PDA

Bekijk Volledige Versie : Ingezonden stukje over "k*t-Marokkanen"



Hoerriya
08-11-03, 13:54
door Frank Orlemans

Geachte redactie,

Daar de criminelen die wij aanduiden onder de noemer "**********nen"
allen geboren en getogen Amsterdammers zijn, pleit ik ervoor deze in het vervolg als "kutamsterdammers" aan te spreken.
Dit alles om de eerlijke Amsterdammer te laten voelen hoe het is om alsmaarhet woord kutamsterdammer uit monden van politici, journalisten, populisten,rascisten en andere meelullers te horen.
In mijn optiek kunnen we deze criminelen met allerlei termen aanduiden, zoalsjeugddelinquenten, of, voor de liefhebbers, als smeerlappen, gespuis, tuig, ettertjes, klootzakken, minkukels, respectlozen, recalcitrante stierproletische nitwits, teringlijers,
enzovoort, maar nooit en te nimmer als k.tmarokkanen, k.tantillianen,k.tkampers, k.thollanders, k.tjoden of een ander kutvolk.
Oudkerk heeft deze jongens een stok aangereikt waarmee ze ons meedogenloos oponze vooringenomen smoelen slaan. (vindt U het fijn om elke dag als *****od bejegend
te worden door jongens die naar het stadhuis van Amsterdam wijzen ?).
Als dit de nieuwe politiek moet voorstellen, stem ik nooit meer op de kutPvdA. Oudkerk zal moeten aftreden zodat we eindelijk smetvrij zijn om echte politiek te gaan bedrijven en de problemen pragmatisch aan te pakken.
Het is voor mij sowieso onbegrijpelijk dat Links Nederland de uitspraken van Oudkerk heeft getolereerd. Sterker nog, men prees hem voor het feit dat er eindelijk iemand
was die het beestje bij de naam durfde te noemen. Nog erger als Janmaat, Glimmerveen, Kusters en Smit bij elkaar.
Verkeert heel Links Nederland in een staat van "Ordinary Madness" ???

Met vriendelijke groet,

Frank Orlemans.

bron: http://www.roderoos.tk

et_2000nl
08-11-03, 14:09
Geplaatst door Hoerriya
door Frank Orlemans

Geachte redactie,

Daar de criminelen die wij aanduiden onder de noemer "**********nen"
allen geboren en getogen Amsterdammers zijn, pleit ik ervoor deze in het vervolg als "kutamsterdammers" aan te spreken.
Dit alles om de eerlijke Amsterdammer te laten voelen hoe het is om alsmaarhet woord kutamsterdammer uit monden van politici, journalisten, populisten,rascisten en andere meelullers te horen.
In mijn optiek kunnen we deze criminelen met allerlei termen aanduiden, zoalsjeugddelinquenten, of, voor de liefhebbers, als smeerlappen, gespuis, tuig, ettertjes, klootzakken, minkukels, respectlozen, recalcitrante stierproletische nitwits, teringlijers,
enzovoort, maar nooit en te nimmer als k.tmarokkanen, k.tantillianen,k.tkampers, k.thollanders, k.tjoden of een ander kutvolk.
Oudkerk heeft deze jongens een stok aangereikt waarmee ze ons meedogenloos oponze vooringenomen smoelen slaan. (vindt U het fijn om elke dag als *****od bejegend
te worden door jongens die naar het stadhuis van Amsterdam wijzen ?).
Als dit de nieuwe politiek moet voorstellen, stem ik nooit meer op de kutPvdA. Oudkerk zal moeten aftreden zodat we eindelijk smetvrij zijn om echte politiek te gaan bedrijven en de problemen pragmatisch aan te pakken.
Het is voor mij sowieso onbegrijpelijk dat Links Nederland de uitspraken van Oudkerk heeft getolereerd. Sterker nog, men prees hem voor het feit dat er eindelijk iemand
was die het beestje bij de naam durfde te noemen. Nog erger als Janmaat, Glimmerveen, Kusters en Smit bij elkaar.
Verkeert heel Links Nederland in een staat van "Ordinary Madness" ???

Met vriendelijke groet,

Frank Orlemans.

bron: http://www.roderoos.tk

Ik voel me zeer vereerd om als k.u.t. amsterdammer door het leven te gaan :ego:

Tomas
08-11-03, 14:26
En vergeet dan ook niet de kut-Goudanezen. Dan hebben we dus Kut-amsterdammes en Kut-goudanezen, waarvan sommigen, laten we het maar niet over een percentage hebben, van Marokkaanse afkomst zijn. :p

nl-x
08-11-03, 14:56
Geplaatst door Tomas
En vergeet dan ook niet de kut-Goudanezen. Dan hebben we dus Kut-amsterdammes en Kut-goudanezen, waarvan sommigen, laten we het maar niet over een percentage hebben, van Marokkaanse afkomst zijn. :p
Laat mij nou net in Gouda geboren zijn, en in Amsterdam wonen...

DUBBELK*T !

Tomas
08-11-03, 14:57
Geplaatst door nl-x
Laat mij nou net in Gouda geboren zijn, en in Amsterdam wonen...

DUBBELK*T !

:haha:

Driedubbel!

Puk
08-11-03, 14:58
Het is simpel. Je hebt Amsterdammers.

En je hebt kut-amsterdammers. Die wonen nog niet zolang in Nederland.

Tomas
08-11-03, 15:03
Geplaatst door Puk
Het is simpel. Je hebt Amsterdammers.

En je hebt kut-amsterdammers. Die wonen nog niet zolang in Nederland.

Ken jij niet-kut-amsterdammers dan?

~Panthera~
08-11-03, 15:22
Geplaatst door Puk
Het is simpel. Je hebt Amsterdammers.

En je hebt kut-amsterdammers. Die wonen nog niet zolang in Nederland.
---------------

De langstlevende autochtone Amsterdammers zijn helemaal MEGAk.ut. :moe:
Was je nog niet opgevallen zeker ?

Puk
08-11-03, 15:27
Geplaatst door Tomas
Ken jij niet-kut-amsterdammers dan?

Ja, ik ben een niet-kut-amsterdammer.

Puk
08-11-03, 15:27
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

De langstlevende autochtone Amsterdammers zijn helemaal MEGAk.ut. :moe:
Was je nog niet opgevallen zeker ?

Neen. Noem er eens 1.

Maar ja. Jij komt uit kut-haarlem. Dan is het logisch.

~Panthera~
08-11-03, 15:35
Geplaatst door Puk
Neen. Noem er eens 1.

Maar ja. Jij komt uit kut-haarlem. Dan is het logisch.
------------

SUPERkut Haarlem bedoel je. :handbang:
Heerlijk !

Puk
08-11-03, 15:37
Geplaatst door ~Panthera~
------------

SUPERkut Haarlem bedoel je. :handbang:
Heerlijk !

Shit! Daar liggen mijn roots. Een bepaald gedeelte van Haarlem is niet superkut. Hooguit kut.

nl-x
08-11-03, 22:59
Geplaatst door Puk
Ja, ik ben een niet-kut-amsterdammer.
Ow, ik dacht dat jij ook uit kut-Amsterdam kwam. Uit welk kutstad kom je dan?

Goodnight
08-11-03, 23:11
Geplaatst door Puk
Het is simpel. Je hebt Amsterdammers.

En je hebt kut-amsterdammers. Die wonen nog niet zolang in Nederland.


Hmm en je heb kut-kut amsterdammers die in amsterdam zijn geboren.
Sjees waar hebben we het in godsnaam over zeg.

Get a life....

Marokko heet Marokko....niet Kut-Marokko....ken trouwens geen enkele land wat kut of lul als voorvoegsel heeft.

Damn...is dat niet die uitgang waar iedere mens uit komt als ie geboren wordt?Dus we zijn gewoon allemaal gezellig KUT mensen over de hele wereld.

Halleluja!!

et_2000nl
09-11-03, 01:24
Blijven jullie allemaal met je k*thanden van mijn k*tstad en mijn k*tamsterdammers af....

Ik heb een voorstel..... We zijn al een aardig eind op weg. Noem een willekeurig volk.... Bijv belgen, dan noemen we die voortaan allemaal k*tbelgen. Je neemt fransen, dan noemen we die voortaan k*tfransen.... Als we dat nou allemaal consequent doen, en we zijn al een aardig eind op weg. Dan ontkracht dat het woord k*t. Daarna kunnen we weer gewoon over joden, marokkanen, nederlanders enz gaan spreken.

En het woord k*t heeft ook weer zijn normale betekenis aangenomen. Als het door mij begeerde vrouwelijke geslachtsorgaan.... Een ongelovelijk k*twoord! :ego:

Puk
09-11-03, 04:16
Geplaatst door nl-x
Ow, ik dacht dat jij ook uit kut-Amsterdam kwam. Uit welk kutstad kom je dan?

Kutjebroek. :wohaa:

nefertiti
09-11-03, 16:02
Ne gast komt bij de Fortis binnen en gaat naar het eerste loket.

"Ik wil een k*trekening openen bij dees k*tbaank..."

"Pardon " zegt de dame...

"Zeddegij doewf of wa, ik wil een k*trekening openen bij aa
k*tbaank... "

"Maar allez, Meneer, beleefd blijven alstublieft... "

"Miljaaaar tr*t, wilde gij wa toekken op aa bakkes "

"Luister mijnheer, ik ga nú de directeur erbij halen.."

"Awel ja doe da, lilijk foorwijf, roept da k*tdirecteurke erbij... "


Even later komt de directeur van het kantoor erbij:

"Is er een probleem mijnheer "

"Kwaeitnie, ik wil gewoen een k*trekening openen bij aa k*tbaank,want kem just een k*tarfenis ontvangen van fokking één miljaar "

Waarop de directeur verbaasd antwoordt: "En dees teef doe moeilijk,of wa "

observer
10-11-03, 11:18
om PC te zijn moet je het dan wel hebben over K*t amsterdammers en penisamsterdammers

anders zijn de feministen beledigs (denk maar ana de namen van stormen waren vroeger altijd vrouwelijk nu om en om)