PDA

Bekijk Volledige Versie : Nu Netwerk ned.1 Wilders en de macht



an3sdej
07-11-03, 19:30
Nu een reportage in Netwerk over Wilders, en over de roep van allochtonen er ook bij te willen horen.

ZbaqZbaq
07-11-03, 19:34
misschien dat anderen het ook opgevallen is....

maar die varkenskop van hem doet me denken aan Chucky van Childs Play
http://www.haikosfilmlexikon.com/horror/cd/chucky.jpg

plexus
07-11-03, 19:36
Geplaatst door ZbaqZbaq
misschien dat anderen het ook opgevallen is....

maar die varkenskop van hem doet me denken aan Chucky van Childs Play

too much credit :hihi:

chucky had nog van die schattige roze wangetjes

ZbaqZbaq
07-11-03, 19:40
vuile ophitser...."nederland moet geen khalifaat worden maar een koninkrijk blijven"

an3sdej
07-11-03, 19:52
nederland moet geen khalifaat worden maar een koninkrijk blijven

Dit ben ik wel met hem eens, echter waar hij die gedachte ineens vandaan haalt is mij onduidelijk.

Dit zal ik zelfs dus scharen onder holle retoriek!! :hihi:

an3sdej
07-11-03, 20:00
van de 500 ondervraagde Marokkanen/Turken wilde maar 7.5% islamitisch onderwijs voor de kinderen.

nl-x
07-11-03, 20:26
Geplaatst door an3sdej
van de 500 ondervraagde Marokkanen/Turken wilde maar 7.5% islamitisch onderwijs voor de kinderen.
dus?

an3sdej
07-11-03, 20:38
Dus alle mensen die hier op het forum zo achter islamitisch onderwijs staan, hebben maar weinig aanhang onder geloofsgenoten in Nederland.

Waterval
07-11-03, 20:40
Geplaatst door an3sdej
Dus alle mensen die hier op het forum zo achter islamitisch onderwijs staan, hebben maar weinig aanhang onder geloofsgenoten in Nederland.


Hoeveel procent is het hier dan?

an3sdej
07-11-03, 20:41
Daar heb ik nog geen wetenschappelijk verantwoord onderzoek naar gedaan :p

barfly
07-11-03, 20:43
Vooral de aanduiding de "Witte Engel"de "Mozart" van de politiek!

Der Weißer Engel :haha:

Ik vond em weer nogal eng, hij moet nodig naar de kapper die z'n relnicht verleden eraf scheert!

ZbaqZbaq
07-11-03, 20:45
Geplaatst door an3sdej
van de 500 ondervraagde Marokkanen/Turken wilde maar 7.5% islamitisch onderwijs voor de kinderen.

ik geloof hier niet en wil dat onderzoek wel eens zien

Waterval
07-11-03, 20:45
Geplaatst door barfly
Vooral de aanduiding de "Witte Engel"de "Mozart" van de politiek!

Der Weißer Engel :haha:

Ik vond em weer nogal eng, hij moet nodig naar de kapper die z'n relnicht verleden eraf scheert!


:lole:

lennart
07-11-03, 21:15
Geplaatst door an3sdej
Dus alle mensen die hier op het forum zo achter islamitisch onderwijs staan, hebben maar weinig aanhang onder geloofsgenoten in Nederland.

Ik sta achter Islamistisch onderwijs, omdat er ook christelijk onderwijs is.

Persoonlijk zie ik de noodzaak niet waarom ik voor het Islamistische of Christelijke gedeelte belasting zou moeten betalen, maar das een ander onderwerp.

nl-x
07-11-03, 21:20
Geplaatst door an3sdej
Dus alle mensen die hier op het forum zo achter islamitisch onderwijs staan, hebben maar weinig aanhang onder geloofsgenoten in Nederland.

ow,

Ik ben pro Islamitisch onderwijs. Ik ben tegen het verbieden. Maar er is op het moment geen haar op mn hoofd die overweegt mijn kind naar een Islamitische school te sturen :)...

7,5 % dat jij noemt vind ik trouwens al hoog genoeg, dat het een eigen school mag wensen.

Waterval
07-11-03, 21:21
Geplaatst door lennart
Ik sta achter Islamistisch onderwijs, omdat er ook christelijk onderwijs is.

Persoonlijk zie ik de noodzaak niet waarom ik voor het Islamistische of Christelijke gedeelte belasting zou moeten betalen, maar das een ander onderwerp.


Misschien omdat Christenen en Moslims ook belasting betalen ten behoeve van het Openbaar onderwijs?

~Panthera~
07-11-03, 21:26
GOD, kan iemand die tapijttegel er even aftrekken ?? :schok:

TRAUMAAAAAAAAAAAAAA ! :wohaa:

lennart
07-11-03, 21:29
Geplaatst door Waterval
Misschien omdat Christenen en Moslims ook belasting betalen ten behoeve van het Openbaar onderwijs?

Dat hoeven ze van mij dan ook niet... zolang ik maar niet voor hun 'brainwashing' hoef te betalen.

Waterval
07-11-03, 21:31
Geplaatst door lennart
Dat hoeven ze van mij dan ook niet... zolang ik maar niet voor hun 'brainwashing' hoef te betalen.


Is toch goed, lekker schone hersentjes... :p


ps: Er gaat niets boven openbaar onderwijs...

an3sdej
07-11-03, 22:15
ik geloof hier niet en wil dat onderzoek wel eens zien

Vanaf zaterdag te lezen op de site van de sp. Het was een onderzoek ingesteld door de SP.

www.sp.nl

freya
08-11-03, 09:13
Geplaatst door an3sdej
Vanaf zaterdag te lezen op de site van de sp. Het was een onderzoek ingesteld door de SP.

www.sp.nl

HAHAHAHA
een onderzoek van de SP !

Nou dan mag je de vraagstelling ook wel even onder de loep nemen.
Soms lusten hun eigen leden daar zelfs geen brood van!

freya
08-11-03, 09:15
Geplaatst door an3sdej
van de 500 ondervraagde Marokkanen/Turken wilde maar 7.5% islamitisch onderwijs voor de kinderen.

Hoeveel autochtone Nederlanders willen eigenlijk christelijk ondewijs voor hun kinderen?

an3sdej
08-11-03, 12:23
Velen sturen hun kinderen niet op religieuse gronden naar een christelijke school, maar om pragmatische redenen.
School is dichtbij, staat beter bekend, aardiger docenten etc.

Wat er dus moet gebeuren is een totale opwaardering van het openbare, beter gezegd neutrale, onderwijs. Als alle geld van onderwijs via één kanaal, naar één type onderwijs gaat, gaat er ook minder verloren aan bureaucratie.

Bij alle neutraal onderwijs kan dan een 'organisatorisch deel' deel bijgecreëerd worden, die zorg draagt voor de desbetreffende religie van eigen keus. Daarnaast moet er algemeen vormend en religieus informatief onderwijs te zijn voor alle leerlingen, dat bij het basispaket inzit.

Tomas
08-11-03, 14:09
Geplaatst door freya
Hoeveel autochtone Nederlanders willen eigenlijk christelijk ondewijs voor hun kinderen?

bedoel je echt autochtone autochtonen of maar zo-zo autochtonen?

Puk
08-11-03, 14:20
Geplaatst door an3sdej
Velen sturen hun kinderen niet op religieuse gronden naar een christelijke school, maar om pragmatische redenen.
School is dichtbij, staat beter bekend, aardiger docenten etc.

Wat er dus moet gebeuren is een totale opwaardering van het openbare, beter gezegd neutrale, onderwijs. Als alle geld van onderwijs via één kanaal, naar één type onderwijs gaat, gaat er ook minder verloren aan bureaucratie.

Bij alle neutraal onderwijs kan dan een 'organisatorisch deel' deel bijgecreëerd worden, die zorg draagt voor de desbetreffende religie van eigen keus. Daarnaast moet er algemeen vormend en religieus informatief onderwijs te zijn voor alle leerlingen, dat bij het basispaket inzit.

Mijn zus wilde mijn neefje eerst ook naar een katholieke school doen om pragmatische redenen. Mijn Marokkaanse zwager vond dat nou net weer effe een brug te ver. Het is dus een openbare school geworden die niet al te "zwart" is. Dat hadden ze beiden liever niet.

barfly
08-11-03, 15:49
Geplaatst door Puk
Mijn zus wilde mijn neefje eerst ook naar een katholieke school doen om pragmatische redenen. Mijn Marokkaanse zwager vond dat nou net weer effe een brug te ver. Het is dus een openbare school geworden die niet al te "zwart" is. Dat hadden ze beiden liever niet.

Is jou zwager een moslim Puk?

freya
08-11-03, 16:02
Geplaatst door Tomas
bedoel je echt autochtone autochtonen of maar zo-zo autochtonen?

Zo-zo autochtoon = Nederlander die denkt dat ie een kat is?

:strik: