PDA

Bekijk Volledige Versie : Verzet in Irak KICKS ASS !!



ZbaqZbaq
10-11-03, 18:06
***************************************
Rampmaand VS in Irak:37 doden

***************************************
BAGDAD Met de dood van een lid van de
militaire politie is het aantal doden
aan Amerikaanse kant deze maand in Irak
op 37 gekomen.Paul Bremer,de door de VS
aangestelde bestuurder van Irak,vreest
de komende maanden voor een toename van
het aantal terroristische aanslagen.

In een buitenwijk van Bagdad is het
hoofd van een lokale bestuursraad door
een Amerikaanse soldaat doodgeschoten.
Die herkende hem niet toen hij het
bestuurscentrum wilde binnengaan.

De Turkse melding dat de Amerikanen in
Noord-Irak slag hebben geleverd met
Koerdische strijders is niet door het
Amerikaanse leger bevestigd.
***************************************

:duim:

Qwertyno
10-11-03, 18:21
Ohh vredelievende Bush, Blair, Wolfowits, Perle, Cheney, Rumpsfeld en Sharon. Waarom nou niet wat meer geduld met Blix en de VN gehad.


stelletje idioten.. ....sorry maar ik vind deze terecht...stelletje klootzakken..deze eigenlijk ook..ja ff sorry hoor...

Blade20
10-11-03, 18:49
Ow, maar dat maken de Amerikanen wel goed hoor, door deze rampmaand zijn o.a. de bombardementen boven Tikrit weer aan de gang.

Goed gedaan Iraaks verzet!!

ZbaqZbaq
10-11-03, 19:00
onze doden zijn in de hemel...jullie doden zijn in de hel

Qwertyno
10-11-03, 19:06
Geplaatst door Blade20
Ow, maar dat maken de Amerikanen wel goed hoor, door deze rampmaand zijn o.a. de bombardementen boven Tikrit weer aan de gang.

Goed gedaan Iraaks verzet!!

Blade,
Vond je de oorlog tegen Irak noodzakelijk? of gewoon gerechtvaardigd?
een klein vraagje..

jaja
10-11-03, 19:09
Geplaatst door ZbaqZbaq
onze doden zijn in de hemel...jullie doden zijn in de hel ach ... jij hebt een telefoonlijntje naar boven? Wat leuk ... Laat ik nou denken dat Allah of God zich zo niet in de kaarten laat kijken, maar zelf zijn beslissingen neemt. Dus, als ik jou was, zou ik wachten totdat je zelf boven bent aangekomen voordat je zulke stellige uitspraken doet ... In ieder geval een deel van "jouw doden" (bijv. leden van Sadam's geheime dienst etc.) heeft een hele grote hoeveelheid onschuldige moslims vermoord ... blijkbaar is dat geen reden om niet in de hemel te komen ... dan is er een grote kans dat die Amerikanen allemaal ook boven zijn ...!!!

Qwertyno
10-11-03, 19:13
Geplaatst door ZbaqZbaq
onze doden zijn in de hemel...jullie doden zijn in de hel

ZbaqZbaq,

Eigenlijk kan je dit niet zeggen.
Jij bent maar een mens en kan daarom nooit weten wie wel en wie niet naar de hel of hemel gaat.

maar Blade kan er ook wat van.
Hij vind het blijkbaar tof dat er weer lekker gebombardeerd wordt.


Ow, maar dat maken de Amerikanen wel goed hoor, door deze rampmaand zijn o.a. de bombardementen boven Tikrit weer aan de gang.

Goed gedaan Iraaks verzet!!

lennart
10-11-03, 19:16
De situatie loopt langzaam maar zeker uit de hand.



Also Monday, Turkish Foreign Minister Abdullah Gul said there were clashes in northern Iraq involving U.S. troops and Turkish Kurdish rebels of the Kurdistan Workers Party, or PKK.

The U.S. military information office in Baghdad said it could not confirm the report, but an American official in Turkey, speaking on condition of anonymity, confirmed clashes took place.

The fighting took place when rebels of the Kurdistan Workers Party, or PKK, based in northern Iraq shot at a joint American-Iraqi patrol, a Western diplomat in Ankara said, also on condition of anonymity. One Iraqi Kurdish fighter working with the United States was killed, the diplomat said.


Zullen de Iraakse koerden aanvallen toestaan op hun broeders?



Abizaid pointed to Fallujah, one of the main towns in the Sunni Triangle, as a "hot area" and warned that if the city refuses to cooperate "in the rebuilding process," there "might be another policy," Fallujah Mayor Taha Bedawi told The Associated Press


Dreigementen richting Fallujah door de Amerikanen. Het gaat goed.

freya
10-11-03, 19:18
Geplaatst door Qwertyno
Ohh vredelievende Bush, Blair, Wolfowits, Perle, Cheney, Rumpsfeld en Sharon. Waarom nou niet wat meer geduld met Blix en de VN gehad.


Maar Blix had een onmogelijke opdracht, hij moest massavernietigingswapens vinden die er niet waren.
En de USA (CIA) wist dat heel goed.
Natuurlijk hebben ze niet op Blix gewacht, want dan hadden ze nooit meer een excuus om aan te vallen gehad :moe:

Puk
10-11-03, 19:20
Geplaatst door ZbaqZbaq
onze doden zijn in de hemel...jullie doden zijn in de hel

In die hemel van jullie gaan de bomaanslagen gewoon door. Daar hoef ik niet heen.

Qwertyno
10-11-03, 19:22
Geplaatst door freya
Maar Blix had een onmogelijke opdracht, hij moest massavernietigingswapens vinden die er niet waren.
En de USA (CIA) wist dat heel goed.
Natuurlijk hebben ze niet op Blix gewacht, want dan hadden ze nooit meer een excuus om aan te vallen gehad :moe:

Ja, ik weet Freya, die gasten daar zijn dieptriest.
Zo zullen ze ook de geschiedenis in gaan.

barfly
10-11-03, 19:43
In mijn opinie is alle bloedvergieten een zonde en zou iedereen er afstand van moeten nemen. Opvallend dat er mensen zijn die daar duimen en brede glimlachjes bij kunnen hebben!

Jammer is echter dat het naar verluidt een AEL bestuurder lijkt te
(Nabil Marmouch) betreffen die o zo maatschappelijk betrokken denkt te zijn :rolleyes:

Mijn vraag is: Als je zo betrokken bent bij de maatschappij die immers bestaat uit mensen, hoe kun je dan plezier ontlenen aan de dood?

Just my €0.05.-

Blade20
10-11-03, 19:50
Geplaatst door ZbaqZbaq
onze doden zijn in de hemel...jullie doden zijn in de hel

Sukkel, dat werkt niet bij mij, ik ben een Atheist!

Blade20
10-11-03, 19:51
Geplaatst door Qwertyno
Blade,
Vond je de oorlog tegen Irak noodzakelijk? of gewoon gerechtvaardigd?
een klein vraagje..

nee, dat vondt ik niet. Als de VS gewoon had gewacht was het vreedzaam verlopen. Echter wat gebeurd is is gebeurd en kan niet ongedaan worden gemaakt.
Ergo, er kan dus beter zo snel mogelijk een eind aan het verzet komen om zo het volk van Irak weer vrede te geven.

Qwertyno
10-11-03, 19:55
Geplaatst door Blade20
nee, dat vondt ik niet. Als de VS gewoon had gewacht was het vreedzaam verlopen. Echter wat gebeurd is is gebeurd en kan niet ongedaan worden gemaakt.
Ergo, er kan dus beter zo snel mogelijk een eind aan het verzet komen om zo het volk van Irak weer vrede te geven.

Wat vind je van het feit dat de VS de macht niet aan de VN wil geven?

Qwertyno
10-11-03, 19:56
Geplaatst door Blade20
nee, dat vondt ik niet. Als de VS gewoon had gewacht was het vreedzaam verlopen. Echter wat gebeurd is is gebeurd en kan niet ongedaan worden gemaakt.
Ergo, er kan dus beter zo snel mogelijk een eind aan het verzet komen om zo het volk van Irak weer vrede te geven.

Maar verzet kan alleen bestaan als de verzetters de andere als bezetters zien.

Sommige Irakezen zien de Amerikanen als bezetters.
Vind jij ook dat Amerikanen bezetters in Irak zijn?

Blade20
10-11-03, 20:03
Geplaatst door Qwertyno
Wat vind je van het feit dat de VS de macht niet aan de VN wil geven?

Hun keuze, het maakt in principe niet veel uit wie het nu in handen heeft.
Het verzet zal toch gewoon doorgaan in dit stadium met aanslagen, of het nu de VS of de VN is.

Blade20
10-11-03, 20:05
Geplaatst door Qwertyno
Maar verzet kan alleen bestaan als de verzetters de andere als bezetters zien.

Sommige Irakezen zien de Amerikanen als bezetters.
Vind jij ook dat Amerikanen bezetters in Irak zijn?

Technisch zijn het bezetters, maar de groep Irakezen waar jij naar refereerd is maar ongeveer 20% van de totaalbevolking van Irak.
Daarbij zorgt het verzet ervoor dat de VS nog langer in Irak moet blijven.
Ofwel, ze verergeren hun eigen ongemak.

Qwertyno
10-11-03, 20:16
Geplaatst door Blade20
Hun keuze, het maakt in principe niet veel uit wie het nu in handen heeft.
Het verzet zal toch gewoon doorgaan in dit stadium met aanslagen, of het nu de VS of de VN is.

Hun keuze, ja dat begrijp ik, is een beetje logisch...
Ik bedoel een keuze maak je met een reden.
Wat is de reden denk je dat de VS de macht niet willen overdragen aan de VN?

Ik ben van mening dat wanneer de VS de macht aan de VN had overgedragen en Bush of Annan de Irakezen had opgeroepen de wapens neer te leggen om partijen op te richten, om zo spoedig mogelijk verkiezingen te houden, er heel wat minder verzet zou zijn en er heel wat meer support uit de wereld zou komen.

Ben je het met mij eens?



Technisch zijn het bezetters, maar de groep Irakezen waar jij naar refereerd is maar ongeveer 20% van de totaalbevolking van Irak.
Daarbij zorgt het verzet ervoor dat de VS nog langer in Irak moet blijven.
Ofwel, ze verergeren hun eigen ongemak.

Technisch gezien zijn het bezetters en anders gezien?..
20%? Ik durf het niet met je eens te zijn, hoeveel verzet er is is namelijk moeilijk te bepalen.

Vind jij ook dat het verzet zal toenemen wanneer de VS doorgaat op de manier hoe het nu gaat?

Vind jij ook dat de VS daarom iets anders moet proberen?

ZbaqZbaq
10-11-03, 20:16
Geplaatst door Blade20
Technisch zijn het bezetters, maar de groep Irakezen waar jij naar refereerd is maar ongeveer 20%

:lol:

wishfull-thinking

Al Sawt
10-11-03, 20:42
Geplaatst door Puk
In die hemel van jullie gaan de bomaanslagen gewoon door. Daar hoef ik niet heen. En in die van jullie, gaan genocides gewoon door!

Blade20
10-11-03, 20:47
Geplaatst door Qwertyno
Hun keuze, ja dat begrijp ik, is een beetje logisch...
Ik bedoel een keuze maak je met een reden.
Wat is de reden denk je dat de VS de macht niet willen overdragen aan de VN?

Ik ben van mening dat wanneer de VS de macht aan de VN had overgedragen en Bush of Annan de Irakezen had opgeroepen de wapens neer te leggen om partijen op te richten, om zo spoedig mogelijk verkiezingen te houden, er heel wat minder verzet zou zijn en er heel wat meer support uit de wereld zou komen.

Ben je het met mij eens?



Technisch gezien zijn het bezetters en anders gezien?..
20%? Ik durf het niet met je eens te zijn, hoeveel verzet er is is namelijk moeilijk te bepalen.

Vind jij ook dat het verzet zal toenemen wanneer de VS doorgaat op de manier hoe het nu gaat?

Vind jij ook dat de VS daarom iets anders moet proberen?

Op je eerste vraag:

De VS draad waarschijnlijk niet de macht aan de VN over om ze te laten voelen hoe de VS het vondt om geen steun van de VN te krijgen. (zover gaat de VS daarvoor wel)
Ze willen nu laten zien dat ze het ook wel alleen af kunnen, zonder de VN.

vraag 2: *correctie* Wellicht zou dat een optie zijn, echter moet het land meer als verkiezingen hebben, het moet worden opgebouwd. Dit kan pas als het verzet weg is, en aangezien het verzet voor Saddam vecht zullen ze de verkiezingen op alle mogelijke manieren ondermijnen.

Vraag 3: Bezetters zijn niet altijd slecht. Toen de Geallieerden binnenvielen in Europa tijdens WOII waren het technisch bezetters, maar omdat ze de dictator A. H.itler bevochten waren het bevrijders. Toen de Amerikanen Irak binnenvielen bevochten ze de dictator Saddam, toen waren het ook bevrijders.
De verzetsmensen vechten voor de dictaator en zorgen er zo voor dat hun vijanden nog laneger in Irak moeten blijven. Dus ze bereiken het omgekeerde van wat ze willen.

Vraag 4: Dat hangt af van hoe de mensen zelf zijn. Als ik zo zie dat ze bombarderen door de aanslagen zou ik tot de conclusie komen dat het verzet de rotte appel is. Ik ben echter niet daar en kan dus ook niet oordelen of het verzet sterker wordt. Geschiedenis leerd echter dat mensen zich liever door woede laten verblinden dan door redeneren te handelen.

Vraag 5: andere methodes kan geen kwaad, ze hoeven bij die andere methodes ook niet persé de hulp van de VN in te roepen. Maar ze zullen altijd hun militaire macht achter de hand houden. Voor de reden hiervoor verwijs ik natuurlijk naar de leer van SunTzu:

http://www.chinapage.com/sunzi-e.html

Op ZbaqZbaq: Op jouw reacties kan zelden zinnig worden geantwoord.

*aanvulling* Sorry, ik had vraag2 te snel gelezen, ik heb nu een corectie aangebracht om het te rectificeren.

Puk
10-11-03, 20:49
Geplaatst door Al Sawt
En in die van jullie, gaan genocides gewoon door!

Ach... ontplof van mijn part.

Ik ga gewoon dood en dan is er lekker helemaal niks. Lekker rustig. Heerlijk!

Blade20
10-11-03, 20:52
Geplaatst door Puk
Ach... ontplof van mijn part.

Ik ga gewoon dood en dan is er lekker helemaal niks. Lekker rustig. Heerlijk!

Kijk Puk, had ze dat dan meteen gezegd. Dreigingen met hell en de duivel of Satan hebben geen invloed op ATheisten en Humanisten.

Na de dood is er tenslotte niets meer.

ZbaqZbaq
10-11-03, 20:55
Koran-Het Huis van Imraan

195. En hun Heer verhoorde hen, zeggende: "Ik zal het werk van iedere werker onder u, hetzij man of vrouw, niet verloren doen gaan. - Gij behoort tot elkander. - En Ik zal van hen, die hun land verlieten en van hun huizen zijn verjaagd en voor Mijn zaak zign vervolgd en die hebben gevochten en zijn gedood, de fouten zeker bedekken en zal hen tuinen doen binnengaan, waar doorheen rivieren stromen: een beloning van Allah en bij Allah is de beste beloning."

196. Laat de bewegingen der ongelovigen in het land u niet bedriegen.

197. Het is een gering voordeel voor hen; daarna zal de hel hun tehuis zijn en slecht is deze rustplaats

Blade20
10-11-03, 20:57
Geplaatst door ZbaqZbaq
Koran-Het Huis van Imraan

195. En hun Heer verhoorde hen, zeggende: "Ik zal het werk van iedere werker onder u, hetzij man of vrouw, niet verloren doen gaan. - Gij behoort tot elkander. - En Ik zal van hen, die hun land verlieten en van hun huizen zijn verjaagd en voor Mijn zaak zign vervolgd en die hebben gevochten en zijn gedood, de fouten zeker bedekken en zal hen tuinen doen binnengaan, waar doorheen rivieren stromen: een beloning van Allah en bij Allah is de beste beloning."

196. Laat de bewegingen der ongelovigen in het land u niet bedriegen.

197. Het is een gering voordeel voor hen; daarna zal de hel hun tehuis zijn en slecht is deze rustplaats

En ook dat heeft geen invloed op ons omdat de entiteit die de genoemde regels heeft opgesteld niet bestaat volgens ons Atheisten en humanisten.

ZbaqZbaq
10-11-03, 21:03
Geplaatst door Blade20
En ook dat heeft geen invloed op ons omdat de entiteit die de genoemde regels heeft opgesteld niet bestaat volgens ons Atheisten en humanisten.


heheheh...dat hoeft ook helemaal niet....als je maar weet wat ik denk dat jou te wachten staat.

the roof...the roof....the roof is on fire :wohaa: :stout:

Blade20
10-11-03, 21:08
Geplaatst door ZbaqZbaq
heheheh...dat hoeft ook helemaal niet....als je maar weet wat ik denk dat jou te wachten staat.

the roof...the roof....the roof is on fire :wohaa: :stout:

Heheheheh...bekijk het van mijn kant. Je hebt je hele leven besteed aan je geloof. Als jij het laatste beetje energie van je lichaam je voelt verlaten kom je achter de kille waarheid.
Je hebt je hele leven aan een leugen gewijdt en niks, maar ook helemaal niks, nog nieteens je verderbestaan staat op je te wachten.

Qwertyno
10-11-03, 21:11
Geplaatst door Blade20
[B]Op je eerste vraag:

De VS draad waarschijnlijk niet de macht aan de VN over om ze te laten voelen hoe de VS het vondt om geen steun van de VN te krijgen. (zover gaat de VS daarvoor wel)
Ze willen nu laten zien dat ze het ook wel alleen af kunnen, zonder de VN.

hmmm, maar hier klopt iest niet. De VS was in het begin namelijk niet eens van plan om de VN voor steun te vragen. Weet je nog dat Powell het toch gelukt is om de situatie via de VN te spelen.
Jou argument heeft dus weinig waarde.


vraag 2: *correctie* Wellicht zou dat een optie zijn, echter moet het land meer als verkiezingen hebben, het moet worden opgebouwd. Dit kan pas als het verzet weg is, en aangezien het verzet voor Saddam vecht zullen ze de verkiezingen op alle mogelijke manieren ondermijnen.

Heb je mijn optie goed gelezen? Ik denk niet.
Hoe weet jij dat het verzet van nu voor Saddam is?
Saddam aanhangers zouden dan toch een partij oprrichten?
hier nogmaals de optie die jij wel een goede vind, maar niet hebt begrepen.



Ik ben van mening dat wanneer de VS de macht aan de VN had overgedragen en Bush of Annan de Irakezen had opgeroepen de wapens neer te leggen om partijen op te richten, om zo spoedig mogelijk verkiezingen te houden, er heel wat minder verzet zou zijn en er heel wat meer support uit de wereld zou komen.

Ben je het met mij eens?


Vraag 3: Bezetters zijn niet altijd slecht. Toen de Geallieerden binnenvielen in Europa tijdens WOII waren het technisch bezetters, maar omdat ze de dictator A. H.itler bevochten waren het bevrijders. Toen de Amerikanen Irak binnenvielen bevochten ze de dictator Saddam, toen waren het ook bevrijders.
De verzetsmensen vechten voor de dictaator en zorgen er zo voor dat hun vijanden nog laneger in Irak moeten blijven. Dus ze bereiken het omgekeerde van wat ze willen.

maar hier zeg jij dat je de oorlog onrechtvaardig was.

Geplaatst door Qwertyno
Blade,
Vond je de oorlog tegen Irak noodzakelijk? of gewoon gerechtvaardigd?
een klein vraagje..

Geplaatst door Blade
nee, dat vondt ik niet. Als de VS gewoon had gewacht was het vreedzaam verlopen. Echter wat gebeurd is is gebeurd en kan niet ongedaan worden gemaakt.

Dus zijn het in jou logica slechte bezetters, omdat het onrechtvaardig was om Irak aan te vallen.
Wat de VS met Duistland heeft gedaan is dus was anders.



Vraag 4: Dat hangt af van hoe de mensen zelf zijn. Als ik zo zie dat ze bombarderen door de aanslagen zou ik tot de conclusie komen dat het verzet de rotte appel is. Ik ben echter niet daar en kan dus ook niet oordelen of het verzet sterker wordt. Geschiedenis leerd echter dat mensen zich liever door woede laten verblinden dan door redeneren te handelen.

De toename van de aanslagen vind jij de schuld van het verzet.
Vreemd ik dacht altijd de schuld van het gedrag van de bezetter.


Vraag 5: andere methodes kan geen kwaad, ze hoeven bij die andere methodes ook niet persé de hulp van de VN in te roepen. Maar ze zullen altijd hun militaire macht achter de hand houden. Voor de reden hiervoor verwijs ik natuurlijk naar de leer van SunTzu:

http://www.chinapage.com/sunzi-e.html

"andere methodes kan geen kwaad"
Hangt af van welke andere methodes.
Maar heb je nog een idee, hoe dit conflict snel op te lossen?
Dus wat de VS anders zou kunnen doen?

ZbaqZbaq
10-11-03, 21:13
Geplaatst door Blade20
Heheheheh...bekijk het van mijn kant. Je hebt je hele leven besteed aan je geloof. Als jij het laatste beetje energie van je lichaam je voelt verlaten kom je achter de kille waarheid.
Je hebt je hele leven aan een leugen gewijdt en niks, maar ook helemaal niks, nog nieteens je verderbestaan staat op je te wachten.

hehehheheh......laten we wachten.....en dan zullen we zien of de geduldigen beloond worden. :stout:

barfly
10-11-03, 21:17
Marcus 11: 25. "En wanneer gij staat te bidden, vergeeft indien gij iets tegen een ander hebt, opdat uw Vader in de hemelen ook u uw overtredingen vergeve."

Waarlijk ik raak steeds meer in de Heere! :student:

Al Sawt
10-11-03, 21:18
Geplaatst door Puk
Ach... ontplof van mijn part.

Ik ga gewoon dood en dan is er lekker helemaal niks. Lekker rustig. Heerlijk! Voor gelovige Christenen wel.

Lekkr moorden en pedofilie uitoefenen.

barfly
10-11-03, 21:20
Geplaatst door Al Sawt
Voor gelovige Christenen wel.

Lekkr moorden en pedofilie uitoefenen.

Ik hoop dat jij morgenochtend nog eens terug kijkt op de teksten diie jij hier plaatst.

Blade20
10-11-03, 21:20
Geplaatst door Qwertyno
hmmm, maar hier klopt iest niet. De VS was in het begin namelijk niet eens van plan om de VN voor steun te vragen. Weet je nog dat Powell het toch gelukt is om de situatie via de VN te spelen.
Jou argument heeft dus weinig waarde.

Ah, maar naar de VN stappen is naar de VN stappen, ookal deden ze het liever niet, maar hebben het toch gevraagd. Mijn argument staat dus.




Heb je mijn optie goed gelezen? Ik denk niet.
Hoe weet jij dat het verzet van nu voor Saddam is?
Saddam aanhangers zouden dan toch een partij oprrichten?
hier nogmaals de optie die jij wel een goede vind, maar niet hebt begrepen.

Jij weet ook niet hoeveel aanhangers het verzet heeft.




maar hier zeg jij dat je de oorlog onrechtvaardig was.

Dus zijn het in jou logica slechte bezetters, omdat het onrechtvaardig was om Irak aan te vallen.
Wat de VS met Duistland heeft gedaan is dus was anders.

Zucht, ik heb altijd moeite om me in text uit te drukken. De situatie is complex.
Ja, Saddam moest weg. Liever niet door invasie, maar het is nu eenmaal gebeurd. Nee, wat de VS ondernam was niet de beste keuze, maar beter als Saddam aan de macht laten.



De toename van de aanslagen vind jij de schuld van het verzet.
Vreemd ik dacht altijd de schuld van het gedrag van de bezetter.

Hangt van de situatie af. De redenering van het verzet schijnt iets in de richting te zijn van; We willen de VS weg hebben, dus gaan we ze zoveelmogelijk hinderen.

En dat terwijl ze weten dat de VS niet weggaat voordat de boel weer op orde is gebracht.


"andere methodes kan geen kwaad"
Hangt af van welke andere methodes.
Maar heb je nog een idee, hoe dit conflict snel op te lossen?
Dus wat de VS anders zou kunnen doen?

Dat is aan de VS om te bepalen niet aan mij. Ik ga hier ook geen ideeen over naar voren brengen omdat ik niet de situatie in Irak aan de levende lijven heb ondervonden.

Puk
10-11-03, 21:21
Geplaatst door Blade20
Kijk Puk, had ze dat dan meteen gezegd. Dreigingen met hell en de duivel of Satan hebben geen invloed op ATheisten en Humanisten.

Na de dood is er tenslotte niets meer.

Maar omgekeerd kunnen wij wel dreigen met de Hemel waar moordaanslagen en genocide ongetwijfeld gewoon doorgaan. Heerlijk is dat!

Dit Leven is al geweldig! En daarna ook nog eens het eeuwige Niets. Ik vraag me weleens af: waar heb ik het allemaal aan verdiend.

:nijn:

Zagora
10-11-03, 21:23
Geplaatst door Puk
In die hemel van jullie gaan de bomaanslagen gewoon door. Daar hoef ik niet heen.

Ah Puk heeft zich in de Islam verdiept.... Hoe kan hij anders weten dat zelfmoordenaars voor straf voor eeuwig zelfmoord blijven plegen.

Puk
10-11-03, 21:24
Geplaatst door ZbaqZbaq
:lol:

wishfull-thinking

Jij, als Irakees, kan ons vast wel vertellen welk percentage van het Iraakse volk zich daadwerkelijk bezig houdt met verzet?

ZbaqZbaq
10-11-03, 21:27
Geplaatst door Puk
Jij, als Irakees, kan ons vast wel vertellen welk percentage van het Iraakse volk zich daadwerkelijk bezig houdt met verzet?

Ik als arabier kan je vertellen dat minimaal 90% van de arabieren achter het verzet tegen de bezetting staat

Blade20
10-11-03, 21:27
Geplaatst door ZbaqZbaq
hehehheheh......laten we wachten.....en dan zullen we zien of de geduldigen beloond worden. :stout:

Zie mijn ondertitel, ik zal altijd lachen omdat dat werkelijk mijn waarheid is, en niet zomaar een verhaaltje wat ik uit mijn duimpje heb gezogen.

Hehehehe, denk over je keuzes ZbaqZbaq, ik heb de mijne zeer zorgvuldig overwogen, dat duurde me vijftien lange jaren. Uiteindelijk besloot ik om Atheist te worden omdat de menselijke natuur ervoor zorgt dat geen enkel geloof volledig waar is.
Het beste is dus om mijn keuze pas te maken nadat ik dood ben gegaan. Is er niets, dan had ik gelijk. Is er wel wat, dan zal ik wat dat ook is accepteren. In dit leven blijf ik dus lekker neutraal.

Puk
10-11-03, 21:28
Geplaatst door ZbaqZbaq
heheheh...dat hoeft ook helemaal niet....als je maar weet wat ik denk dat jou te wachten staat.

the roof...the roof....the roof is on fire :wohaa: :stout:

Zegt de Plaatsvervanger van Allah op aarde.

Weet je eigenlijk wel dat je heel fout bezig bent?

Blade20
10-11-03, 21:29
Geplaatst door Puk
Maar omgekeerd kunnen wij wel dreigen met de Hemel waar moordaanslagen en genocide ongetwijfeld gewoon doorgaan. Heerlijk is dat!

Dit Leven is al geweldig! En daarna ook nog eens het eeuwige Niets. Ik vraag me weleens af: waar heb ik het allemaal aan verdiend.

:nijn:

Ja, kijk, dat bedoel ik nu. Zelfs ZbaqZbaq met zijn loze bedreigingen met 'je komt er wel achter als je dood bent' zijn zinloos.

Het is zo jammer voor ZbaqZbaq dat hij niet ver genoeg kan kijken. We zijn maar neuronen, niets meer.

Puk
10-11-03, 21:33
Geplaatst door Al Sawt
Voor gelovige Christenen wel.

Lekkr moorden en pedofilie uitoefenen.

Mis ik dus niks aan. Uhhh... trouwens... pedofilie... was dat niet iets van de islamitische hemel? Of was dat nu juist heel erg aards... Mohammed enzo?

Whatever... die christelijke en de islamitische hemel zijn allebei niks. Daar zijn we inmiddels wel uit.

Puk
10-11-03, 21:36
Geplaatst door Zagora
Ah Puk heeft zich in de Islam verdiept.... Hoe kan hij anders weten dat zelfmoordenaars voor straf voor eeuwig zelfmoord blijven plegen.

Jah... het is wat. Ontplof je eeuwig richting het Paradijs om halverwege weer terug te vallen naar de Hel.

Voorwaar! Een kwade bestemming!

4. An-Nisa vers 34.

Qwertyno
10-11-03, 21:48
Geplaatst door Blade20
Ah, maar naar de VN stappen is naar de VN stappen, ookal deden ze het liever niet, maar hebben het toch gevraagd. Mijn argument staat dus.
Ja joh…ik geef je ook gelijk. De VS dragen de macht niet aan de VN over omdat ze graag de VN willen pesten..
Sorry.. maar je laat me een beetje lachen…Wat kinderachtig zeg….wereldpolitiek..


Jij weet ook niet hoeveel aanhangers het verzet heeft.
Ik beweer ook niets over het aantal verzetsaanhangers. Dit was jij, weet je nog?


Zucht, ik heb altijd moeite om me in text uit te drukken. De situatie is complex.
Ja, Saddam moest weg. Liever niet door invasie, maar het is nu eenmaal gebeurd. Nee, wat de VS ondernam was niet de beste keuze, maar beter als Saddam aan de macht laten.

Ja, de oorlog was onrechtvaardig?
Ja, Saddam moest weg?
Nee, wat de VS heeft gedaan was niet de beste keuze maar beter als Saddam aan de macht laten? Dus toch rechtvaardig?
Je spreekt jezelf tegen, weet je dat?
De oorlog vond je toch onrechtvaardig? (Saddam was hier toen nog steeds aan de macht hoor)

Je hoeft niet zo te zuchten,… Ik denk dat je je niet moet bezighouden met dit soort zaken….is namelijk te complex voor je.


Hangt van de situatie af. De redenering van het verzet schijnt iets in de richting te zijn van; We willen de VS weg hebben, dus gaan we ze zoveelmogelijk hinderen.
En dat terwijl ze weten dat de VS niet weggaat voordat de boel weer op orde is gebracht.

Vind je het gek dat Irakezen willen dat de VS opdonderen?


Dat is aan de VS om te bepalen niet aan mij. Ik ga hier ook geen ideeen over naar voren brengen omdat ik niet de situatie in Irak aan de levende lijven heb ondervonden.

Ik heb het al wat eerder gezegd, het zou beter zijn je niet meer met dit soort zaken bezig te houden, ze zijn namelijk te complex voor je en voor je het weet spreek je jezelf tegen.

Blade20
10-11-03, 22:01
Geplaatst door Qwertyno
Ja joh…ik geef je ook gelijk. De VS dragen de macht niet aan de VN over omdat ze graag de VN willen pesten..
Sorry.. maar je laat me een beetje lachen…Wat kinderachtig zeg….wereldpolitiek..


Ik beweer ook niets over het aantal verzetsaanhangers. Dit was jij, weet je nog?



Ja, de oorlog was onrechtvaardig?
Ja, Saddam moest weg?
Nee, wat de VS heeft gedaan was niet de beste keuze maar beter als Saddam aan de macht laten? Dus toch rechtvaardig?
Je spreekt jezelf tegen, weet je dat?
De oorlog vond je toch onrechtvaardig? (Saddam was hier toen nog steeds aan de macht hoor)

Je hoeft niet zo te zuchten,… Ik denk dat je je niet moet bezighouden met dit soort zaken….is namelijk te complex voor je.



Vind je het gek dat Irakezen willen dat de VS opdonderen?



Ik heb het al wat eerder gezegd, het zou beter zijn je niet meer met dit soort zaken bezig te houden, ze zijn namelijk te complex voor je en voor je het weet spreek je jezelf tegen.

Zucht, ik weet mijn vijfentwintig eurocent klaarblijkelijk niet aan je over te brengen. De situatie in Irak is gewoon erg ingewikkeld bijvoorbeeld hiermee:


Zucht, ik heb altijd moeite om me in text uit te drukken. De situatie is complex.
Ja, Saddam moest weg. Liever niet door invasie, maar het is nu eenmaal gebeurd. Nee, wat de VS ondernam was niet de beste keuze, maar beter als Saddam aan de macht laten.

bedoel ik dus dat wat de VS heeft gedaan niet de beste keuze was.
Saddam moest weg, tot daaraan is het goed dat ze zijn binnengevaal, het kon echter ook anders. Aan de andere kant was het fout dat ze de verkeerde reden gaven. Ze gaven de Vn te weinig kans, maar ze gaven ze wel een kans, dat is tenminste iets.
Het is dus niet volledig onterecht, maar ook niet terecht.

De wereld is niet zwartwit.

Het is niet te complex voor mij, maar de manier hoe jij erna toe kijkt is fout, de wereld bestaat uit zwart, wit en alle kleuren ertussen.
Ik zuchtte dus omdat ik mijn standpunt niet kon overbrengen op jouw. (regardless of je het goed of fout vindt)

Mijn hele standpunt is gebaseerd op de grijszones tussen zwart en wit. Dit conflict ligt in de grijszone. Dus moet iedereen voor zichzelf bepalen hoezwaar ze aan de punten trekken en wat zij daar uit concluderen.

Maar als je het niet erg vindt;

Het is hier 23.00u Limbolandse tijd en ik moet morgen weer om 0.6.00 u op om mijn trein naar mijn opleiding te halen. Dus ik zal vandaag nietmeer kunnen reageren.

Iig wens ik iedereen welterusten, ook als je niet van plan bent om te gaan slapen. http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/sleep9.gif

Qwertyno
10-11-03, 22:06
Geplaatst door Blade20
Zucht, ik weet mijn vijfentwintig eurocent klaarblijkelijk niet aan je over te brengen. De situatie in Irak is gewoon erg ingewikkeld bijvoorbeeld hiermee:



bedoel ik dus dat wat de VS heeft gedaan niet de beste keuze was.
Saddam moest weg, tot daaraan is het goed dat ze zijn binnengevaal, het kon echter ook anders. Aan de andere kant was het fout dat ze de verkeerde reden gaven. Ze gaven de Vn te weinig kans, maar ze gaven ze wel een kans, dat is tenminste iets.
Het is dus niet volledig onterecht, maar ook niet terecht.

De wereld is niet zwartwit.

Het is niet te complex voor mij, maar de manier hoe jij erna toe kijkt is fout, de wereld bestaat uit zwart, wit en alle kleuren ertussen.
Ik zuchtte dus omdat ik mijn standpunt niet kon overbrengen op jouw. (regardless of je het goed of fout vindt)

Mijn hele standpunt is gebaseerd op de grijszones tussen zwart en wit. Dit conflict ligt in de grijszone. Dus moet iedereen voor zichzelf bepalen hoezwaar ze aan de punten trekken en wat zij daar uit concluderen.

Maar als je het niet erg vindt;

Het is hier 23.00u Limbolandse tijd en ik moet morgen weer om 0.6.00 u op om mijn trein naar mijn opleiding te halen. Dus ik zal vandaag nietmeer kunnen reageren.

Iig wens ik iedereen welterusten, ook als je niet van plan bent om te gaan slapen. http://pages.prodigy.net/rogerlori1/emoticons/sleep9.gif


Weltrusten... :zwaai:

taouanza
11-11-03, 09:33
Geplaatst door Blade20
Ow, maar dat maken de Amerikanen wel goed hoor, door deze rampmaand zijn o.a. de bombardementen boven Tikrit weer aan de gang.

Goed gedaan Iraaks verzet!!


En anders vielen er helemaal geen doden hoor.
Zoals een vandaag een burgemeester die wordt neergeknald omdat hij geen aanwijzingen volgde.

et_2000nl
11-11-03, 09:45
Geplaatst door ZbaqZbaq
onze doden zijn in de hemel...jullie doden zijn in de hel

En ik ben op de aarde. Lekker puh!

et_2000nl
11-11-03, 09:48
Geplaatst door Blade20
Sukkel, dat werkt niet bij mij, ik ben een Atheist!

Dan ga je naar de hel van de atheisten.... Of zo.... Toch?!? Nou moe....

Sorry, veel te ingewikkeld voor mij....

Blade20
11-11-03, 16:04
Geplaatst door et_2000nl
Dan ga je naar de hel van de atheisten.... Of zo.... Toch?!? Nou moe....

Sorry, veel te ingewikkeld voor mij....

geen leven na de dood. Dus ook geen hel of hemel.

Blade20
11-11-03, 16:05
Geplaatst door taouanza
En anders vielen er helemaal geen doden hoor.
Zoals een vandaag een burgemeester die wordt neergeknald omdat hij geen aanwijzingen volgde.

Ik geloof niet dat ik ergens hier heb gezegd dat er zonder het verzet volledig geen slachtoffers zouden volgen.

Al Sawt
11-11-03, 17:03
Geplaatst door Dave20
Zou jij het van respect vinden getuigen als iemand gelovige moslims in verband brengt met moorden en pedofilie? Nee het getuigt niet van respect.

Net als sommige hier de Islam met geweld in verband leggen.
Net als sommige hier de Islam als achterlijk bestempelen.

Al Sawt
11-11-03, 17:05
Geplaatst door barfly
Ik hoop dat jij morgenochtend nog eens terug kijkt op de teksten diie jij hier plaatst. Barfly, mijn excuses als ik je beledigd hebt.