maakt.

Zwart schaap, deze zaken worden wel gebruikt om aan te geven dat racisme steeds erger wordt, en wordt dan misbruikt door mensen als Nabil om op de politieke agenda gezet te worden.

Zwarte Schaap
06-11-03, 10:28
Geplaatst door Maslov
Zwart schaap, deze zaken worden wel gebruikt om aan te geven dat racisme steeds erger wordt, en wordt dan misbruikt door mensen als Nabil om op de politieke agenda gezet te worden.

Het racisme is veel erger geworden daar hoef je niet aan te twijfelen. En racisme moet altijd op de agenda blijven. Helaas zijn de politici de grootste aanstichters van het racisme. Ik denk dan vooral aan het VVD, het LPF en het CDA.

Het sluwe schijnheilige racisme is een typsische kenmerk voor de Nederlandse (politieke) cultuur.

Mark
06-11-03, 10:30
Geplaatst door Zwarte Schaap
Denk je dat je daar dat krantenjongentje voor nodig hebt? Voorbeelden te over.

Ik vind je gedachtengang wel heel gluiperig mark.

Gluiperig? Realistisch zal je bedoelen.

Dit soort gebeurtenissen, of het nou Marokkanen of Autochtonen overkomt zijn gewoon een instrument voor mensen om hun eigen overtuigingen kracht bij te zetten.

Ik denk dat als dit waar was geweest dat het zeker wel als een sterk voorbeeld zou kunnen worden gebruikt.

Zwarte Schaap
06-11-03, 10:34
Geplaatst door Mark
Gluiperig? Realistisch zal je bedoelen.

Dit soort gebeurtenissen, of het nou Marokkanen of Autochtonen overkomt zijn gewoon een instrument voor mensen om hun eigen overtuigingen kracht bij te zetten.

Ik denk dat als dit waar was geweest dat het zeker wel als een sterk voorbeeld zou kunnen worden gebruikt.

Het dagelijkse Nederlandse racisme is veel subtieler.

an3sdej
06-11-03, 10:36
Niet racisme als verschijnsel is toegenomen, maar praten over misstanden onder etnische groepen is toegenomen.

Racisten waren er altijd al, maar gepraat over criminaliteit onder etnische groepen werd doodgezwegen.
Dat je nu weer alle verantwoordelijkheid gooit op de politiek is veelzeggend.

Zo'n jongen hier, duidelijk door vrienden of religieuse fanaten geïndoctrineerd op een leeftijd dat hij juist zo bevattelijk is, zal hij gedacht hebben, "ik moet er wat aan doen, ik moet eens laten zien wat ECHT racisme inhoudt". Hij heeft gedacht de islam een dienst te doen.

Het slachtofferdenken is hier weer groots in het geding.

Mark
06-11-03, 10:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het dagelijkse Nederlandse racisme is veel subtieler.

Vandaar dat dit ook zo'n mooi voorbeeld was geweest.

000NobelPrizes
06-11-03, 10:40
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het dagelijkse Nederlandse racisme is veel subtieler.
ik ben geen racist. ik heb niks tegen joden
:ego:

Zwarte Schaap
06-11-03, 10:41
Geplaatst door an3sdej
Niet racisme als verschijnsel is toegenomen, maar praten over misstanden onder etnische groepen is toegenomen.

Racisten waren er altijd al, maar gepraat over criminaliteit onder etnische groepen werd doodgezwegen.
Dat je nu weer alle verantwoordelijkheid gooit op de politiek is veelzeggend.

Zo'n jongen hier, duidelijk door vrienden of religieuse fanaten geïndoctrineerd op een leeftijd dat hij juist zo bevattelijk is, zal hij gedacht hebben, "ik moet er wat aan doen, ik moet eens laten zien wat ECHT racisme inhoudt". Hij heeft gedacht de islam een dienst te doen.

Het slachtofferdenken is hier weer groots in het geding.

Heb je deze misselijke sukkel ook weer met zijn LPF campagne praatjes. Over criminaliteit wordt al minstens 15 jaar gepubliceerd. Waar was jij dan? Nee de racisten hebben een nieuwe argument ontdekt dat tot den treure wordt herhaald omdat de massa toch nooit iets onderzoekt.

Zwarte Schaap
06-11-03, 10:43
Geplaatst door Mark
Vandaar dat dit ook zo'n mooi voorbeeld was geweest.

Juist niet. Iedereen is het met elkaar eens dat het niet kan, even een tijdelijke saamhorigheidsgevoel opwekken en de volgende dag gaat het subtiele racisme weer gewoon verder.

an3sdej
06-11-03, 10:43
Meteen weer persoonlijk worden Schapie?

Niet de LPF, maar vooraanstaande PvdA, CDA, VVD, SP, GL politici hebben dit gezegd. Maar jij wilt DAT niet horen Schaap!

000NobelPrizes
06-11-03, 10:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Heb je deze misselijke sukkel ook weer met zijn LPF campagne praatjes. Over criminaliteit wordt al minstens 15 jaar gepubliceerd. Waar was jij dan? Nee de racisten hebben een nieuwe argument ontdekt dat tot den treure wordt herhaald omdat de massa toch nooit iets onderzoekt.

Oh oh, wat ben je toch ook een zeurderig, zwak, slap, klagerig mannetje. Bleah. Loser.

000NobelPrizes
06-11-03, 10:45
Hey, die goser heeft het verhaal uit zijn duim gezogen, en de zichzelf beklagende mokro's sprongen er gretig bovenop om hun slachtofferschap te benadrukken.

Het verhaal is kul, dus dan ga je af, samen met de slachtofferige zeikbrigade. En wij lachen daarom, uiteraard.

Klaar, einde verhaal. Orde van de dag dan maar weer?

an3sdej
06-11-03, 10:46
Deze jongen is exemplarisch voor het denken van veel Marokkaanse jongens. Het slachtofferdenken.

Ze voelen zich tekortgedaan, gaan schreeuwen of dit soort zaken om toch aandacht te krijgen. Normale jongeren leren bepaalde tegenslagen te hanteren, en leren om in het leven tegenslagen te incasseren, en de schouders eronder te zetten, hard te leren, en hard te werken.

Zwarte Schaap
06-11-03, 10:50
Geplaatst door an3sdej
Deze jongen is exemplarisch voor het denken van veel Marokkaanse jongens. Het slachtofferdenken.

Ze voelen zich tekortgedaan, gaan schreeuwen of dit soort zaken om toch aandacht te krijgen. Normale jongeren leren bepaalde tegenslagen te hanteren, en leren om in het leven tegenslagen te incasseren, en de schouders eronder te zetten, hard te leren, en hard te werken.

Dit soort gedachtes is bijvoorbeeld een vorm van het subtiele racisme dat exemplarisch is voor veel racistische autochtonenen.

Zwarte Schaap
06-11-03, 10:51
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Oh oh, wat ben je toch ook een zeurderig, zwak, slap, klagerig mannetje. Bleah. Loser. Ik weet wie het zegt ! Wat een opluchting !

Mark
06-11-03, 10:51
Nou, ik ben nu toch wel nieuwsgierig naar wat er echt aan de hand was.

Aangezien ZbaqZbaq deze jongen blijkbaar persoonlijk kent kan hij misschien vertellen hoe het nou zit.

an3sdej
06-11-03, 10:53
Schapie zei:


Heb je deze misselijke sukkel ook weer met zijn LPF campagne praatjes. Over criminaliteit wordt al minstens 15 jaar gepubliceerd. Waar was jij dan? Nee de racisten hebben een nieuwe argument ontdekt dat tot den treure wordt herhaald omdat de massa toch nooit iets onderzoekt.

Ik zei:


Niet de LPF, maar vooraanstaande PvdA, CDA, VVD, SP, GL politici hebben dit gezegd. Maar jij wilt DAT niet horen Schaap!

Nu nog even weer een reaktie van Schapie, die zich weer ernstig tekort gedaan voelt door racisten

000NobelPrizes
06-11-03, 10:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dit soort gedachtes is bijvoorbeeld een vorm van het subtiele racisme dat exemplarisch is voor veel racistische autochtonenen. Ach, wees blij met al die imperfecties van de blanke autochtonen. Des te duidelijker wordt daardoor hoe geweldig en smetteloos de allochtonen zijn.

an3sdej
06-11-03, 10:54
Zbaqzbaq/Nabil zal wel weer een goede smoes hebben er niet over te willen praten (belang van het onderzoek hihihihihi :handbang: )

Suiker
06-11-03, 10:57
Ik vind dat hoe er gesproken wordt over buitenlanders door nederlanders echt duidelijk racisme te noemen is. En nog een erg gluiperige vorm ook, omdat het zo 'subtiel'is.

Ook vind ik het trouwens racisme hoe sommige islamieten over joden en homo's spreken.

Dus als er geen ontvoeringen en martelingen zijn betekent dat niet opeens dat er ook geen racisme is.

Simon
06-11-03, 11:02
Geplaatst door Mark

Aangezien ZbaqZbaq deze jongen blijkbaar persoonlijk kent kan hij misschien vertellen hoe het nou zit.

Doet een beetje denken aan deze affaire uit 1987......

Tegen Fassbinders toneelstuk Het vuil, de stad en de dood kwam destijds fel protest omdat het antisemitisch zou zijn. Een publieksvoorstelling werd verijdeld, en om het herlevend antisemitisme van een tot dan toe ontbrekend bewijs te voorzien, stuurde Croiset zichzelf en enkele medestanders (onder wie De Jonge) gefingeerde dreigbrieven, waarna hij in een drieste wanhoopsdaad zijn eigen ontvoering ensceneerde. De vraag of Fassbinders toneelstuk inderdaad antisemitisch was kreeg vervolgens - om begrijpelijke redenen - niet zoveel aandacht meer.

Zwarte Schaap
06-11-03, 11:02
Geplaatst door an3sdej
Meteen weer persoonlijk worden Schapie?

Niet de LPF, maar vooraanstaande PvdA, CDA, VVD, SP, GL politici hebben dit gezegd. Maar jij wilt DAT niet horen Schaap!

Ik dacht dat jij een ex-linkse stemmer was die teleurgesteld in ze was , juist omdat ze te goed waren voor de allochtonen. Toch?

Welke partij ook, de berichten en onderzoeken naar allochtonen zijn al minstens 15 jaar dagelijkse kost.

ZbaqZbaq
06-11-03, 11:11
Nou ik zal eens vertellen wat er gebeurt is.....


Nadat ik hem gesproken had, heb ik toen al zoals velen hebben gezien, al mijn berichten m.b.t. dat gebeuren verwijdert...."in belang van slachtoffer en onderzoek"

De reden hiervoor was dat ik enorme vaagheden in zijn verhaal zag zitten. Hij weigerde elke hulp van elke organisatie...moskeen...zelfs niet van buren en vrienden. En dat onder het mom..."mijn advocaat zal alles voor mij regelen". Terwijl hij zich altijd voor doet als zeer vrome moslim weigerde hij elke medewerking om herhaling van zo'n "ontvoering"te voorkomen.

En toch is het zo dat toen politie op het moment nog niet wist dat het om een vals aangifte ging opzettelijk alles stil gehouden heeft om niet te veel commotie te veroorzaken. En dat is nou precies wat ze de afgelopen weken hebben nagelaten als het ging om marokkaanse daders.

an3sdej
06-11-03, 11:11
Ik stem nog steeds links. Gelukkig zijn ook "linkse" stemmers wakker gewoorden, en zien ze hoe fascitisch er gedacht wordt door sommige religieuse mensen uit vooral Marokkaanse hoek.

an3sdej
06-11-03, 11:14
En toch is het zo dat toen politie op het moment nog niet wist dat het om een vals aangifte ging opzettelijk alles stil gehouden heeft om niet te veel commotie te veroorzaken.

Het is toch een 'goede' zaak dat de politie geen ophef maakt over zaken waar men vraagtekens bij heeft? Heeft niets te maken met racisme dus.

Zbaqzbaq/Nabil je bent gewoon ongeloofwaardig.

taouanza
06-11-03, 11:14
Geplaatst door an3sdej
Deze jongen is exemplarisch voor het denken van veel Marokkaanse jongens. Het slachtofferdenken.

Ze voelen zich tekortgedaan, gaan schreeuwen of dit soort zaken om toch aandacht te krijgen. Normale jongeren leren bepaalde tegenslagen te hanteren, en leren om in het leven tegenslagen te incasseren, en de schouders eronder te zetten, hard te leren, en hard te werken.

Over normale mensen die leren bepaalde tegenslagen te hanterenr en tegenslagen te incasseren.Ben ik helemaal met je eens maar dan moet je het ook in de Ayaan Hirsi Alicontext plaatsen en niet met twee maten meten.

Dus Marokkaanse jongens mogen zich geen slachtoffer voelen maar Marokkaanse meisjes kunnen alleen slachtoffer zijn.
Die kunnen niet incaseren en schouders onder te zetten en overheen komen.
Nee dan is hun slachtofferschap veel interessanter.
Tjee wordt je niet moe van alle kronkels en bochtenwringen om maar je gelijk te krijgen.

En ik ben nog steeds benieuwd naar de reden van dit verhaal omtrent die jongen.

Zwarte Schaap
06-11-03, 11:15
Geplaatst door an3sdej
Ik stem nog steeds links. Gelukkig zijn ook "linkse" stemmers wakker gewoorden, en zien ze hoe fascitisch er gedacht wordt door sommige religieuse mensen uit vooral Marokkaanse hoek.

Jouw subtiele vorm is elke keer op een kleine groepje wijzen. Wanneer je niet in de hoek gedreven wordt om over je argumenten na te denken trek je dat door naar de hele groep en culturele achtergrond.

:kotsen2:

an3sdej
06-11-03, 11:15
Tjee wordt je niet moe van alle kronkels en bochtenwringen om maar je gelijk te krijgen.

NEE. Alleen de waarheid is het waard om je voor in te spannen!

taouanza
06-11-03, 11:16
Geplaatst door an3sdej
NEE. Alleen de waarheid is het waard om je voor in te spannen!

Jouw waarheid is niet mijn waarheid.

000NobelPrizes
06-11-03, 11:17
Geplaatst door taouanza
Over normale mensen die leren bepaalde tegenslagen te hanterenr en tegenslagen te incasseren.Ben ik helemaal met je eens maar dan moet je het ook in de Ayaan Hirsi Alicontext plaatsen en niet met twee maten meten.

Dus Marokkaanse jongens mogen zich geen slachtoffer voelen maar Marokkaanse meisjes kunnen alleen slachtoffer zijn.
Die kunnen niet incaseren en schouders onder te zetten en overheen komen.
Nee dan is hun slachtofferschap veel interessanter.
Tjee wordt je niet moe van alle kronkels en bochtenwringen om maar je gelijk te krijgen.

En ik ben nog steeds benieuwd naar de reden van dit verhaal omtrent die jongen.
moet iemand dit echt aan taouanza uitleggen?

eh... blijkbaar. Okay taou, het zit zo: ommige meisjes en vrouwen worden geslagen, geterroriseerd, bedreigd, of opgesloten.
jongens mogen alle kanten op, kunnen ook alle kanten op, maar sommigen blijven op hun ass zitten jammeren over hoe zielig ze zijn.
da's het verschil. Moeilijk he?

an3sdej
06-11-03, 11:18
Jouw subtiele vorm is elke keer op een kleine groepje wijzen. Wanneer je niet in de hoek gedreven wordt om over je argumenten na te denken trek je dat door naar de hele groep en culturele achtergrond.

Ik heb niet de idee dat ik subtiel ben :hihi: Hou deze spiegel jezelf nou ook eens voor als je het over racisme hebt, als het over joden gaat, en over homo's!

Zwarte Schaap
06-11-03, 11:21
Geplaatst door an3sdej
Ik heb niet de idee dat ik subtiel ben :hihi: Hou deze spiegel jezelf nou ook eens voor als je het over racisme hebt, als het over joden gaat, en over homo's!

Je wisselt het af maar zonder tegenstand maak je gewoon keiharde racistische uitspraken.

taouanza
06-11-03, 11:23
Geplaatst door 151 NobelPrizes
moet iemand dit echt aan taouanza uitleggen?

eh... blijkbaar. Okay taou, het zit zo: ommige meisjes en vrouwen worden geslagen, geterroriseerd, bedreigd, of opgesloten.
jongens mogen alle kanten op, kunnen ook alle kanten op, maar sommigen blijven op hun ass zitten jammeren over hoe zielig ze zijn.
da's het verschil. Moeilijk he?


nou zou ik jou wat uitleggen?
Sommige mensen kan het geen moer schelen als ze maar wat te zeuren hebben.

an3sdej
06-11-03, 11:26
Ach ja Schaap, ik ben een door en door slechte racist. :fpimp:

Alleen ik hou van homo's joden Marokkanen Chinezen Israeli's Maleisiërs etc. Alleen mensen die vanuit hun geloof anderen de les willen lezen, en zeggen dat die ander fout is, daar heb ik de schurft aan :duivel:

ZbaqZbaq
06-11-03, 11:26
Geplaatst door an3sdej
Het is toch een 'goede' zaak dat de politie geen ophef maakt over zaken waar men vraagtekens bij heeft? Heeft niets te maken met racisme dus.

Zbaqzbaq/Nabil je bent gewoon ongeloofwaardig.

Nogmaals.....de politie had op het moment helemaal geen vraagtekens bij het verhaal van de aangever. De vraagtekens kwamen pas later naarmate het onderzoek vorderde.

an3sdej
06-11-03, 11:27
Sommige mensen kan het geen moer schelen als ze maar wat te zeuren hebben.

die meiden in de "blijf van mijn lijf" huizen zullen dat geen zeuren vinden hoor!

Zwarte Schaap
06-11-03, 11:28
Geplaatst door an3sdej
Ach ja Schaap, ik ben een door en door slechte racist. :fpimp:

Alleen ik hou van homo's joden Marokkanen Chinezen Israeli's Maleisiërs etc. Alleen mensen die vanuit hun geloof anderen de les willen lezen, en zeggen dat die ander fout is, daar heb ik de schurft aan :duivel:

Pak je spiegeltje er maar weer eens bij, je doet precies hetzelfde wat je meent te willen bestrijden.

an3sdej
06-11-03, 11:28
Nogmaals.....de politie had op het moment helemaal geen vraagtekens bij het verhaal van de aangever. De vraagtekens kwamen pas later naarmate het onderzoek vorderde.

En DAT hebben ze toen in alle eerlijkheid tegen Zbaqzbaq vertelt? :vingers:

Zwarte Schaap
06-11-03, 11:30
Geplaatst door an3sdej
die meiden in de "blijf van mijn lijf" huizen zullen dat geen zeuren vinden hoor!

Of de 55 % van de Nederlandse vrouwen die met huiselijke geweld te maken hebben.

an3sdej
06-11-03, 11:32
Pak je spiegeltje er maar weer eens bij, je doet precies hetzelfde wat je meent te willen bestrijden.

Bij de meeste dingen die ik zeg en denk heb ik een grote spiegel waar ik in kijk. Soms zeg ik iets voorbarigs, maar de afgelopen drie jaar ben ik erachter gekomen hoe weinig mensen als jij ophebben met andersdenkenden. En hoe zij afrekenen met koeffaar en mensen die gewoon een eigen weg willen gaan binnen de ummah. Zoals bijv. moslimhomo's en vrijere vrouwen!

taouanza
06-11-03, 11:33
Geplaatst door an3sdej
die meiden in de "blijf van mijn lijf" huizen zullen dat geen zeuren vinden hoor!


Nee ze vinden het geweldig dat islamitische onderwijs wordt ingeperkt.
Daar zitten ze echt op te wachten.
:moe:

taouanza
06-11-03, 11:36
Geplaatst door an3sdej
Bij de meeste dingen die ik zeg en denk heb ik een grote spiegel waar ik in kijk. Soms zeg ik iets voorbarigs, maar de afgelopen drie jaar ben ik erachter gekomen hoe weinig mensen als jij ophebben met andersdenkenden. En hoe zij afrekenen met koeffaar en mensen die gewoon een eigen weg willen gaan binnen de ummah. Zoals bijv. moslimhomo's en vrijere vrouwen!


Daarom kan je ook zo goed met mij door een deur.
Omdat jij voor vrijere moslimas bent.:moe:
Moslima's die zo vrij zijn om een eigen mening te vormen en niet als schapen achter helden met goede bedoelingen lopen.


Ga weg man vrije moslima's zijn Ayaans grote nachtmerrie.

Mark
06-11-03, 11:37
ZbaqZbaq, enig idee wat er nou echt met hem was?

Zwarte Schaap
06-11-03, 11:39
Geplaatst door an3sdej
Bij de meeste dingen die ik zeg en denk heb ik een grote spiegel waar ik in kijk. Soms zeg ik iets voorbarigs, maar de afgelopen drie jaar ben ik erachter gekomen hoe weinig mensen als jij ophebben met andersdenkenden. En hoe zij afrekenen met koeffaar en mensen die gewoon een eigen weg willen gaan binnen de ummah. Zoals bijv. moslimhomo's en vrijere vrouwen!

Gaan we weer zweven op de wolken met algemeenheden? Schakel je nu over op je subtiele modus?

let op: De afgelopen 10 jaar ben ik erachter gekomen hoe weinig autochtonen zoals jij ophebben met andersdenkenden ''En hoe zij afrekenen met de marokkanen en allochtonen die gewoon een eigen weg willen gaan binnen de nederlandse samenleving. Zoals bijvoorbeeld vrome moslims, en hijabdragende moslimas.''

ZbaqZbaq
06-11-03, 11:41
Geplaatst door an3sdej
En DAT hebben ze toen in alle eerlijkheid tegen Zbaqzbaq vertelt? :vingers:

98,90 FM

Charkiya
06-11-03, 11:42
Geplaatst door an3sdej
Niet racisme als verschijnsel is toegenomen, maar praten over misstanden onder etnische groepen is toegenomen.

Durf je deze bewering te laten staan? Ben beniewd


Racisten waren er altijd al, maar gepraat over criminaliteit onder etnische groepen werd doodgezwegen.

Ja gek he, etniche groepen worden nu overbelicht onder het mom van we kunnen allemaal weer in alle vrijheid praten en liegen, en het racisme is toegenomen.


Zo'n jongen hier, duidelijk door vrienden of religieuse fanaten geïndoctrineerd op een leeftijd dat hij juist zo bevattelijk is, zal hij gedacht hebben, "ik moet er wat aan doen, ik moet eens laten zien wat ECHT racisme inhoudt". Hij heeft gedacht de islam een dienst te doen.

Bron? of loop je weer te ijlen

an3sdej
06-11-03, 11:42
Ik heb veel op met andersdenkenden, alleen als die andersdenkenden homo's en vrije vrouwen gaan veroordelen, dan heb ik niets meer op met die andersdenkenden, daar die andersdenkenden niets om vrijheden geven, en alleen regeltjes en verboden kennen.

ZbaqZbaq
06-11-03, 11:43
Geplaatst door Mark
ZbaqZbaq, enig idee wat er nou echt met hem was?

geen fu*king idee.

laten we het erop houden dat het een verwarde puber is.

an3sdej
06-11-03, 11:43
Durf je deze bewering te laten staan?

JA

taouanza
06-11-03, 11:47
Geplaatst door an3sdej
Ik heb veel op met andersdenkenden, alleen als die andersdenkenden homo's en vrije vrouwen gaan veroordelen, dan heb ik niets meer op met die andersdenkenden, daar die andersdenkenden niets om vrijheden geven, en alleen regeltjes en verboden kennen.


Bla bla bla bla bla
Wees een vent en geef gewoon antwoord man!

Zwarte Schaap
06-11-03, 11:51
Geplaatst door an3sdej
Ik heb veel op met andersdenkenden, alleen als die andersdenkenden homo's en vrije vrouwen gaan veroordelen, dan heb ik niets meer op met die andersdenkenden, daar die andersdenkenden niets om vrijheden geven, en alleen regeltjes en verboden kennen.

Telkenmale grijp je uitspraken van een gemarginaliseeerde uitzondering aan om je vuilspuiterij naar hele groepen te kunnen verantwoorden.

Dat soort trucjes moet je hier niet mee aankomen.

Tomas
06-11-03, 11:56
Geplaatst door ZbaqZbaq
En toch is het zo dat toen politie op het moment nog niet wist dat het om een vals aangifte ging opzettelijk alles stil gehouden heeft om niet te veel commotie te veroorzaken. En dat is nou precies wat ze de afgelopen weken hebben nagelaten als het ging om marokkaanse daders.

Het ging hier toch helemaal niet om daders? Wat had de politie nu moeten bekend maken? Er is bekend gemaat dat wat de jongen heeft beweerd. En dat het achteraf verzonnen lijkt is nu ook bekend.

Jij beweert nu dat als iemand bij de politie aangeeft ontvoerd te zijn geweest door marokkanen, de politie dat direct bekend maakt. Dan moet ik jou toch wijzen op die zaak van dat meisje dat beweerde verkracht te zijn geweest door 8 turken ofzo. Dat was niet de poltiie die dat bekend maakte. Dat was dat meisje of de vader van dat meisje zelf tegen de lokale pers.

Je moet toch eens al die blanke mensen en hun rol uit elkaar zien te houden.

an3sdej
06-11-03, 11:58
Telkenmale grijp je uitspraken van een gemarginaliseeerde uitzondering aan om je vuilspuiterij naar hele groepen te kunnen verantwoorden.

Een gemarginaliseerd uitzondering? Bewijs?

Vuilspuiterij???? Bewijs eens dat ik aan vuilspuiterij doe??

De tijd zal ons veel duidelijk maken Schaap. Er zal nog veel aan het licht komen, net zoals er in nederland al veel aan het licht is gekomen over diverse zaken binnen de inheemse religie's de laatste decennia's.

fcuk
06-11-03, 11:59
Geplaatst door an3sdej
Deze jongen is exemplarisch voor het denken van veel Marokkaanse jongens. Het slachtofferdenken.

Ze voelen zich tekortgedaan, gaan schreeuwen of dit soort zaken om toch aandacht te krijgen. Normale jongeren leren bepaalde tegenslagen te hanteren, en leren om in het leven tegenslagen te incasseren, en de schouders eronder te zetten, hard te leren, en hard te werken.

Dat het om een verzonnen ontvoering gaat, is het enige dat iedereen nu weet. Wie weet dan met zekerheid, dat de jongen het gedaan heeft om 'zogenaamd racisme', die de laatste tijd oplaait. aan de kaak te stellen. Als het een Nederlander was geweest, had iedereen netjes de uitkomst van het onderzoek afgewacht. Misschien had de jongen gewoon zin om een dagje de kranten te laten staan en drufde hij dit niet tegen zijn strenge vader te vertellen. Veel gezwets over niets dus. En allerlei onderwerpen worden door elkaar gehaald. Van discussieren is hier geen sprake.

Fcuk

Tomas
06-11-03, 12:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Telkenmale grijp je uitspraken van een gemarginaliseeerde uitzondering aan om je vuilspuiterij naar hele groepen te kunnen verantwoorden.

Dat soort trucjes moet je hier niet mee aankomen.

Voor zover ik weet is dat hier juist de gewoonte. Zou jij ook moeten weten lijkt mij.

Maargoed. Andries, hoe komt het dat jij zoveel over deze goudse jongen weet?

an3sdej
06-11-03, 12:01
Bla bla bla bla bla Geef gewoon antwoord man

Touanza, Ik kan het niet helpen dat je mijn antwoorden niet als antwoorden wilt zien! :)

taouanza
06-11-03, 12:01
Geplaatst door an3sdej
Een gemarginaliseerd uitzondering? Bewijs?

Vuilspuiterij???? Bewijs eens dat ik aan vuilspuiterij doe??

De tijd zal ons veel duidelijk maken Schaap. Er zal nog veel aan het licht komen, net zoals er in nederland al veel aan het licht is gekomen over diverse zaken binnen de inheemse religie's de laatste decennia's.

Nou wat flauw zeg Andries :cheefbek:
Je doet nou net zo als de vervelende onderdrukkende moslimmannetjes
Je geeft geen antwoord op mijn vragen.
Mag ik als vrouw zijnde niet meepraten met de mannen? :(


:droef:

ZbaqZbaq
06-11-03, 12:02
Geplaatst door Tomas
Het ging hier toch helemaal niet om daders? Wat had de politie nu moeten bekend maken? Er is bekend gemaat dat wat de jongen heeft beweerd. En dat het achteraf verzonnen lijkt is nu ook bekend.

Jij beweert nu dat als iemand bij de politie aangeeft ontvoerd te zijn geweest door marokkanen, de politie dat direct bekend maakt. Dan moet ik jou toch wijzen op die zaak van dat meisje dat beweerde verkracht te zijn geweest door 8 turken ofzo. Dat was niet de poltiie die dat bekend maakte. Dat was dat meisje of de vader van dat meisje zelf tegen de lokale pers.

Je moet toch eens al die blanke mensen en hun rol uit elkaar zien te houden.

Beweer je nu dat politie er geen handje van heeft om bepaalde zaken naar buiten te brengen als dat in hun straatje past ?

Inderdaad de ene keer doen ze het wel...en de andere keer weer niet.....wat hun het best uitkomt....(of de politiek ;) )

an3sdej
06-11-03, 12:03
Sorry Tou, maar het gaat zo snel dat ik jouw opmerking niet zag.

Ik zei dus, dat ik er niets aan kon doen, dat jij mijn antwoorden niet als antwoorden wilt zien!

an3sdej
06-11-03, 12:04
Zbaqzbaq/Nabil, niet de politie, maar jij bent totaal ongeloofwaardig

Zwarte Schaap
06-11-03, 12:10
Geplaatst door an3sdej
Een gemarginaliseerd uitzondering? Bewijs?

Vuilspuiterij???? Bewijs eens dat ik aan vuilspuiterij doe??

De tijd zal ons veel duidelijk maken Schaap. Er zal nog veel aan het licht komen, net zoals er in nederland al veel aan het licht is gekomen over diverse zaken binnen de inheemse religie's de laatste decennia's.

Nu ineens roep je om een bewijs. Zelf lever je nooit een bewijs voor je uitspraken. Ik zal het deze keer maar over 1 uitspraak hebben.


Deze jongen is exemplarisch voor het denken van veel Marokkaanse jongens. Het slachtofferdenken. Heb jij de marokkaanse jongens onderzocht? Weet jij wat voor problemen ze hebben? Deze uitzondering trek je meteen door naar veel marokkaanse jongens.


Ze voelen zich tekortgedaan, gaan schreeuwen of dit soort zaken om toch aandacht te krijgen. Normale jongeren leren bepaalde tegenslagen te hanteren, en leren om in het leven tegenslagen te incasseren, en de schouders eronder te zetten, hard te leren, en hard te werken. 1 uitzonderlijke geval en meneertje andries weet meteen wat er scheelt aan marokkaanse jongeren.

Typische vuilspuiterij zou ik zo zeggen. Met zulke schijnheilige uitspraken maak je veel kapot. Net als pimmetje.

taouanza
06-11-03, 12:11
Geplaatst door an3sdej
Sorry Tou, maar het gaat zo snel dat ik jouw opmerking niet zag.

Ik zei dus, dat ik er niets aan kon doen, dat jij mijn antwoorden niet als antwoorden wilt zien!

welke antwoorden?
Welke oplossingen heeft Ayaan?
Wat heeft inperking van islamitische onderwijs te maken met verbetering van de positie van de Islamitische vrouw? :verrassin

Zagora
06-11-03, 12:15
De reacties op het bericht als zou hij ontvoerd zijn door racisten bewijzen alleen maar dat Marokkanen net zo goed als een hoop Nederlanders overdreven en emotioneel kunnen reageren. Maar om dit incident nou als graadmeter voor het racisme in Nederland te beschouwen was bij voorbaat al een hopeloze poging.

Tomas
06-11-03, 12:15
Geplaatst door ZbaqZbaq
Beweer je nu dat politie er geen handje van heeft om bepaalde zaken naar buiten te brengen als dat in hun straatje past ?

Inderdaad de ene keer doen ze het wel...en de andere keer weer niet.....wat hun het best uitkomt....(of de politiek ;) )

Geef eens een paar voorbeelden waaruit blijkt dat de poltie selectief info nar buiten brengt.

an3sdej
06-11-03, 12:16
Heb jij de marokkaanse jongens onderzocht? Weet jij wat voor problemen ze hebben? Deze uitzondering trek je meteen door naar veel marokkaanse jongens.

Empirisch onderzoek hier en op andere forae, waar Marokkaanse jongeren zich uiten over alledaagse zaken, en waar ze reageren op kritiek!

taouanza
06-11-03, 12:17
Geplaatst door Zagora
De reacties op het bericht als zou hij ontvoerd zijn door racisten bewijzen alleen maar dat Marokkanen net zo goed als een hoop Nederlanders overdreven en emotioneel kunnen reageren. Maar om dit incident nou als graadmeter voor het racisme in Nederland te beschouwen was bij voorbaat al een hopeloze poging.

Goh zo nu en dan zeg je ook zinnige dingen.:wink:

an3sdej
06-11-03, 12:20
Touanza,

Ayaan is niet een messias die DE oplossing heeft.

Het is aan de politiek in z'n geheel om oplossingen te bedenken. Ik ben tegen bijzonder onderwijs. Ook tegen christelijk onderwijs. Alle onderwijs hoort op openbaar onderwijs plaats te vinden, waar alle soorten kinderen elkaar ontdekken, en tegenkomen.

Religie hoort thuis in de privésfeer. Wel kan op openbare scholen religie in algemene zin besproken worden, maar dan ook echt in algmeen informatieve sfeer!

Zagora
06-11-03, 12:21
Geplaatst door taouanza
Goh zo nu en dan zeg je ook zinnige dingen.:wink:

Ik had graag willen zeggen dat jij zo nu en dan de moeite neemt zinnige dingen op te merken, maar dat zou bezijden de waarheid zijn.

Puk
06-11-03, 12:22
Geplaatst door fcuk
Dat het om een verzonnen ontvoering gaat, is het enige dat iedereen nu weet. Wie weet dan met zekerheid, dat de jongen het gedaan heeft om 'zogenaamd racisme', die de laatste tijd oplaait. aan de kaak te stellen. Als het een Nederlander was geweest, had iedereen netjes de uitkomst van het onderzoek afgewacht. Misschien had de jongen gewoon zin om een dagje de kranten te laten staan en drufde hij dit niet tegen zijn strenge vader te vertellen. Veel gezwets over niets dus. En allerlei onderwerpen worden door elkaar gehaald. Van discussieren is hier geen sprake.

Fcuk

Dat ben ik wel met je eens Fuck... sjorrie... Fcuk.

Help!

Ik word ontvoerd door aliens!

:alien: :alien: :alien: :alien: :alien: :alien: :alien: :alien:

ZbaqZbaq
06-11-03, 12:27
Geplaatst door Tomas
Geef eens een paar voorbeelden waaruit blijkt dat de poltie selectief info nar buiten brengt.


Kijk jij nooit naar P. R. de Vries ?

Zagora
06-11-03, 12:28
Geplaatst door Dave20
Spijitig voor Nabil en de AEL dat alles verzonnen bleek te zijn, voor alle overige mensen een opluchting. Al is er natuurlijk wel iets goed mis als je zoiets verzint. Ik heb inmiddels van kennissen uit Gouda gehoord wat dat waarschijnlijk is, maar die jongen lijkt me er niet mee geholpen als dat hier op internet besproken wordt. Laten we het er maar op houden dat het iets is wat met zijn islamitische identiteit botst.

Ooh, is hij ook al van de herenliefde gecharmeerd?

ZbaqZbaq
06-11-03, 12:31
Geplaatst door Dave20
Spijitig voor Nabil en de AEL dat alles verzonnen bleek te zijn, voor alle overige mensen een opluchting. Al is er natuurlijk wel iets goed mis als je zoiets verzint. Ik heb inmiddels van kennissen uit Gouda gehoord wat dat waarschijnlijk is, maar die jongen lijkt me er niet mee geholpen als dat hier op internet besproken wordt. Laten we het er maar op houden dat het iets is wat met zijn islamitische identiteit botst.

:confused:

Ik heb op de site van AEL gekekenen maar zij hebben zich nooit over deze zaak uitgesproken. Ondanks dat het bij uitstek een zaak voor hun had geweest hebben ze zich er niet mee ingelaten.

Zullen ze wel een goed reden voor hebben gehad.

an3sdej
06-11-03, 12:32
Kijk jij nooit naar P. R. de Vries ?

:melig: Gebruik die man eens wat vaker als voorbeeld.

Zwarte Schaap
06-11-03, 12:33
Geplaatst door an3sdej
Empirisch onderzoek hier en op andere forae, waar Marokkaanse jongeren zich uiten over alledaagse zaken, en waar ze reageren op kritiek!

Kortom ik heb genoegelijk aangetoond dat je aan vuilspuiterij doet. Overigens is het makkelijk om als wao-lullo je de hele dag bezig te houden om jonkies te irriteren met je vuilspuiterij en wanneer de jonkies geirriteerd terug reageren dat aanvoeren als bewijs voor je zogenaamde emperische onderzoekje.

Schijnheiligheid is troef.

an3sdej
06-11-03, 12:38
Kortom ik heb genoegelijk aangetoond dat je aan vuilspuiterij doet. Overigens is het makkelijk om als wao-lullo je de hele dag bezig te houden om jonkies te irriteren met je vuilspuiterij en wanneer de jonkies geirriteerd terug reageren dat aanvoeren als bewijs voor je zogenaamde emperische onderzoekje

Geen argumenten meer, dan worden mensen als Schaap maar weer persoonlijk, en gaan ze schelden. Hoezo schijnheilig, jij bent toch gelovig?

ZbaqZbaq
06-11-03, 12:38
Geplaatst door Dave20
Wil je een doekje? Je neus bloedt namelijk.

volgens sommigen hoef ik dan niet meer te vasten voor vandaag

taouanza
06-11-03, 12:38
Geplaatst door Zagora
Ik had graag willen zeggen dat jij zo nu en dan de moeite neemt zinnige dingen op te merken, maar dat zou bezijden de waarheid zijn.


ze3ma? :tranen:

an3sdej
06-11-03, 12:39
Zbaqzbaq, Peter R. de Vries heeft vaak gelijk hoor! En jou heb ik daar nog niet op kunnen betrappen.

Zagora
06-11-03, 12:42
Geplaatst door taouanza
ze3ma? :tranen:

Niks ze3ma, het is de naakte waarheid. Hou je het een beetje vol met de ramadan? Wat ik altijd zo cool vind is dat meisjes wel eens een dag niet hoeven mee te doen omdat ze lekken.

taouanza
06-11-03, 12:43
Geplaatst door Zagora
Niks ze3ma, het is de naakte waarheid. Hou je het een beetje vol met de ramadan? Wat ik altijd zo cool vind is dat meisjes wel eens een dag niet hoeven mee te doen omdat ze lekken.

Zo ken ik je weer.:moe:

Zwarte Schaap
06-11-03, 12:46
Geplaatst door Zagora
Niks ze3ma, het is de naakte waarheid. Hou je het een beetje vol met de ramadan? Wat ik altijd zo cool vind is dat meisjes wel eens een dag niet hoeven mee te doen omdat ze lekken.

Je kunt meteen zien dat je een lage figuur bent die geen respect heeft.

Zagora
06-11-03, 12:47
Geplaatst door taouanza
Zo ken ik je weer.:moe:

Ja toch? Ach meid, er is zoveel ellende op de wereld dat ik heb besloten om me er niet meer mee te bemoeien. Ja ik weet het. Jullie missen een scherpe commentator die haarfijn weet uit te leggen hoe het allemaal zit. Maar he, zelfs een genie heeft het af en toe gehad. :lole:

Zagora
06-11-03, 12:48
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je kunt meteen zien dat je een lage figuur bent die geen respect heeft.

Een laag figuur is het, ZS.

an3sdej
06-11-03, 12:51
Kortom ik heb genoegelijk aangetoond dat je aan vuilspuiterij doet. Overigens is het makkelijk om als wao-lullo je de hele dag bezig te houden om jonkies te irriteren met je vuilspuiterij en wanneer de jonkies geirriteerd terug reageren dat aanvoeren als bewijs voor je zogenaamde emperische onderzoekje

Dit soort opmerkingen vind ik laag Schapie, maar ja weer geen spiegel bij de hand :D

Zwarte Schaap
06-11-03, 12:52
Geplaatst door Zagora
Een laag figuur is het, ZS.

Grijpen we terug op taallesjes?

Zwarte Schaap
06-11-03, 12:54
Geplaatst door an3sdej
Dit soort opmerkingen vind ik laag Schapie, maar ja weer geen spiegel bij de hand :D

Zelfs dat is te hoog voor jou. :kotsen2:

an3sdej
06-11-03, 12:56
WAO-Lullo echt een respectvolle uitdrukking :blij:

taouanza
06-11-03, 12:58
Geplaatst door Zagora
Ja toch? Ach meid, er is zoveel ellende op de wereld dat ik heb besloten om me er niet meer mee te bemoeien. Ja ik weet het. Jullie missen een scherpe commentator die haarfijn weet uit te leggen hoe het allemaal zit. Maar he, zelfs een genie heeft het af en toe gehad. :lole:


ze3ma?

Zwarte Schaap
06-11-03, 13:01
Geplaatst door an3sdej
WAO-Lullo echt een respectvolle uitdrukking :blij:

Je hebt wao en je bent een lullo die zich dag en nacht bezig houdt op marokkaanse sites met zijn vuilspuiterij om jonge marokkaantjes te irriteren. Lekker makkelijk joh als wao-lullo !

an3sdej
06-11-03, 13:02
hihi, je bent zo vol respect Schapie, echt een voorbeeld voor alle mensen :cool:

ZbaqZbaq
06-11-03, 13:07
nee jij bent een lekker voorbeeld.....

lekker in de WAO zitten en van de gemeenschap prifiteren terwijl je met gemak ergens een baantje kunt krijgen waar je achter de computer zit.

maar nee hoor...je zit liever thuis de heledag ka*keren op marokkaanse sites.

Zwarte Schaap
06-11-03, 13:08
Geplaatst door an3sdej
hihi, je bent zo vol respect Schapie, echt een voorbeeld voor alle mensen :cool: Niet meteen alles doortrekken naar iedereen. Alleen jij en ik zijn hier bezig. Je krijgt het respect dat je verdient. (zelfs dat is nog teveel voor je)

Zwarte Schaap
06-11-03, 13:09
Geplaatst door ZbaqZbaq
nee jij bent een lekker voorbeeld.....

lekker in de WAO zitten en van de gemeenschap profiteren terwijl je met gemak ergens een baantje kunt krijgen waar je achter de computer zit.

maar nee hoor...je zit liever thuis de heledag ka*keren op marokkaanse sites.

:schrik:

Puk
06-11-03, 13:12
Geplaatst door Puk
Dat ben ik wel met je eens Fuck... sjorrie... Fcuk.

Help!

Ik word ontvoerd door aliens!

:alien: :alien: :alien: :alien: :alien: :alien: :alien: :alien:

Het kan goddomme ook NIEMAND wat schelen hè?!

:droef:

Okay dan... ik ben ontvoerd door RACISTISCHE aliens.

Bah!

ZbaqZbaq
06-11-03, 13:13
Geplaatst door Puk
Het kan goddomme ook NIEMAND wat schelen hè?!

:droef:

Okay dan... ik ben ontvoerd door RACISTISCHE aliens.

Bah!

ik zal soepdig contact met je opnemen om te kijken of je verhaal klopt

Tomas
06-11-03, 13:19
Geplaatst door ZbaqZbaq
ik zal soepdig contact met je opnemen om te kijken of je verhaal klopt

Ze ZZ, kan je nog antwoord geven op een normale vraag? Peter R de Vries is geen antwoord op mijn vraag. Of heb je dat zelf niet door? Dat lijkt mij sterk.

Puk
06-11-03, 13:27
Geplaatst door ZbaqZbaq
ik zal soepdig contact met je opnemen om te kijken of je verhaal klopt

Alleen maar omdat het racistische aliens zijn.
Anders had het jouw aandacht ook niet getrokken.
Maar goed... het is tenminste aandacht.

Ik wacht... :gsm:

an3sdej
06-11-03, 13:30
lekker in de WAO zitten en van de gemeenschap prifiteren terwijl je met gemak ergens een baantje kunt krijgen waar je achter de computer zit.

Ach ik heb het al eerder ergens gezegd, die WAO is een zakcentje, ben met een rijke vrouw getrouwd.

Maar heb jij inzage in mijn medisch Dossier Zbaqzbaq/Nabil?
Dit soort uitingen passen weer helemaal in het beeld dat ik van je heb. De brutale crimineel, die gebruik maakt van de situatie, en AEL bebruikt om jezelf te profileren.

ZbaqZbaq
06-11-03, 13:35
ik weet nog wel een voorbeeld waarin 2 weken voor de aanhouding van een bepaald persoon er ineens stukken uit het politiedossier op tv vertoond werden terwijl de persoon zelf na aanhouding in beperking werd gesteld en zijn advocaat niets naar buiten mocht brengen.

duidelijk voorbeeld van opzettelijk info lekken als het een politiek doel dient......daar hebben ze bij het OM over het algemeen zelfs nog veel meer een handje van.

an3sdej
06-11-03, 13:37
duidelijk voorbeeld van opzettelijk info lekken als het een politiek doel dient......daar hebben ze bij het OM over het algemeen zelfs nog veel meer een handje van.

Ga zo door, je wordt een goed aktivist. Jammer dat weinigen naar je luisteren. Je bent ZOOOO geloofwaardig :duim:

Zwarte Schaap
06-11-03, 13:38
Geplaatst door an3sdej
Ach ik heb het al eerder ergens gezegd, die WAO is een zakcentje, ben met een rijke vrouw getrouwd.


Dat is dan helemaal profiteren van onze sociale voorzieningen. Van dat zakcentje kan een heel gezin in leven worden gehouden.

Charkiya
06-11-03, 13:39
Geplaatst door an3sdej
JA

mooi! dan kan je die bewering zeker weten ook onderbouwen!

ZbaqZbaq
06-11-03, 13:40
Geplaatst door an3sdej
Ach ik heb het al eerder ergens gezegd, die WAO is een zakcentje, ben met een rijke vrouw getrouwd.


woahahahah...alsof een rijke vrouw zit te wachten op een half-functionerende flapdrol, waarbij zelfs Viagra niet meer helpt, en niets anders doet dan dag en nacht prikken op mocro-fora ???

give me a break :lol:

an3sdej
06-11-03, 13:44
woahahahah...alsof een rijke vrouw zit te wachten op een half-functionerende flapdrol, waarbij zelfs Viagra niet meer helpt, en niets anders doet dan dag en nacht prikken op mocro-fora ???

:hardlach: Nabil, je begrijpt nog weinig van het leven jochie, maar ja, je bent ook nog jong. In jouw macho geest past alleen rechtopgaande leden :cool:

Maar je zakt steeds verder weg in het moeras van je eigen miderwaardige denken. Ga vooral zo door, en je wordt een lichtend licht voor alle Arabieren van de 'leage'.

Zwarte Schaap
06-11-03, 13:50
Geplaatst door an3sdej
Maar je zakt steeds verder weg in het moeras van je eigen miderwaardige denken. Ga vooral zo door, en je wordt een lichtend licht voor alle Arabieren van de 'leage'.

Dat zoek je toch op de marokkaanse fora, voorbeelden van individuen die je vooroordelen kunnen bevestigen.

Dat zijn jouw methodes om individuele gedragingen te willen doortrekken naar hele groepen.

ZbaqZbaq
06-11-03, 13:55
Geplaatst door an3sdej
:hardlach: Nabil, je begrijpt nog weinig van het leven jochie, maar ja, je bent ook nog jong. In jouw macho geest past alleen rechtopgaande leden :cool:

Maar je zakt steeds verder weg in het moeras van je eigen miderwaardige denken. Ga vooral zo door, en je wordt een lichtend licht voor alle Arabieren van de 'leage'.

woahahahah....Nabil/ZbaqZbaq/Filip de Winter/ Peter Pan/ who ever.....
Ik zit in iedergeval niet te teren op geld van de gemeenschap om ondertussen een andere bevolkingsgroep de hele dag op internet te gaan zitten beschuldigen van alles en nog wat.

Get a life WAO-lullo......en als je zaakie het niet meer doet...geef die vrouw van je dan in iedergeval waar voor haar geld en doe op z'n minst wat in het huishouden !

Maslov
06-11-03, 14:27
Zbaqzbaq is dit de manier die een "politiek leider" :melig2: zich moet aanmeten om aanhang te krijgen?

Waterval
06-11-03, 15:08
Jammer dat jullie het allemaal zo persoonlijk maken.. Het is best een heel gepriegel om alle posts te bekijken en zo de boel te filteren.

Iemand suggesties?

Mark
06-11-03, 15:47
Maak mij moderator, kejje lachuh :hihi:





Maar ff serieus, ik zou puur echt discriminerende zooi en scheldpartijen eruit flikkeren. De rest zoeken ze maar uit, hoe irritant sommige mensen ook kunnen zijn.

barfly
06-11-03, 15:56
Geplaatst door Waterval
Jammer dat jullie het allemaal zo persoonlijk maken.. Het is best een heel gepriegel om alle posts te bekijken en zo de boel te filteren.

Iemand suggesties?

Een anonieme klik mailbox? :p

Waterval
06-11-03, 15:59
Iets meer respect naar elkaar toe en prive-gezeik achterwege laten a.u.b.

Waterval

ZbaqZbaq
06-11-03, 16:14
hij begon

Dutchguy
06-11-03, 16:19
Ik hoop in ieder geval dat die jongen niet helemaal afgebrand wordt. Het mag duidelijk zijn dat die jongen een groot probleem heeft en ik hoop dat daar goed naar gekeken wordt. Dat vind ik veel belangrijker.

Waterval
06-11-03, 17:25
Geplaatst door Dutchguy
Ik hoop in ieder geval dat die jongen niet helemaal afgebrand wordt. Het mag duidelijk zijn dat die jongen een groot probleem heeft en ik hoop dat daar goed naar gekeken wordt. Dat vind ik veel belangrijker.


:fpetaf:


Hopelijk zullen mensen in het vervolg ook niet zo snel spreken over vermeende motieven.



Dat het om een verzonnen ontvoering gaat, is het enige dat iedereen nu weet. Wie weet dan met zekerheid, dat de jongen het gedaan heeft om 'zogenaamd racisme', die de laatste tijd oplaait. aan de kaak te stellen. Als het een Nederlander was geweest, had iedereen netjes de uitkomst van het onderzoek afgewacht. Misschien had de jongen gewoon zin om een dagje de kranten te laten staan en drufde hij dit niet tegen zijn strenge vader te vertellen. Veel gezwets over niets dus. En allerlei onderwerpen worden door elkaar gehaald. Van discussieren is hier geen sprake.

Fcuk :duim:

lennart
06-11-03, 17:27
Geplaatst door Gerrit Jan
Er bestaat maar één waarheid.

Maar die is onbekend voor iedereen behalve God.

Daarnaast bestaan er allerlei percepties van de waarheid.