PDA

Bekijk Volledige Versie : Standpunt AEL inzake hijabkwestie MvM.



Hoerriya
07-11-03, 18:23
Moslimvrouwen gediscrimineerd door VZW Moeders voor Moeders

AEL Persbericht

Antwerpen 05 11 03

Na de scholen en de bedrijven zijn er nu weeral gevallen bekend van uitingen van racisme met betrekking tot de hoofddoek.Ditmaal bij VZW’s die in de sociale sector opereren. Gisteren 04/11 was dit het geval in het gebouw van Moeders voor Moeders in Antwerpen, een organisatie die zich zou bezighouden met hulpverlening aan vrouwen.

Voor een jonge moslimvrouw die zich dinsdag aanbood voor hulp, tezamen met een tweede vrouw die haar trachtte bij te staan met vertalingen, was dit blijkbaar niet het geval. Zij werd resoluut de deur gewezen omdat ze niet in het racistisch plaatje paste van de VZW! Zij had immers geweigerd om haar hoofddoek af te zetten en dat was blijkbaar voldoende om hulp te weigeren! Toen de tweede vrouw bezwaar maakte tegen deze pure vorm van discriminatie en racisme werden ze plots omringd door 5 autochtone vrouwen, klaar om hen buiten te zetten. Daarop volgde een discussie waarop kort daarna de politie erbij werd gehaald. Beide partijen legden hun verklaringen af en konden vertrekken.

Dat de VZW Moeders voor Moeders niet zuiver op de graat is met betrekking tot hulpverlening aan allochtonen was ons al bekend. De nauwe contacten met het fascistisch Vlaams Blok waren snel duidelijk nadat ze een aantal jaren geleden Alexandra Colen als hun “peetmoeder” naar voren hadden geschoven. Bovendien bevestigen ze het ook zelf nog eens in de media. In het interview met de voorzitster in GVA staat duidelijk dat ze resoluut weigeren hulp te verlenen aan moslimvrouwen die een hoofddoek dragen.”Zij moeten zich aan ons aanpassen!” luidde het. Waar het verband juist ligt tussen hulp verlenen aan hulpbehoevenden en de hoofddoek is ons ook nog steeds een raadsel. Feit is dat dit rechtstreeks in strijd is met de grondwet die aan de basis ligt van alle andere wetten in dit land. Vrijheid van godsdienst is een feit en iedere bestaande instelling dient zich daarnaar te schikken. Het intern reglement waarop de voorzitster zich beroept is totaal ondergeschikt aan de grondwet en is gewoonweg racistisch. Waar gaan we in godsnaam naartoe in dit land?? Straks weigert de brandweer een vrouw te redden uit een brandend huis omdat ze haar hoofddoek aan heeft!! In ieder geval zouden wij het AEL niet zijn indien wij het hierbij zouden laten. Er zullen in eerste instantie klachten worden neergelegd op grond van racisme en discriminatie.Wij eisen dat de VZW zich naar de wet schikt en hulp verleent aan ieder hulpbehoevende ongeacht afkomst of religie. Indien ze niet bereid zijn zich aan te passen aan de letter van de wet dan zullen wij dit via alle mogelijke middelen afdwingen en de organisatie laten opdoeken.

In de samenleving waar wij als AEL naar streven is er geen plaats voor fascisten en zal deze er ook nooit zijn. De voorzitster verwees in het kranteninterview naar AEL en zei terzelfder tijd dat ze bang was. Wel ze is terecht bang. Racisten dienen bang te zijn van AEL want wij laten niet met onze gemeenschap en onze religie sollen. Wij roepen tevens al onze leden op om zich klaar te houden want actie is op komst!

an3sdej
07-11-03, 18:36
In de samenleving waar wij als AEL naar streven is er geen plaats voor fascisten en zal deze er ook nooit zijn.

NIET fascisten sluiten ook geen homo's uit.

Blade20
07-11-03, 18:53
Je wilt niet weten hoe de gemiddelde Nederlander op dit bericht heeft gereageerd. (zie o.a. Fok!)
Laat het AEL maar lekker verder dromen, daar zijn ze zo goed in....

ow ja, en dit:



Wij roepen tevens al onze leden op om zich klaar te houden want actie is op komst!

is natuurlijk een lachertje, een paar honderd mensen zijn echt niet schokkend.

nl-x
07-11-03, 19:02
Geplaatst door Blade20
Je wilt niet weten hoe de gemiddelde Nederlander op dit bericht heeft gereageerd. (zie o.a. Fok!)
Laat het AEL maar lekker verder dromen, daar zijn ze zo goed in....

ow ja, en dit:



is natuurlijk een lachertje, een paar honderd mensen zijn echt niet schokkend.

Kzou zeggen, droom jij maar lekker verder. De gemiddelde Nederlander is de gemiddelde Fokker niet.

AEL snijdt hier daadwerkelijk hout. Ik vind het een goed optreden van ze.

Dat de AEL tegen homo's is (?), is verkeerd. Maar totaal niet van belang in deze zaak.

In deze zaak zeggen ze waar het op staat. En daar kan jij niets tegen in brengen. Behalve je irrelevante puntjes die je net noemde.

Blade20
07-11-03, 19:06
Geplaatst door nl-x
Kzou zeggen, droom jij maar lekker verder. De gemiddelde Nederlander is de gemiddelde Fokker niet.

AEL snijdt hier daadwerkelijk hout. Ik vind het een goed optreden van ze.

Dat de AEL tegen homo's is (?), is verkeerd. Maar totaal niet van belang in deze zaak.

In deze zaak zeggen ze waar het op staat. En daar kan jij niets tegen in brengen. Behalve je irrelevante puntjes die je net noemde.

Leuk, die verdraaiing van het 'dromen' van mijn reactie in jouw reactie te nemen.

Hier mijn reactie:

Kzou zeggen, droom jij maar lekker verder. De gemiddelde Nederlander is de gemiddelde Fokker.

AEL snijdt hier daadwerkelijk geen hout. Ik vind het een geen goed optreden van ze.

In deze zaak zeggen ze niet waar het op staat. En daar kan jij niets tegen in brengen. Behalve de irrelevante puntjes die je net noemde.

Hoerriya
07-11-03, 20:21
NIET fascisten sluiten ook geen homo's uit.

Mwah, een antifascist hoeft nog niet per definitie tegen discriminatie van homo's te zijn. Het zijn tegen een ideologie als totaalplaatje wil niet zeggen dat bepaalde aspecten uit die ideologie afzonderlijk iemand niet aan kunnen spreken. De AEL sluit overigens geen homo's uit en heeft verder ook geen standpunt over homoseksualiteit. Of een parafrase op wat Abou Jahjah zo mooi zei :"Wat iemand in zijn slaapkamer wil doen is zijn privézaak, daar heeft de AEL niets over te zeggen."



Kzou zeggen, droom jij maar lekker verder. De gemiddelde Nederlander is de gemiddelde Fokker niet.

AEL snijdt hier daadwerkelijk hout. Ik vind het een goed optreden van ze.

Dat de AEL tegen homo's is (?), is verkeerd. Maar totaal niet van belang in deze zaak.

In deze zaak zeggen ze waar het op staat. En daar kan jij niets tegen in brengen. Behalve je irrelevante puntjes die je net noemde.

Helemaal mee eens nl-x! Alleen......de AEL is dus niet tegen homo's of homoseksualiteit, zie boven..........

Groetjes,

Hoerriya.

Blade20
07-11-03, 21:28
Ik vindt dat altijd wel lachen, de AEL ze dienen zo goed ons doel.
Hoe meer haat, verdeeldheid en lijden, hoe sterker we worden. Het zijn onuitputtelijke energiebronnen.

Ikzelf kan me altijd hier prima bijtanken.


HBEDENR

ZTOTTAO

EEOAIDL

NSLOEVG

JNIDSAI

VR.....

Ceasar's Box

Marsipulami
07-11-03, 22:33
Geplaatst door nl-x
Kzou zeggen, droom jij maar lekker verder. De gemiddelde Nederlander is de gemiddelde Fokker niet.

AEL snijdt hier daadwerkelijk hout. Ik vind het een goed optreden van ze.

Dat de AEL tegen homo's is (?), is verkeerd. Maar totaal niet van belang in deze zaak.

In deze zaak zeggen ze waar het op staat. En daar kan jij niets tegen in brengen. Behalve je irrelevante puntjes die je net noemde.

Hmmm, ik vind dat het AEL gelijk heeft om zich te verzetten tegen het hoofddoekverbod in de lokalen van MvM. Maarre ik denk dat ze hier alweer een PR-fout maken in hun optreden. Er zijn massa's van plekken en gelegenheden waar men moeilijk doet over het dragen van hoofddoeken. Men had beter een andere organisatie of bedrijf als tegenstander gekozen.

Het probleem m.b.t. MvM is dat dit een organisatie is die relatief veel sympathie oproept bij mensen. Bij autochtonen (en zeker ook een belangrijk aantal allochtonen). Tal van bedrijven weigeren bijvoorbeeld tewerkstelling van moslimvrouwen enkel en alleen omwille van het dragen van een hoofddoek. Een frontale aanval op de vrijwilligerswerking MvM zal het AEL niet sympathieker maken, noch bij de autochtonen, maar ook niet bij de allochtonen. Nochtans gaat het in de politiek om het winnen van de sympathie van zoveel mogelijk mensen voor je standpunt.

Behalve het feit dat het beleid van MvM -onuitgesproken- assimilatie van vreemdelingen nastreeft. Is MvM ook een organisatie waar meer dan honderd vrijwilligers zich onbetaald inzetten voor het welzijn van kansarme (heel vaak) allochtone vrouwen en hun kinderen.

Het was beter dat het AEL een andere context had gekozen om voor de eigenheid van moslims op te komen. (Gewoon politiek-strategisch gedacht natuurlijk). Ikzelf vind het erg verwerpelijk dat MvM van de noodsituatie van vrouwen misbruik maakt om hen tot assimilatie te dwingen. Maar ja, wat wil je in de totaal verziekte en gepolariseerde situatie in Antwerpen.

Puk
08-11-03, 00:37
Geplaatst door Marsipulami
Gezeur...

.... Ikzelf vind het erg verwerpelijk dat MvM van de noodsituatie van vrouwen misbruik maakt om hen tot assimilatie te dwingen. Maar ja, wat wil je in de totaal verziekte en gepolariseerde situatie in Antwerpen.

Doe niet zo overspannen Mars! Je hoed (of hoofddoekje) afzetten is niet hetzelfde als dwingen tot assimilatie. Gekke jongen.

Maar ik blijf erbij; het is een opzetje van de Arabische Europese Hezbollah. Die meiden zijn er op uitgestuurd door de AEH.

Laat de AEH zelf eens een initiatief nemen om de kansarme medemens te helpen! Nee natuurlijk niet. Wel polariseren en dreigen.

Voorwaarts kameraden! Dood aan de autochtonen!

Marsipulami
08-11-03, 08:36
Geplaatst door Puk
Doe niet zo overspannen Mars! Je hoed (of hoofddoekje) afzetten is niet hetzelfde als dwingen tot assimilatie. Gekke jongen.

Daar zit een groot verschil tussen.


Maar ik blijf erbij; het is een opzetje van de Arabische Europese Hezbollah. Die meiden zijn er op uitgestuurd door de AEH.

Dat lijkt me wel mogelijk. Vooral het ijltempo waarin er een officieel AEL Stanpunt beschikbaar was, doet vermoeden dat het opgezet spel was, een uitgelokt incident.


Laat de AEH zelf eens een initiatief nemen om de kansarme medemens te helpen!

Een heel goed idee, het AEL zou jou moeten aanwerven om de Public Relations van de organisatie uit te werken en te verzorgen. Bovendien is het helpen van je kansarme medemens ook een eis van de islam, misschien meer nog dan het dragen van een hoofddoek.



Nee natuurlijk niet. Wel polariseren en dreigen.Voorwaarts kameraden! Dood aan de autochtonen!

Bwoah, ik vind de komst van AEL toch wel een vooruitgang. De tijd van de brave allochtoon, die sociaal wenselijke antwoorden gaf is voorbij. Dat is een goede zaak.

freya
08-11-03, 09:00
Geplaatst door Marsipulami
Ikzelf vind het erg verwerpelijk dat MvM van de noodsituatie van vrouwen misbruik maakt om hen tot assimilatie te dwingen. Maar ja, wat wil je in de totaal verziekte en gepolariseerde situatie in Antwerpen.

Juist dat maakt het extra schrijnend en ik vind het juist een prima actie om daar de aandacht op te vestigen.

Bij MvM denkt men dus, wij doen zulk goed werk, wij kunnen best wel een beetje discrimineren.

Die dubbele moraal, dat is een heel gemeen addertje.

freya
08-11-03, 09:07
De voorzitster verwees in het kranteninterview naar AEL en zei terzelfder tijd dat ze bang was. Wel ze is terecht bang. Racisten dienen bang te zijn van AEL want wij laten niet met onze gemeenschap en onze religie sollen.

Maar dit vind ik dus een heel dom stuk tekst, dat de hele boodschap afzwakt :moe:

Mensen erop wijzen dat ze discrimineren en dus fout bezig zijn, zou in dit geval al voldoende discussie losmaken.

Die paar dreigende regeltjes, bevestigen alle vooroordelen die er over de AEL bestaan en wakkeren de angst die al bij veel mensen leeft enorm aan.

Wat denkt de schrijfster in God(in)s naam hiermee te bereiken?

nefertiti
08-11-03, 10:43
De schrijVER was in dit geval The President himself!
Indien de poster van dit topic de volledige tekst had gepeest, dan had je onderaan zien staan:

'De President'
2003 AEL

freya
08-11-03, 10:59
Geplaatst door nefertiti
De schrijVER was in dit geval The President himself!
Indien de poster van dit topic de volledige tekst had gepeest, dan had je onderaan zien staan:

'De President'
2003 AEL

Dat is een leugen.

Waar ben jij hier eigenlijk mee bezig?

Hoerriya
08-11-03, 11:30
Ik vindt dat altijd wel lachen, de AEL ze dienen zo goed ons doel.
Hoe meer haat, verdeeldheid en lijden, hoe sterker we worden. Het zijn onuitputtelijke energiebronnen.

Zo, zo...... Mooi is dat zeg! Wat bedoel je met "we" en "ons doel"....? Verklaar je nader! Ik denk dat ik het eigenlijk wel weet maar ik hoor het liever van jou zelf.......Wat denk je eigenlijk te bereiken met dergelijke taal? Moeten we nu bang worden ofschjow?


Juist dat maakt het extra schrijnend en ik vind het juist een prima actie om daar de aandacht op te vestigen.

Bij MvM denkt men dus, wij doen zulk goed werk, wij kunnen best wel een beetje discrimineren.

Die dubbele moraal, dat is een heel gemeen addertje.

Idd ja. Gewoon misbruik maken van de afhankelijkheid van die vrouwen. Heel smerig :fpotver: :fpotver: .



Maar dit vind ik dus een heel dom stuk tekst, dat de hele boodschap afzwakt

Mensen erop wijzen dat ze discrimineren en dus fout bezig zijn, zou in dit geval al voldoende discussie losmaken.

Die paar dreigende regeltjes, bevestigen alle vooroordelen die er over de AEL bestaan en wakkeren de angst die al bij veel mensen leeft enorm aan.

Wat denkt de schrijfster in God(in)s naam hiermee te bereiken?

Mee oneens. De verklaring spreekt duidelijke taal: De AEL veroordeelt de handelwijze van MvM, en die organisatie zla er nog zeker meer van horen. Hiermee wordt bedoeld een rechtzaak, een demonstratie e.d........omdat de AEL als partij die loyaal is aan de Belgische wet dus ook alleen wettige middelen in zal zetten. Dat er nou eenmaal paranoïde autochtonen bestaan die achter iedere boom een strijder in een kleine jihad zien, is niet ons probleem. Dan moeten zij maar leren de grijze celletjes die ze van Allah (swt) hebben gekregen, te gebruiken, of niet soms?


Dat is een leugen.

Waar ben jij hier eigenlijk mee bezig?

Uhm.......propaganda maken voor het VB? (Ja joh, daar heb je echt véél succes mee op een Marokkaanse site........ biraat :D :D :wijs: ) Hihihihihi zielig zulke mensen.......


Ok ma'asalama iedereen,

Hoerriya.

nefertiti
08-11-03, 11:39
Freya schreef:

Dat is een leugen.

Waar ben jij hier eigenlijk mee bezig?







AEL - P.R


Geregistreerd op: 15-12-2002
Berichten: 290
Moslimvrouwen gediscrimineerd door VZW Moeders voor Moeders


AEL Persbericht


Moslimvrouwen gediscrimineerd door VZW Moeders voor Moeders
------------------------------------------------------------------------------

Na de scholen en de bedrijven zijn er nu weeral gevallen bekend van uitingen van racisme met betrekking tot de hoofddoek.Ditmaal bij VZW’s die in de sociale sector opereren.

Gisteren 04/11 was dit het geval in het gebouw van Moeders voor Moeders in Antwerpen, een organisatie die zich zou bezighouden met hulpverlening aan vrouwen.



Voor een jonge moslimvrouw die zich dinsdag aanbood voor hulp, tezamen met een tweede vrouw die haar trachtte bij te staan met vertalingen, was dit blijkbaar niet het geval.

Zij werd resoluut de deur gewezen omdat ze niet in het racistisch plaatje paste van de VZW! Zij had immers geweigerd om haar hoofddoek af te zetten en dat was blijkbaar voldoende om hulp te weigeren!

Toen de tweede vrouw bezwaar maakte tegen deze pure vorm van discriminatie en racisme werden ze plots omringd door 5 autochtone vrouwen, klaar om hen buiten te zetten.

Daarop volgde een discussie waarop kort daarna de politie erbij werd gehaald. Beide partijen legden hun verklaringen af en konden vertrekken.



Dat de VZW Moeders voor Moeders niet zuiver op de graat is met betrekking tot hulpverlening aan allochtonen was ons al bekend. De nauwe contacten met het fascistisch Vlaams Blok waren snel duidelijk nadat ze een aantal jaren geleden Alexandra Colen als hun “peetmoeder” naar voren hadden geschoven.

Bovendien bevestigen ze het ook zelf nog eens in de media. In het interview met de voorzitster in GVA staat duidelijk dat ze resoluut weigeren hulp te verlenen aan moslimvrouwen die een hoofddoek dragen.”Zij moeten zich aan ons aanpassen!” luidde het. Waar het verband juist ligt tussen hulp verlenen aan hulpbehoevenden en de hoofddoek is ons ook nog steeds een raadsel.



Feit is dat dit rechtstreeks in strijd is met de grondwet die aan de basis ligt van alle andere wetten in dit land. Vrijheid van godsdienst is een feit en iedere bestaande instelling dient zich daarnaar te schikken. Het intern reglement waarop de voorzitster zich beroept is totaal ondergeschikt aan de grondwet en is gewoonweg racistisch.

Waar gaan we in godsnaam naartoe in dit land?? Straks weigert de brandweer een vrouw te redden uit een brandend huis omdat ze haar hoofddoek aan heeft!!



In ieder geval zouden wij het AEL niet zijn indien wij het hierbij zouden laten. Er zullen in eerste instantie klachten worden neergelegd op grond van racisme en discriminatie.Wij eisen dat de VZW zich naar de wet schikt en hulp verleent aan ieder hulpbehoevende ongeacht afkomst of religie. Indien ze niet bereid zijn zich aan te passen aan de letter van de wet dan zullen wij dit via alle mogelijke middelen afdwingen en de organisatie laten opdoeken.



In de samenleving waar wij als AEL naar streven is er geen plaats voor fascisten en zal deze er ook nooit zijn. De voorzitster verwees in het kranteninterview naar AEL en zei terzelfder tijd dat ze bang was. Wel ze is terecht bang. Racisten dienen bang te zijn van AEL want wij laten niet met onze gemeenschap en onze religie sollen.

Wij roepen tevens al onze leden op om zich klaar te houden want actie is op komst!



De President !


© AEL 2003

http://www.politicsinfo.net/?go=http://www.politicsinfo.net/nl/forum/ie.htm

Topic: Zwart/witte politiek - sub-topic: "Moslimvrouwen gediscrimineerd door VZW Moeders voor Moeders "
GEPOST DOOR : AEL-PR

Het kan natuurlijk zijn dat de Public Relations (PR) van het AEL (zijnde Jessie) deze teksten zelf schrijft, maar als ze ze op andere forums post zet ze er dan wèl dat onderschrift bij. Ik mag dus veronderstellen dat ze van "the president" daartoe gemachtigd werd.

Hoerriya
08-11-03, 11:58
Het kan natuurlijk zijn dat de Public Relations (PR) van het AEL (zijnde Jessie) deze teksten zelf schrijft, maar als ze ze op andere forums post zet ze er dan wèl dat onderschrift bij. Ik mag dus veronderstellen dat ze van "the president" daartoe gemachtigd werd.

Neehee, Diyab valt níet op gefrustreerde autochtina's............ :rolleyes: :maroc: :wink: :giechel:

Groetjes,

Hoerriya.

Zwarte Schaap
08-11-03, 12:03
Geplaatst door Hoerriya
Neehee, Diyab valt níet op gefrustreerde autochtina's............ :rolleyes: :maroc: :wink: :giechel:

Groetjes,

Hoerriya.

Domme uitspraak !

Mark
08-11-03, 12:05
Geplaatst door Hoerriya
Neehee, Diyab valt níet op gefrustreerde autochtina's............ :rolleyes: :maroc: :wink: :giechel:

Groetjes,

Hoerriya.

Gelukkig vallen gefrusteerde moslima's wel op hem :D

Hoerriya
08-11-03, 12:27
Domme uitspraak !

Hoezo dom? Is toch echt waar hoor. Enne........als niets meer helpt, is humor altijd nog een goed medicijn! :haha: :lole: :p


Gelukkig vallen gefrusteerde moslima's wel op hem

Klopt ja. Praktisch iedere vrouw die Diyab kent, is gek op hem. Maarre.......zou ik me nu aangesproken moeten voelen ofschjow?????

Ma3salama,


Hoerriya.

Zwarte Schaap
08-11-03, 12:29
Geplaatst door Mark
Gelukkig vallen gefrusteerde moslima's wel op hem :D Als je zulke uitspraken doet kun je het beter over je eigen vrouw hebben.

nefertiti
08-11-03, 12:32
Hoe kijkt de AEL tegen de Europese samenleving aan?

De AEL gelooft in een pluralistische, multiculturele en multireligieuze samenleving, waarbinnen de verschillende bevolkingsgroepen gelijke rechten genieten en elkaar in hun waarde laten. De AEL is tegen door de overheid opgelegde segregatie, maar als mensen er zelf voor kiezen bij elkaar te wonen is dat geen probleem. De AEL is er voorstander van dat moslims een eigen 'zuil' van voorzieningen en organisaties ontwikkelen .

So? waar maken ze zich dan nu zo druk over?

Zoals ik al zei zouden ze hun tijd en energie beter steken in het zelf organizeren van een moslimamoeders voor moslimamoeders centrum in plaats van klacht te gaan neerleggen tegen anderen die al jaren 70% van hun hulpgoederen aan allochtonen hebben uitgedeeld.

Zwarte Schaap
08-11-03, 12:36
Geplaatst door Hoerriya
Hoezo dom? Is toch echt waar hoor. Enne........als niets meer helpt, is humor altijd nog een goed medicijn! :haha: :lole: :p


Zijn eerste vrouw als autochtoonse was wel goed genoeg om hem de broodnodige papiertjes te leveren.


Klopt ja. Praktisch iedere vrouw die Diyab kent, is gek op hem. Maarre.......zou ik me nu aangesproken moeten voelen ofschjow?????

Ma3salama,

Hoerriya.

Dan heeft dijab maar een zwakke basis als ze alleen maar gek op hem zijn.

groetjes,

Hoerriya
08-11-03, 12:40
So? waar maken ze zich dan nu zo druk over?

Zoals ik al zei zouden ze hun tijd en energie beter steken in het zelf organizeren van een moslimamoeders voor moslimamoeders centrum in plaats van klacht te gaan neerleggen tegen anderen die al jaren 70% van hun hulpgoederen aan allochtonen hebben uitgedeeld.

En volgens mij kun jij liever je tijd en energie steken in het leren van het Nederlands, want daar schort het bij jou nogal eens aan. "Organiseren" schrijft men met een "s", klachten leg je bij en niet tegen iemand neer, het woord "moslimamoeder" bestaat in het geheel niet. Enne......wat is er mis mee dat MvM 70% van hun hulpgoederen aan allochtonen uitdeelt? Zou het misschien kunnen, dat het aantal allochtone moeders dat die hulp hard nodig heeft, procentueel gezien veel hoger ligt dan het aantal autochtone moeders? Bovendien, het feit dat MvM 70% van hun hulpgoederen aan allochtonen heeft gegeven, (als dat al waar is), vormt nog geen vrijbrief om behoofddoekte moslima's van hulp uit te sluiten. Voor jou waren toch alle moeders "gelijk", of ze nu moslima waren of niet? Waarom gebruik je dan de term "moslimamoeders" en ben je niet blij dat MvM allochtone moeders en hun kinderen in het verleden zo goed heeft kunnen helpen?

Ma'asalama,

Hoerriya.

Hoerriya
08-11-03, 12:45
Zijn eerste vrouw als autochtoonse was wel goed genoeg om hem de broodnodige papiertjes te leveren.

Heb ik gezegd dat ik iets tegen autochtonen of Diyabs ex heb? Ik zei alleen dat Diyab niet valt op gefrustreerde autochtone vrouwen. That's all. Bovendien kunnen jij of ik niet oordelen over wat er tussen Diyab en zijn vrouw is gebeurd, want wij kennen de situatie niet. In relatiezaken geven man en vrouw elkaar altijd de schuld, dat weet je toch ook wel.


Dan heeft dijab maar een zwakke basis als ze alleen maar gek op hem zijn.

Er is een groot verschil tussen Diyab Abou Jahjah als persoon en de AEL als sociaal-maatschappelijke en emancipatorische beweging. Bovendien wil het oog ook wat hebben. Jij maakt mij niet wijs dat je niet liever naar Femke Halsema kijkt en luistert dan naar Maria van der Hoeve.

Groetjes,

Hoerriya.

nefertiti
08-11-03, 13:01
Geplaatst door Hoerriya
En volgens mij kun jij liever je tijd en energie steken in het leren van het Nederlands, want daar schort het bij jou nogal eens aan. "Organiseren" schrijft men met een "s", klachten leg je bij en niet tegen iemand neer, het woord "moslimamoeder" bestaat in het geheel niet. Enne......wat is er mis mee dat MvM 70% van hun hulpgoederen aan allochtonen uitdeelt? Zou het misschien kunnen, dat het aantal allochtone moeders dat die hulp hard nodig heeft, procentueel gezien veel hoger ligt dan het aantal autochtone moeders? Bovendien, het feit dat MvM 70% van hun hulpgoederen aan allochtonen heeft gegeven, (als dat al waar is), vormt nog geen vrijbrief om behoofddoekte moslima's van hulp uit te sluiten. Voor jou waren toch alle moeders "gelijk", of ze nu moslima waren of niet? Waarom gebruik je dan de term "moslimamoeders" en ben je niet blij dat MvM allochtone moeders en hun kinderen in het verleden zo goed heeft kunnen helpen?

Ma'asalama,

Hoerriya.

Ik weet niet hoe het er in Nederland aan toe gaat, maar hier leggen we weldegelijk klacht neer TEGEN een aanrander BIJ de politie!
In dit geval heeft het AEL een klacht neergelegd TEGEN MvM BIJ de politie! Niets wijst erop dat een klacht neerleggen BIJ MvM enige rechtsgeldige grond zou hebben.

----------
Net zoals er christelijke moeders bestaan, neem ik aan dat er moslimamoeders bestaan, tenzij ik het in twee worden moet schrijven: moslima moeders dus! Als we gewoon Nederlands zouden praten lijkt het me gemakkelijker : "mohammedaanse moeders" nl. Op een of andere manier zijn er ondertussen mensen geweest die het zuiver correcte nederlandse woord mohammedanen of muzelmannen blijkbaar niet correct genoeg vinden.

----------

Er is helemaal niets mis met het feit dat deze vrijwilligersorganizatie 70% van hun opgehaalde goederen uitdeelt aan allochtonen.
Ik begrijp daarom niet dat het AEL - dat zelf de moeite niet wenst te doen om zelf zo'n organizatie op te richten - de MvM als racistisch wenst aan te klagen.

-------------

De cijfers voor 2002 kan je op hun website vinden. Ondertussen is het aandeel allochtonen nog eens drastisch gestegen, wegens - uiteraard - de verhoging van het aantal allochtonen in Antwerpen.
Bovendien kan je daar lezen dat indien men hulp komt vragen maar NIET in aanmerking komt, je toch nog één pakketje meekrijgt. Ik kan me voorstellen dat dit laatste zal afgeschaft worden en men vb. de aanvragen schriftelijk zal beantwoorden zodat er geen heisa meer voor de deur ontstaat waar politieagenten aan te pas moeten komen.

Zwarte Schaap
08-11-03, 13:07
Geplaatst door Hoerriya
Heb ik gezegd dat ik iets tegen autochtonen of Diyabs ex heb? Ik zei alleen dat Diyab niet valt op gefrustreerde autochtone vrouwen. That's all. Bovendien kunnen jij of ik niet oordelen over wat er tussen Diyab en zijn vrouw is gebeurd, want wij kennen de situatie niet. In relatiezaken geven man en vrouw elkaar altijd de schuld, dat weet je toch ook wel.


Daarom is het een domme uitspraak om te zeggen op wie dijab valt. In dat kader past het ook niet om te beweren dat praktisch iedere vrouw die Diyab kent, gek op hem is.

Wat voor rol hebben de mannen om hem heen dan of die hem steunen?
Zijn de mannen die eromheen lopen maar slaafse sukkels die hem in zijn harem dienen en van verse vrouwen voorzien?


Er is een groot verschil tussen Diyab Abou Jahjah als persoon en de AEL als sociaal-maatschappelijke en emancipatorische beweging. Bovendien wil het oog ook wat hebben. Jij maakt mij niet wijs dat je niet liever naar Femke Halsema kijkt en luistert dan naar Maria van der Hoeve.

Groetjes,

Hoerriya.

Als moslima's gek op dijab zijn vanwege wat hun oog wil dan zijn het in mijn ogen nog onvolwassenen die nog veel moeten leren, het is in iedere geval een verkeerde uitgangspunt om iemand vanwege zijn uiterlijk politiek te steunen.

Als ik echt zou moeten kiezen? Halsema? No way ! Ik zie liever maria van der hoeven, maar politiek gezien sta ik dichter bij femke Halsema.

ma3asalaama,

Zwarte Schaap

freya
08-11-03, 13:10
Geplaatst door nefertiti
Freya schreef:


http://www.politicsinfo.net/?go=http://www.politicsinfo.net/nl/forum/ie.htm

Topic: Zwart/witte politiek - sub-topic: "Moslimvrouwen gediscrimineerd door VZW Moeders voor Moeders "
GEPOST DOOR : AEL-PR

Het kan natuurlijk zijn dat de Public Relations (PR) van het AEL (zijnde Jessie) deze teksten zelf schrijft, maar als ze ze op andere forums post zet ze er dan wèl dat onderschrift bij. Ik mag dus veronderstellen dat ze van "the president" daartoe gemachtigd werd.

Ja als het ergens op een forum staat dan moet het wel waar zijn natuurlijk :rolleyes:

De originele tekste staat op de AEL site
hier dus (http://www.arabeuropean.org/nederlands/index-Dutch.html)

Zonder ondertekening.

BTW, DAJJ is geen president en zal zich dus ook nooit zo noemen.

Het zal toch niet waar zijn dat iemand op een forum dat er zelf bij heeft gezet?! :eek:

Zou dat mogelijk zijn??? :maf:

nefertiti
08-11-03, 13:28
BTW, DAJJ is geen president en zal zich dus ook nooit zo noemen .



If this is the voice of Western civilisation, then that civilisation has now reached a level of decadence unparalleled in its history. If so, maybe Arab-Europeans will not only save themselves by rediscovering their identity and defending it with success on European soil. Maybe they will also save Europe from sinking deeper into this quagmire of obscurantism and hatred, just as many hundreds of years ago their ancestors helped a new Europe to emerge from the long dark night of its mediaeval soul.

The writer is president of the Arab European League

zie:
http://www.arabeuropean.org/Documents/our%20own%20agenda.html

-----------------------

If we look at it this way, the 11th of September was the start of the era of defeat of the US , it was an invitation to war, a call for a duel in a language that the American cowboys who terrorised the world and massacred millions of innocent people could understand. The only language that they understand.





The writer is president of the Arab European League

written on 11th of september 2003

http://www.arabeuropean.org/Documents/imperial%20overstretsh.html

---------------------------------

Texts written by Dyab Abou Jahjah (president of the AEL )

te vinden op:
http://www.arabeuropean.org/publications.html

(de home-pagina dus!)

Misschien kan je toch beter je informatie over AEL dringend gaan bijschaven!

freya
08-11-03, 13:58
Geplaatst door nefertiti
zie:
http://www.arabeuropean.org/Documents/our%20own%20agenda.html

-----------------------


http://www.arabeuropean.org/Documents/imperial%20overstretsh.html

---------------------------------

Texts written by Dyab Abou Jahjah (president of the AEL )

te vinden op:
http://www.arabeuropean.org/publications.html

(de home-pagina dus!)

Misschien kan je toch beter je informatie over AEL dringend gaan bijschaven!

Gut Nefje toch, ja kan ook Engels lezen?!

Maar vertalen lukt minder he.

President in het Engels betekent voorzitter

Dus onder een Engelse tekst ondertekent Abou Jahjha idd met president.

Nu nog zoeken naar een Nederlandse tekst van hem op de AELsite , ondertekend met DE president.
FF doorzetten meid!

:zwaai: Circe/Dahlia

Puk
08-11-03, 14:06
Geplaatst door nefertiti
So? waar maken ze zich dan nu zo druk over?

Zoals ik al zei zouden ze hun tijd en energie beter steken in het zelf organizeren van een moslimamoeders voor moslimamoeders centrum in plaats van klacht te gaan neerleggen tegen anderen die al jaren 70% van hun hulpgoederen aan allochtonen hebben uitgedeeld.

Dan krijgen we dezelfde problematiek.

Beter is: Moslimamoeders met Hoofddoek voor Moslimamoeders met Hoofddoek.

MHvMH dus...

nefertiti
08-11-03, 14:39
Geplaatst door freya
Gut Nefje toch, ja kan ook Engels lezen?!

Maar vertalen lukt minder he.

President in het Engels betekent voorzitter

Dus onder een Engelse tekst ondertekent Abou Jahjha idd met president.

Nu nog zoeken naar een Nederlandse tekst van hem op de AELsite , ondertekend met DE president.
FF doorzetten meid!

:zwaai: Circe/Dahlia

Nou, my dear

als je goed hebt opgelegd gebruik IK "the president" of "the president himself", maar stond het in de posting van AEL-P.R weldegelijk in het NEDERLANDS: De President!
Ik vrees dat je met je klachtenbundel naar het AEL zelf zult moeten stappen meissie.

freya
08-11-03, 15:18
Geplaatst door nefertiti
Nou, my dear

als je goed hebt opgelegd gebruik IK "the president" of "the president himself", maar stond het in de posting van AEL-P.R weldegelijk in het NEDERLANDS: De President!
Ik vrees dat je met je klachtenbundel naar het AEL zelf zult moeten stappen meissie.

Ben je nou echt zo dom, of doe je net alsof?

Wie AEL-PR ook mag zijn, die ondertekening heeft hij/zij er zelf bijgezet. Waarmee al bewezen is dat het geen AELlid zal zijn.



O nee, wacht..........

Als iemand zich AEL-PR noemt, dan moet het wel een officiele AELmededeling zijn natuurlijk! :melig2:

aliabab
08-11-03, 17:21
Nu de ael zo fundamenteel tegen racisme is hoop dat ik nu als autochtone atheïst vollid van de ael mag worden.

freya
08-11-03, 17:25
Geplaatst door aliabab
Nu de ael zo fundamenteel tegen racisme is hoop dat ik nu als autochtone atheïst vollid van de ael mag worden.

Konden indertijd mannen volledig meedraaien bij de dolle mina's?

Het gaat hier om emancipatie.

aliabab
08-11-03, 17:31
Geplaatst door freya

Het gaat hier om emancipatie. [/B]

Oh ik dacht dat ze zich gediscrimineerd voelde omdat er gevraagd was de hoofddoek af te doen.

Maar als het om emancipatie gaat moeten we die vrouwen natuurlijk vooral stimuleren om die hoofdoek op te houden en goed naar hun man te leren luisteren.

Hoerriya
08-11-03, 22:43
Mijn lieve Nefertiti..........het Engelse woord "president", kan zowel "president" als "voorzitter/leider" betekenen........net zoals het Arabische woord "sjeich" zowel "edelman" als "stamhoofd/leider van een groep mensen" kan betekenen. Grappig he, die overeenkomsten tussen de Indo-Europese talen......????? :boogie: :boogie: Of.......gaat dat je (blonde) petje te boven? Want om als volwaardig burger mee te kunnen draaien in de Vlaamse samenleving, is het wel zo handig om zowel een mondje Engels als Arabisch te kunnen........de tijd dat je er alleen kwam met Vlaams en Waals is (helaas voor de minder slimmeren onder ons), voorbij. Wacht......ik geloof dat AEL-BE ook cursussen geeft! Een idee, taallessen bij de AEL? (Er komen veel mooie donkerharige muzelmannen hoor.........) Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen, je hoort van me!

Ma3salama,

Hoerriya.

P.S.

nefertiti
08-11-03, 23:29
Wat is jullie probleem nu eigenlijk?

Abou Jahjah is President van de AEL.
Azzuz is de Voorzitter van AEL Belgie

Het was vooral Freya die bij hoog en laag wou beweren dat Jahjah zichzelf NIET als President had benoemd, hetgeen dus pertinent onwaar is. Bovendien kent men in het Engels ook nog verschillende andere benamingen als "voorzitter van een partij": Chairman bijvoorbeeld. Nooit van gehoord?

Voor jullie informatie: ik heb vijf jaar in Engeland gewoond. Ik wéét dat President op verschillende manier geïnterpreteerd kan worden.

Ik zeg alleen dat Jahjah voor zichzelf de titel van President heeft voorbehouden, zoals duidelijk vermeld staat op de site. Niet enkel in het Engels, maar tevens in het Nederlands.

En nog voor uw informatie: wij leren hier FRANS als tweede taal, geen Waals.

Hoerriya
09-11-03, 07:16
Beste Nefertiti, jij hoeft me niet te vertellen dat er in het Engels verschillende woorden voor het Nederlandse woord "voorzitter" zijn.......Ik ben hier degene met de talenknobbel, remember? En sorry dat ik het zeg hoor, maar waat maakt het nou uit of Diyab zich "president" noemt of niet? Hij is inderdaad "president (eng.)" dus voorzitter van de AEL, maar heeft zich nooit president genoemd in de Nederlandse zin van het woord. Echt triest hoor, hoe jij, als je een discussie niet kan winnen met je schijnargumenten en drogredenaties, begint te zeuren over futiliteiten en details. En tja, ik weet heel goed dat in België het Frans (na decennialang gezeur tussen Vlamingen en Walen), de tweede taal is (geworden). Maar je kunt niet ontkennen dat er toch redelijk grote verschillen zijn tussen het Frans van Frankrijk en het Frans van België. Een voorbeeld: Het woord "negentig" noemt men in het Frans van Frankrijk "quatre-vingt dix", maar in het Waals zegt men "nonnante". Een stuk makkelijker voor mensen die het Frans vanuit het Nederlands moeten leren, dus zonder dat enge gegoochel met vermenigvuldigingen zoals in het Spaans. Maarre ewa Nefertiti, vertel het me nou, wat is je probleem met Marokkanen? Vallen ze niet op je? :huil: :p Of ben je jaloers op je Marokkaanse zusters dat zij wél echte mannen hebben? :stout: :D Liefdesverdriet? :huil: :koppel: Dis-moi, habibti, peut-etre je pourrai t'aider........... Oja en over die taallessen: je bent van harte welkom, maar niet als je je bovenkledij uitdoet en met blote borsten tegenover de leraar gaat zitten. Het is volledig zijn eigen verantwoordelijkheid als hij dan opgewonden wordt en je een oneerbaar voorstel doet, dat is echt haram, maar je moet de kat niet op het spek binden.......... C-you later alligator!!!!!!!

Ma3salama,

Hoerriya.

P.S.

*Zucht*.............wat is-ie toch een lekker ding, he dames?

P.P.S.

En nu graag terug naar de échte discussie.

:moe:

freya
09-11-03, 07:38
Geplaatst door nefertiti

Ik zeg alleen dat Jahjah voor zichzelf de titel van President heeft voorbehouden, zoals duidelijk vermeld staat op de site. Niet enkel in het Engels, maar tevens in het Nederlands.


Bewijs?

nefertiti
09-11-03, 07:45
Meisje als je alle posts gelezen hebt, dan ging het gewoon om dit stukje van Freya:



BTW, DAJJ is geen president en zal zich dus ook nooit zo noemen.

Het enige wat ik deed was stukjes van de AEL site peesten waar weldegelijk DAJ de titel president gebruikt als ondertekening bij zijn teksten.

Zelfs in het Nederlands wordt er PRESIDENT onder geplaatst, maar dit stukje werd op één of andere manier verwijderd door het beheer hier.
Nochtans staat het volledig te lezen op de website: een nederlandstalige tekst met als ondertekening: DAJ, PRESIDENT.

Het interesseert me de ballen niet of jullie nu al of niet vinden dat DAJ deze titel gebruikt, het feit is dat hij zichzelf zo op zijn eigen website vermeld.

Over de communautaire toestand inBelgie: ik denk niet dat je daar niet veel kaas van gegeten hebt, dus bespaar me jouw infantiele visie daarop.

Het "vlaams" is ook niet exact hetzelfde als het "nederlands", toch leren we als taal "nederlands" op school hoor meisje!


Misschien is jouw kennis van het nederlands echter niet voldoende als je schrijft: "maar heeft zich nooit president genoemd in de Nederlandse zin van het woord.".

Volgens Van Dale (Nederlands verklarend woordenboek) betekent president: Voorzitter, Leider van een vergadering of zitting, een congres etc....

Maar dat de titel "president" weldegelijk een megalomane klank heeft indien gebruikt in politieke verenigingen, hebben jullie nu beiden bewezen door zo hoog van de toren te blazen dat "onze Dyab" zich zo zeker niet noemt! :zwaai: :zwaai:

freya
09-11-03, 08:24
Geplaatst door nefertiti

Zelfs in het Nederlands wordt er PRESIDENT onder geplaatst, maar dit stukje werd op één of andere manier verwijderd door het beheer hier.
Nochtans staat het volledig te lezen op de website: een nederlandstalige tekst met als ondertekening: DAJ, PRESIDENT.

Het interesseert me de ballen niet of jullie nu al of niet vinden dat DAJ deze titel gebruikt, het feit is dat hij zichzelf zo op zijn eigen website vermeld.



Plaats dan de link hier van die Nederlandstalige tekst ondertekend met president.

Doe niet zo belachelijk door beheer ervan te beschuldigen, precies dat stukje tekst te verwijderen dat jouw gelijk zou bewijzen :moe:

Daar hebben ze echt tijd voor :knife_hea

nefertiti
09-11-03, 09:19
http://www.arabeuropean.org/nederlands/lezinggent211002.html

er waren er nog andere maar zoals ik zei werden deze gisteren verwijderd door het beheer!
ik heb andere dingen te doen dat alles vijf keer te posten!

RinC
09-11-03, 09:28
Geplaatst door nefertiti
http://www.arabeuropean.org/nederlands/lezinggent211002.html

er waren er nog andere maar zoals ik zei werden deze gisteren verwijderd door het beheer!
ik heb andere dingen te doen dat alles vijf keer te posten!

Nefertitje, niet zo zeuren!

pre·si·dent (de ~ (m.), ~en)
1 voorzitter, leider
2 het staatshoofd in een republiek

Now back to discussion

nefertiti
09-11-03, 10:09
Geplaatst door nefertiti
Meisje als je alle posts gelezen hebt, dan ging het gewoon om dit stukje van Freya:

DAJJ is geen president en zal zich dus ook nooit zo noemen .


Het enige wat ik deed was stukjes van de AEL site peesten waar weldegelijk DAJ de titel president gebruikt als ondertekening bij zijn teksten.

Zelfs in het Nederlands wordt er PRESIDENT onder geplaatst, maar dit stukje werd op één of andere manier verwijderd door het beheer hier.
Nochtans staat het volledig te lezen op de website: een nederlandstalige tekst met als ondertekening: DAJ, PRESIDENT.

Het interesseert me de ballen niet of jullie nu al of niet vinden dat DAJ deze titel gebruikt, het feit is dat hij zichzelf zo op zijn eigen website vermeld.


Misschien is jouw kennis van het nederlands echter niet voldoende als je schrijft: "maar heeft zich nooit president genoemd in de Nederlandse zin van het woord.".

Volgens Van Dale (Nederlands verklarend woordenboek) betekent president: Voorzitter, Leider van een vergadering of zitting, een congres etc... .
Maar dat de titel "president" weldegelijk een megalomane klank heeft indien gebruikt in politieke verenigingen, hebben jullie nu beiden bewezen door zo hoog van de toren te blazen dat "onze Dyab" zich zo zeker niet noemt! :zwaai: :zwaai:

Waarop Rincoonie doodleuk antwoordde:


Nefertitje, niet zo zeuren!

pre·si·dent (de ~ (m.), ~en)
1 voorzitter, leider
2 het staatshoofd in een republiek

Now back to discussion

Jeezes... sommigen kunnen hier precies niet lezen!

Het blijft weldegelijk zo dat NOCH in het Engels, NOCH in het Nederlands de titel van "president" niet wordt toegekend aan leiders van een politieke beweging, ENKEL aan degenen die op een democratische manier verkozen werden als staatshoofd/regeringsfunctionaris voor een VOORAF BEPAALDE TIJD.

Zichzelf de titel van president toekennen laat me eerder denken aan zo'n mannetje dat zichzelf "Der Führer" wenst te noemen!

sadeeQ
09-11-03, 10:14
Geplaatst door nefertiti
Waarop Rincoonie doodleuk antwoordde:



Jeezes... sommigen kunnen hier precies niet lezen!

Het blijft weldegelijk zo dat NOCH in het Engels, NOCH in het Nederlands de titel van "president" niet wordt toegekend aan leiders van een politieke beweging, ENKEL aan degenen die op een democratische manier verkozen werden als staatshoofd/regeringsfunctionaris voor een VOORAF BEPAALDE TIJD.

Zichzelf de titel van president toekennen laat me eerder denken aan zo'n mannetje dat zichzelf "Der Führer" wenst te noemen!

:moe: Wat een debiele hersenloze varken

ooit van president van de rechtbank gehoord?
president van raad van commisarissen?

:lekpuh:

RinC
09-11-03, 10:17
Geplaatst door nefertiti
Waarop Rincoonie doodleuk antwoordde:



Jeezes... sommigen kunnen hier precies niet lezen!

Het blijft weldegelijk zo dat NOCH in het Engels, NOCH in het Nederlands de titel van "president" niet wordt toegekend aan leiders van een politieke beweging, ENKEL aan degenen die op een democratische manier verkozen werden als staatshoofd/regeringsfunctionaris voor een VOORAF BEPAALDE TIJD.

Zichzelf de titel van president toekennen laat me eerder denken aan zo'n mannetje dat zichzelf "Der Führer" wenst te noemen!

Hij mag van mijn part zich Bush noemen, snap alleen niet wat jouw probleem is. Je bent nu heel erg off-topic bezig

nefertiti
09-11-03, 11:03
ooit van president van de rechtbank gehoord?
president van raad van commisarissen?

Beide voorbeelden worden aangesteld door ANDEREN!

Normaliter stelt men zichzelf niet aan als president, zeker niet in een politiek partij: als het over politiek gaat, dan kan men enkel "president" worden door middel van verkiezingen --> daar is het dus het volledige volk dat een president aanstelt.

Zelfs in een multi-national wordt de "president" aangeduid door de aandeelhouders.

sadeeQ
09-11-03, 11:15
Geplaatst door nefertiti
Beide voorbeelden worden aangesteld door ANDEREN!

Normaliter stelt men zichzelf niet aan als president, zeker niet in een politiek partij: als het over politiek gaat, dan kan men enkel "president" worden door middel van verkiezingen --> daar is het dus het volledige volk dat een president aanstelt.

Zelfs in een multi-national wordt de "president" aangeduid door de aandeelhouders.

luister debiele vlaamse blok mormel.

dyaab + aboe + jahjah zijn 3 in een de twee laatste hebben de eerste tot president gekozen of waren het de twee eerste die de laatste kozen? of de eerst en laatse die het middelste kozen?
in ieder geval.er is over gestemd :gniffel: democratische ook nog :student:

nefertiti
09-11-03, 12:12
ho! zeg dat dan ineens eens aan Freya! Die denkt dat jahjah géén president is!

freya
09-11-03, 20:24
Geplaatst door nefertiti
http://www.arabeuropean.org/nederlands/lezinggent211002.html

er waren er nog andere maar zoals ik zei werden deze gisteren verwijderd door het beheer!
ik heb andere dingen te doen dat alles vijf keer te posten!


Dat is geen tekst van DAJJ.
Hier wordt hij door een ander president genoemd.

Je kan hoog of laag springen, maar ik durf 100,- te verwedden dat je geen Nederlandse tekst (in officiele versie dan natuurlijk) zal vinden die hiuj met president heeft ondertekend.


En dat beheer hier links heeft verwijderd is gewoon kul.

Je zit in het nauw en wil het niet toegeven.

Bijzonder kinderachtig.


Deze discussie gaat helemaal nergens over :moe:

nefertiti
09-11-03, 20:27
natuurlijk gaat deze discussie nergens over!

Als heel de ael site vol staat over "de president" en jij blijft beweren dat het niet zo is, dan kan je moeilijknog zeggen dat het ergens over gaat natuurlijk!

Amuzeer jij je niet dan? Ik lig hier in een deuk hoor!

freya
09-11-03, 20:31
Geplaatst door nefertiti
natuurlijk gaat deze discussie nergens over!

Als heel de ael site vol staat over "de president" en jij blijft beweren dat het niet zo is, dan kan je moeilijknog zeggen dat het ergens over gaat natuurlijk!

Amuzeer jij je niet dan? Ik lig hier in een deuk hoor!

Lieve schat, als de hele AEL site daarmee vol staat dan is het weinig moeite om hier een paar links te plaatsten om je gelijk aan te tonen.

Doe je dat niet dan zit je ons hier dus als 2 dagen voor niks te vervelen met je nergens op gebaseerde beweringen.

Hoerriya
10-11-03, 14:09
Lieve schat, als de hele AEL site daarmee vol staat dan is het weinig moeite om hier een paar links te plaatsten om je gelijk aan te tonen.

Doe je dat niet dan zit je ons hier dus als 2 dagen voor niks te vervelen met je nergens op gebaseerde beweringen .

Maar snap het nou Freya, ons Nefje is te blond om over zinnige onderwerpen te discussiëren....... :ego: :schrik: :lol:


Zichzelf de titel van president toekennen laat me eerder denken aan zo'n mannetje dat zichzelf "Der Führer" wenst te noemen!

Zoals de waard is vertrouwt-ie zn gasten. Dat jij bij alles meteen aan H.i.t.l.e.r. denkt zegt alles over de kant waar jouw gedachten meestal opgaan, en niets over DAJJ en/of de AEL.


Ma3salama,

Hoerriya.

P.S.

:moe:

Mark
10-11-03, 15:01
Geplaatst door Hoerriya

*Zucht*.............wat is-ie toch een lekker ding, he dames?



Ja we weten wel hoe politiek serieus het merendeel van de vrouwelijke volgelingen van Dyab zijn, ongeveer op hetzelfde level als de gemiddelde Justin Timberlake fan :moe:

Hoerriya
10-11-03, 15:20
Ja we weten wel hoe politiek serieus het merendeel van de vrouwelijke volgelingen van Dyab zijn, ongeveer op hetzelfde level als de gemiddelde Justin Timberlake fan

Jaloers?

:rolleyes: :zwaai: :kusgrijs:

Ma3salama,

Hoerriya.

Mark
10-11-03, 16:26
Geplaatst door Hoerriya
Jaloers?

:rolleyes: :zwaai: :kusgrijs:

Ma3salama,

Hoerriya.

Op Justin? ja hij heeft best een flinke smak geld! :duim: