PDA

Bekijk Volledige Versie : Ikke en Mo



jesse
08-11-03, 22:22
Ikke en Mo

Ik ken een leuke Marokkaan, hij heet Mohammed, hoe kan het anders.
Wij noemen hem Mo dat ligt lekker in de mond en Mo schijnt er geen moeite me te hebben.
Met Mo ken je lachen. Ik kom hem wel eens tegen in de jazzkroeg waar ik regelmatig kom.
Ik ben een groot liefhebber.
Mo ook.
Mo drinkt niet, het is iets van zijn geloof. Hij steekt wel regelmatig een blowtje op alleen maar van vaderlandse makelij zoals hij zelf zegt, dat is het beste spul. Ik laat hem maar, ik ben meer een drinker. Blowers zijn zo melig.
Mo heeft iets dat volgens mij alleen Marokkanen hebben. Hij kan je heel lief en doordringend aankijken. Laatst toen hij weer een keertje stoned was zei hij; Als ik dit op heb wil ik alleen nog maar in mijn kont ge jeweetwelt [mod.] worden en hij gaf mij een zoen op mijn wang. Ik schrok omdat ikzelf een mannetje ben.
Ik vroeg aan Jens ofdat Mo homo is. Hoe kom je erbij zegt Jens, Mo is hardstikke hetero het is iets uit hun cultuur, in Marokko lopen ze ook hand in hand over straat. Als ik met hem praat heeft hij het alleen maar over meisjes, volgens mij komt hij tekort.

Enfin.
Mo is een leuke jongen.
Gisteren zag ik hem weer. Toen het al laat was zei ik tegen Mo, Mo weet je wat ik zo leuk aan je vind!. Wat dan Kaaskop zei Mo. Hij mag het zeggen.

Dat ik zo laat op de avond altijd nog tegen iemand aan kan lullen die nuchter is.

Waterval
08-11-03, 23:01
:duim: