PDA

Bekijk Volledige Versie : Eindhoven rocks



Orakel
07-11-03, 18:12
Geen verbod extreemrechts concert in Eindhoven
07 november 2003, 18:00:02

EINDHOVEN (ANP) - Burgemeester A. Sakkers van Eindhoven heeft besloten een concert zaterdagavond in zijn gemeente door twee extreemrechtse, antisemitische Duitse bands niet te verbieden. Hij is wel zeer alert op mogelijke ongeregeldheden.

Mocht het concert uit de hand lopen, dan ligt een noodverordening klaar om in te grijpen. Een woordvoerster van Sakkers heeft dit vrijdag meegedeeld. Het Centrum Informatie Documentatie Israël (CIDI) drong vrijdag in een brief aan de Eindhovense burgemeester aan op een verbod van het concert. Het CIDI wijst er in het schrijven op dat het concert een dag voor de herdenking van de Kristallnacht wordt gegeven. Zondag is het 65 jaar geleden dat de nazi's overal in Duitsland joodse gebouwen vernielden en tientallen joden doodden en verwondden.

Het fascistische rockconcert vindt plaats in een voormalige kazerne die enkele jaren geleden is gekraakt door een groep rechts-extremisten. De landelijke antifascistische organisatie AFA had de gemeente eerder opgeroepen de bijeenkomst te verbieden.

Het concert heeft volgens AFA als motto Rock gegen ZOG, ofwel Zionist Occupation Government. Binnen extreemrechtse kringen wordt daarmee een antisemitische samenzweringstheorie bedoeld. Volgens die theorie zouden regeringen wereldwijd achter de schermen worden beheerst door joden.

Zaterdag zullen er optredens worden gegeven door onder meer Rassenhass en de in fascistische kringen populaire skinheadband Oidoxie.


* Ik heb niet echt het idee dat dit soort sujetten goede pleitbezorgers zijn voor om het even welke zaak, laat staan de bezetting.

Mafkees
07-11-03, 18:13
Zou `n Marokkaan geweigerd worden?!

Orakel
07-11-03, 18:14
Geplaatst door Al3arbi
Zou `n Marokkaan geweigerd worden?!

Krijgt denk ik tijdelijke ontheffing, mits ie z'n bligha's thuislaat.

Mafkees
07-11-03, 18:16
Geplaatst door Orakel
Krijgt denk ik tijdelijke ontheffing, mits ie z'n bligha's thuislaat.


`kzou best `n kijkie willen nemen. Mark, mag ik nu ook mee?!

Mark
07-11-03, 18:49
Geplaatst door Al3arbi
`kzou best `n kijkie willen nemen. Mark, mag ik nu ook mee?!

Natuurlijk :)

Ik zal je wat teksten sturen dan kunnen we meezingen :) Wel even je rechterarm trainen want die zal veel omhooggaan.

Mafkees
07-11-03, 18:53
Geplaatst door Mark
Natuurlijk :)

Ik zal je wat teksten sturen dan kunnen we meezingen :) Wel even je rechterarm trainen want die zal veel omhooggaan.

Luk wel. Heb je voorbeelden van teksten (ff waterval zn gemodereer op de proef stellen.)

Blade20
07-11-03, 19:00
Zo, rock gaat er altijd wel in. Tuurlijk klagen de Joden weer. Maar gelukkig zijn de Islamieten schijnbaar wel fan van mensen die met de nek naar hun kijken.

Mafkees
07-11-03, 19:02
Geplaatst door Blade20
Zo, rock gaat er altijd wel in. Tuurlijk klagen de Joden weer. Maar gelukkig zijn de Islamieten schijnbaar wel fan van mensen die met de nek naar hun kijken.


Cool! Hoe weet je dat?! Dan ga ik er `n paar meevragen.

Mark
07-11-03, 19:04
Laten we dat maar niet doen :)

Al3arbi, ik twijfel nog, er is ook een mis bij de satanische kerk die dag en dat ik ook gezellig :gefeli:

Mafkees
07-11-03, 19:05
Geplaatst door Mark
Laten we dat maar niet doen :)

Al3arbi, ik twijfel nog, er is ook een mis bij de satanische kerk die dag en dat ik ook gezellig :gefeli:

Satanisten zijn nep. Droogkloten, bloeddrinken voor `n vent met `n bokkekop. Naah, niet mijn ding. Lekker ******en op mensen die er anders uitzien is veel leuka.

Mark
07-11-03, 19:06
Geplaatst door Al3arbi
Satanisten zijn nep. Droogkloten, bloeddrinken voor `n vent met `n bokkekop. Naah, niet mijn ding. Lekker ******en op mensen die er anders uitzien is veel leuka.

Daar heb je weer gelijk in, maar die satantistes trekken wel hun zwarte jurken uit voor het riueel en dan mag je er kaarsvet overheen gieten en dan...

ehm lamaar

Blade20
07-11-03, 19:08
Geplaatst door Al3arbi
Cool! Hoe weet je dat?! Dan ga ik er `n paar meevragen.

Naast antisemitischtisch zijn ze ook extreem rechts, staat in de tekst.

Mark
07-11-03, 19:14
Je hebt trouwens wel een feessie gemist met thunderdome al3arbi :duim:

Mafkees
07-11-03, 19:15
Geplaatst door Blade20
Naast antisemitischtisch zijn ze ook extreem rechts, staat in de tekst.


De Islamieten waar je het over hebt licht.

Mafkees
07-11-03, 19:16
Geplaatst door Mark
Je hebt trouwens wel een feessie gemist met thunderdome al3arbi :duim:


Tjah, shit happends. Zit nu ff te tobbe, moe`k kaartjes voor Innercity halen of is da nie zo.

Mark
07-11-03, 19:17
Geplaatst door Al3arbi
Tjah, shit happends. Zit nu ff te tobbe, moe`k kaartjes voor Innercity halen of is da nie zo.

Schijnt veel te massaal te zijn ;)

Maar als je nog pillen moet hebben, PM me dan :)

Blade20
07-11-03, 19:22
Geplaatst door Al3arbi
De Islamieten waar je het over hebt licht.

Welke Islamieten, daar staat niks van in de tekst. Er staat wel dat ze extreem rechts, antisemitisch en facistisch zijn. Ze zijn dus tegen alles wat niet Arier is.
Dat ze toevallig gesteund worden door Islamieten komt hun alleen maar goed uit. Ik bedoel, ze zeggen het niet, maar Islamieten ztaan wel op hun verlanglijstje onder de joden.

Mafkees
07-11-03, 19:24
Geplaatst door Blade20
Welke Islamieten, daar staat niks van in de tekst. Er staat wel dat ze extreem rechts, antisemitisch en facistisch zijn. Ze zijn dus tegen alles wat niet Arier is.
Dat ze toevallig gesteund worden door Islamieten komt hun alleen maar goed uit. Ik bedoel, ze zeggen het niet, maar Islamieten ztaan wel op hun verlanglijstje onder de joden.


:hihi: Grapjas.


Maar gelukkig zijn de Islamieten schijnbaar wel fan van mensen die met de nek naar hun kijken.


Mocht je `n islamiet kennen die graag mee wilt, let me know. Ik ga nu alleen met Mark, `n Islamiet erbij zou wel leuk zijn. Doe eigenlijk maar alle Islamieten,daar schijn je het over te hebben.

Nu maar hopen dat Mark genoeg kaartjes heeft.

Mark
07-11-03, 19:28
Geplaatst door Blade20
Welke Islamieten, daar staat niks van in de tekst. Er staat wel dat ze extreem rechts, antisemitisch en facistisch zijn. Ze zijn dus tegen alles wat niet Arier is.
Dat ze toevallig gesteund worden door Islamieten komt hun alleen maar goed uit. Ik bedoel, ze zeggen het niet, maar Islamieten ztaan wel op hun verlanglijstje onder de joden.

ff een tip Blade, lees het bericht nog 1 keer heel langzaam door :hihi:

sadeeQ
07-11-03, 19:52
Geplaatst door Mark
ff een tip Blade, lees het bericht nog 1 keer heel langzaam door :hihi:

die kut-limbo moet een taal+inburgeringscursus volgen om nederlands te snapen. blijft een kut-buitenlander zeg :schrik:

barfly
07-11-03, 20:25
Geplaatst door Al3arbi
Luk wel. Heb je voorbeelden van teksten (ff waterval zn gemodereer op de proef stellen.)

Kanake verrecke, verfluchter Kanake
Du bist nichts weiter als ein mieses Stück Kacke
Du bist das Letzte, Du bist nur Dreck
Du bist nur Abschaum, Du musst hier weg.
(Landser. "Kanake verrecke", 1992, 1993 indiziert)
klingt es heute eher so:
Ach so, Sie kommen von auswärts, dann bitte hier entlang!
Denn dort drüben steh‘n die andern, die nur für Sie bezahl‘n
Die andern sind nur hier geboren
Behaupten fest, dies sei ihr Land
Darum kommen Sie besser hier entlang
Dann bleiben Sie unerkannt!
Wir hätten da noch was für Sie
Was möchten Sie gern tun?
Nur falls das Steuergeld nicht reicht
Kein Stress, fast nur ausruh’n.
Da wäre Zuhälter auf dem Babystrich oder mit Drogen deal‘n
Was wäre Ihnen denn lieber, Mädels oder Heroin?
(Nordwind: "Herzlich Willkommen", 1995, nicht indiziert)
Das mag weniger brutal klingen, ist aber auch politik- bzw. mehrheitsfähiger und deutlich auf Wirkung bedacht.

'T lijkt de LPF wel, en ik kan je verzekeren dat de teksten moeilijk te vinden zijn :haha:

Mark
07-11-03, 20:28
Geplaatst door barfly
Kanake verrecke, verfluchter Kanake
Du bist nichts weiter als ein mieses Stück Kacke
Du bist das Letzte, Du bist nur Dreck
Du bist nur Abschaum, Du musst hier weg.
(Landser. "Kanake verrecke", 1992, 1993 indiziert)
klingt es heute eher so:
Ach so, Sie kommen von auswärts, dann bitte hier entlang!
Denn dort drüben steh‘n die andern, die nur für Sie bezahl‘n
Die andern sind nur hier geboren
Behaupten fest, dies sei ihr Land
Darum kommen Sie besser hier entlang
Dann bleiben Sie unerkannt!
Wir hätten da noch was für Sie
Was möchten Sie gern tun?
Nur falls das Steuergeld nicht reicht
Kein Stress, fast nur ausruh’n.
Da wäre Zuhälter auf dem Babystrich oder mit Drogen deal‘n
Was wäre Ihnen denn lieber, Mädels oder Heroin?
(Nordwind: "Herzlich Willkommen", 1995, nicht indiziert)
Das mag weniger brutal klingen, ist aber auch politik- bzw. mehrheitsfähiger und deutlich auf Wirkung bedacht.

'T lijkt de LPF wel, en ik kan je verzekeren dat de teksten moeilijk te vinden zijn :haha:

Klopt, ik heb ook gezocht maar kon weinig vinden...

Dit is Landser en niet de band die gaat spelen ;)

Ik heb ooit eens een interview met Storkraft gezien op MTV erg aardige knullen ;)

PS vorig jaar trad de band Zyklon nog op in Nighttown.

barfly
07-11-03, 20:35
Geplaatst door Mark
Klopt, ik heb ook gezocht maar kon weinig vinden...

Dit is Landser en niet de band die gaat spelen ;)

Ik heb ooit eens een interview met Storkraft gezien op MTV erg aardige knullen ;)

PS vorig jaar trad de band Zyklon nog op in Nighttown.

Potver! Heb ik nog de verkeerde band ook nog :fpotver:
Alhoewel ik in de schaarse niet anti-fascistische treffers las ik dat ze veel coveren...

Ik heb hier btw wel een cd in mp3 formaat van Wolfpack een Zweedse nazi band alleen daar ga ik _echt_ de lyrics niet bij zoeken! Ik versta d'r geen zak van :)

Blade20
07-11-03, 21:04
Geplaatst door Mark
ff een tip Blade, lees het bericht nog 1 keer heel langzaam door :hihi:

Phew, ik dacht al bijna dat ik een me vertypt had, dat gebeurd wel vaker.
Nee, ik weet goed wat ik getypt had, maar ik dacht dat er verwezen werd naar Islamieten in de tekst van de starter. En dat kon ik niet vinden, niet naar de tekst van mezelf.