PDA

Bekijk Volledige Versie : 'homofilie leidt tot uitsterven mensheid'



nl-x
07-11-03, 21:08
Homofilie, of begrip daarvoor, leidt tot uitsterven mensheid.
Dat is de conclusie die ik heb kunnen trekken van South Park episode 708.

Iedereen met ADSL of kabel: Kazaa even op trefwoord 'South Park is gay' in de video categorie.

Je zou je zelfs gaan afvragen of el Moumni niet ook een van de south park schrijvers is

mvg
nlx








ps. Nee, ik ben dus niet homofoob, ik probeer jullie aan de South Park te krijgen.

Dutchguy
07-11-03, 21:12
Een overeenkomst tussen El Moumni en South Park is wel dat ik ze beide even serieus neem.

nl-x
07-11-03, 21:17
Geplaatst door Dutchguy
Een overeenkomst tussen El Moumni en South Park is wel dat ik ze beide even serieus neem.
In mijn maatstaven neem jij el Moumni dan wel héél serieus >:(

~Panthera~
07-11-03, 21:35
Er zijn nog zat mensen die kindertjes maken, er lopen er nu al 6 miljard exemplaren rond, dus dat zal wel meevallen. :D

Waterval
07-11-03, 21:37
Geplaatst door ~Panthera~
Er zijn nog zat mensen die kindertjes maken, er lopen er nu al 6 miljard exemplaren rond, dus dat zal wel meevallen. :D

Precies. Homofilie is juist goed.

~Panthera~
07-11-03, 21:40
Geplaatst door Waterval
Precies. Homofilie is juist goed.
------------

Precies, anders had de aarde nu scheef gehangen onder het gewicht van 30 miljard van die nitwits. :D

nl-x
07-11-03, 21:42
he bah, ik zie dus dat niemand even de moeite heeft genomen om die aflevering te downloaden. Jammer. Best een goede aflevering.

(En wat trouwens ook een goede aflevering is, 'Here comes the neighborhood'... kan je ook naar kazaa-en)

Blade20
07-11-03, 21:46
Haha, das een goeie. :haha:

Trouwens, wist je dat mannen uitsterven?!? (tis echt waar)
Wetenschappers hebben berekend dat het mannelijk y-chromosoon verdwijnt over ettelijke miljoene jaren.

Kheb allen geen bron bij de hand (ben te lui om nu te gaan zoeken)

MocroStyle
07-11-03, 21:47
Geplaatst door nl-x
Homofilie, of begrip daarvoor, leidt tot uitsterven mensheid.
Dat is de conclusie die ik heb kunnen trekken van South Park episode 708.

Iedereen met ADSL of kabel: Kazaa even op trefwoord 'South Park is gay' in de video categorie.

Je zou je zelfs gaan afvragen of el Moumni niet ook een van de south park schrijvers is

mvg
nlx

ps. Nee, ik ben dus niet homofoob, ik probeer jullie aan de South Park te krijgen.


Theoretisch klopt het wel, tenzij ze ergens nog wetenschappelijk hebben kunnen aantonen dat mannen onderling zich ook kunnen voortplanten...

maar goed, wat ik kwijt wilde is dat je voor echte humor naar The Simpsons moet kijken:)

mrz
08-11-03, 01:00
Haha wat een gezeik moederskindjes en homo's einde van de wereld? Lol staying true to your atheisme heeft een prijs blijkbaar...

Maar idd als je je levensvisie ophangt aan een southparkepisode zit er ergens iets goed mis misschien haha! :P

Dexter was wel grappig tho...

beachboy
08-11-03, 05:17
Dit is het meest belachelijke wat ik ooit heb gehoord.
Hier maak ik als homosexueel geen woorden aan vuil.

Een goede voortzetting van de ramadan.

gegroet Ton

Salahdine
08-11-03, 07:37
Als ik oppurtunistisch mag zijn, dan zou ik denken hoe meer homofielen, hoe meer vrouwen te verdelen zijn voor niet homo's.

Het is een gegeven dat homofilie bij dieren voorkomt, moeten we nou dieren als voorbeeld nemen? degenen onder ons die in de evolutietheorie geloven, zullen hier geen moeite mee hebben, maar ik, no way, ben geen afstammeling van een aap.

Als ik in termen van kosten en baten moet denken, dan heb ik het volgende te vertellen:
a) dit fenomeen vergroot de kans op sexueel overdraagbare infecties, zoals hiv, er kan geen voorbehoedsmiddel tegen de penetratie resistent zijn. ik hoef niet in details hierop in te gaan, anders ga ik kotsen. Bovendien gaan homo's makkelijker vreemd dan hetero's.
b) een aidsdrager kost de maatschappij op jaarbasis plus minus €80.000, met dit geld kan je 80 families in Afrika makkelijk onderhouden, voor het geval als je je afvraagt waarom de ziektekostenpremie zo fors is verhoogd.
c) als homo's ergens de meerderheid zijn, dan zij ze meedogenloos, schaamteloos gaan ze aan je achterwerk zitten.
d) het veroorzaakt onverdraagbaar verdriet bij ouders wanneer ze achterkomen dan hun "grote" jongen een wijfje blijkt te zijn
e) er valt geen oorlog te winnen, als het leger voor het merendeel homo is, forget it!

Simon
08-11-03, 07:42
Geplaatst door Salahdine
maar ik, no way, ben geen afstammeling van een aap.


Hahahahahahahaha dan heb je zeker nog nooit goed een aap bekeken.

nl-x
08-11-03, 07:46
Ow my god!

Heeft er iemand, maar dan ook iemand EEN south park episode gedownload hier? Anders heeft deze thread helemaal geen nut meer.

Denken jullie nou echt dat ik hier een beetje een homo-thread wil beginnen voor jullie levenloze breintjes?

Ik doe er nog een suggestie bovenop. Episode 'Chef goes nanners'... En als niemand een van deze episodes download, sluit ik deze thread maar eens :)
:zwaai:

Simon
08-11-03, 07:50
Geplaatst door nl-x
Ow my god!

Heeft er iemand, maar dan ook iemand EEN south park episode gedownload hier?

Ik heb nog nooit een film gedownload. Is dat een gemis? Ik kan sindskort wel DVD's branden maar weet niet of dat mogelijk is als je die films download. Met andere woorden, kan je die op een gewone DVD speler afspelen of ben je gedwongen deze op een PC te bekijken? Ik moet mij nog eens verdiepen in al die verschillende video-formaten. Wat ik nu doe is DVD's huren en kopieren.

Simon

aliabab
08-11-03, 07:52
Homofilie, of begrip daarvoor, leidt tot uitsterven mensheid.

Dat zou erg zijn , geen oorlogen ,geen vervuiling enz..

Simon
08-11-03, 07:53
Geplaatst door aliabab
Dat zou erg zijn , geen oorlogen ,geen vervuiling enz..

Ach die oen weet van niks. Heeft zich nooit in de geschiedenis van de oudheid verdiept toen legers juist uit mannelijke geliefden werden samengesteld omdat deze bereid waren tot op de dood voor elkaar te vechten.

nl-x
08-11-03, 07:54
Geplaatst door Blade20
Haha, das een goeie. :haha:

Trouwens, wist je dat mannen uitsterven?!? (tis echt waar)
Wetenschappers hebben berekend dat het mannelijk y-chromosoon verdwijnt over ettelijke miljoene jaren.

Kheb allen geen bron bij de hand (ben te lui om nu te gaan zoeken)

Laat toch maar eens die bron zien. Volgens mij bestond heel de DNA string uit maar 4 basen. En zal het dus zo moeten zijn dat de XX en XY elementen uit die 4 basen worden opgebouwd. (Adenine, Cytosine, Thymine en Guanine)

Dus het lijkt me sterk dat de Y dan alleen ineens kan verdwijnen.

nlx

nl-x
08-11-03, 07:57
Geplaatst door Simon
Ik heb nog nooit een film gedownload. Is dat een gemis? Ik kan sindskort wel DVD's branden maar weet niet of dat mogelijk is als je die films download. Met andere woorden, kan je die op een gewone DVD speler afspelen of ben je gedwongen deze op een PC te bekijken? Ik moet mij nog eens verdiepen in al die verschillende video-formaten. Wat ik nu doe is DVD's huren en kopieren.

Simon
Zo een south park episode duurt dacht ik 25 minuten. Ik zou m gewoon op mn monitor kijken als ik jou was. Ik heb zelf een tv-out kaart op mn pc, en kijk ze op mn tv dus.

Je kan ze ook op een gewone cd-r branden, als mpeg... De meeste dvd-spelers ondersteunen namelijk vcd of mpeg. Let op, bijna alle dvd-spelers ondersteunen GEEN divx...

Maar zo erg is het dus niet als je m op je monitor afspeelt.

nlx

Simon
08-11-03, 08:10
Geplaatst door nl-x
Maar zo erg is het dus niet als je m op je monitor afspeelt.

nlx

Sinds ik een laptop heb ben ik dat met je eens. Ik zet dan die laptop naast de bank op een stoel en ga kijken. Wat betreft DVD's levert dat nog een veel mooier beeld dan op TV. En omdat het zo'n scherp is kan je ook redelijk dichtbij kijken.

Maar films downloaden.... Ik zal er eens over denken. Ik vind het aanbod van de videotheken wel knudde. Ze hebben alleen maar van die populaire publieksfilms. Daar zitten ook wel eens goede tussen ... maar het is niet het genre film dat ik leuk vind.

Simon

Blade20
08-11-03, 08:47
degenen onder ons die in de evolutietheorie geloven, zullen hier geen moeite mee hebben, maar ik, no way, ben geen afstammeling van een aap.

Het is geen kwestie van geloven, het is een feit. Niet alleen is onze bouw van apen agfgeleid. Er zijn ook archeologische bewijzen en genetisch vergelijkingsmateriaal. Er valt geen ontkennen aan dat wij mensen afstammen van andere dieren die door evolutie zover zijn gekomen.
Persoon vindt ik het veel fijner als het fabeltje dat we direct door god zijn gemaakt. De weg die we hebben afgelegd is een weg vol gevaren geweest als mensheid, en ondanks dat alles leven we nu nogsteeds. Dat is best een prestatie om trots op te zijn.
Wij en onze voorouders hebben bewezen dat we tot nu toe de tand des tijd hebben weten te doorstaan.

Je mag best geloven dat je niet afstamt van een aap, maar als je dit in een openbare ruimte zegt wordt je voor gek verklaard. Bovendien kun je niet hardmaken met feiten dat wat je zegt waar is.
Sterker nog, je eigen lichaam werkt zelfs tegen je, de genetische code van je eigen DNA is zelf al bewijs voor de evolutionaire weg.

Enige informatieve links:

http://www.museon.nl/objextra/darwinev.htm

http://www.canisius.nl/vakken/anw/anw%20website/uitvinding/evolutie.htm

Opvallend is de hoeveelheid websites die er zijn die met hand en tand omhoog proberen te houden dat de mens door een god is gemaakt. Dit is niet alleen een waanbeeld, het is ook egotrippen. Het idee dat we als een wezen door een god zijn gemaakt (net als de rest van de dieren) en dan ook nog eens hoger als die dieren zijn gecreeerd met opzet.

mrz
08-11-03, 12:05
nl-x heeft wel een punt. Ik heb wel een aantal episodes gezien vroeger, en als je af en toe de overdreven reacties hier ziet zou je zeggen kijk eens een southpark-episode er zijn mensen met nog 10.000 keer gekkere ideeen buiten maroc.nl.

En ik wil niet rot doen, maar zijn het niet alleen homo's die zo gek zijn de opmerking dat het y-chromosoom zou verdwijnen serieus te nemen? Ik bedoel een getrouwd stelletje met het voornemen kinderen te krijgen zal misschien best een jongetje willen maar dan is het iets concreter denk ik. :watte?:

Tomas
08-11-03, 13:42
Geplaatst door Blade20
Het is geen kwestie van geloven,

Welles.


het is een feit.

Nee, slechts waarschijnlijk. De feiten zijn de resultaten van opgravingen, waarmee je een theorie kan opzetten die beweert dat wij van dezelfde voorvader als de huidgie mensapen afstammen. Een theorie, meer niet. Maar wel een degelijke hoor, die door veel feiten wordt ondersteund.

Maar bewezen is ze niet.


Niet alleen is onze bouw van apen agfgeleid. Er zijn ook archeologische bewijzen en genetisch vergelijkingsmateriaal. Er valt geen ontkennen aan dat wij mensen afstammen van andere dieren die door evolutie zover zijn gekomen.

Ja, ja... Dat geloof jij. Mij best.


Persoon vindt ik het veel fijner als het fabeltje dat we direct door god zijn gemaakt.

Dat is dan misschien we lde belangrijkste reden dat je dit gelooft. Het is namelijk heel goed mogelijk dat je zelf niet al het feiten materiaal hebt nagetrokken en gekeken of dit in overeenstemming is met de theorie.


De weg die we hebben afgelegd is een weg vol gevaren geweest als mensheid, en ondanks dat alles leven we nu nogsteeds. Dat is best een prestatie om trots op te zijn.

Nee, hoor. Als de gevaren net ietsje anders waren geweest dan waren "wij" ook net ietsje anders en had jij als een net ietsje ander wezen hetzelfde zinloze beweerd. En als de gevaren dusdanig waren geweest dat intelligentie zoals de onze niet nodig was geweest of door toeval gewoon niet ontstaan was, dan had je dit ook niet beweerd. Kortom gewoon een zinloze onzinnige nergens op gebaseerde "trots".


Wij en onze voorouders hebben bewezen dat we tot nu toe de tand des tijd hebben weten te doorstaan.

Tsss.... De mens zoals wij, bestaat hoogstens 1 mln jaar. Dat is erg weinig voor een soort. We moeten nog zien hoelang we het uithouden. Dus niet te vroeg victorie kraaien.

En buitendat, iedere huidige soort is zover gekomen. Dat zijn er ook miljoenen. Dus wat stelt het nou voor?


Je mag best geloven dat je niet afstamt van een aap

Ook een theorie. Mag net zo goed, ja. Alleen is deze, asl je het basseert op creationisme in conflict met erg veel feiten. Dus een nauwelijks een theorie, meer een vage hypothese.


..maar als je dit in een openbare ruimte zegt wordt je voor gek verklaard.

Ligt er maar aan in welke openbare ruimte. In een leeg bos of op een eo-jongerendag?


Bovendien kun je niet hardmaken met feiten dat wat je zegt waar is.

Jij ook niet. Slechts aannemelijk maken.



Sterker nog, je eigen lichaam werkt zelfs tegen je, de genetische code van je eigen DNA is zelf al bewijs voor de evolutionaire weg.

Nee. Het is slechts een ondersteuning van de theorie.


Opvallend is de hoeveelheid websites die er zijn die met hand en tand omhoog proberen te houden dat de mens door een god is gemaakt.

Iedere theorie heeft zo zijn typische aanhangers.


Dit is niet alleen een waanbeeld, het is ook egotrippen.

Nou wat ben jij dan aan het doen met je onzinnige "trots"????


Het idee dat we als een wezen door een god zijn gemaakt (net als de rest van de dieren) en dan ook nog eens hoger als die dieren zijn gecreeerd met opzet.

Klinkt anders behoorlijk hetzelfde als jouw "trots".

nl-x
08-11-03, 14:11
Blade moet gewoon niet zo zijn geloof niet zo op ons forceren :D

Tomas
08-11-03, 14:15
Geplaatst door nl-x
Blade moet gewoon niet zo zijn geloof niet zo op ons forceren :D

Ja, hij gaat ook regelmatig zijn buurt door met pamfletjes over de evolutietheorie die hij aan de mensen geeft. Vooral op zondag met z'n voet tussen de deur.

Puk
08-11-03, 14:15
Geplaatst door nl-x
Blade moet gewoon niet zo zijn geloof niet zo op ons forceren :D

Huh? Stam jij af van een aap ofzo?

nl-x
08-11-03, 18:54
Geplaatst door Puk
Huh? Stam jij af van een aap ofzo?
hoezo ?

mrz
08-11-03, 19:21
Geplaatst door Tomas
Ja, hij gaat ook regelmatig zijn buurt door met pamfletjes over de evolutietheorie die hij aan de mensen geeft. Vooral op zondag met z'n voet tussen de deur.

Hmm welk geloof is dat dan? Atheists Anonymous?

nl-x
08-11-03, 19:30
Geplaatst door mrz
Hmm welk geloof is dat dan? Atheists Anonymous?

Maakt me niet uit hoe ie het noemt. Hij moet het anderen gewoon niet opdringen :)

mrz
08-11-03, 19:40
AHAAAAA jij bent dus Thomas incognito!!! Hmm dan heeft die andere aaps toch ietsiepietsie meer humor hoor sorry dat ik het zeg. ;)

beachboy
09-11-03, 01:17
Als ik in termen van kosten en baten moet denken, dan heb ik het volgende te vertellen:
a) dit fenomeen vergroot de kans op sexueel overdraagbare infecties, zoals hiv, er kan geen voorbehoedsmiddel tegen de penetratie resistent zijn. ik hoef niet in details hierop in te gaan, anders ga ik kotsen. Bovendien gaan homo's makkelijker vreemd dan hetero's.
b) een aidsdrager kost de maatschappij op jaarbasis plus minus €80.000, met dit geld kan je 80 families in Afrika makkelijk onderhouden, voor het geval als je je afvraagt waarom de ziektekostenpremie zo fors is verhoogd.
c) als homo's ergens de meerderheid zijn, dan zij ze meedogenloos, schaamteloos gaan ze aan je achterwerk zitten.
d) het veroorzaakt onverdraagbaar verdriet bij ouders wanneer ze achterkomen dan hun "grote" jongen een wijfje blijkt te zijn
e) er valt geen oorlog te winnen, als het leger voor het merendeel homo is, forget it!


DIT SCHRIJVEN KREEG IK ALS REACTIE OP MIJN EMAIL.

PUNT A:HET IS EEN FEIT,DAT STEEDS MEER HETERO JONGEREN MET HIV+ BESMET RAKEN.EN TEGENWOORDIG HEB JE STERKE CONDOOMS OP DE MARKT,SPECIAAL VOOR GAY-MANNEN.DAT IS OOK DE WERELD UIT GEHOLPEN.

HOEWEET JIJ ZO GOED,DAT GAY"S VAKER VREEMD GAAN DAN HETERO"S? OEPS.

PUNT B: IN NEDERLAND HEEFT BIJNA NIEMAND MEER AIDS, MAAR ZIJN SEROPOSITIEF,DIT IS GOED TE BEHANDELEN TEGENWOORDIG.dEZE MENSEN LEVEN ONGEVEER 5 JAAR KORTER DOORDAT ZE HIV HEBBEN.

DAT DE ZIEKTEKOSTENPREMIE OMHOOGGAAN KAN OOK ZIJN DAT ALLOCHTONEN 2 X ZOVEEL MEDICIJNEN VRAAGT ALS DE AUTOCHTOON.
JIJ NIET AARDIG,IK NIET AARDIG

PUNT C:HOE WEET JIJ DAT WE AAN JE ACHTERWERK GAAN ZITTEN?BEN JE WEL EENS IN DE SCENE GEWEEST MIJN "VRIEND"
MAAR IK MOET JE TELEURSTELLEN,DIT DOEN WE NIET

PUNT D: IK WIL JE WEL EVEN TONEN ,DAT EEN HOMO NOG STEEDS EEN MAN IS.EN HET IS NIET ALTIJD ZO,DAT OUDERS VERDRIET HEBBEN.hET BELANGRIJKSTE VOOR HUN IS DAT JE GELUKKIG BENT.
HELAAS DOET MOSLIM-GEMEENSCHAP ERG MOEILIJK OVER HOMO-SEXUALITEIT.

PUNT E:GELUKKIG HEBBEN WE IN NEDERLAND GEEN DIENSTPLICHT MEER,DUS DAAR HOEVEN WE NIET VOOR TE KIEZEN, MAAR IK MOET JE ZEGGEN,DAT ER TOCH ECHT NICHTEN IN HET LEGER ZITTEN.TOTAAL GEACCEPTEERD.

EEN GOEDE RAMADAN TOEGEWENST VERDERS

Salahdine
09-11-03, 07:11
ik zou graag willen weten van Charles Darwin's aanhangers hoe het mogelijk is dat de huidige aap een aap is gebleven en nooit geëvolueerd is tot mens. of zaten deze apen op een andere planeet terwijl anderen zich vermenselijkten.

Persoonlijk geloof ik zonder meer in dat apen ooit mensen waren, vanwege het feit dat ze hun verstand niet gebruikten, zijn ze bliksemsnel gedevolueerd dankzij Allah, volkomen terecht, wat heb je nou aan mensen die hun intellect niet benutten?

Overeenkomstig de onbetwiste bron: (voor de ongelovigen een extra theorie bovenop de stapel)
Koran 2.65. «Gij hebt degenen onder u gekend, die inzake de Sabbath overtraden. Alzo zeiden Wij tot hen: "Weest verachte apen."»

5.60. Zeg: «"Zal ik u vertellen over degenen wier straf bij Allah erger is dan dit? Dezen zijn het, die Allah heeft vervloekt en over wie Hij Zijn toorn heeft uitgestort en van wie Hij apen, zwijnen en duivelsdienaren heeft gemaakt. Dezen zijn inderdaad in een slechte toestand en ver van het rechte pad afgedwaald."»

7.166. «En toen zij overtraden, hetgeen hun was verboden, zeiden Wij tot hen: "Weest verachte apen."»

NB. Herhaling in de koran heeft zijn functionaliteit bewezen, puur voor de vermaning en onthouding

Salahdine
09-11-03, 07:33
een ondersteunend vergelijkingsmateriaal uit de bijbel

6. Exodus 31,14
Gij zult de sabbat onderhouden, want deze is iets heiligs voor u; wie hem ontheiligt, zal zeker ter dood gebracht worden, want ieder die daarop werk verricht, zal uitgeroeid worden uit het midden van zijn volksgenoten.

nl-x
09-11-03, 09:55
Geplaatst door EdV
Wie dringt wat op, mijn beste Dexter?

Je begint toch zelf met te refereren aan de kwalijke kanten van homofilie, iets waar niemand om heeft gevraagd. En verder ben je te lui om de bronnen die je daarvoor aanhaalt zelf eens in compacte vorm voor het voetlicht te halen en te voorzien van je eigen commentaar.
Dat je niet zo van homo's houdt is jouw zaak.
Dat je echter keiharde leugens verkoopt in een hit-and-run-actie is een stuk kwalijker.

Ed

Nee, Ed. Je moet je geloof gewoon niet zo opdringen hier :)

beachboy
09-11-03, 12:23
Homo-sexualiteit heeft niets te maken met geloof.

Angeldust
09-11-03, 12:34
Religie heeft niks van doen met redelijkheid. Religieusiteit is een geestesziekte.

Tomas
09-11-03, 12:36
Geplaatst door Salahdine
ik zou graag willen weten van Charles Darwin's aanhangers hoe het mogelijk is dat de huidige aap een aap is gebleven en nooit geëvolueerd is tot mens. of zaten deze apen op een andere planeet terwijl anderen zich vermenselijkten.


Voor als je het echt wilt weten: Wij stammen niet van de huidige aap af, maar de huidige mensapen en wij hebben de zelfde voorvaderen. Maar dat is niet de verklaring, want het had gekund dat die gezamelijke voorvader nog steeds leefde. En dat moet ook verklaard kunnen worden.

Wel nu: Als een soort redelijk verspreid is kunnen spontane mutaties leiden tot een nieuwe soort, waarbij elders opaarde, afgeschermd door een woestijn of oceaan, de oorspronkelijke soort min of meer intact blijft. Dat is afhankelijk of de mutaties een grotere overlevingskans hebben dan de niet gemuteerde onder de omstandigheden waar ze op dat moment leven. Zo kan in noordelijke regionen een dikkere vacht ontstaan, terwijl dit bij de zuidelijke variant niet zo is.

Maargoed, zo zie ik het.

Darwin (rip) weet het beter.

nl-x
11-11-03, 21:17
En heeft er nou iemand eens een keer een South Parkje gedownload

?

Puk
11-11-03, 21:26
Geplaatst door nl-x
En heeft er nou iemand eens een keer een South Parkje gedownload

?

Nope. Ga ik nog wel doen. Ben wel een liefhebber.

Simon
11-11-03, 21:46
Geplaatst door Salahdine

NB. Herhaling in de koran heeft zijn functionaliteit bewezen, puur voor de vermaning en onthouding

Alsof God zijn eigen schepselen zou verachten. De Koran is erg onaardig over apen, honden en varkens.

Simon