PDA

Bekijk Volledige Versie : Breuk tussen Bassie en Adriaan



barfly
08-11-03, 11:36
De jeugdhelden van vele Nederlanders, Bassie en Adriaan, zijn zowel privé als zakelijk uit elkaar gespat. Na 47 jaar verklaren de gebroeders Van Toor elkaar nu voor gek. Ze hebben ruzie gekregen nu hun afscheidstournee niet doorgaat, omdat bij Adriaan van Toor (61) ****** is geconstateerd.

Volgens Adriaan kan Bassie het applaus niet missen en denkt hij dat Adriaans ziekte een smoesje is. ''Hij is hier in vier maanden nog maar twee keer geweest. Ik had nooit verwacht dat hij me zo in de steek zou laten''. Waarom Bassie niet bij Adriaan op bezoek komt weet Adriaan niet: ,,Er zijn twee mogelijkheden: of hij is eigenlijk een Jan Lul óf hij spoort niet meer''.

Volgens Bassie (de 68-jarige Bas van Toor) is het Adriaan zelf die door zijn ziekte 'geestelijk aan zijn einde' is geraakt: ,,Hij heeft zelfs gedreigd mij kapot te maken.'' Bassie zegt in het geheim geluidsopnames te hebben gemaakt van gesprekken met zijn broer, waaruit zou blijken dat deze niet meer weet wat hij zegt.

In deze wereld vol leed en verdriet zijn nu ook onze laatste helden ten prooi gevallen aan de chaos en de waanzin :huil:

bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=34470

plexus
08-11-03, 12:52
..werd tijd die 2 hebben lang genoeg met elkaar opgetrokken.. :p

~Panthera~
08-11-03, 14:36
Eindelijk van die superlullen af ! :lole: :lole:
Wat een rust. :wohaa:

Puk
08-11-03, 14:45
Ik dacht dat Adriaan al dood was?

Tomas
08-11-03, 14:49
Geplaatst door barfly

Volgens Adriaan kan Bassie het applaus niet missen en denkt hij dat Adriaans ziekte een smoesje is.

Denkt die Adriaan nu dat zijn eigen ziekte een smoesje is?

Mill
08-11-03, 14:52
Geplaatst door Tomas
Denkt die Adriaan nu dat zijn eigen ziekte een smoesje is?

Bassie denkt dat die ziekte aan de binnenkant van z'n ogen zat.

barfly
08-11-03, 15:16
Geplaatst door ~Panthera~
Eindelijk van die superlullen af ! :lole: :lole:
Wat een rust. :wohaa:

Forget it! Dat gaan ze tot uit den treuren herhalen! :duim:

lennart
08-11-03, 15:17
Nou gelukkig heeft kindernet die herhalingen... en ik zou niet weten waar dat bij mij op de kabel zit :)

MocroStyle
08-11-03, 15:21
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen :giechel:



Nou gelukkig heeft kindernet die herhalingen... en ik zou niet weten waar dat bij mij op de kabel zit


Wordt volgens mij ook pas na middernacht uitgezonden. Voor kinderen die last hebben van slapeloze nachten? :maf:

Zagora
08-11-03, 15:29
Nee, in de middag. Zo rond zes uur, geloof ik.

MocroStyle
08-11-03, 15:34
Geplaatst door Zagora
Nee, in de middag. Zo rond zes uur, geloof ik.

Oh dan worden er in de nacht ook herhalingen uitgezonden, misschien voor drukke mensen die behalve netwerk en NOVA ook nog eens de spannende afleveringen van Bassie&Adriaan voor geen goud willen missen.

Dutchguy
08-11-03, 18:23
Ergens maar goed dat ze stoppen, werd toch een beetje genant. Vooral Adriaan werd steeds dikker en die riem zakte met de jaren af van zijn middel tot zijn knieen. En maar volhouden dat je acrobaat bent. Jaja.... :D