PDA

Bekijk Volledige Versie : Plaats hier links naar sites voor het MDI



Waterval
06-11-03, 20:17
Hoi,

N.a.v. een zojuist gepostte link door mijn Lievelingsnicht, kwam ik op het idee om deze topic te openen. Het werkt heel simpel: Plaats hier de link naar een site waar volgens jou gedicrimineerd wordt. T.z.t zal iemand die verzamelen, bekijken en opsturen naar dhr. Eissens, directeur bij het MDI. Misschien met een kopietje naar het Parool of een andere krant..

Gegroet,

-Wv-

Waterval
06-11-03, 20:22
:jammer: (http://graverdammer.vrijspraak.org/frameset.php3) < -- klik

lennart
06-11-03, 20:25
http://www.joods.nl/forum/

dat er gediscrimineerd wordt blijkt wel uit het feit dat ik gebanned ben..

dis·cri·mi·ne·ren (ov.ww., ook abs.)
1 (iem.) achterstellen op grond van niet ter zake doende kenmerken
2 onderscheiden

Ik ben daar dus achtergesteld (ban), met als reden dat ik Israel niet mocht kritiseren, een niet ter zake doende kenmerk.

ps. Ik heb daar ook de meest walgelijke opmerkingen over arabieren en moslims gezien.

Qwertyno
06-11-03, 20:48
Het boek de "Jodernisering van Nederland".

In het bijzonder de uitspraak:
"Een oorlog tegen het jodendom is hard nodig"

Schrijver:
Qwertyno Fortuyn.

freya
06-11-03, 21:41
Geplaatst door Waterval
:jammer: (http://graverdammer.vrijspraak.org/frameset.php3) < -- klik

Dit is meer dan walchelijk :kotsen:

Mark
06-11-03, 21:47
http://www.aryan-nations.org/index.htm

;)

Waterval
06-11-03, 21:51
Geplaatst door Mark
http://www.aryan-nations.org/index.htm

;)


Nederlandstalige of op Nederland gerichte sites aub.... (Conform de MDI eisen).

Mark
06-11-03, 21:55
oeps, ik zal even gaan spitten door de riolen van het internet!

Simon
06-11-03, 22:05
Beetje flauwe topic voor een beheerder lijkt mij ....

Mark
06-11-03, 22:06
Ik heb een walgelijke site gevonden

bah....bah....en nog eens bah (www.maroc.nl)

Waterval
06-11-03, 22:08
Geplaatst door Simon
Beetje flauwe topic voor een beheerder lijkt mij ....


Hoezo? (Wat vond u trouwens van die eerstgenoemde site?).

Waterval
06-11-03, 22:08
Geplaatst door Mark
Ik heb een walgelijke site gevonden

bah....bah....en nog eens bah (www.maroc.nl)


Hoezo voorspelbaar... :stomp:

sadeeQ
06-11-03, 22:09
Geplaatst door Simon
Beetje flauwe topic voor een beheerder lijkt mij ....

:maf2: en dat zegt onze grote MDI-fan :verrassin

het schijnt dat debiele idioten van MDI niets te doen hebben en zich beginnen te vervelen,een beetje werk kan geen kwaad :boogjes:

nl-x
06-11-03, 22:10
Geplaatst door Mark
Ik heb een walgelijke site gevonden

bah....bah....en nog eens bah (www.maroc.nl)

He gassie darrie jah :) ... vooral die ene persoon die zich daar Mark noemt....

(en maar niet te spreken van nl-x)

Mark
06-11-03, 22:15
Geplaatst door nl-x
(en maar niet te spreken van nl-x)

Ik ga Mandark op die gast afsturen!

sadeeQ
06-11-03, 22:16
Dood aan ALLE moslims
Dood aan ALLE moslims
September 13 2001 at 10:39 PM ms


--------------------------------------------------------------------------------

Dood aan ALLE palastijnen, en besneden kamelen neukende kut moslims. Jullie vieren massaal feest als er een grote ramp heeft plaatsgevonden. Jullie zijn het laagste van het laagste. Pas maar op je rot moskeetjes. Straks vliegen daar de brandbommen naar binnen en vieren wij MASSAAL feest. Dat zijn we namelijk lekker aan het voorbereiden. Wat zal dat lekker ruiken, verbrandde kut moslims, kut turken en kut marokkanen. Elke hollander haat jullie intens.


site (http://www.network54.com/Forum/thread?forumid=90073&messageid=1000413596&lp=1065770417)




Zo te zien heeft An3sdej het behoorlijk druk :giechel: :giechel:

Simon
06-11-03, 22:19
Geplaatst door Waterval
Hoezo? (Wat vond u trouwens van die eerstgenoemde site?).

Omdat je als beheerder in zeker zin maroc.nl vertegenwoordigd. En als je aan de ene kant als maroc.nl een goede relatie nastreeft met het MDI en deze aan de andere kant op deze wijze belachelijk maakt lijkt mij dat niet in het belang van maroc.nl..

Maar goed, dat geldt voor wel meer wat beheer in al zijn 'wijsheid' beslist.

Simon

Waterval
06-11-03, 22:28
Geplaatst door Simon
Omdat je als beheerder in zeker zin maroc.nl vertegenwoordigd. En als je aan de ene kant als maroc.nl een goede relatie nastreeft met het MDI en deze aan de andere kant op deze wijze belachelijk maakt lijkt mij dat niet in het belang van maroc.nl..

Maar goed, dat geldt voor wel meer wat beheer in al zijn 'wijsheid' beslist.

Simon

Sorry, maar ik volg dit niet... Ok, ik vertegenwoordig in zekere mate maroc.nl, maar IK streef absoluut geen goede relatie met het MDI na.. Voor de posts die ik als Waterval plaats, ben ik enkel verantwoordelijk. Ik heb niet gezegd namens maroc.nl te spreken. Als je nu gaat zeggen dat ik die 2 niet los van elkaar mag zien, mag ik dan ook de neven-activiteiten van de heer Eissens als van invloed zijn op zijn beslissingen inzake aangiftes?
Het enige wat ik met deze topic wilde aangeven is wat het merendeel van de prikkers hier irriteert: de bedenkelijke wijze wat betreft het in behandeling nemen van klachten en de manier waarop Eissens zich in het Parool uitlaat over deze door MIJ in ieder geval zeer gewaardeerde site .

Simon
06-11-03, 22:31
Geplaatst door Waterval
[I]Ok, ik vertegenwoordig in zekere mate maroc.nl, maar IK streef absoluut geen goede relatie met het MDI na..

Ok dat is dan duidelijk.

Waterval
06-11-03, 22:34
Geplaatst door Simon
Ok dat is dan duidelijk.

Gelukkig.

Denk je trouwens dat het MDI een goede relatie met maroc.nl nastreeft?

Simon
06-11-03, 22:36
Geplaatst door Waterval
Gelukkig.

Denk je trouwens dat het MDI een goede relatie met maroc.nl nastreeft?

Daar zou ik wel vanuit gaan ...

sadeeQ
06-11-03, 22:38
De HONDEN!!! DE VUILE SMERIGE TYFUS MOSLIMHONDEN!!! AAN DE GALG ERMEE!!! VERZUIPEN IN VARKENSBLOED!!!
De oorlog is NU verklaard aan de zionisten, multikulten, marxisten.PvdA VVD linkse troep JULLIE ZIJN DE MOORDENAARS!!

Van de dader(s) is nogh nisk bekend, maar het zal me niet verbazen als het een landverrader of een allochtoon is. GODVERDOMME, GODVERDOMME, wat zijn die linsken toch VUILE SCHOFTEN. OPHANGEN AL DAT LINKSE GAJES

Het wordt tijd om op te staan. Alle tyfuslinksen en allochtonenzwijnen zullen hiervoor boeten !! Fortuyn is dood, officieel bevestigd nu. Het is tijd om ze te laten branden !!! Nederland Erwache !!!

Joden en islamieten, ERUIT MET JULLIE! ROT OP TERUG NAAR DE WOESTIJN!

Jullie synagoges, partijbureaus, moskeeën gaan eraan. Wij weten wie er in de gemeenteraden zitten, we weten waar jullie wonen SPers, VVDers en vooral PvdAers.

Helaas, Pim Fortuyn is DOOD. En daarmeee ook eigenlijk de Lijst Pim Fortuyn. Helaas. Maar: zijn ideeën blijven bestaan, en langzaamaan zullen er nieuwe Pims opstaan die de Arische volkeren zullen zuiveren van de onzuiveren onder ons. Blijf geloven in je idealen, en uiteindelijk zullen de superieuren zegevieren, en het Arische volk overwinnen! Sieg Heil!

Het is heel erg duidelijk wat hier achterzit!!! Dit land is overgenomen door een smerige moslim-jihad! Er mag hier geen moslim meer overblijven!!!

Zoek op waar de klootzakken wonen, de antifa, de multikultis, gemeente-raadsleden, de wethouders, alle smeerlappen van SP, PvdA, VVD, D66, GL. De brand gaat erin, en wij zijn geduldig...het kan vannacht gebeuren of over een jaar...maar we zorgen dat we niet gepakt worden.

de democratie is hier nep,de linkse boeven bende maakt de dienst uit. de buitenlandse opvreters worden door dat linkse tuig de hand boven het hoofd gehouden. maar ons eigen volk wordt de kop ingedrukt. dood aan de moslims en ander buitenlands tuig!!!! nederland hoezeee!!!

Ik ben vol verdriet en woede dit roept om WRAAK , nu is het tijd om actie te ondernemen op wat voor manieren dan ook. Ze hebben ons de mond gesnoerd maar wij gaan door met de strijd voor gerechtigheid. Pas op je tellen LINKS NEDERLAND julie dagen zijn geteld. Pim je was en bent onze man, Pim staat voor vrijheid vrijheid voor het NEDERLANDSE VOLK. Dood aan de landveraaiers.

.

:zweep: [edit]. :vreemd: