PDA

Bekijk Volledige Versie : Al bijna 10.000 Iraakse burgers afgeslacht door de Kruisvaarders na bezetting Irak..



Hudhaifa
08-11-03, 12:19
Iraqi civilian casualties now stand at 9,657, according to figures compiled by an independent website run by academics and peace activists, www.iraqbodycount.net

:droef:

taouanza
08-11-03, 21:55
Ik dacht dat alleen Amerikaanse doden werden geteld.

an3sdej
08-11-03, 22:26
Irak: al meer dan 260 massagraven ontdekt
In Irak zijn al 263 massagraven ontdekt met lijken van mensen die gedurende het regime van Saddam Hoessein zijn vermoord.





Vijf jaar
Dat heeft het Amerikaans-Britse interim-bestuur bekendgemaakt. Bij zeker 40 graven is tot dusver komen vast te staan dat de slachtoffers systematisch zijn vermoord.

Deskundigen beginnen in 2004 met identificeren, waarna ze herbegraven kunnen worden. Een woordvoerster zei dat dit hele proces, waarmee enkele miljoenen dollars zijn gemoeid, naar verwachting zeker vijf jaar zal duren.


Schattingen
De schattingen van het totale aantal mensen dat onder het regime van Hoessein is omgekomen, sinds deze in 1979 aan de macht kwam, lopen van 300.000 tot 1,3 miljoen.

Bekijk ook:
Dossier Irak

©RTLNieuws.nl

taouanza
08-11-03, 22:46
Geplaatst door an3sdej
Irak: al meer dan 260 massagraven ontdekt
In Irak zijn al 263 massagraven ontdekt met lijken van mensen die gedurende het regime van Saddam Hoessein zijn vermoord.





Vijf jaar
Dat heeft het Amerikaans-Britse interim-bestuur bekendgemaakt. Bij zeker 40 graven is tot dusver komen vast te staan dat de slachtoffers systematisch zijn vermoord.

Deskundigen beginnen in 2004 met identificeren, waarna ze herbegraven kunnen worden. Een woordvoerster zei dat dit hele proces, waarmee enkele miljoenen dollars zijn gemoeid, naar verwachting zeker vijf jaar zal duren.


Schattingen
De schattingen van het totale aantal mensen dat onder het regime van Hoessein is omgekomen, sinds deze in 1979 aan de macht kwam, lopen van 300.000 tot 1,3 miljoen.

Bekijk ook:
Dossier Irak

©RTLNieuws.nl


Ach ja 10duizend meer of minder maakt dan ook niet meer uit, wil je zeggen. :moe:

an3sdej
08-11-03, 22:49
Hoe weet jij wat ik wil zeggen? Alleen eenzijdige berichten hou ik niet van, dus ....... Maar een balans van aantallen doden bestaat niet toch?

Zwarte Schaap
08-11-03, 23:01
Geplaatst door an3sdej
Hoe weet jij wat ik wil zeggen? Alleen eenzijdige berichten hou ik niet van, dus ....... Maar een balans van aantallen doden bestaat niet toch?

Over eenzijdigheid gesproken !

Als je die balans daadwerkelijk in ogenschouw nemen zou je je rot schrikken, althans als je daadwerkelijk een mens bent.

(vergeet niet Korea, vietnam, cambodja, chili, nigaragua,...etc)

an3sdej
08-11-03, 23:03
Ik zei toch dat een balans van aantallen doden geen goed idee was?

Zwarte Schaap
08-11-03, 23:05
Geplaatst door an3sdej
Ik zei toch dat een balans van aantallen doden geen goed idee was?

Is dat een vraag of is zit het vraagteken verkeerd ?

an3sdej
08-11-03, 23:08
Je kunt er beide tekens achterzetten.

Zwarte Schaap
08-11-03, 23:14
Geplaatst door an3sdej
Je kunt er beide tekens achterzetten.

Wat wil je dan nu zeggen? Ik hou niet van raadspelletjes.

Qwertyno
09-11-03, 01:11
Geplaatst door EdV
Sssst!

Dat wil Hudhaifa helemaal niet weten. Hij vindt die 10.000 doden t.g.v. de Amerikaanse invasie veel interessanter. Van die doden kan hij elke nacht nat dromen en het kunnen er niet genoeg zijn.
Liefst zou hij persoonlijk al die 300.000 tot 1.3000.000 doden t.g.v. Saddams regime zelf ook nog eens persoonlijk willen straffen omdat ze zo'n slechte propaganda zijn voor zijn duidelijke wereldje, waarin alle slechts alleen uit het Westen kan komen.


Ed

Zijn bij deze 300.000 tot 1.300.00 doden ook de 1.000.000 embarcho doden opgeteld?

en ook de 100.000de doden van golfoorlog 1?

Ik begin me misselijk te voelen wanneer ik zo nog over deze mensen praat. Het zijn er gewoon teveel...

et_2000nl
09-11-03, 01:32
Mensen mensen..... Sinds wanneer is twee keer fout gelijk aan een keer goed....

Saddam Hoessein & regime valt niet te verdedigen.
De inval in Irak van de US of A valt niet te verdedigen.
De aanslagen van het zogenaamde iraakse verzet zijn walgelijk.
De repressie van de amerikanen in Irak is walgelijk.

Waarom proberen tegenstanders toch elke keer de ene verkeerde actie te verdedigen met de andere verkeerde aktie....

Er zitten mensen te discussieren over andermans mensenlevens alsof ze een onsje meer of minder bij de slager halen.... Vanuit hun luie stoel en hun volgevreten lichamen alsof ze zelf jaren slachtoffer zijn geweest van de meest verschrikkelijke dingen.

WALGELIJK!!!!

:ego:

Qwertyno
09-11-03, 01:38
Mensen mensen..... Sinds wanneer is twee keer fout gelijk aan een keer goed....


1 Saddam fout
+
2 Vs fout
=
1 goed.....Wat is dan het goede?

twee keer fout is gelijk aan een keer goed.
Zou je me kunnen vertellen wat het goede is?

et_2000nl
09-11-03, 02:49
Geplaatst door Qwertyno
1 Saddam fout
+
2 Vs fout
=
1 goed.....Wat is dan het goede?

twee keer fout is gelijk aan een keer goed.
Zou je me kunnen vertellen wat het goede is?

He waarom zoiets simpels nou toch moeilijk.....

Ik ben tegen Saddam en tegen de US. Er is namelijk maar een slachtoffer en dat is niet Saddam en niet de US. Het Iraakse volk.

Ik kies voor geen van beiden, dus ook niet voor het hypocriete Iraakse verzet. Van hun daden is hun eigen volk telkens weer slachtoffer.

Ik kan gaan juichen dat het Rode Kruis weg gaat en dat het verzet dus heeft gewonnen. Maar elk gered leven heeft zin. En het redden van die levens wordt dus steeds moeilijker gemaakt. Dus wie is de winnaar?

Mensen hebben de neiging dat het leven een voetbal partijtje is en dat je altijd moet winnen. Maar in het voetbal spel dat mensheid heet, is gelijk spel genoeg....

Hudhaifa
09-11-03, 12:41
Het goede is de islam..het slechte is het ongeloof

et_2000nl
09-11-03, 12:49
Geplaatst door Hudhaifa
Het goede is de islam..het slechte is het ongeloof

Dank je voor je statement.... Kunnen we lekker makkelijk classificeren. Dus voor mij begrip. Een ongelovige is dus slecht.
En welke definitie gebruiken we voor ongelovig, die in de koran of die op dit moment het meest geaccepteerd is.
En iets zegt me dat je gaat zeggen die in de Koran.

Maslov
09-11-03, 12:51
Het goede is de islam..het slechte is het ongeloof

Dit moet je vooral blijven volhouden, als je Michiel met Nieuw Rechts een open doel wilt geven om te scoren!

Wat ben je toch dom :p

nefertiti
09-11-03, 13:27
Geplaatst door Hudhaifa
Het goede is de islam..het slechte is het ongeloof

Tja....


The Iran-Iraq war lasted nearly eight years, from September of 1980 until August of 1988. It ended when Iran accepted United Nations (UN) Security Council Resolution 598, leading to a 20 August 1988 cease-fire.
Casualty figures are highly uncertain, though estimates suggest more than one and a half million war and war-related casualties -- perhaps as many as a million people died, many more were wounded, and millions were made refugees.

Iraq's victory was not without cost. The Iraqis suffered an estimated 375,000 casualties , the equivalent of 5.6 million for a population the size of the United States. Another 60,000 were taken prisoner by the Iranians. Iran's losses may have included more than 1 million people killed or maimed . The war claimed at least 300,000 Iranian lives and injured more than 500,000, out of a total population which by the war's end was nearly 60 million .

Hudhaifa
09-11-03, 13:31
En welke definitie gebruiken we voor ongelovig, die in de koran of die op dit moment het meest geaccepteerd is.


Die in de koran. In de koran worden de mensen en djins onderscheidt in 2 groepen: Hizbu lahh ( de partij van Allah , de moslims dus) en Hizbu sjaitan ( Partij van Satan).


En daartussen bevindt zich niets...

Dus als je geen moslim bent , ben je een vijand van Allah en de vijand van moslims ( wat weer niet wil zeggen dat ik je zomaar mag doden of aanvallen )

et_2000nl
09-11-03, 13:43
Geplaatst door Hudhaifa
Die in de koran. In de koran worden de mensen en djins onderscheidt in 2 groepen: Hizbu lahh ( de partij van Allah , de moslims dus) en Hizbu sjaitan ( Partij van Satan).


En daartussen bevindt zich niets...

Dus als je geen moslim bent , ben je een vijand van Allah en de vijand van moslims ( wat weer niet wil zeggen dat ik je zomaar mag doden of aanvallen )

Jij bent wel een volgzaam typeje zeg....

1. Ik ben moslim, maar ik zie niet-moslims niet als vijand, alleen de term al maakt me misselijk. Er zijn goede en slechte mensen en da's onafhankelijk van hun religie!

2. Nuance my dear....

3. Waarom haal je de verwijzing naar het christendom en judaisme weg? Volgens de koran zijn dit geen ongelovige.

4. Volgens een verkrachtte definitie zouden christelijken en joden dus naar de hel gaan, terwijl zij zelf ten stelligste beweren dat ze ook naar de hemel gaan. Onze hel is dus hun hemel. En hun hel geinverteerd onze hemel.....

Goed en slecht, hemel en hel zijn universele begrippen, daar hebben moslims geen veto op, en christelijke enz ook niet....

Ooopss, nu ga ik dus naar DE vuur.....

nefertiti
09-11-03, 14:08
Troost jullie!

Ik ga naar een ander melkwegstelsel op een planeet waar het schitterend leven is en waar ik omringd zal worden met 72 typekes als Denzel Washington en Brad Pitt....

En jullie mogen lekker niet mee!

et_2000nl
09-11-03, 14:13
Geplaatst door nefertiti
Troost jullie!

Ik ga naar een ander melkwegstelsel op een planeet waar het schitterend leven is en waar ik omringd zal worden met 72 typekes als Denzel Washington en Brad Pitt....

En jullie mogen lekker niet mee!

Pfff wil je me niet zo straffen....

sadeeQ
09-11-03, 14:13
Geplaatst door nefertiti
Troost jullie!


En jullie mogen lekker niet mee!


http://www.joopnaaralbanie.nl/fotos/put.oud.jpg



:wow: zo te zien kan er niemand meer bij,gefeliciteerd met je waardige eindbestemming :lachu:

nefertiti
09-11-03, 14:55
http://www.actorarchives.com/denzel/denzel.jpg http://www.tcn.zaq.ne.jp/ako/muscle/denzel.jpg



http://www.cine-home.com/Extrait_Dbo/Artistes/Brad%20Pitt.JPG http://www.screensavershot.com/persons2/pitt21.jpg

maar dan 72 keer :wow:

Blade20
09-11-03, 15:09
Gaaap, Hudhaifa anti-westen propaganda. Eigenlijk niet het reageren waard. Maar toch.

Hoeveel burgers zijn er door Saddam vermoord?!?
Hoeveel burgers hebben de aanslagen al niet gekost?!?

Meer wil ik niet kwijt aan dit artikeltje.

taouanza
09-11-03, 18:34
Geplaatst door sadeeQ
http://www.joopnaaralbanie.nl/fotos/put.oud.jpg



:wow: zo te zien kan er niemand meer bij,gefeliciteerd met je waardige eindbestemming :lachu:




:hihi:

nefertiti
09-11-03, 18:43
Geplaatst door taouanza
:hihi:

nou nee! je mag echt niet mee hoor! Die 72 Denzels zijn voor mij alléén!

Jij mag het stellen met 72 vrouwelijke maagden! Ieders meug nietwaar!

taouanza
09-11-03, 19:26
Geplaatst door nefertiti
nou nee! je mag echt niet mee hoor! Die 72 Denzels zijn voor mij alléén!

Jij mag het stellen met 72 vrouwelijke maagden! Ieders meug nietwaar!


Zo je stuurt me dus naar de hel?!
Je wordt bedankt!!
Wat moet ik in godsnaam met 72 vrouwen of mannen?!
Yak!!
Grote kans dat ze gaan praten en dan moet ik het aanhoren.:maf3:

Blade20
09-11-03, 19:27
Er is geen hiernamaals.

nefertiti
09-11-03, 20:25
Geplaatst door taouanza
Zo je stuurt me dus naar de hel?!
Je wordt bedankt!!
Wat moet ik in godsnaam met 72 vrouwen of mannen?!
Yak!!
Grote kans dat ze gaan praten en dan moet ik het aanhoren.:maf3:

Waarom denk je dat ik je naar de hel stuur?
Moslims hebben toch een paradijs met 72 hoeries?

Ik ben geen moslim, ik heb een ander paradijs! met 72 Denzels dus!

Jij mag van mij gerust naar jouw paradijs hoor!

taouanza
09-11-03, 20:29
Geplaatst door nefertiti
Waarom denk je dat ik je naar de hel stuur?
Moslims hebben toch een paradijs met 72 hoeries?

Ik ben geen moslim, ik heb een ander paradijs! met 72 Denzels dus!

Jij mag van mij gerust naar jouw paradijs hoor!

nee maar
tis niet waar?!:moe:

Puk
09-11-03, 20:34
Geplaatst door Hudhaifa
Het goede is de islam..het slechte is het ongeloof

:p

Puk
09-11-03, 20:35
Geplaatst door Hudhaifa
Die in de koran. In de koran worden de mensen en djins onderscheidt in 2 groepen: Hizbu lahh ( de partij van Allah , de moslims dus) en Hizbu sjaitan ( Partij van Satan).


En daartussen bevindt zich niets...

Dus als je geen moslim bent , ben je een vijand van Allah en de vijand van moslims ( wat weer niet wil zeggen dat ik je zomaar mag doden of aanvallen )

Gatverdamme! Doe toch niet zo genuanceerd!