PDA

Bekijk Volledige Versie : AEL goes A'dam WEST-SIDE !



ZbaqZbaq
07-11-03, 20:51
http://www.ael.nl/new_site/ael/var/storage/variations/image/p/h/p/php1IzQBO_600x600_2463.jpg

et_2000nl
07-11-03, 20:57
Salaam....

Welkom in Amsterdam. Maareh..... Waarom naast de brandweer kazerne.
Voorzorgsmaatregelen?

ET

barfly
07-11-03, 20:57
Ik blijf erbij dat de naam Arabisch Europeesche Liga slecht gekozen is en beter een neutrale naam had kunnen kiezen, maarja.

Verder keer ik me af van de opruiende retoriek waar de AEL zich van bedient.

Ook is het jammer dat een ieder die niet Arabier (nauwelijks voorkomend in de lage landen) en niet moslims (ruimschoots aanwezig) niet in aanmerking komen voor lidmaatschap.
Dat wakkerd de zaak alleen ten negatieve aan mijns inziens.

just my 50 € cents.

MocroStyle
07-11-03, 21:06
Geplaatst door barfly
Ik blijf erbij dat de naam Arabisch Europeesche Liga slecht gekozen is en beter een neutrale naam had kunnen kiezen, maarja.

Verder keer ik me af van de opruiende retoriek waar de AEL zich van bedient.

Ook is het jammer dat een ieder die niet Arabier (nauwelijks voorkomend in de lage landen) en niet moslims (ruimschoots aanwezig) niet in aanmerking komen voor lidmaatschap.
Dat wakkerd de zaak alleen ten negatieve aan mijns inziens.

just my 50 € cents.

Je kan je ook op een andere manier inzetten voor de gelijke behandeling van allochtonen, of doe je alleen je identiteit eer aan en zeik je om alles wat los en vast zit? :moe:

Blade20
07-11-03, 21:07
De AEL draad mede bij aan de verloedering van de Nederlandse en Europeese normen en waarden.

Hoerriya
07-11-03, 21:11
West-side & AEL 'till I die, alhamdolillah!!!!!!

Alle mensen van de AEL (en vooral diegenen met wie ik uren over godsdienst, politiek, cultuur en alternatieve straffen kan doorzagen..... :melig2: :melig2: ), luv u, luv u, luv u!!!!!!!! :love: :D :love: :D

Zo, dat moest er ff uit, :lachu: :giechel: .

Ma'asalama en cheers :cola: (=Mekka-cola),

Hoerriya.

barfly
07-11-03, 21:14
Geplaatst door MocroStyle
Je kan je ook op een andere manier inzetten voor de gelijke behandeling van allochtonen, of doe je alleen je identiteit eer aan en zeik je om alles wat los en vast zit? :moe:

Ik zet mij al dagelijks in om gelijke behandeling van alle stervelingen onder de hemel.

Let wel! Zonder aanziens des persoons.

Enne ik heb inderdaad een hoop te zeiken! Als dat niet meer zo is dan is mijn taak op aarde voorbij :duim:

MokroMike
07-11-03, 22:16
Geplaatst door Hoerriya
West-side & AEL 'till I die, alhamdolillah!!!!!!

Alle mensen van de AEL (en vooral diegenen met wie ik uren over godsdienst, politiek, cultuur en alternatieve straffen kan doorzagen..... :melig2: :melig2: ), luv u, luv u, luv u!!!!!!!! :love: :D :love: :D

Zo, dat moest er ff uit, :lachu: :giechel: .

Ma'asalama en cheers :cola: (=Mekka-cola),

Hoerriya.

:zwaai:

an3sdej
07-11-03, 22:22
........ Getreiterd worden door de politie :confused: ......

Wie wordt door wie getreiterd? Niet 'de Marokkaanse jeugd', wel de Marokkaanse jeugd die veel overlast bezorgen aan burgers in de grote steden, en dan met name A'dam west in dit geval.

MocroStyle
07-11-03, 22:24
Geplaatst door barfly
Ik zet mij al dagelijks in om gelijke behandeling van alle stervelingen onder de hemel.

Let wel! Zonder aanziens des persoons.

Enne ik heb inderdaad een hoop te zeiken! Als dat niet meer zo is dan is mijn taak op aarde voorbij :duim:

Zo wat een nobele doel zeg, kijk eens een schouderklopje! :p

Nabil, worden het nog hevige discussies daar? Want dan wil ik wel een kijkje komen nemen.

an3sdej
07-11-03, 22:24
Zolang de AEL dit soort holle retoriek gebruikt, waarvan men sommige Nederlandse politici ook van beschuldigen, zullen ze alleen interresant zijn voor wat identiteitszoekende, en zich achtergesteld voelende jongeren.

Ik snap nog steeds niet dat ze niet vanaf het begin begonnen zijn als bijv. Moslim Partij Nederland.

MokroMike
07-11-03, 22:32
Geplaatst door MocroStyle
Zo wat een nobele doel zeg, kijk eens een schouderklopje! :p

Nabil, worden het nog hevige discussies daar? Want dan wil ik wel een kijkje komen nemen.

lees flyer......

".....Om naar jou mening te luisteren

jou verhalen te horen

en samen tot een oplossing te komen"

dus als je nog wat te vertellen hebt zal je daar meer dan welkom zijn denk ik :lachu:

an3sdej
07-11-03, 22:47
Vooral andries praat nergens over en is vaak gewaarschuwd. Nogmaals, voer je persoonlijke oorlog met Nabil elders uit. [mod]

MocroStyle
07-11-03, 22:49
Geplaatst door MokroMike
lees flyer......

".....Om naar jou mening te luisteren

jou verhalen te horen

en samen tot een oplossing te komen"

dus als je nog wat te vertellen hebt zal je daar meer dan welkom zijn denk ik :lachu:

Lijkt me interessanter om naar de meningen en ervaringen van anderen te luisteren die zich achtergesteld voelen in deze maatschappij. Ik ervaar dat namelijk niet..ik neem de maatschappij niet serieus.

Marsipulami
07-11-03, 22:52
Ik vind het goed dat AEL moslims leert om wat assertiever te worden en voor hun rechten leert op te komen. Bovendien waardeer ik het dat ze de moslimidentiteit een eigen plaats geven in een democratisch discours over gelijke rechten voor ieder. Dat opent echt wel nieuwe aanzetten tot een constructieve dialoog en samenwerking in een no-nonsens multiculturele samenleving waar tegenstellingen niet worden toegedekt.

Anderzijds denk ik dat men teveel polariseert, waar dat niet nodig is. Men zou de discussie meer moeten aangaan op basis van inhoud dan op basis van etnische herkomst. Dat is een moeilijke evenwichtsoefening.

MokroMike
07-11-03, 22:56
Geplaatst door MocroStyle
Lijkt me interessanter om naar de meningen en ervaringen van anderen te luisteren die zich achtergesteld voelen in deze maatschappij. Ik ervaar dat namelijk niet..ik neem de maatschappij niet serieus.

ja inderdaad....ik hoor wel meer van dat soort verhalen......

mogelijk dat je dan alsnog moet komen, al is het maar om een stukje van je islamitische plicht te vervullen en je sollidariteit te betuigen aan de onderdrukten.......

en wie weet....misschien dat je zover komt om hen met daad te steunen.

Zagora
07-11-03, 23:19
Hebben jullie na afloop hapjes enzo?

MocroStyle
07-11-03, 23:27
Geplaatst door MokroMike
ja inderdaad....ik hoor wel meer van dat soort verhalen......

mogelijk dat je dan alsnog moet komen, al is het maar om een stukje van je islamitische plicht te vervullen en je sollidariteit te betuigen aan de onderdrukten.......

en wie weet....misschien dat je zover komt om hen met daad te steunen.

Jezelf in een slachtoffer rol werken ben ik niet zo'n voorstander. Ik ben wel benieuwd naar de adviezen die de AEL deze jongeren meegeeft om uit die onderdrukking (misschien wat overdreven, niet?) te komen. Een ding is zeker, met discussieren en gezellige avondjes kom je er niet. Elkaar voorzien van adviezen is natuurlijk wel een goed begin...zelf denk ik dat we alleen uit deze ellende kunnen komen als we met een kritische houding naar onszelf hard werken aan een toekomst waarin onze Islamitische identiteit altijd centraal zal staan!

Laten we beginnen onze jongeren te stimuleren tot het volgen van een opleiding op niveau en ze daarin ook altijd te blijven ondersteunen. Ik denk dat we alleen daarmee (kennis) kunnen functioneren als gelijkwaardigen op de arbeidsmarkt. Daarnaast kunnen we ook wel wat mondigheid gebruiken zoals Marsipulami aangaf...

werk aan de winkel dus!:)

an3sdej
07-11-03, 23:40
Beste moderatoren,

Ik heb helemaal geen ruzie met Nabil.

Ik stel alleen het gebruik van loze kreten van de AEL aan de kaak.
Dat zou ik ook doen bij een LPF. Ik zou liever zien, dat er een Moslim Partij Nederland zou zijn.

En als ik de kreet "tegen het treiteren van politie" holle retoriek vind, is dat een politiek statement van mijn persoontje.
De politie treitert namelijk niet Arabieren of Marokkanen, maar een groep jongeren die ontspoort is.

En als ik zeg dat dhr Marmouch loze en holle kreten gebruikt, zeg ik hetzelfde als dat ik zei over Fortuyn, waardoor ik o.a. gebanned werd op polinco twee jaar geleden.

Puk
08-11-03, 00:28
Geplaatst door ZbaqZbaq
http://www.ael.nl/new_site/ael/var/storage/variations/image/p/h/p/php1IzQBO_600x600_2463.jpg

Hahahahahahahahahahaha!

Marokkanen die lopen te kloten hebben zichzelf tot tweederangsburgers gedegradeeerd. Kom op zeg!

Geldt ook voor andersdenkenden die lopen te kloten.
Anders krijg je daar weer gezeik over.

Overigens komt de Arabische Europese Hezbollah daar dus niet voor op.

De Arabische Europese Hezbollah is racistisch!
Is hierbij aangetoond.

Ik dank u voor uw aandacht.

taouanza
08-11-03, 08:33
Geplaatst door ZbaqZbaq
http://www.ael.nl/new_site/ael/var/storage/variations/image/p/h/p/php1IzQBO_600x600_2463.jpg



Komen er ook jochies die worden 'lastig gevallen' door de politie omdat ze van andermans spullen niet af kunnen blijven?
Omdat ze andere mensen lastig vallen en mishandelen? :zozo:

freya
08-11-03, 08:44
Geplaatst door Puk
Hahahahahahahahahahaha!

Marokkanen die lopen te kloten hebben zichzelf tot tweederangsburgers gedegradeeerd. Kom op zeg!

Geldt ook voor andersdenkenden die lopen te kloten.
Anders krijg je daar weer gezeik over.

Overigens komt de Arabische Europese Hezbollah daar dus niet voor op.

De Arabische Europese Hezbollah is racistisch!
Is hierbij aangetoond.

Ik dank u voor uw aandacht.

Op de hele flyer komt het woord Marokkanen niet voor.

Hoe, waar en waneer is het racisme van de AEL aangetoond?

Mark
08-11-03, 09:01
Hey ik ga de 15de denk ik in A'dam stappen....

En mij kennende ben ik dan de volgende dag nog redelijk wakker :hihi: dus wie weet :duim:

Puk
08-11-03, 10:23
Geplaatst door freya
Op de hele flyer komt het woord Marokkanen niet voor.

Hoe, waar en waneer is het racisme van de AEL aangetoond?

Bij Allah Freya! Jij volgt het nieuws dus nooit. Blijkt weer.

De Arabische Europese Hezbollah komt op voor en heeft vooral aanhang onder Marokkanen.

Het feit dat ze niet opkomen voor autochtone ettertjes maakt ze racistisch.

De AEH wil een scoutinggroep (een soort SA) oprichten. Dat ze dan ronselen onder tieners is wel weer logisch.

freya
08-11-03, 10:55
Geplaatst door Puk
Bij Allah Freya! Jij volgt het nieuws dus nooit. Blijkt weer.

De Arabische Europese Hezbollah komt op voor en heeft vooral aanhang onder Marokkanen.

Het feit dat ze niet opkomen voor autochtone ettertjes maakt ze racistisch.

O

Is dat nou racisme, je richten op een bepaalde doelgroep?

De AEH wil een scoutinggroep (een soort SA) oprichten. Dat ze dan ronselen onder tieners is wel weer logisch.

Een soort SA?

Leg eens uit

et_2000nl
08-11-03, 11:08
Geplaatst door Hoerriya
West-side & AEL 'till I die, alhamdolillah!!!!!!

Alle mensen van de AEL (en vooral diegenen met wie ik uren over godsdienst, politiek, cultuur en alternatieve straffen kan doorzagen..... :melig2: :melig2: ), luv u, luv u, luv u!!!!!!!! :love: :D :love: :D

Zo, dat moest er ff uit, :lachu: :giechel: .

Ma'asalama en cheers :cola: (=Mekka-cola),

Hoerriya.

Salaam,

Drink jij mekka-cola.... Foei. Mekka-cola is net zo slecht als coca-cola. Het is allebei gebaseerd op cola, een in amerika bedacht brouwsel bedoeld om als drank te consumeren.
Het feit dat er mekka cola bestaat is alleen maar omdat iemand er commercieel belang in zag om dat op de markt te brengen. Dus om dezelfde westers kapitalistische beginselen als coca-cola.
Daarom drink ik totaal geen cola, UIT PRINCIPE!

De bedenker van mekka-cola zal vaak denken aan de principiele redenen dat mensen mekka-cola drinken, terwijl ie in zijn duits geproduceerde mercedes naar zijn werk rijd.... Of misschien heeft ie wel een vette chevvy of een chrysler....

PRINCIPES, MY ASS!!!! :ego:

ZbaqZbaq
08-11-03, 11:26
Geplaatst door MocroStyle
Jezelf in een slachtoffer rol werken ben ik niet zo'n voorstander. Ik ben wel benieuwd naar de adviezen die de AEL deze jongeren meegeeft om uit die onderdrukking (misschien wat overdreven, niet?) te komen. Een ding is zeker, met discussieren en gezellige avondjes kom je er niet. Elkaar voorzien van adviezen is natuurlijk wel een goed begin...zelf denk ik dat we alleen uit deze ellende kunnen komen als we met een kritische houding naar onszelf hard werken aan een toekomst waarin onze Islamitische identiteit altijd centraal zal staan!

Laten we beginnen onze jongeren te stimuleren tot het volgen van een opleiding op niveau en ze daarin ook altijd te blijven ondersteunen. Ik denk dat we alleen daarmee (kennis) kunnen functioneren als gelijkwaardigen op de arbeidsmarkt. Daarnaast kunnen we ook wel wat mondigheid gebruiken zoals Marsipulami aangaf...

werk aan de winkel dus!:)

ewa jallah...steek die armen uit de mouw.

vertel...waar beginnen we ?

ZbaqZbaq
08-11-03, 11:28
Geplaatst door an3sdej
Zolang de AEL dit soort holle retoriek gebruikt, waarvan men sommige Nederlandse politici ook van beschuldigen, zullen ze alleen interresant zijn voor wat identiteitszoekende, en zich achtergesteld voelende jongeren.

Ik snap nog steeds niet dat ze niet vanaf het begin begonnen zijn als bijv. Moslim Partij Nederland.

Frequently Asked Questions
(Donderdag 06 November 2003)

Waar staat de AEL voor?

De AEL behartigt de belangen van Arabieren en moslims in Europa en komt hier op voor de belangen van de Arabische wereld. Arabieren en moslims hebben vaker een lage sociaal-economische positie en worden gediscrimineerd. De AEL wil Arabieren en moslims verenigen om onze belangen optimaal te behartigen.

Wat vindt de AEL van eigen identiteit?

De AEL vertrekt vanuit het belang van de eigen identiteit van onze mensen. Wij zien identiteit als een complex gegeven dat zowel een godsdienstige (islamitische) als een nationale (Arabische) en een lokale of familiale component bevat. Islam en Arabische nationalisme zijn niet tegengesteld, maar vullen elkaar aan. Wij willen onze Islamitische én Arabische identiteit behouden en bevorderen. De AEL is voorstander van integratie met behoud van eigen cultuur, identiteit en religie. De AEL wijst assimilatie, het opgeven van de eigen identiteit, nadrukkelijk af.

Hoe kijkt de AEL tegen de Europese samenleving aan?

De AEL gelooft in een pluralistische, multiculturele en multireligieuze samenleving, waarbinnen de verschillende bevolkingsgroepen gelijke rechten genieten en elkaar in hun waarde laten. De AEL is tegen door de overheid opgelegde segregatie, maar als mensen er zelf voor kiezen bij elkaar te wonen is dat geen probleem. De AEL is er voorstander van dat moslims een eigen 'zuil' van voorzieningen en organisaties ontwikkelen.

Wat vindt de AEL van participatie van Arabieren en moslims?

De AEL is voorstander van actieve participatie van Arabieren en moslims in de Europese samenleving. Moslims dienen actief invulling te geven aan het grondwettelijke recht zich te organiseren om de rechten van hun gemeenschap te behartigen en voor de islam als levenswijze maatschappelijke ruimte te creëren.

Wat betekent de islam concreet voor de AEL?

De politiek van de AEL is gebaseerd op islamitische normen en waarden. De AEL hanteert een op consensus gerichte begrip van de islam en baseert zich niet op één van de leerscholen. De AEL put zijn inspiratie uit een dynamische interpretatie van het geloof en wijst een rigide benadering daarvan af. De AEL vindt dat iedereen zelf moet weten hoe hij of zij leeft en dat mensen elkaar hun leef- en zienswijzen niet mogen opleggen. Dat is ook binnen de AEL het geval.

Wil de AEL Nederland islamiseren?

De AEL komt op voor de rechten van Arabieren en moslims. Zij is niet bezig met bekeren. De AEL staat tolerant tegenover andere levenswijzen en wil niemand iets opleggen, tenzij de rechten van de samenleving daardoor worden overtreden. De AEL eist omgekeerd van de Nederlandse autochtone samenleving dat zij moslims secularisering en kerstening niet opdringen.

Hoe staat de AEL tegenover de participatie van vrouwen?

Volgens de islam zijn man en vrouw gelijkwaardig. Actieve participatie van vrouwen in het maatschappelijke leven moet daarom volgens de AEL worden gestimuleerd, met in achtneming van de rol van de vrouw en de man in het gezin. De vrouw moet zelf weten of ze een sluier draagt of niet. De AEL heeft zowel mannelijke als vrouwelijke leden. De vice-voorzitter is een vrouw.

Aanvaardt de AEL de democratische rechtstaat?

De AEL is voorstander van democratie als wijze om het bestuur van de staat te regelen. In de islam ligt democratie in het begrip van sjoera als principe besloten.

Hoe moeten volgens de AEL de rechten van de Arabische en moslimgemeenschap worden gewaarborgd?

De AEL is er voorstander van staatskundige erkenning van culturele en levensbeschouwelijke gemeenschappen en het toekennen van bevoegdheden daaraan. Er moeten openbare lichamen naar Belgisch voorbeeld opgericht worden die verantwoordelijk zijn voor het onderwijs- en cultuurbeleid. De AEL is voorstander van flexibele regelingen, die aan alle gemeenschappen de ruimte geven om te leven zoals ze willen. Door de regulerende werking van de staat in de privé-sfeer terug te dringen moet het meer mogelijk worden voor moslims om volgens eigen normen en waarden te leven.

Komt er een Moslim Democratische Partij?

De AEL heeft het initiatief genomen tot oprichting van een Moslim Democratische Partij, waaraan ook andere islamitische mensen zullen deel uitmaken. Dit is de naam van de lijst waaraan aan de verkiezingen zal worden deelgenomen. Het vervangt de AEL niet maar bestaat daarnaast. In België waar er stemplicht is zal de MDP aan de Europese verkiezingen van 2004 deelnemen. In Nederland wordt hierover nog een besluit genomen.

Waarom is de AEL tegen het zionisme?

De AEL is tegen het zionisme omdat dit een ideologische beweging is die vestiging van een exclusief joodse staat op Arabische bodem nastreeft ten koste van de oorspronkelijke (christelijke en islamitische) bevolking. De AEL is niet gekant tegen joden, maar tegen het zionisme. De AEL steunt het legitieme verzet tegen de zionistische bezetting. De AEL is voorstander van één staat waarbinnen alle bevolkingsgroepen in vrede met elkaar leven.

Wat vindt de AEL van de Arabische regimes?

De AEL vindt dat de Arabische regimes ondemocratisch en geen vertegenwoordigers zijn van de wil van het Arabische volk. De meeste gedragen zich bovendien afhankelijk ten opzichte van de Verenigde Staten. De AEL is voorstander van vorming van een verenigde Arabische staat uit de landen van de maghreb (Noord-Afrika) en de mashraq (Midden-Oosten). Deze zal ongetwijfeld de spil vormen van een verenigde Islamitische wereld.

Hoe kijkt de AEL tegen de Imazighen aan?

De AEL beschouwt de Imazighen en de Arabieren als twee zeer nauw verwante broedervolkeren die door een gemeenschappelijke geschiedenis en geloof zijn verenigd. De AEL staat positief ten opzichte van het spreken van Tamazight naast het Arabisch, maar wijst separatisme nadrukkelijk af.

Wat doet de AEL nou voor mij? Wat kan zo'n AEL nu?

De AEL doet helemaal niets voor jou. Wij geloven in zelf doen. Als je bereid bent voor je eigen belang op te komen zal de AEL je daarbij zoveel mogelijk steunen. De Moslim Defensie Liga (MDL) bestrijdt bijvoorbeeld discriminatie. De AEL heeft geen eigen kantoor en geen betaalde medewerkers. Wij doen dit allemaal in onze vrije tijd. Als middelen het toelaten zal in de toekomst door de MDL met advocaten gewerkt worden.

Is de AEL gewelddadig?

De AEL vindt dat alle noodzakelijke middelen gebruikt mogen worden om onze belangen te behartigen. In principe binnen de wet. In bepaalde situaties kan burgerlijke ongehoorzaamheid aan de orde zijn of, indien wij fysiek worden aangevallen, geweld in zelfverdediging.

Zijn criminelen lid van de AEL?

De AEL heeft geen criminelen in haar gelederen en laat deze ook niet toe. Mensen met een politiedossier zijn welkom als lid als zij bereid zijn om hun criminele verleden achter zich te laten.

Wie mogen er lid worden van de AEL?

Het volle lidmaatschap staat alleen open voor Arabieren en moslims. De AEL is een emancipatiebeweging en emanciperen doe je zelf, zonder hulp van anderen. Niet-Arabieren en moslims kunnen onze strijd steunen door steunlid worden.

Waaraan moet je voldoen als lid?

Het lidmaatschap van de AEL is niet vrijblijvend. Van volle leden wordt verwacht dat ze activist worden en tijd vrij maken om hun gemeenschap te steunen vanuit de AEL. Er wordt contributie betaald naar draagkracht. Steunleden betalen een donatie van 25 euro per jaar.

Waar komen de leden van de AEL vandaan?

De AEL heeft leden uit de hele Arabische wereld, Palestina, Egypte, Libanon etc. en in Nederland natuurlijk veel Marokkanen. Daarnaast zijn er moslims uit andere landen te vinden bij de AEL, waaronder autochtone Nederlanders.

Is de AEL democratisch?

De AEL is een democratische vereniging. Het congres kiest het bestuur voor de periode van 2 jaar. Ook stelt het de programma's van standpunten vast.

Wanneer komt een in Nederland wonende voorzitter van de AEL-NL?

Op het eerstvolgende congres zal de huidige voorzitter Dyab Abou Jahjah aftreden en een voorzitter uit Nederland worden gekozen.

Dus de AEL is niet rijk? Zij ontvangt geen geld van staten?

Nee, de AEL is volledig onafhankelijk. De leden dragen aan de bekostiging van activiteiten uit eigen zak bij.

Hoe kan ik de AEL financieel steunen?
Je kan je bijdrage storten op giro 9637903 ten name van AEL-NL te Utrecht.

Blade20
08-11-03, 11:34
Ik heb de nieuwe flyer van het AEL gevonden.
Een heel stuk waarheidsgetrouwer naar mijn mening.

et_2000nl
08-11-03, 11:35
Geplaatst door ZbaqZbaq
ewa jallah...steek die armen uit de mouw.

vertel...waar beginnen we ?

Salaam ZbaqZbaq.... Ramadan moebarek....

Ik heb net mijn mouwen opgestroopt.... Maar voor mij, maakt de AEL zich volkomen belachelijk om de door mij gevreesde oorlogsretoriek van de amerikanen, zelf te gebruiken....

Het doel van de AEL, het emanciperen en bevorderen van de positie van de moslim minderheid in europa, is een nobele zaak die ik kan steunen.

Maar mijn broeder :moe: dat kan ik ook zonder retoriek en juich partijen over moordpartijen.....

Dus, wij steken beide de handen uit de mouwen, in de hoop dat het is voor hetzelfde doel. Maar onafhankelijk van elkaar.

Beslama,

ET

ZbaqZbaq
08-11-03, 11:40
:haha: ik heb verder toch ook niets gezegd ? relax man ;)


wat jij ook van de AEL vind zal mij een worst wezen.....

maar mijn vraag was.....ik wil helpen...vertel...waar beginnen we ? met wie ? en hoe ?

et_2000nl
08-11-03, 11:49
Geplaatst door ZbaqZbaq
:haha: ik heb verder toch ook niets gezegd ? relax man ;)


wat jij ook van de AEL vind zal mij een worst wezen.....

maar mijn vraag was.....ik wil helpen...vertel...waar beginnen we ? met wie ? en hoe ?

Ik ben heel relaxed. Maar ondanks dat ik het niet met je eens ben, mag ik je graag.... :hihi: Tenminste gebaseerd op je inzet hier....

De inzet die ik hier zie van wat ik beschouw als AEL sympathisanten, gaat bijna alleen over zionisme, de oorlog in Irak, coca-cola....

Ik heb net nogmaals jullie FAQ gelezen, er staat niets in waar ik mij, en veel nerderlanders met mij, zich niet mee kunnen vinden.

Hoe komt het dan, dat ik jullie FAQ niet helemaal geloof. In ieder geval, dat dit de doelen zijn die jullie nastreven. Mijn broeder, omdat ik vind dat deze sympathisanten, oorlogs retoriek gebruiken, waar dat niet nodig is....

En daarom gaan mijn alarmbellen rinkelen, zo van, hier is iets niet in de haak.... En dat vind ik jammer!!!! :moe:

Ik denk dat de AEL veel meer kan bereiken, als ze neutraal staan over zaken die de hoofddoelen zoals die staan genoemd in de FAQ in gevaar kunnen brengen. De wereld is niet een groot complot tegen de islam. Echt niet.... Laten we ons dan focussen op het mini complot hier in nederland....

ET

ZbaqZbaq
08-11-03, 11:52
nogmaals.....


maar mijn vraag was.....ik wil helpen...vertel...waar beginnen we ? met wie ? en hoe ?

ik ...jij....MocroStyle...AlArbi......taouanza....en een ieder die zich geroepen voelt.... :haha:

vertel ?

Mark
08-11-03, 11:55
Geplaatst door ZbaqZbaq
nogmaals.....


maar mijn vraag was.....ik wil helpen...vertel...waar beginnen we ? met wie ? en hoe ?

ik ...jij....MocroStyle...AlArbi......taouanza....en een ieder die zich geroepen voelt.... :haha:

vertel ?

Mijn auto en motor moeten gewassen worden, dan heb je al 1 hele tevreden autochtoon te pakken :duim:

ZbaqZbaq
08-11-03, 12:00
Geplaatst door Mark
Mijn auto en motor moeten gewassen worden, dan heb je al 1 hele tevreden autochtoon te pakken :duim:


hehehehe....niet als je er later achter komt dat je radio en je nieuwe velgen weg zijn :fpuh:

et_2000nl
08-11-03, 12:01
Geplaatst door ZbaqZbaq
nogmaals.....


maar mijn vraag was.....ik wil helpen...vertel...waar beginnen we ? met wie ? en hoe ?

ik ...jij....MocroStyle...AlArbi......taouanza....en een ieder die zich geroepen voelt.... :haha:

vertel ?

Je probeert te mobiliseren.... Als je mijn reply leest, lees je mijn hulp. Ik zet me niet fysiek in voor een organisatie die mij aanspreekt op mijn broederschap om te juichen bij slachtpartijen....

Dus de maximale hulp ik ik je nu kan bieden, is je ervan te overtuigen dat die juich partijen je verder van je doel brengen, en ervan uitgaande dat we hetzelfde doel hebben, werk je mijn doel tegen.... Zoals ik dus eerder heb gezegd.... Om dit doel te berieken heb je de sympathy nodig van de allochtone nederlanders.... Daar werk ik aan. Zonder retoriek. En daarom hen ik (helaas) jouw hulp niet nodig.... Je bent te veel bezig met Irak en Palestina, om je doelen hier te bereiken.....

Mijn doelen zijn hier, aan voor die in de rest van de wereld is mijn macht te klein om daaraan iets te doen. Dat frustreert mij niet, maar overtuigd mij dat ik me meer moet inzetten.... In nederland.

Mark
08-11-03, 12:01
Geplaatst door ZbaqZbaq
hehehehe....niet als je er later achter komt dat je radio en je nieuwe velgen weg zijn :fpuh:

Stigmatisering van Marokkanen :student:

et_2000nl
08-11-03, 12:05
Geplaatst door ZbaqZbaq
hehehehe....niet als je er later achter komt dat je radio en je nieuwe velgen weg zijn :fpuh:

Dan is die autochtoon nog blijer....

Wij danken nederig voor de aangeboden diensten....

Speelt die autoradio MP3's.... Die spelen namelijk zo makkelijk gejatte muziek af.... :lol:

Mark
08-11-03, 12:07
Geplaatst door et_2000nl
Dan is die autochtoon nog blijer....

Wij danken nederig voor de aangeboden diensten....

Speelt die autoradio MP3's.... Die spelen namelijk zo makkelijk gejatte muziek af.... :lol:

Je mag mijn radio hebben, alleen cassetebandjes speelt ie, ik heb een nieuwe nodig.

Nogmaals aanbod per PM mag :)

Velgen??? Ik heb geen idee wat er op zit, kan me ook niet schelen zolang mijn motor maar mooi is :)

Mark
08-11-03, 12:07
Maar ET, wat je nou doet snap ik ook nog niet helemaal :loens:

et_2000nl
08-11-03, 12:09
Geplaatst door Mark
Je mag mijn radio hebben, alleen cassetebandjes speelt ie, ik heb een nieuwe nodig.

Nogmaals aanbod per PM mag :)

Velgen??? Ik heb geen idee wat er op zit, kan me ook niet schelen zolang mijn motor maar mooi is :)

Pffff.... Voor een gammele radio en onbekende inferieure velgen wast zelfs een autochtoon geen auto.... Laat staan dat ie het jat zonder te wassen....

Ik vrees dat je zelf de emmer ter hand moet nemen.....

an3sdej
08-11-03, 12:11
Gelukkig zijn het niet ALLEEN witte Nederlanders die de toon van de AEL opvatten als oorlogstaal.

Ik wil me inzetten om Nederland een leefbaar land te laten zijn, voor een ieder die er nu woont. Zelfs wil ik alle godsdiensten respecteren als zijnde een zinnige manier om inhoud aan het leven te geven (voor velen).
Daar ik een hekel heb aan kretologieën en retoriek die alleen maar polemisch zijn, had ik een hekel aan Fortuyn, maar ook aan de AEL en zijn doelstellingen.

Edoch, het kan af en toe best zinvol zijn om scherpe standpunten te hanteren, maar dan meer om een discussie op gang te krijgen, en om ogen te openen voor problemen. Als het maar niet tot doel wordt verheven, polarisatie van standpunten lijdt alleen maar tot haat en strijd.

et_2000nl
08-11-03, 12:13
Geplaatst door Mark
Maar ET, wat je nou doet snap ik ook nog niet helemaal :loens:

Ik zit nu te tikken..... Dat doe je op een toetsenbord waar lettertjes op staan.... Als magie komen er woorden uit.... In de hoop dat iets zinnigs verschijnt.... Een nobele hoop dat weet ik.....

Snap je nu weer ik NOU mee bezig ben....

:lol:

Tomas
08-11-03, 12:20
Geplaatst door Marsipulami

Ik vind het goed dat AEL moslims leert om wat assertiever te worden en voor hun rechten leert op te komen.

Nou, toevallig sprak ik geister nog een politieagent in opleiding in a'dam. En vroeg 'm wat voor een mietjes er tegenwoordig worden aangenomen dat ze bedreigd kunnen worden door kinderen...

Dat blijkt dan altijd weer wat genuanceerder te liggen dan ik aankan... Maar in ieder geval werd het me wel duidelijk dat assertiviteitstraining niet de allerhoogste prioriteit zou moeten hebben.

Maar dat neemt niet weg dat dit misschien wel de beste methode is om die gasten op te zoeken. Wat de AEL uiteindelijk echt voor elkaar krijgt zal dan blijken. En ik ga er maar vanuit dat dat het beste zal zijn voor iedereen.

ZbaqZbaq
08-11-03, 12:27
Geplaatst door et_2000nl
Je probeert te mobiliseren.... Als je mijn reply leest, lees je mijn hulp. Ik zet me niet fysiek in voor een organisatie die mij aanspreekt op mijn broederschap om te juichen bij slachtpartijen....

Dus de maximale hulp ik ik je nu kan bieden, is je ervan te overtuigen dat die juich partijen je verder van je doel brengen, en ervan uitgaande dat we hetzelfde doel hebben, werk je mijn doel tegen.... Zoals ik dus eerder heb gezegd.... Om dit doel te berieken heb je de sympathy nodig van de allochtone nederlanders.... Daar werk ik aan. Zonder retoriek. En daarom hen ik (helaas) jouw hulp niet nodig.... Je bent te veel bezig met Irak en Palestina, om je doelen hier te bereiken.....

Mijn doelen zijn hier, aan voor die in de rest van de wereld is mijn macht te klein om daaraan iets te doen. Dat frustreert mij niet, maar overtuigd mij dat ik me meer moet inzetten.... In nederland.

vergeet alle andere organisaties ....ik ...jij....MocroStyle...AlArbi......taouanza....en een ieder die zich geroepen voelt, gaan een nieuwe organisatie opzetten die voor de logistiek en de infrastructuur gaat zorgen waarmee we onze gemeenschap van dienst kunnen zijn.

ahh...ok ik begrijp het al.

we gaan nu in groepjes door het land soep en dadels uitdelen aan autochtonen en proberen ze op die manier te overtuigen hoe lief en aardig we in werkelijkheid zijn.

En verder wil je hier op het bord je strijd voortzetten door mensen als Puk Andreisdedrol...Dave20...en consorten te gaan overtuigen wat een lieve jongen je eigenlijk bent ?

dat is inderdaad iets wat AEL niet doet...werken aan beeldvorming. Zij zien dat namelijk niet als ons probleem maar een autochtoon probleem.

We zitten nu eindelijk helemaal op 1 lijn broeder....jij en ik gaan de voorhoede vormen van deze nieuwe organisatie SVM (Sympathie Voor Mocro's )

Ik zal alvast een opzettje maken voor een plan van aanpak....

1: We moeten onze religie niet openbaar uitdragen...dit zou voor sommige autochtonen wel eens provocerend over kunnen komen.

2: We nemen geen stelling op het moment dat we vermoeden dat autochtonen hierdoor tegen het hoofd gestoten kunnen worden. Dit kan nadelig zijn voor de beeldvorming.

3: We sporen onze gemeenschap aan om zich te gedragen als een waardige GAST.

4: Vraag de overheid noooit om zich te verantwoorden voor het beleid dat gevoerd wordt tegen over onze arabisch-islamitische landen. (uhh..ik bedoel de landen van onze verre voorouders)

5: Wat er ook gebeurt....het is onze fout en met name van onze religie...cultuur..en opvoeding

6: [aanvullen aub]

et_2000nl
08-11-03, 12:29
Geplaatst door an3sdej
Gelukkig zijn het niet ALLEEN witte Nederlanders die de toon van de AEL opvatten als oorlogstaal.

Ik wil me inzetten om Nederland een leefbaar land te laten zijn, voor een ieder die er nu woont. Zelfs wil ik alle godsdiensten respecteren als zijnde een zinnige manier om inhoud aan het leven te geven (voor velen).
Daar ik een hekel heb aan kretologieën en retoriek die alleen maar polemisch zijn, had ik een hekel aan Fortuyn, maar ook aan de AEL en zijn doelstellingen.

Edoch, het kan af en toe best zinvol zijn om scherpe standpunten te hanteren, maar dan meer om een discussie op gang te krijgen, en om ogen te openen voor problemen. Als het maar niet tot doel wordt verheven, polarisatie van standpunten lijdt alleen maar tot haat en strijd.

Helaas levert een extreem als fortuyn, le pen en de winter een ander extreem op. Dat ligt namelijk in de menselijke aard.... Men mobiliseerd als men zich bedreigd voelt....

De AEL retoriek gaat en is al, de tegenpool aan het versterken. De rechten voor de molims die ze nastreven zullen daardoor een principiele discussie worden, die alleen maar verliezers oplevert....

et_2000nl
08-11-03, 12:33
Geplaatst door ZbaqZbaq
vergeet alle andere organisaties ....ik ...jij....MocroStyle...AlArbi......taouanza....en een ieder die zich geroepen voelt, gaan een nieuwe organisatie opzetten die voor de logistiek en de infrastructuur gaat zorgen waarmee we onze gemeenschap van dienst kunnen zijn.

ahh...ok ik begrijp het al.

we gaan nu in groepjes door het land soep en dadels uitdelen aan autochtonen en proberen ze op die manier te overtuigen hoe lief en aardig we in werkelijkheid zijn.

En verder wil je hier op het bord je strijd voortzetten door mensen als Puk Andreisdedrol...Dave20...en consorten te gaan overtuigen wat een lieve jongen je eigenlijk bent ?

dat is inderdaad iets wat AEL niet doet...werken aan beeldvorming. Zij zien dat namelijk niet als ons probleem maar een autochtoon probleem.

We zitten nu eindelijk helemaal op 1 lijn broeder....jij en ik gaan de voorhoede vormen van deze nieuwe organisatie SVM (Sympathie Voor Mocro's )

Ik zal alvast een opzettje maken voor een plan van aanpak....

1: We moeten onze religie niet openbaar uitdragen...dit zou voor sommige autochtonen wel eens provocerend over kunnen komen.

2: We nemen geen stelling op het moment dat we vermoeden dat autochtonen hierdoor tegen het hoofd gestoten kunnen worden. Dit kan nadelig zijn voor de beeldvorming.

3: We sporen onze gemeenschap aan om zich te gedragen als een waardige GAST.

4: Vraag de overheid noooit om zich te verantwoorden voor het beleid dat gevoerd wordt tegen over onze arabisch-islamitische landen. (uhh..ik bedoel de landen van onze verre voorouders)

5: Wat er ook gebeurt....het is onze fout en met name van onze religie...cultuur..en opvoeding

6: [aanvullen aub]

Waarom ZbaqZbag trek je alles in het belachelijke als ik het niet met je eens ben.

Je doet net alsof jij en rest van de AEL het enige goede is wat een moslim kan doen. En dat andere alternatieven per definitie belachelijk zijn....

Neem me alsjeblieft serieus, dat doe ik ook bij jou....

Op de rest van je van je reply ga ik om die reden dan ook niet in.... :ego:

ZbaqZbaq
08-11-03, 12:37
Geplaatst door et_2000nl
Helaas levert een extreem als fortuyn, le pen en de winter een ander extreem op. Dat ligt namelijk in de menselijke aard.... Men mobiliseerd als men zich bedreigd voelt....


fortuyn ? hahahaha waar ben je al die tijd geweest man ??

Fotruyn is met een factor 1000 overtroffen door Wilder, Hirsh Ali, Eurlings, Verdonk, Herben, Varela, Sterk, Elian, M. Smit, .....

kom op broeder...als je niet op de hoogte bent wordt het niks met onze SVM

ZbaqZbaq
08-11-03, 12:40
Geplaatst door et_2000nl
Waarom ZbaqZbag trek je alles in het belachelijke als ik het niet met je eens ben.

Je doet net alsof jij en rest van de AEL het enige goede is wat een moslim kan doen. En dat andere alternatieven per definitie belachelijk zijn....

Neem me alsjeblieft serieus, dat doe ik ook bij jou....

Op de rest van je van je reply ga ik om die reden dan ook niet in.... :ego:

belachelijke ????

AEL ?? The hell with AEL.......we hebben nu de SVM

:boeps:

ik meen wat ik schrijf broeder....het is nu jij en ik....back to back..... we gaan het land in en maken Nederland weer "LEEFBAAR".

et_2000nl
08-11-03, 12:47
Geplaatst door ZbaqZbaq
fortuyn ? hahahaha waar ben je al die tijd geweest man ??

Fotruyn is met een factor 1000 overtroffen door Wilder, Hirsh Ali, Eurlings, Verdonk, Herben, Varela, Sterk, Elian, M. Smit, .....

kom op broeder...als je niet op de hoogte bent wordt het niks met onze SVM

Ik zat in een grot tussen afghanistan en pakistan m'n zonde te overzien.... :hihi:

Ik kan jouw lijst inderdaad niet overtreffen, dank voor je toevoeging. Ben het toch oneens over Fortuyn. Zonder hem hadden bovengenoemde mensen net zo onbelangrijk geweest als ze vroeger waren..... En daar gaat het om "Mobilized commitment". En mensen die dat kunnen, zijn gevaarlijker dan een lijstje volgzame doenders. Maar je lacht erom. En dat geeft dus aan dat je het niet helemaal begrijpt. Het is ook niet makkelijk. Ik vergeef je het niet als je het vandaag nog niet begrijpt en morgen ook nog niet.....

Geef je de SVM nu al op.... Je hebt geen strijdlust.... :hihi:

et_2000nl
08-11-03, 12:52
Geplaatst door ZbaqZbaq
belachelijke ????

AEL ?? The hell with AEL.......we hebben nu de SVM

:boeps:

ik meen wat ik schrijf broeder....het is nu jij en ik....back to back..... we gaan het land in en maken Nederland weer "LEEFBAAR".

Je hebt nog steeds niet geantwoord..... Jouw retoriek levert het tegendeel op.... Het in het belachelijke trekken van alternatieven siert je commitment voor de AEL.....

En die SVM heb ik al opgegeven.... De huidige leden zijn watjes en twijfelaars.... Als ze nou eens de oorlog in Irak gingen aankaarten om de positie van moslims in nederland te verbeteren.... Then we're talking....

ZbaqZbaq
08-11-03, 13:12
Kijk nu toch wat deze bevrijders van Irak is overkomen. Ze kwamen om het Iraakse volk te verlossen maar de buitenlandse Al-Qaida strijders maken het de irakies onmogelijk normaal te leven....


DE SVM staat achter de coalitie troepen en hoopt dat NL nog meer soldaten stuurt om Irak oorlog (en olie) vrij te houden.



***************************************
Weer Amerikanen gedood bij Fallujah

***************************************
BAGDAD Bij een bomaanslag bij Fallujah
zijn twee Amerikaanse soldaten om het
leven gekomen.Een derde raakte gewond.
Om nog meer aanslagen te voorkomen,zijn
drie schuilplaatsen van aanhagers van
Saddam Hussein vernietigd.

Gisteren kwamen zes soldaten om nadat
hun helikopter was neergehaald met een
raket.Amerikaanse vliegtuigen wierpen
daarna bommen af rond de plaats waar de
helikopter neerstortte.

Afgelopen week zijn er 34 Amerikanen in
Irak gedood,onder wie 16 soldaten in
een helikoptercrash bij Bagdad.Dat is
het hoogste aantal Amerikaanse doden in
een week sinds de val van het regime.
************************zie ook 126 ***

Puk
08-11-03, 14:51
Geplaatst door Blade20
Ik heb de nieuwe flyer van het AEL gevonden.
Een heel stuk waarheidsgetrouwer naar mijn mening.

:lol:

MocroStyle
08-11-03, 15:07
ZbaqZbaq (Nabil?), ik waardeer het initiatief van de AEL om in deze hectische tijden toch proberen het onrecht wat de Marokkanen/Moslims wordt aangedaan te bestrijden. Zo zijn er tal van "islamitische" organisaties die deze taak naast zich hebben neergelegd om de overheidssubsidies niet in gevaar te brengen.

Echter, vraag ik me af met welke middelen de AEL deze strijd in trekt?
Een groep Marokkanen die tijdens demonstraties met vlaggen spandoeken lopen, maar geen flauw benul hebben van het doel waarvoor ze optreden?...hoe wil je de autochtoon bewust maken van de Islamitische identiteit als je dat zelf nog niet bent?

Daarom zeg ik, laten we eerst met een kritische houding naar onszelf en onze positie in de maatschappij kijken..dat is het begin van de ontwikkeling die ons inscha'allah zal leiden tot een maatschappij waarin we kunnen functioneren als volwaardige Nederlandse burgers.

et_2000nl
09-11-03, 01:05
Geplaatst door ZbaqZbaq
Kijk nu toch wat deze bevrijders van Irak is overkomen. Ze kwamen om het Iraakse volk te verlossen maar de buitenlandse Al-Qaida strijders maken het de irakies onmogelijk normaal te leven....


DE SVM staat achter de coalitie troepen en hoopt dat NL nog meer soldaten stuurt om Irak oorlog (en olie) vrij te houden.



***************************************
Weer Amerikanen gedood bij Fallujah

***************************************
BAGDAD Bij een bomaanslag bij Fallujah
zijn twee Amerikaanse soldaten om het
leven gekomen.Een derde raakte gewond.
Om nog meer aanslagen te voorkomen,zijn
drie schuilplaatsen van aanhagers van
Saddam Hussein vernietigd.

Gisteren kwamen zes soldaten om nadat
hun helikopter was neergehaald met een
raket.Amerikaanse vliegtuigen wierpen
daarna bommen af rond de plaats waar de
helikopter neerstortte.

Afgelopen week zijn er 34 Amerikanen in
Irak gedood,onder wie 16 soldaten in
een helikoptercrash bij Bagdad.Dat is
het hoogste aantal Amerikaanse doden in
een week sinds de val van het regime.
************************zie ook 126 ***

He boefje.... Je bent onze SVM toch niet aan het omvormen tot AEL he :ego: De SVM is voor assimilatie! Don't confuse me man.... Dan ga ik aan de drugs....

ZbaqZbaq
09-11-03, 12:05
Geplaatst door MocroStyle
ZbaqZbaq (Nabil?),

gewoon ZbaqZbaq (sound of retaliation :sniper: )



ik waardeer het initiatief van de AEL om in deze hectische tijden toch proberen het onrecht wat de Marokkanen/Moslims wordt aangedaan te bestrijden. Zo zijn er tal van "islamitische" organisaties die deze taak naast zich hebben neergelegd om de overheidssubsidies niet in gevaar te brengen.


das een juiste analyse ;)



Echter, vraag ik me af met welke middelen de AEL deze strijd in trekt?
Een groep Marokkanen die tijdens demonstraties met vlaggen spandoeken lopen, maar geen flauw benul hebben van het doel waarvoor ze optreden?...hoe wil je de autochtoon bewust maken van de Islamitische identiteit als je dat zelf nog niet bent?


hatsjikideee zeg.....wat zeg jij nou voor raars ? wie zegt dat ik niet bewust ben van mijn islamitische identiteit ? hoe kom je hier in hemels naam bij ? En wie zegt dat AEL autochtonen bewust wil maken van de islamitische identiteit ? Heb je marokkanen tijdens demonstraties gevraagd of ze wel weten met welk doel ze daar optreden ?? Wil je weten welke middelen AEL allemaal gebruikt of wil gebruiken ? zie AEL.nl



Daarom zeg ik, laten we eerst met een kritische houding naar onszelf en onze positie in de maatschappij kijken..dat is het begin van de ontwikkeling die ons inscha'allah zal leiden tot een maatschappij waarin we kunnen functioneren als volwaardige Nederlandse burgers.

Beste MocroStyle,

Als AEL'ers nooit kritisch waren geweest tegenover zichzelf en de gemeenschap hadden ze nooit een AEL opgericht......think about that ;)

et_2000nl
09-11-03, 12:26
Geplaatst door ZbaqZbaq
gewoon ZbaqZbaq (sound of retaliation :sniper: )





Ik vind het ook niet leuk.... Al die mensen die je identiteit proberen te achterhalen..... Nou ben ik zelf ook nagal nieuwsgierig....
Maar ik denk niet dat je Najib bent.... Eerder die afvallige Shepi, of hoe heet die ook al weer, die intellectueel met dat brilletje en verkeerde baardje.... Die eerst vorzitter was en toen maar weer niet.... Vind ik op zich wel jammer, niemand neemt die man serieus.... Behalve hij zelf....

Nou ZZ?

MocroStyle
09-11-03, 14:30
Geplaatst door ZbaqZbaq
hatsjikideee zeg.....wat zeg jij nou voor raars ? wie zegt dat ik niet bewust ben van mijn islamitische identiteit ? hoe kom je hier in hemels naam bij ? En wie zegt dat AEL autochtonen bewust wil maken van de islamitische identiteit ? Heb je marokkanen tijdens demonstraties gevraagd of ze wel weten met welk doel ze daar optreden ?? Wil je weten welke middelen AEL allemaal gebruikt of wil gebruiken ? zie AEL.nl


'je' slaat niet zozeer op jou, maar de jongeren die blindelings de AEL volgen in al haar standpunten over de Islam en de onderdrukking daarvan, terwijl ze zelf de Islam onderdrukken en verruilen voor andere bezigheden. In dat opzicht denk ik dat ons ook heel wat moet worden bijgebracht over het belang van onze Islamitische identiteit.

Ik ken genoeg Marokkanen die jullie passief en actief steunen, maar zelf de waarde van de Islam als Leidraad nauwelijks of niet bevatten. Natuurlijk geldt dat niet voor iedereen, laat dat duidelijk zijn!

Ontken je dat de AEL de autochtonen bewust wil maken van de aanwezigheid van de Islamitische identiteit in NL en dat die niet zal wijken voor iets of iemand?




Beste MocroStyle,

Als AEL'ers nooit kritisch waren geweest tegenover zichzelf en de gemeenschap hadden ze nooit een AEL opgericht......think about that ;)

Zit wat in;) Kritisch zijn hoeft van mij ook niet in de media, net zoals vele "Islamitische organisaties" en Marokkaanse "intellectuelen" dat nogal graag doen. Je inzetten voor onze Marokkaanse jongeren en hun voorzien van de nodige steun en adviezen, daar kan ik meer respect voor opbrengen.

et_2000nl
09-11-03, 14:40
Geplaatst door MocroStyle
'je' slaat niet zozeer op jou, maar de jongeren die blindelings de AEL volgen in al haar standpunten over de Islam en de onderdrukking daarvan, terwijl ze zelf de Islam onderdrukken en verruilen voor andere bezigheden. In dat opzicht denk ik dat ons ook heel wat moet worden bijgebracht over het belang van onze Islamitische identiteit.

Ik ken genoeg Marokkanen die jullie passief en actief steunen, maar zelf de waarde van de Islam als Leidraad nauwelijks of niet bevatten. Natuurlijk geldt dat niet voor iedereen, laat dat duidelijk zijn!

Ontken je dat de AEL de autochtonen bewust wil maken van de aanwezigheid van de Islamitische identiteit in NL en dat die niet zal wijken voor iets of iemand?


[B]

Zit wat in;) Kritisch zijn hoeft van mij ook niet in de media, net zoals vele "Islamitische organisaties" en Marokkaanse "intellectuelen" dat nogal graag doen. Je inzetten voor onze Marokkaanse jongeren en hun voorzien van de nodige steun en adviezen, daar kan ik meer respect voor opbrengen.

Gatver MocroStyle.... Ik ben het oneens met je. Je suggereert dat je eerst goed moslim moet zijn om je aan te sluiten bij de AEL. Ik vind dat ook goede moslims zich niet moeten aansluiten bij de AEL. En alleen maar omdat ze oorlogs retoriek en propoganda gebruiken om hun doelen te bereiken. Ik trek daarom hun doelen in twijfel.....

MocroStyle
09-11-03, 14:47
Geplaatst door et_2000nl
Gatver MocroStyle.... Ik ben het oneens met je. Je suggereert dat je eerst goed moslim moet zijn om je aan te sluiten bij de AEL. Ik vind dat ook goede moslims zich niet moeten aansluiten bij de AEL. En alleen maar omdat ze oorlogs retoriek en propoganda gebruiken om hun doelen te bereiken. Ik trek daarom hun doelen in twijfel.....

Je zult een strijd nooit winnen met mensen die zelf in twijfel en onzekerheid verkeren!

et_2000nl
09-11-03, 16:40
Geplaatst door MocroStyle
Je zult een strijd nooit winnen met mensen die zelf in twijfel en onzekerheid verkeren!

Welke strijd?

Wie is een goed moslim en wie niet en wie bepaald dat? Jij niet mag ik hopen. En ik zou het wel kunnen maar ik bedank voor de eer .... :ego:

Waarom mag men niet twijfelen en onzeker zijn. Twijfel en onzekerheid zijn de bakermat van nieuwe ideeen.

MocroStyle
09-11-03, 16:57
Geplaatst door et_2000nl
Welke strijd?


De strijd om de Nederlandse grondwet ook daadwerkelijk te laten gelden in de samenleving.



Wie is een goed moslim en wie niet en wie bepaald dat? Jij niet mag ik hopen. En ik zou het wel kunnen maar ik bedank voor de eer .... :ego:


Ik niet in ieder geval, ik begrijp ook niet waarom je hiermee komt aanzetten. Ik gaf aan dat wij moslims eens moeten stilstaan bij onze Islamitsche identiteit, er zijn al genoeg slachtoffers gevallen door de assimilatiepolitiek.



Waarom mag men niet twijfelen en onzeker zijn. Twijfel en onzekerheid zijn de bakermat van nieuwe ideeen.

Leuke quote, maar gaat niet op bij dit soort vraagstukken.

et_2000nl
09-11-03, 17:25
De strijd om de Nederlandse grondwet ook daadwerkelijk te laten gelden in de samenleving.

Je haalt twee dingen door elkaar. De gespannen situatie in de nederlandse politiek. De grondwet is nog steeds niet gewijzigd. Er zal geen rechter zijn die in een conflict van de grondwet af zal stappen. De gefrustreerde pilitici, rennen inderdaad achter de spoken aan die ze zelf gecreerd hebben. Maar mag ik aan dat spel niet meedoen. Dat wil niet zeggen dat er niks aan de hand is. Aseertief gedrag is iets anders dan provocatie. Van beide kanten. Provocatie heeft alleen maar een tegen reaktie opgewekt....

Ik niet in ieder geval, ik begrijp ook niet waarom je hiermee komt aanzetten. Ik gaf aan dat wij moslims eens moeten stilstaan bij onze Islamitsche identiteit, er zijn al genoeg slachtoffers gevallen door de assimilatiepolitiek.

Ik heb je misschien verkeerd begrepen.... Je had het over: islamitische identiteit.... Ik heb dit misschien geintepreteerd als een goed slect discussie. Als dat zo is.... Sollie....



Leuke quote, maar gaat niet op bij dit soort vraagstukken.

Dit gaat op in elk vraagstuk. Je kunt menselijk denken en handelen niet selectief uitschakelen per onderwerp. Als mensen zeggen dat zo nooit twijfelen. Wil dat NIET automatisch betekenen dat ze dat nooit doen. Het is alleen een constatering dat ze het niet uitspreken.

Trouwens, volgens mij zijn we het eens....

Donna
10-11-03, 16:40
Pfff... nee he, AEL-ers in MIJN getto west! Laat ons westerlingen toch met rust, we hebben het al zo moeilijk.......

et_2000nl
10-11-03, 16:49
Geplaatst door Donna
Pfff... nee he, AEL-ers in MIJN getto west! Laat ons westerlingen toch met rust, we hebben het al zo moeilijk.......

Wat is een westerling?

Maar, maak je geen zorgen, we lusten ze rauw, zelfs allochtonen!!!!
Uit protest ben ik een tegenaktie aan het voorbereiden.... Ik blijf namelijk gewoon thuis....

Donna
10-11-03, 16:57
Geplaatst door et_2000nl
Wat is een westerling?

:confused:

Iemand die in West woont.......


Geplaatst door et_2000nl
Maar, maak je geen zorgen, we lusten ze rauw, zelfs allochtonen!!!!
Uit protest ben ik een tegenaktie aan het voorbereiden.... Ik blijf namelijk gewoon thuis....

Ik ben niet eens uitgenodigd... :droef: Ik pas niet in het profiel...

et_2000nl
10-11-03, 17:06
Geplaatst door Donna
:confused:

Iemand die in West woont.......



Ik ben niet eens uitgenodigd... :droef: Ik pas niet in het profiel...

Ik ook, maar wel in het goeie gedeelte dan he.... Ik ben zo'n beetje de enige in de wijk met een schotel. En schoteldichtheid zegt toch wel iets over de status van een wijk... :hihi:

Ik voldoe wel aan het "profiel" en toch ga ik niet :ego:

Donna
10-11-03, 17:11
Geplaatst door et_2000nl
Ik ook, maar wel in het goeie gedeelte dan he.... Ik ben zo'n beetje de enige in de wijk met een schotel. En schoteldichtheid zegt toch wel iets over de status van een wijk... :hihi:

Ik voldoe wel aan het "profiel" en toch ga ik niet :ego:

Ik zie vanuit mijn raam alleen maar schotels, dus vind ik dat ik eerder recht heb op een uitnodiging dan jij :ego:

Maar wat ga je dan doen die avond?

lennart
10-11-03, 17:13
Schotel kijken...?

Donna
10-11-03, 17:15
Geplaatst door lennart
Schotel kijken...?

:haha:

et_2000nl
10-11-03, 17:23
Geplaatst door lennart
Schotel kijken...?

:haha:

et_2000nl
10-11-03, 17:27
Ik zie vanuit mijn raam alleen maar schotels, dus vind ik dat ik eerder recht heb op een uitnodiging dan jij :ego:

Ik vind dus dat ze dat aan het selectie proces van de AEL moeten toevoegen.....


Maar wat ga je dan doen die avond?

Ik weet in ieder geval wat ik niet ga doen.... En volgens mij is het 's middags.... Dus ik zal wel liggen pitten of zo.... Heel saai....

ZbaqZbaq
15-11-03, 13:44
up :student:

TonH
15-11-03, 13:50
Geplaatst door ZbaqZbaq
up :student:

Is dit geen misbruik van een smilie?

Maar het geeft me de kans om de AEL alsnog welkom te heten en ik hoop dat ze alles weer netjes zullen achterlaten, zodra ze vertrekken... :moe:

Hoerriya
15-11-03, 15:17
Ben je er morgen zelf ook bij Nabil?
In dat geval zul je ons toch wel even verslag uitbrengen hè!

Nabil Marmouche is inderdaad één van de sprekers. Maar wat dat met ZbaqZbaq te maken heeft...........ik ben niet blond, maar snap de link toch niet.......Weten jullie zeker dat er te veel AEL in jullie hoofdjes is? :D :D :D :D


Is dit geen misbruik van een smilie?

Hoezo? :puh: :D


Maar het geeft me de kans om de AEL alsnog welkom te heten en ik hoop dat ze alles weer netjes zullen achterlaten, zodra ze vertrekken... :moe:

Heb je een reden, die op feiten gebaseerd is, om aan te nemen dat "de AEL" de locatie niet netjes achter zal laten? Trouwens, er zal waarschijnlijk veel meer publiek dan AEL zijn hoor........:D :D


Groetjes,

Hoerriya.

ZbaqZbaq
15-11-03, 17:16
Geplaatst door TonH
Is dit geen misbruik van een smilie?

Maar het geeft me de kans om de AEL alsnog welkom te heten en ik hoop dat ze alles weer netjes zullen achterlaten, zodra ze vertrekken... :moe:


vertrekken ? :stout: