PDA

Bekijk Volledige Versie : na abdellaoui ook prommayon opgepakt ramzi volgt?



observer
06-11-03, 16:18
FC Eindhoven-speler Geoffrey Prommayon is gisteren opgepakt in verband met de witwaszaak waarvoor ook profvoetballer Abdellaoui vastzit.

Prommayon (32) is een van de drie profvoetballers die door justitie in verband worden gebracht met de export en verspreiding van xtc-pillen. Justitie wil niet ingaan op het aandeel van Prommayon in de zaak.

Bij FC Eindhoven is geschokt gereageerd op de aanhouding van de voormalige speler van PSV en Willem II. Trainer Leon Vlemmings zegt dat er morgen op de club over de aanhouding wordt gesproken. Volgens hem is het nog te vroeg om over eventuele maatregelen te spreken.

Behalve Abdellaoui van De Graafschap en Prommayon wordt ook FC Twente-speler Adil Ramzi genoemd in het rapport van de Criminele Inlichting Eenheid, waarin het verband met xtc-handel wordt genoemd. De Marokkaanse international is nog steeds op vrije voeten.

De drie voetballers zijn goede vrienden. De 26-jarige Ramzi woont samen met Abdeallaoui (28) in een appartement in Enschede. De naam van Ramzi komt een aantal keren terug in het dossier van Abdellaoui. Ramzi is ook bevriend met de medeverdachte in de zaak, Abderrazaq F., de eigenaar van een postagentschap in Breda. Daarnaast komt de naam van Ramzi terug in een van de brieven die Abdellaoui heeft ontvangen van een in Amerika gedetineerde vrouw. Deze vrouw, de 28-jarige A.L., is de ex-vriendin van Geoffrey Prommayon en de moeder van zijn kind. Zij zit in Miami een straf uit van 90 maanden voor de handel in drugs. Vanuit de gevangenis heeft zij een aantal voor Abdellaoui belastende brieven geschreven. De recherche heeft ze aan het dossier toegevoegd.

Adil Ramzi ontkent betrokken te zijn geweest bij de handel in xtc-pillen. ,,Ik heb er niets mee te maken, laat de politie maar komen'', zegt de van PSV gehuurde middenvelder. ,,Misschien dat iemand uit jaloezie mijn naam heeft genoemd, maar ik wil maar een ding: me op voetbal concentreren.''

Bij FC Twente wekte het uitlekken van de naam Ramzi ongeloof en lichte paniek. Technisch manager Johan Plageman spoedde zich vanuit Zeist inderhaast naar het Essent-trainingscomplex in Hengelo om het verhaal persoonlijk bij zijn speler te checken. ,,Adil ontkent iedere betrokkenheid en ik geloof hem. Wat moet ik dan? Hem nog drie of vier keer vragen of hij er echt niets mee te maken heeft? We gaan dit verder ook niet onderzoeken, daar zijn andere instanties voor. ''

Trainer Frans Adelaar van De Graafschap wil niet ingaan op de mogelijke betrokkenheid van zijn speler Abdellaoui bij de handel in drugs. ,,Zolang zijn schuld niet is bewezen, ga ik uit van zijn onschuld.''
.

Maslov
06-11-03, 16:24
Jammer hoor.

Deze mensen hadden zo'n goede voorbeeldfunctie kunnen hebben.

Waterval
06-11-03, 16:38
Geplaatst door Maslov
Jammer hoor.

Deze mensen hadden zo'n goede voorbeeldfunctie kunnen hebben.


Abdellaoui ging of gaat jaren met een Nederlandse. Ze hadden zelfs een hond. Misschien te geintegreerd?

(Verklaart ook die xtc, marokkanen doen meer aan hasj...).

plexus
06-11-03, 16:42
Geplaatst door Waterval
[B][I] Ze hadden zelfs een hond.




...is dit de ultieme vorm van integratie ofzo :zozo:

Mark
06-11-03, 16:50
Geplaatst door Waterval
[I]Abdellaoui ging of gaat jaren met een Nederlandse. Ze hadden zelfs een hond. Misschien te geintegreerd?

I]

Klopt, hij woont nu zelfs samen met een man. :D

Waterval
06-11-03, 16:52
Geplaatst door Mark
Klopt, hij woont nu zelfs samen met een man. :D


Ram zied! :argwaan:

Waterval
06-11-03, 16:53
Geplaatst door plexus
...is dit de ultieme vorm van integratie ofzo :zozo:

Alhoewel.... In Casablanca, Rabat en nog een paar steden in Marokko is dat ook al jaren ingeburgerd.... Veel mensen hebben daar een hond als huisdier, best grappig om te zien..



:jammer:

Mark
06-11-03, 16:53
Pffffff eerst onze vrouwen jatten en dan onze XTC handel ook nog eens overnemen....

:auw:

Mark
06-11-03, 16:54
Geplaatst door Waterval
Alhoewel.... In Casablanca, Rabat en nog een paar steden in Marokko is dat ook al jaren ingeburgerd.... Veel mensen hebben daar een hond als huisdier, best grappig om te zien..



:jammer:

huisdieren stinken en maken lawaai, mooi dat die er bij mij niet inkomen :blij:

Maslov
06-11-03, 16:58
Ze hadden zelfs een hond. Misschien te geintegreerd?

Ik heb geen hond, ben ik nu een goede moslim/Marokkaan?

Snap niet waar die opmerking op slaat :blowen:

ZbaqZbaq
06-11-03, 17:13
uhhh...ik heb een fret .......mag ik dan ook blijven ?

Mark
06-11-03, 17:15
Geplaatst door ZbaqZbaq
uhhh...ik heb een fret .......mag ik dan ook blijven ?

nee


:vreemd:

ZbaqZbaq
06-11-03, 17:35
racist :aanwal: