PDA

Bekijk Volledige Versie : Subsidie VEILIGstellen ? Kom Naar HERDENKING !!



ZbaqZbaq
09-11-03, 11:30
Kristallnachtherdenking in teken van groeiend antisemtisme

Uitgegeven: 9 november 2003 08:40
Laatst gewijzigd: 9 november 2003 11:50

AMSTERDAM - Zondag is in Amsterdam de herdenking van de Kristallnacht, 65 jaar geleden. De nacht 9 November 1938 was het moment waarop het nazi-geweld tegen de joden begon. De herdenking van deze nacht is door het Centraal Joods Overleg (CJO) aangegrepen om op te roepen tot een appèl tegen opkomend antisemitisme.

Moslims en christenen geven gehoor aan de oproep van het CJO. Vertegenwoordigers van de moslimgemeenschap, rooms-katholieke kerk en de protestantse kerken zullen zondagmiddag bij de herdenking bij het Monument Joods Verzet 1940-1945 aan de Amstel in Amsterdam zijn.

Steeds vaker komen incidenten waarbij joden worden lastig gevallen, bedreigd of mishandeld aan het licht. Joden durven daardoor soms hun keppeltje niet meer te dragen. Precieze oorzaak is niet aan te geven voor het opkomend antisemitisme. Toch lijkt het Midden-Oostenconflict een belangrijke factor.

Mensen lijken in sommige gevallen het onderscheid tussen de staat Israël en het joodse volk niet te maken en houden alle joden verantwoordelijk voor de toestand in het Midden-Oosten. Het CJO wil waarschuwen tegen jodenhaat en zoekt daarvoor zoveel mogelijk en zo breed mogelijke steun.

Bij de Kristallnachtherdenking zal eurocommissaris F. Bolkestein :kotsen2:spreken, burgemeester J. Cohen, voorzitter D. Cohen Paraira van het CJP, adjunct-directeur van het CIDI H. Hisrchfeld :kotsen2: en S. Yüksel van het Contactorgaan Moslims en Overheid spreekt namens de islamitische gemeenschap. :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2:

De fractievoorzitters Verhagen (CDA), Van Aartsen (VVD), Dittrich (D66), Herben (LPF) :kotsen2: en Vos (GroenLinks) hebben aangekondigd naar Amsterdam te komen. Evenals FNV-voorzitter L. de Waal, D. Buojoufi :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: van de overkoepelende Marokkaanse moskeeorganisatie, Y. Hartog en M. Sini :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: van de stichting Islam & Burgerschap en M. Ayranci van het Inspraakorgaan Turken in Nederland. :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2:

----------------------------------------------------------------------------

et_2000nl
09-11-03, 11:33
Geplaatst door ZbaqZbaq
Kristallnachtherdenking in teken van groeiend antisemtisme

Uitgegeven: 9 november 2003 08:40
Laatst gewijzigd: 9 november 2003 11:50

AMSTERDAM - Zondag is in Amsterdam de herdenking van de Kristallnacht, 65 jaar geleden. De nacht 9 November 1938 was het moment waarop het nazi-geweld tegen de joden begon. De herdenking van deze nacht is door het Centraal Joods Overleg (CJO) aangegrepen om op te roepen tot een appèl tegen opkomend antisemitisme.

Moslims en christenen geven gehoor aan de oproep van het CJO. Vertegenwoordigers van de moslimgemeenschap, rooms-katholieke kerk en de protestantse kerken zullen zondagmiddag bij de herdenking bij het Monument Joods Verzet 1940-1945 aan de Amstel in Amsterdam zijn.

Steeds vaker komen incidenten waarbij joden worden lastig gevallen, bedreigd of mishandeld aan het licht. Joden durven daardoor soms hun keppeltje niet meer te dragen. Precieze oorzaak is niet aan te geven voor het opkomend antisemitisme. Toch lijkt het Midden-Oostenconflict een belangrijke factor.

Mensen lijken in sommige gevallen het onderscheid tussen de staat Israël en het joodse volk niet te maken en houden alle joden verantwoordelijk voor de toestand in het Midden-Oosten. Het CJO wil waarschuwen tegen jodenhaat en zoekt daarvoor zoveel mogelijk en zo breed mogelijke steun.

Bij de Kristallnachtherdenking zal eurocommissaris F. Bolkestein :kotsen2:spreken, burgemeester J. Cohen, voorzitter D. Cohen Paraira van het CJP, adjunct-directeur van het CIDI H. Hisrchfeld :kotsen2: en S. Yüksel van het Contactorgaan Moslims en Overheid spreekt namens de islamitische gemeenschap. :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2:

De fractievoorzitters Verhagen (CDA), Van Aartsen (VVD), Dittrich (D66), Herben (LPF) :kotsen2: en Vos (GroenLinks) hebben aangekondigd naar Amsterdam te komen. Evenals FNV-voorzitter L. de Waal, D. Buojoufi :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: van de overkoepelende Marokkaanse moskeeorganisatie, Y. Hartog en M. Sini :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: van de stichting Islam & Burgerschap en M. Ayranci van het Inspraakorgaan Turken in Nederland. :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2:

----------------------------------------------------------------------------

Ben je misselijk ZZ?

Ik ben blij met de verdeeldheid, dat geeft de burger moed!!!!

ZbaqZbaq
09-11-03, 11:46
Deze herdenking is niet meer dan een ziekelijk grap.

Wederom wordt de geschiedenis misbruikt en gemanipuleerd.

De gebeurtenissen destijds moeten weerspiegeld worden op de huidige context. En dan is de conclusie dat we op het punt staan een kristalnacht te beleven die gericht is tegen de moslims.

Maar het tegenedeel gebeurt zoals altijd. Want de zionisten zijn meester in het verdraaien van de werkelijkheid. Het slachtoffer wordt dader.....de dader wordt slachtoffer.

Deze "herdenking" wordt louter en alleen gebruikt om nog meer haat jegens moslims te kweken en de stap naar een nieuwe kristalnacht dichterbij te brengen.

et_2000nl
09-11-03, 11:53
Geplaatst door ZbaqZbaq
Deze herdenking is niet meer dan een ziekelijk grap.

Wederom wordt de geschiedenis misbruikt en gemanipuleerd.

De gebeurtenissen destijds moeten weerspiegeld worden op de huidige context. En dan is de conclusie dat we op het punt staan een kristalnacht te beleven die gericht is tegen de moslims.

Maar het tegenedeel gebeurt zoals altijd. Want de zionisten zijn meester in het verdraaien van de werkelijkheid. Het slachtoffer wordt dader.....de dader wordt slachtoffer.

Deze "herdenking" wordt louter en alleen gebruikt om nog meer haat jegens moslims te kweken en de stap naar een nieuwe kristalnacht dichterbij te brengen.

Beetje mee eens.... Niet iedere jood doet dat hoor....

Maar je schuwt zelf propaganda niet. Je beschrijving van hierboven heet propoganda. Dus jij gebruikt dezelfde techniek die je bij je tegenstanders verfoeid....

Boefje.... Wordt nooit wat met die SVM....

Blade20
09-11-03, 12:00
Och ZbaqZbaq, bekijk het van de zonnige kant, over honderd jaar kunnen jullie hier je eigen kristalnacht herdenk van toen wij 'inboorlingen' jullie tijdens WO III de kampen in stampten. Dan zul je het ook respecteren.

Wat ik vooral zo leuk vindt is dat er waarschijnlijk weer een paar van die marokkaanse reljongeren rotzooi gaan stampen, en hiermee de al bestaande haat tegen de algemene groep marrokanen nog groter maakt.

ZbaqZbaq
09-11-03, 12:08
Geplaatst door et_2000nl
Beetje mee eens.... Niet iedere jood doet dat hoor....
:watte?: JOOD ??? waar heb jij het in hemelsnaam over ??

ZbaqZbaq
09-11-03, 12:10
Geplaatst door Blade20

Wat ik vooral zo leuk vindt is dat er waarschijnlijk weer een paar van die marokkaanse reljongeren rotzooi gaan stampen, en hiermee de al bestaande haat tegen de algemene groep marrokanen nog groter maakt.

weet je wat ik vooral leuk vind ? Om bij mensen als jou de hoofd van de romp te scheiden. :knife_hea

et_2000nl
09-11-03, 12:15
Geplaatst door ZbaqZbaq
weet je wat ik vooral leuk vind ? Om bij mensen als jou de hoofd van de romp te scheiden. :knife_hea

ZbaqZbaq ik ben het met je eens.... En dat deed niet eens pijn....

Maar je doet het toch wel over onder narcose? he? of is dat te zachtaardig voor je.....

et_2000nl
09-11-03, 12:20
Geplaatst door ZbaqZbaq
:watte?: JOOD ??? waar heb jij het in hemelsnaam over ??

OK, ter lering en vermaak.... En ik maar denken dat jij het woord Jood begreep.

http://www.kerckebosch.nl/mabat/feiten_over_israel/pdf/joodsesamenleving.pdf

Misschien weet je dan wat joden zijn....

Maar iets zegt mij dat je dit niet bedoelde....

Maslov
09-11-03, 12:21
Zijn er in de Arabische landen geen herdenkingsdagen van memorabele momenten in het verleden?
Waarom zouden er geen mensen bestaan die nog echt gedenken wat ooit een verschrikkelijke daad was?

nl-x
09-11-03, 12:22
Geplaatst door Blade20
en hiermee de al bestaande haat tegen de algemene groep marrokanen nog groter maakt.

Valt me tegen van je Blade.... Na al die tijd hier op het forum nog niet te hebben geleerd hoe je Marokkanen spelt. Je blijft een hopeloos geval.
:vingers:

ZbaqZbaq
09-11-03, 12:23
Geplaatst door et_2000nl
OK, ter lering en vermaak.... En ik maar denken dat jij het woord Jood begreep.

http://www.kerckebosch.nl/mabat/feiten_over_israel/pdf/joodsesamenleving.pdf

Misschien weet je dan wat joden zijn....

Maar iets zegt mij dat je dit niet bedoelde....

ik heb het woord jood nooit in de mond genomen...laat staan dat ik ze een verwijt heb gemaakt zoals jij suggereerd.

ZbaqZbaq
09-11-03, 12:24
Geplaatst door Maslov
Zijn er in de Arabische landen geen herdenkingsdagen van memorabele momenten in het verleden?
Waarom zouden er geen mensen bestaan die nog echt gedenken wat ooit een verschrikkelijke daad was?

Als je niets van de geschiedenis wenst te leren dan kan je het beter vergeten.

nefertiti
09-11-03, 12:26
Geplaatst door Maslov
Zijn er in de Arabische landen geen herdenkingsdagen van memorabele momenten in het verleden?
Waarom zouden er geen mensen bestaan die nog echt gedenken wat ooit een verschrikkelijke daad was?

Hebben Arabieren ooit verschrikkelijke daden begaan? Nee toch? Dat waren toch enkel gerechtvaardigde moordpartijen?

nl-x
09-11-03, 12:27
Ik vind het trouwens ook maar niets dat Islamitische partijen meedoen aan de kristalnachtherdenking. Het CJO heeft namelijk gezegd opzettelijk de toenemende haat en racistische uitingen jegens Marokkanen opzettelijk niet mee te nemen in de kristalnachtherdenking. En dat met het achtertoon van dat de reden zou zijn dat de Marokkanen uit antisemitisch bezig zouden zijn.

Simon
09-11-03, 12:28
Geplaatst door ZbaqZbaq
Kristallnachtherdenking in teken van groeiend antisemtisme


Ik zie niet in wat er tegen deze herdenking is. Dat jij nu alleen maar over discriminatie van moslims wil denken is jouw probleem en beperkte geest. Je moet echter niet verwachten dat iemand opkomt voor discriminatie van moslims als moslims niet opkomen tegen discriminatie van andere groepen in de samenleving.

Simon

picasso
09-11-03, 12:30
Uit Trouw van gisteren colum van Sylvain Ephimenco

Jena is een jonge joodse vrouw die regelmatig discussieert op een moslimse internetsite. Ik lees haar bijdragen met aandacht omdat Jena regelmatig een nogal kritische blik werpt op de politiek van Israël in het algemeen en het zionisme in het bijzonder. Zij is hierdoor een graag geziene gast voor tal van moslimse medediscussianten op die site. Des te schrijnender was het verhaal die ze plaatste, afgelopen week in een discussieforum over antisemitisme. Jena vertelde met veel details hoe zij, in gezelschap van familieleden die keppeltjes en davidsterren droegen, in haar eigen Amsterdamse buurt door Marokkanen werd beschimpt en belaagd. Door twee jongeren allereerst die haar voor ‘joodse bitch’ uitmaakten en vervolgens door een man die haar echtgenoot een por verkocht en haar toeriep: ‘ga van de straat af, vuile jodin’. Een schokkend relaas dat als een nieuwe zwarte steen fungeert voor de sombere weg die Nederlandse joden momenteel bewandelen. Maar er is meer. Ja, er zijn ook mooie lichtstralen die op die weg neerketsen. Zo vertelde Jena een dag na het voorval, hoe haar familie bezoek kreeg van een oudere Marokkaan en zijn zoon. Die jongen was een van twee pubers die het groepje hadden beschimpt. Toen zijn vader van omstanders hoorde hoe zijn zoon zich jegens joodse stadsgenoten had misdragen, deed hij zijn best om de slachtoffers op te sporen. Hij kwam aan de deur en liet zijn zoon zijn excuses aanbieden. Meer dan hartverwarmend.
Dinsdagavond leek het alsof ik die vader bij het tv-programma Nova hoorde praten. Maar hoewel het natuurlijk een andere persoon was die door de presentator werd ondervraagd, leek de Nova-gast uit hetzelfde kostbare hout gesneden. Driss El Boujoufi, van de Marokkaanse UMM, liet weten dat hij uit solidariteit met zijn joodse stadsgenoten en als protest tegen de herleving van antisemitisme de herdenking van de Kristalnacht morgen in Amsterdam zou bijwonen. Driss El Boujoufi drukte zich uit in eenvoudige en integere bewoording die zijn boodschap alleen maar meer kracht gaf. Jammer alleen dat interviewer Jeroen Pauw met zijn bruuskerende vragen dit vitale signaal niet op zijn juist waarde wist te schatten. Want mensen als Driss El Boujoufi en de vader van die jongen die Jena kwetste zijn van onschatbare waarde in deze gecompliceerde samenleving.

et_2000nl
09-11-03, 12:31
Geplaatst door ZbaqZbaq
ik heb het woord jood nooit in de mond genomen...laat staan dat ik ze een verwijt heb gemaakt zoals jij suggereerd.

Is het woord Jood taboe mijn broeder. Je doet er nogal spastisch over. Maar ik heb inderdaad je propaganda vaardigheden onderschat.... Jij hebt hier helemaal geen andere bedoeling mee.... He.... Ik ben slecht, ik dacht weer eens met mijn paranoie hersenen dat er een complot achter zat....

Sorry ZbaqZbaq....

Effe een andere vraag, Is Cohen OK volgens jou?

Maslov
09-11-03, 12:31
Jaja, de pers volgt ons allen :schrik:

et_2000nl
09-11-03, 12:33
Geplaatst door picasso
Uit Trouw van gisteren colum van Sylvain Ephimenco

Jena is een jonge joodse vrouw die regelmatig discussieert op een moslimse internetsite. Ik lees haar bijdragen met aandacht omdat Jena regelmatig een nogal kritische blik werpt op de politiek van Israël in het algemeen en het zionisme in het bijzonder. Zij is hierdoor een graag geziene gast voor tal van moslimse medediscussianten op die site. Des te schrijnender was het verhaal die ze plaatste, afgelopen week in een discussieforum over antisemitisme. Jena vertelde met veel details hoe zij, in gezelschap van familieleden die keppeltjes en davidsterren droegen, in haar eigen Amsterdamse buurt door Marokkanen werd beschimpt en belaagd. Door twee jongeren allereerst die haar voor ‘joodse bitch’ uitmaakten en vervolgens door een man die haar echtgenoot een por verkocht en haar toeriep: ‘ga van de straat af, vuile jodin’. Een schokkend relaas dat als een nieuwe zwarte steen fungeert voor de sombere weg die Nederlandse joden momenteel bewandelen. Maar er is meer. Ja, er zijn ook mooie lichtstralen die op die weg neerketsen. Zo vertelde Jena een dag na het voorval, hoe haar familie bezoek kreeg van een oudere Marokkaan en zijn zoon. Die jongen was een van twee pubers die het groepje hadden beschimpt. Toen zijn vader van omstanders hoorde hoe zijn zoon zich jegens joodse stadsgenoten had misdragen, deed hij zijn best om de slachtoffers op te sporen. Hij kwam aan de deur en liet zijn zoon zijn excuses aanbieden. Meer dan hartverwarmend.
Dinsdagavond leek het alsof ik die vader bij het tv-programma Nova hoorde praten. Maar hoewel het natuurlijk een andere persoon was die door de presentator werd ondervraagd, leek de Nova-gast uit hetzelfde kostbare hout gesneden. Driss El Boujoufi, van de Marokkaanse UMM, liet weten dat hij uit solidariteit met zijn joodse stadsgenoten en als protest tegen de herleving van antisemitisme de herdenking van de Kristalnacht morgen in Amsterdam zou bijwonen. Driss El Boujoufi drukte zich uit in eenvoudige en integere bewoording die zijn boodschap alleen maar meer kracht gaf. Jammer alleen dat interviewer Jeroen Pauw met zijn bruuskerende vragen dit vitale signaal niet op zijn juist waarde wist te schatten. Want mensen als Driss El Boujoufi en de vader van die jongen die Jena kwetste zijn van onschatbare waarde in deze gecompliceerde samenleving.

Gisteren Mhr de Winter van een ander joods geluid. Een verademing om naar te luisteren. En ook om de goeie redenen, om de eenzijdige informatie voorziening in nederland te bestrijden....

Simon
09-11-03, 12:34
Geplaatst door picasso
Want mensen als Driss El Boujoufi en de vader van die jongen die Jena kwetste zijn van onschatbare waarde in deze gecompliceerde samenleving.

Helemaal mee eens!

Simon

Maslov
09-11-03, 12:37
Zbaqzbaq/Nabil zei:


Als je niets van de geschiedenis wenst te leren dan kan je het beter vergeten.

Dit maakt veel over jou duidelijk ;)

Je lijkt in ieder geval niet op de leider van jouw favoriete club, A.Jahjah heeft in ieder geval wel veel historisch besef, en erkent ook de waarde daarvan.

Simon
09-11-03, 12:38
Geplaatst door et_2000nl
Gisteren Mhr de Winter van een ander joods geluid. Een verademing om naar te luisteren. En ook om de goeie redenen, om de eenzijdige informatie voorziening in nederland te bestrijden....

Ja hij was inderdaad goed maar het was echt verbijsterend welke standpunten zo'n Likud man - waar hij mee in discussie moest -probeerde te verdedigen. Ik geloof dat Harry de Winter ook af en toe helemaal stil viel van verbazing over zoveel domheid en onwetendheid. Die Likud man weigerde bijvoorbeeld te spreken over "bezetting" en sprak liever over "betwiste gebieden". Dit terwijl zelfs de leider van de Likud partij Sjaron onlangs aangaf dat het om bezette gebieden gaat.

Simon

Tomas
09-11-03, 12:45
Geplaatst door Simon
Ja hij was inderdaad goed maar het was echt verbijsterend welke standpunten zo'n Likud man - waar hij mee in discussie moest -probeerde te verdedigen. Ik geloof dat Harry de Winter ook af en toe helemaal stil viel van verbazing over zoveel domheid en onwetendheid. Die Likud man weigerde bijvoorbeeld te spreken over "bezetting" en sprak liever over "betwiste gebieden". Dit terwijl zelfs de leider van de Likud partij Sjaron onlangs aangaf dat het om bezette gebieden gaat.

Simon

Was die ontzettend domme man echt de officiele woordvoerder van de likud in nl? Weet jij dat?

Maslov
09-11-03, 12:48
Ja, hij is al vaker in de media geweest. Vooral op radio, hij heeft niet bepaald een TV uiterlijk ;)

Tomas
09-11-03, 12:50
Geplaatst door Maslov
Ja, hij is al vaker in de media geweest. Vooral op radio, hij heeft niet bepaald een TV uiterlijk ;)

Z'n uiterlijk viel me niet zo op. 't was maar een man per slot van rekening.

Waterval
09-11-03, 12:51
Demonstratie op Leidseplein is om 1700 afgelopen. Om 1700 begint de herdenking... Misschien wat goede wil tonen?

Simon
09-11-03, 12:51
Geplaatst door Tomas
Was die ontzettend domme man echt de officiele woordvoerder van de likud in nl? Weet jij dat?

Ja ik denk het wel want ik heb hem wel vaker op de buis gezien. Dit is hun verschikkelijk lelijke site http://www.likud.nl/

Waterval
09-11-03, 12:56
Waarom negeert Israel resoluties van de Verenigde Naties?
Israel negeert soms resoluties van de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties. Dat is niet ongebruikelijk want die zijn niet bindend. Bedacht moet worden dat de leden van de Verenigde Naties in meerderheid dictaturen zijn, waarin het Arabische/ islamitische blok een belangrijke stem heeft.
Resoluties van de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties zijn wel bindend. Echter, deze zijn dan ook evenwichtig en stellen eisen aan beide partijen in het conflict. Israel mag dus verwachten dat de Arabieren gelijktijdig aan hun verplichtingen voldoen. Zie als voorbeeld een toelichting op resolutie 242, over de terugtrekking van Israel uit betwist gebied:

Tomas
09-11-03, 12:57
Geplaatst door Simon
Ja ik denk het wel want ik heb hem wel vaker op de buis gezien. Dit is hun verschikkelijk lelijke site http://www.likud.nl/

Als AJJ de kans gegeven zou worden om op tv met deze man in debat te mogen, zou dat scoren zijn.

nl-x
09-11-03, 14:18
Geplaatst door Simon
Ja ik denk het wel want ik heb hem wel vaker op de buis gezien. Dit is hun verschikkelijk lelijke site http://www.likud.nl/
Ow my god,

Dat moet toch echt de lelijkste site zijn dat ik ooit heb gezien. En heeft er iemand die strip daar onderaan gezien? Ik zou zeggen, wie heeft er even tijd? Even aangifte doen bij het MDI. Want als ik die strip hier op deze site zou posten, zou er gelijk aangifte gedaan worden!

et_2000nl
09-11-03, 14:24
Geplaatst door Simon
Ja hij was inderdaad goed maar het was echt verbijsterend welke standpunten zo'n Likud man - waar hij mee in discussie moest -probeerde te verdedigen. Ik geloof dat Harry de Winter ook af en toe helemaal stil viel van verbazing over zoveel domheid en onwetendheid. Die Likud man weigerde bijvoorbeeld te spreken over "bezetting" en sprak liever over "betwiste gebieden". Dit terwijl zelfs de leider van de Likud partij Sjaron onlangs aangaf dat het om bezette gebieden gaat.

Simon

Maar onwetendheid is de oorzaak van alle kwaad.... En dat staat ook in de Koran. En het zijn vooral de onwetende die in hun wereld van onwetendheid, de ander onwetende met wapens bestrijden....

Wil hij die alles weet, nu op staan en alle onwetende vermoorden....

Ben je klaar?

Eenzaam he?

et_2000nl
09-11-03, 17:07
Geplaatst door AbdouMenebh
Ik kots op jou.
Als je wilt weten wat Moslimhaat is, moet je naar Rusland gaan.

Rot maar gauw op. Nep-Moslim.

Verspil je kostbare kots niet aan ZbaqZbaq.....

Tanzaoui1
09-11-03, 19:38
Geplaatst door Blade20
Och ZbaqZbaq, bekijk het van de zonnige kant, over honderd jaar kunnen jullie hier je eigen kristalnacht herdenk van toen wij 'inboorlingen' jullie tijdens WO III de kampen in stampten. Dan zul je het ook respecteren.

Wat ik vooral zo leuk vindt is dat er waarschijnlijk weer een paar van die marokkaanse reljongeren rotzooi gaan stampen, en hiermee de al bestaande haat tegen de algemene groep marrokanen nog groter maakt.

Weet je wat jij kan Blade20 de [edit] krijgen, als je nog een keer zo over Marokkanen spreekt. Vize [edit] :fuckit2:

et_2000nl
09-11-03, 19:40
Geplaatst door Tanzaoui1
Weet je wat jij kan Blade20 de.....

Spaar je de moeite, geloof het of niet, ik heb zo maar het vermoeden dat ie kickt op je reply.... Ja toch Blade20?

Puk
09-11-03, 19:45
Geplaatst door ZbaqZbaq
Deze herdenking is niet meer dan een ziekelijk grap.

Wederom wordt de geschiedenis misbruikt en gemanipuleerd.

De gebeurtenissen destijds moeten weerspiegeld worden op de huidige context. En dan is de conclusie dat we op het punt staan een kristalnacht te beleven die gericht is tegen de moslims.

Maar het tegenedeel gebeurt zoals altijd. Want de zionisten zijn meester in het verdraaien van de werkelijkheid. Het slachtoffer wordt dader.....de dader wordt slachtoffer.

Deze "herdenking" wordt louter en alleen gebruikt om nog meer haat jegens moslims te kweken en de stap naar een nieuwe kristalnacht dichterbij te brengen.

Ga eens een lekker stukje fietsen, Nabil! Organiseer met de Arabische Europese Hezbollah eens een fietstocht... naar Libanon ofzo.

:zwaai:

ZbaqZbaq
09-11-03, 20:57
***************************************
Kristallnacht in Amsterdam herdacht

***************************************
AMSTERDAM In Amsterdam hebben zo'n 1000
mensen de Kristallnacht herdacht tegen
40 vorig jaar.Velen gaven gehoor aan de
oproep van het Centraal Joods Overleg
om te protesteren tegen het opkomend
antisemitisme in Nederland.

Eurocommissaris Bolkestein zei dat het
huidige anti-semitisme vaak veroorzaakt
wordt door "slecht geïntegreerde
islamitische jongeren".Burgemeester
Cohen van Amsterdam waarschuwde dat het
belasteren van medeburgers niet mag.

De vertegenwoordiger van de moslims :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2:
zei dat "het gedrag van onze jongeren
onacceptabel is".Met de Kristallnacht
begon in 1938 de jodenvervolging.
***************************************

ZbaqZbaq
09-11-03, 21:00
Geplaatst door et_2000nl
Is het woord Jood taboe mijn broeder. Je doet er nogal spastisch over.


Ik maak een duidelijk onderscheid tussen Joden en Zioniste...jij schijnbaar niet.



Effe een andere vraag, Is Cohen OK volgens jou?

OK ? Wat ik ook van hem zou vinden.....zijn Joodse achtergrond heeft daar totaal geen invloed op.

ZbaqZbaq
09-11-03, 21:02
Geplaatst door Maslov
Zbaqzbaq/Nabil zei:



Dit maakt veel over jou duidelijk ;)

Je lijkt in ieder geval niet op de leider van jouw favoriete club, A.Jahjah heeft in ieder geval wel veel historisch besef, en erkent ook de waarde daarvan.

Zowel ik als de AEL trekken lering uit de geschiedenis.

De mensen die de kristalnacht en de slachtoffers daarvan misbruiken om meer haat te kweken zijn de mensen die geen besef hebben van de geschiedenis

ZbaqZbaq
09-11-03, 21:04
Geplaatst door AbdouMenebh
Ik kots op jou.
Als je wilt weten wat Moslimhaat is, moet je naar Rusland gaan.

Rot maar gauw op. Nep-Moslim.

ach..ik hoop dat je al je ingewanden eruit kotst en er niet meer over blijft dan een holle torso.

freya
09-11-03, 21:07
Geplaatst door ZbaqZbaq
***************************************
Kristallnacht in Amsterdam herdacht

***************************************
AMSTERDAM In Amsterdam hebben zo'n 1000
mensen de Kristallnacht herdacht tegen
40 vorig jaar.Velen gaven gehoor aan de
oproep van het Centraal Joods Overleg
om te protesteren tegen het opkomend
antisemitisme in Nederland.

Eurocommissaris Bolkestein zei dat het
huidige anti-semitisme vaak veroorzaakt
wordt door "slecht geïntegreerde
islamitische jongeren".Burgemeester
Cohen van Amsterdam waarschuwde dat het
belasteren van medeburgers niet mag.

De vertegenwoordiger van de moslims :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2:
zei dat "het gedrag van onze jongeren
onacceptabel is".Met de Kristallnacht
begon in 1938 de jodenvervolging.
***************************************

1000 man maar ?

:vreemd:

Puk
09-11-03, 21:08
Geplaatst door ZbaqZbaq
ach..ik hoop dat je al je ingewanden eruit kotst en er niet meer over blijft dan een holle torso.

Nabil... born again loser...

et_2000nl
09-11-03, 21:12
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ik maak een duidelijk onderscheid tussen Joden en Zioniste...jij schijnbaar niet.


OK ? Wat ik ook van hem zou vinden.....zijn Joodse achtergrond heeft daar totaal geen invloed op.

We zijn het eens.... Jippie.... En broeder leg me geen woorden in mijn mond die ik niet gezegd heb.... Ik ook....

et_2000nl
09-11-03, 21:14
Geplaatst door ZbaqZbaq
ach..ik hoop dat je al je ingewanden eruit kotst en er niet meer over blijft dan een holle torso.

Jij bent lekker zeg.... En wie mag dat weer op gaan ruimen.... Inderdaad!!!!