PDA

Bekijk Volledige Versie : Jupiter wordt tweede zon, we gaan allemaal dood, vaarwel



Mark
08-11-03, 21:32
"Galileo op Jupiter gaf nucleaire reactie"

- Bron: Enterprisemission

Een onderzoeker denkt dat er een fusiereactie op de planeet Jupiter aan de gang is die de planeet in een tweede zon zou kunnen veranderen. De fusiereactie is op gang gebracht door plutonium aan boord van de ruimtesonde Galileo die op Jupiter neergestort is.

Op 21 september 2003 besloot de NASA de Galileo, die nog steeds werkte, in de atmosfeer van Jupiter te laten neerstorten. Dit hebben ze besloten omdat ze bang waren dat de sonde in botsing met de maan Europa zou komen. Dit zou biologische besmetting op de maan ten gevolg kunnen hebben. Jacco Van der Worp heeft toen geprotesteerd omdat de 144 Radio-isotope Thermo-elektrische Generators (RTG's) volgens hem een fusiereactie door de enorme druk in de atmosfeer zouden kunnen veroorzaken, en daarmee een nucleaire ontploffing in gang zou kunnen zetten.

De canisters met de plutonium inhoud zijn bestand tegen hoge druk. Als ze echter door de druk in de onderste lagen van Jupiter zouden imploderen, zou het effect te vergelijken zijn met een kernbom. De NASA heeft de sonde echter toch op Jupiter laten neerstorten.

Toen de sonde de atmosfeer inging gebeurde er in de eerste instantie niets. Op 19 oktober 2003 werd er echter een merkwaardige donkere vlek op Jupiter waargenomen. Volgens analyse op deze site lijkt dit veroorzaakt te zijn door een fusiereactie van de plutoniumcanisters. Het feit dat de reactie pas een maand later kwam, is te verklaren door het feit dat de canisters de binnenkomst in de atmosfeer overleefd hebben, en in de stroperige gasmassa van de planeet afgezakt zijn. Door de druk is er een fusie-effect ontstaan.

In tegenstelling tot eerdere merkwaardige spots op Saturnus waar uitgebreide aandacht aan besteed is, en foto's van gemaakt zijn, lijkt de NASA dit fenomeen aan de amateur-astronomen over te laten. Astronomen weten ook niet hoe de spot ontstaan is, aldus space.com. Over de Galileo-impact schrijft space.com niets. Uitgebreidere informatie over de "Galileo nucleaire ontploffingtheorie", zie enterprisemission.

Waterval
08-11-03, 21:35
:tranen:


Wat zou je nu doen als je zeker wist dat het binnenkort allemaal afgelopen zou zijn?

nl-x
08-11-03, 21:41
Geplaatst door Waterval
:tranen:


Wat zou je nu doen als je zeker wist dat het binnenkort allemaal afgelopen zou zijn?
ff snel een laatste wip scoren :D

Mark
08-11-03, 21:43
Ik zou afscheid nemen van mijn geliefden

en al mijn geld aan drugs en hoeren uitgeven :fpetaf:

Waterval
08-11-03, 21:47
Geplaatst door Mark
Ik zou afscheid nemen van mijn geliefden

en al mijn geld aan drugs en hoeren uitgeven :fpetaf:

Dat vraag ik me af he, zou je alleen het einde tegemoet willen zien, of samen met je geliefden?

lennart
08-11-03, 21:49
Geplaatst door Waterval
Dat vraag ik me af he, zou je alleen het einde tegemoet willen zien, of samen met je geliefden?

Ik zou het einde tegemoet willen zien met mijn vrienden en geliefden: de drugs en de hoeren.

Mark
08-11-03, 21:51
Geplaatst door Waterval
Dat vraag ik me af he, zou je alleen het einde tegemoet willen zien, of samen met je geliefden?

Ok, eerst de drugs en hoeren

dan samen met mijn vrouw naar het spectakel kijken :maf3:

Joesoef
08-11-03, 21:54
Jammer dat dit soort nieuwsberichten altijd komen van wetenschappers die teveel drugs en hoeren hebben gehad.

Het zal dus helaas weer helemaal los lopen :fuck:

Mark
08-11-03, 21:56
Dat is pas mooi, die drugs en hoeren en dan vergaat de wereld NIET.

:zozo:

Wel mooi excuus achteraf.

jaja
08-11-03, 22:00
dus toch .... ik hoor Strauss ... 2001 a space odyssey ... en het vervolg 2010 Odyssey two ... arthur c. clarke krijgt toch gelijk .....

Mark
08-11-03, 22:06
Geplaatst door jaja
dus toch .... ik hoor Strauss ... 2001 a space odyssey ... en het vervolg 2010 Odyssey two ... arthur c. clarke krijgt toch gelijk .....

Dat verklaart die grote zwarte doos in mijn achtertuin :cheefbek:

Altijd al raar gevonden dat in 2010, de film dan, de aarde niet vergaat door zo'n verstoring van de balans in het melkwegstelsel....

Aan de andere kant schijnt zijn spacelift ook te kunnen worden gebouwd, best slim voor een pedofiel die Arthur.

Waterval
08-11-03, 22:06
NVDD heeft geen beheerders nodig maar psychiaters....

:droef:

Mark
08-11-03, 22:08
Geplaatst door Waterval
NVDD heeft geen beheerders nodig maar psychiaters....

:droef:

:loog: niet waar, ik zzzzweer je het! :wow:

Dutchguy
08-11-03, 22:14
Geplaatst door Waterval
:tranen:


Wat zou je nu doen als je zeker wist dat het binnenkort allemaal afgelopen zou zijn?

Ik zou heel hard AAAAARRRRRRRRGGGGHHHHH!!!!!!! gaan schreeuwen.

Heel hard en heel lang.

barfly
08-11-03, 22:25
Geplaatst door jaja
dus toch .... ik hoor Strauss ... 2001 a space odyssey ... en het vervolg 2010 Odyssey two ... arthur c. clarke krijgt toch gelijk .....

En toen werd een zee-groente, ineens gestimuleerd om intelligent te word :maf2:

barfly
08-11-03, 22:27
Geplaatst door Dutchguy
Ik zou heel hard AAAAARRRRRRRRGGGGHHHHH!!!!!!! gaan schreeuwen.

Heel hard en heel lang.

Kijk daarmee ben je wel weer een vooroordeel aan het bevestigen :p

an3sdej
08-11-03, 22:33
Dat vraag ik me af he, zou je alleen het einde tegemoet willen zien, of samen met je geliefden?

Doodgaan moet je toch alleen doen. Ik zou een apotheek eerst overvallen, en flink wat orfenadrine jatten. Daarna 2 flessen lekkere Sonnema meenemen en dan 'het bos in' op naar de tunnel.

an3sdej
08-11-03, 22:34
Je geliefden zien lijden is iets dat ik niemand kan aanraden.

Waterval
08-11-03, 22:37
Geplaatst door an3sdej
Je geliefden zien lijden is iets dat ik niemand kan aanraden.

Ik dacht meer aan: m'n geliefden mij zien lijden, wil ik ze niet aandoen..


ps: Ik zou een laatste douche nemen, rituele wassing en dan gaan bidden ......

barfly
08-11-03, 22:38
Geplaatst door an3sdej
Je geliefden zien lijden is iets dat ik niemand kan aanraden.

Je doet voorkomen alsof niemand hier zoiets ergs heeft meegemaakt?

observer
08-11-03, 22:41
dus daar zat bin laden :handbang:

iedereen met een beetje verstand kan nadenken

een planeet die meer als duizend maal zo groot is als de aarde opblazen met 1 kilo plutonium

jupiter zit ver onder de grens die nodig is om zon te worden

an3sdej
08-11-03, 22:47
Je doet voorkomen alsof niemand hier zoiets ergs heeft meegemaakt?

Mijn beste, dat was niet mijn bedoeling :brozac:

Dutchguy
08-11-03, 22:49
Geplaatst door barfly
Kijk daarmee ben je wel weer een vooroordeel aan het bevestigen :p

Daar maak ik me dan natuurlijk niet druk meer om. En wie er wel wat van zegt krijgt een mep met m'n handtas :)

nefertiti
08-11-03, 23:58
waarschijnlijk komt Jupiter op in het westen!

mrz
09-11-03, 00:03
Pitch black is een leuke film ja. Maar je kunt ook overdrijven Mark.

~Panthera~
09-11-03, 00:30
Geplaatst door Dutchguy
Ik zou heel hard AAAAARRRRRRRRGGGGHHHHH!!!!!!! gaan schreeuwen.

Heel hard en heel lang.
-------------------

Niet om het een of ander hoor, maar je mond staat dan wel heel lang open. ;)
Kijk je wel uit voor vliegjes op je tanden ? :lachu:

et_2000nl
09-11-03, 00:52
En ik maar denken dat die amerikanen met de afbraak van de wereld zijn begonnen door Bush als president te kiezen.....
Dan gaan ze het heel sneaky via een omweg met een raketje op jupiter doen.... Da's wel heel goedkoop.... Zo'n flut dingetje heeft toch minstens iets van 2 of 3 miljard gulden gekost. En dat terwijl de oorlog tegen terrorisme dat ongeveer per dag kost.....

Nee nee dat laatste is niet gebaseerd op feiten.... Maar ik ben helemaal confused :confused:

Ik accepteer het niet dat we met z'n allen naar de kloten gaan om zo'n niemendalltje.... En dan ook nog jupiter.... Als het nou venus was. Daar heb ik veel meer associaties mee....

Dutchguy
09-11-03, 10:24
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------

Niet om het een of ander hoor, maar je mond staat dan wel heel lang open. ;)
Kijk je wel uit voor vliegjes op je tanden ? :lachu:

VLIEGJES??? :schok:

AAAAAARRRRRRGGGGGHHHHHH!!!!!!!

Tomas
09-11-03, 10:25
Geplaatst door et_2000nl

.... Als het nou venus was. Daar heb ik veel meer associaties mee....

Hoe weet ik nog niet, maar uiteindelijk zal het daar toch door veroorzaakt zijn...

Blade20
09-11-03, 10:26
deze bron hoort bij het artikel:

http://www.enterprisemission.com/NukingJupiter.html

Ach, lang zal ons ras toch niet meer hebben een jaartje of tweehonderd max. Ik zit er niet zo mee...

et_2000nl
09-11-03, 10:28
Geplaatst door Tomas
Hoe weet ik nog niet, maar uiteindelijk zal het daar toch door veroorzaakt zijn...

Dank je.... Voel me een stuk beter. De invloed van Venus is bij deze bewezen.

~Panthera~
09-11-03, 11:14
Geplaatst door Dutchguy
VLIEGJES??? :schok:

AAAAAARRRRRRGGGGGHHHHHH!!!!!!!
-------------------------------------

:D :eek: :D

Hay Jouhara
09-11-03, 15:16
Geplaatst door Mark
Ik zou afscheid nemen van mijn geliefden

en al mijn geld aan drugs en hoeren uitgeven :fpetaf:

ja als dan het moment aankomt dat het gaat gebeuren dan ben je nog lekker aan het na genieten van al die intressante gebeurtenissen of je ligt al ergens in een hoekje de pijp aan het uitgaan zijn

~Panthera~
09-11-03, 15:38
Geplaatst door hay jouhara
ja als dan het moment aankomt dat het gaat gebeuren dan ben je nog lekker aan het na genieten van al die intressante gebeurtenissen of je ligt al ergens in een hoekje de pijp aan het uitgaan zijn
-------------------

Nee joh, NET voor het "moment supreme" flikkert de hele zooi in elkaar. :melig2:

:vlammen: