PDA

Bekijk Volledige Versie : racisme?



freya
06-11-03, 19:50
Het was vandaag weer errug gezellig hier :)

Bij het lezen van het topic 'krantenbezorger verzon ontvoering' viel mij iets op, vooral omdat ik net de topics over vermeende antisemitische uitsptaken hed gelezen.

En ik vroeg me dit af:

Als je dit leest


Geplaatst door an3sdej
Niet racisme als verschijnsel is toegenomen, maar praten over misstanden onder etnische groepen is toegenomen.


Geplaatst door an3sdej
Deze jongen is exemplarisch voor het denken van veel Marokkaanse jongens. Het slachtofferdenken.

Ze voelen zich tekortgedaan, gaan schreeuwen of dit soort zaken om toch aandacht te krijgen. Normale jongeren leren bepaalde tegenslagen te hanteren, en leren om in het leven tegenslagen te incasseren, en de schouders eronder te zetten, hard te leren, en hard te werken.


Geplaatst door an3sdej
Een gemarginaliseerd uitzondering? Bewijs?

Vuilspuiterij???? Bewijs eens dat ik aan vuilspuiterij doe??

De tijd zal ons veel duidelijk maken Schaap. Er zal nog veel aan het licht komen, net zoals er in nederland al veel aan het licht is gekomen over diverse zaken binnen de inheemse religie's de laatste decennia's.

Geplaatst door 151 nobelprizes
Ach, wees blij met al die imperfecties van de blanke autochtonen. Des te duidelijker wordt daardoor hoe geweldig en smetteloos de allochtonen zijn.

Is hier dan sprake van racisme?


En als je een paar woorden vervangt, wat dan?

Kijk zo:

Niet racisme als verschijnsel is toegenomen, maar praten over misstanden onder zionistische groepen is toegenomen.



Deze jongen is exemplarisch voor het denken van veel Joodse jongens. Het slachtofferdenken.

Ze voelen zich tekortgedaan, gaan schreeuwen of dit soort zaken om toch aandacht te krijgen. Normale jongeren leren bepaalde tegenslagen te hanteren, en leren om in het leven tegenslagen te incasseren, en de schouders eronder te zetten, hard te leren, en hard te werken.



Een gemarginaliseerd uitzondering? Bewijs?

Vuilspuiterij???? Bewijs eens dat ik aan vuilspuiterij doe??

De tijd zal ons veel duidelijk maken Schaap. Er zal nog veel aan het licht komen, net zoals er in nederland al veel aan het licht is gekomen over diverse zaken binnen de inheemse religie's de laatste decennia's.



Ach, wees blij met al die imperfecties van de christelijke autochtonen. Des te duidelijker wordt daardoor hoe geweldig en smetteloos de joden zijn.

Dat leest heel anders niet waar.


Conclussie: bovenstaande (originele) quotes zijn racistisch en moeten aan het MDI gemeld worden.
Zal ik dan maar?

Orakel
06-11-03, 19:55
Geplaatst door freya
Het was vandaag weer errug gezellig hier :)

Bij het lezen van het topic 'krantenbezorger verzon ontvoering' viel mij iets op, vooral omdat ik net de topics over vermeende antisemitische uitsptaken hed gelezen.

En ik vroeg me dit af:

Als je dit leest



Is hier dan sprake van racisme?


En als je een paar woorden vervangt, wat dan?

Kijk zo:


Dat leest heel anders niet waar.


Conclussie: bovenstaande (originele) quotes zijn racistisch en moeten aan het MDI gemeld worden.
Zal ik dan maar?

Naahh, ik denk dat Andries een goeie vent is die oprecht op zoek is naar andere beeldvorming over Marokkanen en Moslims, maar in de afgelopen 3 jaar wat last heeft gekregen van blikvernauwing. Dit als gevolg van de hopeloze pogingen om types als een Yehi tot rede te willen brengen.
Een beetje hetzelfde heb ik last van gehad, omdat ik me dan teveel blind staarde op types als JMT en Mika, waarbij ik van de eerste wel altijd heb gedacht dat het gewoon een gebrek aan argumenten en redeneertalent was.

Qwertyno
06-11-03, 19:56
k zou zeggen toest ze aan de definitie van grotewolf

“Jodenhaat begint daar waar je een heel volk gaat beschuldigen van niet te bewijzen misdaden of misdragingen.”
of
moslimhaat begint daar waar je een heel volk gaat beschuldigen van niet te bewijzen misdaden of misdragingen.
of
Marokkanenhaat begint daar waar je een heel volk gaat beschuldigen van niet te bewijzen misdaden of misdragingen.
of..

jaja
06-11-03, 19:58
Geplaatst door Orakel
.... he ... schande ...WAAR IS JOUW PINGUIN??!!!!! Wat heb je gedaan??!!! Ik wil die pinguin terug...!!! :)

Orakel
06-11-03, 20:01
Geplaatst door jaja
he ... schande ...WAAR IS JOUW PINGUIN??!!!!! Wat heb je gedaan??!!! Ik wil die pinguin terug...!!! :)

I got in contact with my true self :cheefbek:
Werd zo moe van al dat geloop.....

freya
06-11-03, 20:02
Geplaatst door Orakel
Naahh, ik denk dat Andries een goeie vent is die oprecht op zoek is naar andere beeldvorming over Marokkanen en Moslims, maar in de afgelopen 3 jaar wat last heeft gekregen van blikvernauwing. Dit als gevolg van de hopeloze pogingen om types als een Yehi tot rede te willen brengen.
Een beetje hetzelfde heb ik last van gehad, omdat ik me dan teveel blind staarde op types als JMT en Mika, waarbij ik van de eerste wel altijd heb gedacht dat het gewoon een gebrek aan argumenten en redeneertalent was.

O moet ik Andries nu zielig gaan vinden of zo?

Hij gaat gewoon veel te ver en denkt dat ie zomaar alles mag zeggen omdat Marokkaantje schelden normaal is geworden in dit land.

freya
06-11-03, 20:03
Geplaatst door jaja
he ... schande ...WAAR IS JOUW PINGUIN??!!!!! Wat heb je gedaan??!!! Ik wil die pinguin terug...!!! :)

Ha en daar is Jaja die snel het onderwerp probeert te veranderen.

Alles om de aandacht af te leiden.

an3sdej
06-11-03, 20:08
Freya,

Als er onder een bepaalde joodse groepering een a-sociaal gedrag vertoont zou worden, dan zou ik daar net zo hard tegen te hoop lopen, en ook als het gaat om Nederlanders van de Veluwe, of uit Groningen.

Een paar jaar geleden waren in een Veendorp in Groningen ook een stel jongens die met hakenkruizen en dat soort rotzooi rondliepen, en anderen terroriseerden, daar reageer ik ook op.

Heeft niets te maken met racisme, alleen jij wilt dat van mij zo zien!

Als hier bij het bekend worden van zo'n "ontvoering" meteen geschreeuwd wordt "racisitisch handelen", en er klopt iets niet in het geheel, dan ageer ik tegen een schreeuwerd die het meteen over racisme heeft, en achteraf heb ik gelijk. Hetzelfde geldt voor die messentrekker in A'dam, die door een agent gedood werd.

Orakel
06-11-03, 20:15
Geplaatst door freya
O moet ik Andries nu zielig gaan vinden of zo?

Neuh, hoeft niet en ik geloof ook niet dt ie daar op zit te wachten.


Hij gaat gewoon veel te ver en denkt dat ie zomaar alles mag zeggen omdat Marokkaantje schelden normaal is geworden in dit land.

Als ie te ver gaat, is het de kunst om hem daar met heldere tegenargumenten van te overtuigen. Als de boodschap dan niet overkomt, dan kun je'm alsnog op z'n vet geven of negeren.
Ik geloof dat beide niet nodig is, afgaande op de discussie die ik met 'm heb gehad.

freya
06-11-03, 20:16
Geplaatst door an3sdej
Freya,

Als er onder een bepaalde joodse groepering een a-sociaal gedrag vertoont zou worden, dan zou ik daar net zo hard tegen te hoop lopen, en ook als het gaat om Nederlanders van de Veluwe, of uit Groningen.


Zo'n joodse groepering bestaat, in Israel, daar doen sommige joden dingen waar de honden geen brood van lusten.
Maar als ik daar iets over zeg, dan ben ik wordt ik een antisemiet genoemd.
Dus noem ben jij een racist.


Een paar jaar geleden waren in een Veendorp in Groningen ook een stel jongens die met hakenkruizen en dat soort rotzooi rondliepen, en anderen terroriseerden, daar reageer ik ook op.

En stel je dan ook alle Nederlandse jongen daaraan gelijk?


Heeft niets te maken met racisme, alleen jij wilt dat van mij zo zien!

Doe niet zo slachtofferachtig, het is niets persoonlijks, het gaat puur om wat je schrijft.


Als hier bij het bekend worden van zo'n "ontvoering" meteen geschreeuwd wordt "racisitisch handelen", en er klopt iets niet in het geheel, dan ageer ik tegen een schreeuwerd die het meteen over racisme heeft, en achteraf heb ik gelijk.

Er werd op de radio gesproken over racistische motieven voor die ontvoering, naar aanleiding van die uitzending werd hier dat topic geopend. En zodra het Zbaqzbaq duidelijk werd dat er iets niet klopte heeft hij zijn post weer weggehaald.

freya
06-11-03, 20:18
Geplaatst door Orakel
Neuh, hoeft niet en ik geloof ook niet dt ie daar op zit te wachten.



Als ie te ver gaat, is het de kunst om hem daar met heldere tegenargumenten van te overtuigen. Als de boodschap dan niet overkomt, dan kun je'm alsnog op z'n vet geven of negeren.
Ik geloof dat beide niet nodig is, afgaande op de discussie die ik met 'm heb gehad.

Zwart schaap heeft dat geprobeerd vandaag, zonder resultaat .
En ondertussen is het topic gesloten.

an3sdej
06-11-03, 20:24
Freya,

Bij mij moet je niet zijn, als het gaat om anti-semitisme als je de Israelische staat beschuldigt. Ik ben ook tegen de politiek van Israel.

Ook ben ik niet iemand die zegt dat ALLE Marokkaanse jongeren slecht zijn, of slechte dingen doen.

Ik reageer alleen op hypocriete stellingen van o.a. sommige reli fanaten, en pan-Arabische nationalisten, die homo's wensen uit te sluiten, en de westerse wereld voor verrot uitmaakt, terwijl ze blind en doof zijn voor kritiek op de eigen religieuse wereld en eigen ideeën.

freya
06-11-03, 20:25
Geplaatst door an3sdej
Freya,

Bij mij moet je niet zijn, als het gaat om anti-semitisme als je de Israelische staat beschuldigt. Ik ben ook tegen de politiek van Israel.

Ook ben ik niet iemand die zegt dat ALLE Marokkaanse jongeren slecht zijn, of slechte dingen doen.

Ik reageer alleen op hypocriete stellingen van o.a. sommige reli fanaten, en pan-Arabische nationalisten, die homo's wensen uit te sluiten, en de westerse wereld voor verrot uitmaakt, terwijl ze blind en doof zijn voor kritiek op de eigen religieuse wereld en eigen ideeën.

Nee andries, zo draai je jezelf er niet uit.

In dat topic ging het over iets heel anders.

an3sdej
06-11-03, 20:29
Freya, JIJ bent toch degeen die joden er weer bijhaalt? JIJ bent toch degeen die ineens Israel erbij haalt?

Ik heb nooit beweerd, of ook maar gesuggereerd dat Marokkanen niet deugen. Ik heb het altijd over een groep Marokkanen, of een kleine groep Marokkanen.

JIJ wilt dat niet zien, JIJ bent geobsedeerd door ideeën als zou elke kritiek op Islam en bepaalde Marokkanen racisme zijn!!

freya
06-11-03, 20:35
Geplaatst door an3sdej
Freya, JIJ bent toch degeen die joden er weer bijhaalt? JIJ bent toch degeen die ineens Israel erbij haalt?

Ik heb nooit beweerd, of ook maar gesuggereerd dat Marokkanen niet deugen. Ik heb het altijd over een groep Marokkanen, of een kleine groep Marokkanen.

JIJ wilt dat niet zien, JIJ bent geobsedeerd door ideeën als zou elke kritiek op Islam en bepaalde Marokkanen racisme zijn!!

Lees wat je zelf hebt geschreven, om mijn punt duidelijk te maken heb ik alleen een paar woorden veranderd.

Maar in feite maakt het natuurlijk helemaal niks uit of er nou Marokkanen of joden staat. Het zijn generaliserende opmerkingen over een heel volk.

Grappig niet waar, dat het er pas erg uitziet als er joden staat.
Alsof Marokkanen er minder toe doen.

an3sdej
06-11-03, 20:47
Freya, ik heb steeds het woord "veel" gezet voor Marokkanen, en niet alleen het woord Marokkanen. Jij wilt gewoon persé zien dat ik racistisch ben.

Ik blijf vinden wat ik zei. Veel Marokkaanse jongens voelen zich achtergesteld. En dat is niet racistisch.

~Panthera~
06-11-03, 20:56
Geplaatst door an3sdej

Ik blijf vinden wat ik zei. Veel Marokkaanse jongens voelen zich achtergesteld. En dat is niet racistisch.
-------------------------
Veel Marokkaanse jongens ZIJN achtergesteld, dat zie jij niet.
Of geloof jij nog dat "iedereen in Nederland gelijke kansen heeft" ?
Ik niet.
Het is nl nogal een verschil of je in een achterstandsbuurt opgroeit, of met een zilveren lepel in je mond geboren word.
Of denk je van niet ?

freya
06-11-03, 20:56
Geplaatst door an3sdej
Freya, ik heb steeds het woord "veel" gezet voor Marokkanen, en niet alleen het woord Marokkanen. Jij wilt gewoon persé zien dat ik racistisch ben.

Ik blijf vinden wat ik zei. Veel Marokkaanse jongens voelen zich achtergesteld. En dat is niet racistisch.

Maar had er veel joden gestaan, dan had de post verwijderd moeten worden of het was gemeld bij het MDI

Dat ben je toch wel met me eens?

an3sdej
06-11-03, 21:24
Als ik had gezegd dat veel joden zich achtergesteld voelen?? Wat is daar anti-semitisch aan?

Als er gestaan had dat joden de schuld waren van alle ellende, dat Nederlandse joden verantwoordelijk waren voor alle ellende in Nederland wel. Als er gestaan had dat joden alle ellende in deze wereld, zoals shoah e.d. aan zichzelf te danken hadden, dan was het allemaal wel anti-semitisch geweest.

Als jij zou stellen dat joden in deze wereld alle ellende veroorzaken, dan was het anti-semitisme geweest. Als jij had gezegd, dat veel joden in het midden oosten voor veel ellende onder Palestijnen zorgen, dan heb je van mij geen last, als ik zeg dat veel Palestijnen en Arabieren, en moslims voor veel ellende zorgen in het midden oosten, dan is dat geen anti islamisme.

De zaken moeten in een bepaald evenwicht beoordeeld worden.

En ja, in Nederland is de balans wat doorgeslagen. Maar dat krijg je als bepaalde problemen nooit benoemd mogen worden. Zo gaat dat tussen mij en mijn vrouw ook, als ik maar stil aanvaard dat zij dingen doet die mij totaal niet aanstaan, en ik zeg er niets van, dan loopt mijn huwelijk stuk.

Over ongenoegens en fouten moet gesproken kunnen worden. En er zijn bepaalde Marokkaanse jongeren, in A'dam en andere steden die meoilijk corrigeerbaar zijn, die zaken uithalen, met hun Antilliaanse en hollandse vrienden die eens aangepakt moeten worden.

Als iemand een lang mes ophaalt, en daar anderen mee bedreigt, is het logisch dat hij tegen een kogel oploopt van de politie, helemaal als hij de politie van dichtbij met een mes bedreigt, maar dat geldt ook voor elke willekeurige Nederlandse witte man/vrouw.

Tomas
06-11-03, 22:25
ik vind jullie allemaal even grote racisten.

Mark
06-11-03, 22:30
Ik ben een racist, een fascist en een sexist.

Tomas
06-11-03, 22:34
Ik dat en grote hypocriet.

Mark
06-11-03, 22:38
Ik ben ook nog een satanist, drugsgebruiker, parenclubbezoeker en internetverslaafde :)

Mark
06-11-03, 22:38
Maar het meeste haat ik die inferieure Amsterdammers, die moeten ze allemaal in kampen opsluiten.

Tomas
06-11-03, 22:41
Ja amsterdammers zijn kut.

En ik ben ook nog een narcist, egoist en latente homo.

Mark
06-11-03, 22:45
Geplaatst door Tomas
Ja amsterdammers zijn kut.

En ik ben ook nog een narcist, egoist en latente homo.

Ik kijk trouwens ook neer op lager opgeleiden, gehandicapten, bejaarden, ambtenaren, mensen met tatoeages, mensen met een accent, alle minderheden, politici, alpha's, managers, jongeren, studenten en nerds :fpetaf:

Tomas
06-11-03, 22:52
Dat en het zielige feit dat de mensheid ansich compleet mislukt is.

Mark
06-11-03, 22:54
Geplaatst door Tomas
Dat en het zielige feit dat de mensheid ansich compleet mislukt is.

Daar ben ik het niet met je eens.

Ik ben erg tevreden over mijzelf, ik ben het hoogtepunt van de evolutie, vanaf nu gaat het alleen nog maar achteruit. :haha:

Tomas
06-11-03, 22:57
Ik vind jou juist het wandelende bewijs van mijn gelijk.

Donna
06-11-03, 22:57
Ik ben Amsterdammer.

Dus ik win :lole:

sadeeQ
06-11-03, 22:57
Geplaatst door Mark
Ik kijk trouwens ook neer op lager opgeleiden, gehandicapten, bejaarden, ambtenaren, mensen met tatoeages, mensen met een accent, alle minderheden, politici, alpha's, managers, jongeren, studenten en nerds geiten,honden,katten,varkens(An3) ,wolven :lekpuh:

Mark
06-11-03, 22:58
Geplaatst door Donna
Ik ben Amsterdammer.


:ninja2:

Donna
06-11-03, 23:00
Geplaatst door Mark
:ninja2:


:roken:

Orakel
06-11-03, 23:00
:p Stelletje debielen.

Tomas
06-11-03, 23:00
amsterdammers winnen altijd dankzij een omgekochte homofiele scheids.

Mark
06-11-03, 23:02
Ja ik vond dat ik na 7000 berichten wel eens moest zeggen waar het op staat.

Soms vraag ik me trouwens af of sommige prikkers in het echt net zo vermoeiend zijn als virtueel :knife_hea

Donna
06-11-03, 23:02
Geplaatst door Tomas
amsterdammers winnen altijd dankzij een omgekochte homofiele scheids.


Ik bespeur in deze thread een onverklaarbare neiging tot schrijven over latente homofilie bij Tomas.

Tee?

Wil je ons iets vertellen?

:strik:

Donna
06-11-03, 23:03
Geplaatst door Mark
Ja ik vond dat ik na 7000 berichten wel eens moest zeggen waar het op staat.



Nou?

Nounounounounounou?

Waar sta jij voor? Ik wil het echt HEEL graag weten. :nijn:

Mark
06-11-03, 23:03
Kom er maar eerlijk voor uit Tomas, we zullen je niet anders behandelen, heus niet :knipoog:

Mark
06-11-03, 23:04
Geplaatst door Donna
Nou?

Nounounounounounou?

Waar sta jij voor? Ik wil het echt HEEL graag weten. :nijn:

Mijn echte meningen zijn niet relevant :haha:

Die postte ik onder de naam JMT maar dat mag niet meer :(

Donna
06-11-03, 23:07
Geplaatst door Mark
Mijn echte meningen zijn niet relevant :haha:

Die postte ik onder de naam JMT maar dat mag niet meer :(


Jawel! Inspireer ons met je mening, verbaas ons met je inzichten! Mark! AAARRGGHHHHHHH























het gaat geloof ik niet zo goed met mij :maf:

Mark
06-11-03, 23:09
Geplaatst door Donna
Jawel! Inspireer ons met je mening, verbaas ons met je inzichten! Mark! AAARRGGHHHHHHH


het gaat geloof ik niet zo goed met mij :maf:

Vooruit noem maar een onderwerp en dan zal ik 1 keer mijn echte mening geven (hoewel die van dag tot dag veranderen)

000NobelPrizes
06-11-03, 23:10
Geplaatst door Mark
Kom er maar eerlijk voor uit Tomas, we zullen je niet anders behandelen, heus niet :knipoog:
Tomas merkt hooguit de gender switch in zijn fanclub.

Donna
06-11-03, 23:12
Geplaatst door Mark
Vooruit noem maar een onderwerp en dan zal ik 1 keer mijn echte mening geven (hoewel die van dag tot dag veranderen)


Okee.

Wat is je mening over het dubbel keuren van allochtonen voordat ze de WAO ingaan?

Mark
06-11-03, 23:13
Geplaatst door Donna
Okee.

Wat is je mening over het dubbel keuren van allochtonen voordat ze de WAO ingaan?

Ik vind het onzin, ze moeten de eerste keer gewoon strenger kijken :)

Donna
06-11-03, 23:16
Geplaatst door Mark
Ik vind het onzin, ze moeten de eerste keer gewoon strenger kijken :)


Lijkt me een helder verhaal. Lekker kort ook. :D

Mag ik nog een onderwerp noemen? Of hou je het vandaag echt bij 1?

000NobelPrizes
06-11-03, 23:17
Jonge vrouwen krijgen ook dubbele keuring, maar op daar op te schieten scoort niet zo hoog.

Mark
06-11-03, 23:21
Geplaatst door Donna
Lijkt me een helder verhaal. Lekker kort ook. :D

Mag ik nog een onderwerp noemen? Of hou je het vandaag echt bij 1?

Vooruit dan maar het mag niet over een midden oosten conflict gaan

Donna
06-11-03, 23:21
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Jonge vrouwen krijgen ook dubbele keuring, maar op daar op te schieten scoort niet zo hoog.

Was je van plan daarop te schieten dan?

Donna
06-11-03, 23:22
Geplaatst door Mark
Vooruit dan maar het mag niet over een midden oosten conflict gaan


Wat vind je van de huwbare leeftijd in Nederland? (16)

Met argumenten graag.....

000NobelPrizes
06-11-03, 23:23
Geplaatst door Donna
Was je van plan daarop te schieten dan?
Niet in het minst. WAO houdt in dat de mensen die erin terecht komen, voortaan verzorgd zullen worden. Big deal dat er een controle of wat overheen gaat om te zien in hoeverre zulke zorg gerechtvaardigd is.

Mark
06-11-03, 23:25
Geplaatst door Donna
Wat vind je van de huwbare leeftijd in Nederland? (16)

Met argumenten graag.....

Te jong, dan weet je nog niet wat je doet. Je kan best nog even wachten.

Donna
06-11-03, 23:25
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Niet in het minst. WAO houdt in dat de mensen die erin terecht komen, voortaan verzorgd zullen worden. Big deal dat er een controle of wat overheen gaat om te zien in hoeverre zulke zorg gerechtvaardigd is.


Interessant! Je hebt dus een meningsverschil met Mark. Mark, als je eruit bent wat huwbare leeftijd betreft, wil jij dan met 151 wao-keuringen in discussie?

Donna
06-11-03, 23:26
Geplaatst door Mark
Te jong, dan weet je nog niet wat je doet. Je kan best nog even wachten.

We zijn het eens! Vandaag dan. Ik ben voor verhoging naar 18 jaar.

Mark
06-11-03, 23:26
Geplaatst door Donna
Interessant! Je hebt dus een meningsverschil met Mark. Mark, als je eruit bent wat huwbare leeftijd betreft, wil jij dan met 151 wao-keuringen in discussie?

Ik ben er al uit en nee :)

Donna
06-11-03, 23:27
Geplaatst door Mark
Ik ben er al uit en nee :)

Oh, OK. Euhm.....

Waar zullen we het nu eens over hebben?

Mark
06-11-03, 23:28
Geplaatst door Donna
Oh, OK. Euhm.....

Waar zullen we het nu eens over hebben?

Ik heb geen inspiratie meer, vraag me nog maar eens een mening

Donna
06-11-03, 23:32
Geplaatst door Mark
Ik heb geen inspiratie meer, vraag me nog maar eens een mening


Okee... wat is je mening over spam? Moet dat in het strafrecht of juist niet? Heeft Donner gelijk of Loesewies Vanderlaan en Martijn van Dam?

Als je daar geen mening over hebt mag je ook je mening geven over het conflict in het Midden Oosten of over religie ofzo.....

Mark
06-11-03, 23:34
Geplaatst door Donna
Okee... wat is je mening over spam? Moet dat in het strafrecht of juist niet? Heeft Donner gelijk of Loesewies Vanderlaan en Martijn van Dam?

Als je daar geen mening over hebt mag je ook je mening geven over het conflict in het Midden Oosten of over religie ofzo.....

Spam is slecht.

ehm die andere twee moet ik nog op terugkomen ;)

Nu jou mening: Veroorzaakt besnijdenis bij mannen agressie?

Mark
06-11-03, 23:35
Ik ben weg, lees het antwoord nog wel :)

000NobelPrizes
06-11-03, 23:36
Geplaatst door Mark
Spam is slecht.

ehm die andere twee moet ik nog op terugkomen ;)

Nu jou mening: Veroorzaakt besnijdenis bij mannen agressie?
Mits uitgevoerd op 20-jarige leeftijd met een bot mes.

Donna
06-11-03, 23:38
Geplaatst door Mark
Spam is slecht.

ehm die andere twee moet ik nog op terugkomen ;)

Nu jou mening: Veroorzaakt besnijdenis bij mannen agressie?


Jaah, maar moet het ook in het strafrecht? Of moet de OPTA het doen?

Over besnijdenis: ik denk het niet. Het hangt ervan af wat je precies wegsnijdt ;)

Over het algemeen denk ik niet dat het iets uitmaakt. Denk jij dat mannen er wel agressief van worden?

papol
06-11-03, 23:49
Bedoel je zoiets ???

oeffff (http://www.kicken.com/funnyfiles/slurf.mpg)

Tsja, daar word je eerder stil van .........

En deze .... Nee, die is nog te jong om echt agressief te worden ......
aiaiai (http://www.kicken.com/funnyfiles/Patrick_Kicken_Radio3FM-besnijdenis.mpg)



Gr.P

TonH
07-11-03, 01:53
Geplaatst door papol
Bedoel je zoiets ???

oeffff (http://www.kicken.com/funnyfiles/slurf.mpg)

Tsja, daar word je eerder stil van .........

En deze .... Nee, die is nog te jong om echt agressief te worden ......
aiaiai (http://www.kicken.com/funnyfiles/Patrick_Kicken_Radio3FM-besnijdenis.mpg)



Gr.P

Shit, ik wist dat ik niet moest kijken, maar het was sterker dan ik :auw2:
Heb je nog geen leuke met een fietsstang of zo?!

Tomas
07-11-03, 09:31
Geplaatst door Donna
Tee?

Wil je ons iets vertellen?

:strik:

Mmm... Blijkbaar weer iets te veel zieleroerselen bloodgegeven gisteravond. Drank en prikken gaat niet samen. Onthou dat nou 's.

Verders vind ik dat er een wet in de grondwet moet komen die het maximum aantal wetten een beetje aan banden legt. Iedereen mag dan wel van alles vinden en menen, maar niet alles mag vastgelegd worden in een wet.

En de WAO op basis van het laatste verdiende loon moet afgeschaft worden, dat is rechtsongelijkheid tov al die mensen die gehandicapt zijn geboren of geraakt voordat ze de kans kregen om een fatsoenlijke carriere te beginnen.

En mijn buurvrouw mag van mij gerust drie dubbel gekeurd worden. Zal ze denk ik niet eens erg vinden, afhankelijk van de keuringsarts dan, bedoel ik.