PDA

Bekijk Volledige Versie : Allochtone zionisten van Groen Links bedriegen ons bij de "Kristallnacht"



Ron Haleber
10-11-03, 19:19
Aktie tegen het anti-semitisme is goed, maar niet op de huichelachtige manier van Groen Links in de persoon van raadslid Mellouki Cadat. Bron: (www.indischebuurt.blogspot.com/2003_11_09_indischebuurt_archive.html#106848266519 306673)

Als vervolg hierop geven Cadat en de bekende MDI-directeur Ronald Eissens als reactie een voorbeeld van hun zionistische visie in de thread: "Zionisme binnen Groen Links". (http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=77269)




Mijn aanklacht: Op zijn website geeft Mellouki Cadat, GL-deelraadslid Zeeburg, een (in cursief en vet gezet) verslag van de laatste Kristallnacht-demonstratie waartoe hij al eerder opriep:

"Niet zwichten voor antisemitisme "

Vanavond is er gedemonstreerd tegen antisemitisme. Op de achtergrond speelt het midden-oosten vraagstuk..

[Ron: Is het jou (en jouw Groen Links Zeeburg) als je het "midden-oosten vraagstuk" echt ter harte gaat, geheel ontgaan dat er tegelijkertijd in A'dam gedemonstreerd werd tegen de Muur van Sharon...? ]


Opmerkelijk dat dit jaar het initiatief voor de Kristallnacht herdenking niet door de traditionele antiracistische organisaties is genomen maar door instellingen uit de Joodse gemeenschap zelf. Daardoor staat het in het teken van de huidige maatschappelike actualiteit. Een goede zaak. Samen met Ronald Eissens, directeur van stichting Magenta schreef ik al in 2000 voor de oudste weekblad van Nederland

[Ron: bedoeld wordt het NIW. Ja Cadat, het is echt wel heel "opmerkelijk" dat de " de traditionele antiracistische organisaties" er dit jaar blijkbaar geen been in zagen om aan dat appel met name van jou, mee te doen!
De allochtonen waren dan ook afwezig! Behalve de heer Boujoufi die door Jeroen Pauw bij NOVA op een wel erg chanterende manier voor het blok werd gezet!]


Lees hier het artikel 'Het is een incident meneer' (Ronald Eissens & Mellouki Cadat (5 Chesjwan 5761 / 3-11-2000) in: Nieuw Israëlitisch Weekblad ).

Nederland Bekent Kleur, één van de organisatoren van de jaarlijkse kristalnacht herdenking ziet geen reden om 9 november in het teken van de actualiteit te stellen en te praten over het oplevend antisemitisme. Zij willen het over vluchtelingen hebben. Prijzenswaardig onderwerp op zich. Daar niks van. Maar is er niet sprake van een andere, dringende noodzaak op het moment dat het Simon Wiesenthal Center verslag maakt van het grootst aantal aanvallen tegen Synagogen sinds de beroemde nacht van 9 op 10 november 1938?"



Naschrift van Ron Haleber:


Dit is toch wel een erg laffe manier om Abdou Menebhi, de voorzitter van "Nederland Bekent Kleur", achteraf en anoniem nog een trap na te geven. Het gaat nota bene om de organisatie waar Mellouki Cadat als secretaris samen met Menebhi jarenlang het bestuur van vormde.

Wat was er aan de hand? Menebhi wenste ook naar de Palestijnen als hedendaagse slachtoffers te verwijzen, waarop hij meteen van het podium werd weggehoond.

Een prachtig staaltje van solidariteit en gemeenschapszin van "allochtoon" Cadat met "zijn" mede-allochtonen zoals van de Marokkaanse Raad Zeeburg.


Dat Mellouki Cadat zich de laatste maand als woordvoerder van Groen Links Zeeburg, als een slang in de Volkskrant en in Binnenlands Bestuur alle kanten uitkronkelt en per dag van politieke mening verandert, is tot daar aan toe!
(zie: http://www.zeeburgnieuws.nl/subfr02.html (verwijzingen onderaan) En: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=1014152#newpost)


Maar dat Cadat nu weer een staaltje van zijn schijnheiligheid ten beste geeft om de vroegere solidariteit met "zijn" allochtonen te verloochenen, grenst aan het ongelofelijke!

Denkt politicus Cadat echt dat hij op die manier Marokkanen als van de Marokkaanse Raad Zeeburg kan motiveren om tegen van anti-semitisme verdachte uitingen van hun jongeren in te gaan? Dan heeft Cadat het toch goed mis!


Heel charmant overigens dat de zich voor "Algerijn" uitgevende Mellouki Cadat de joodse jaartelling aanhoudt, maar niet erg relevant voor het in meerderheid allochtone Zeeburg waar hij als raadslid deze meerderheid van allochtonen vertegenwoordigt! En waar volgens onze stadsdeel-voorzitter Herrema zelfs geen joden wonen!


Eerder stelde ik al het huichelachtig protest van Cadat aan de kaak om de moskee Nasr eenmalig als vergaderruimte door het stadsdeel te laten gebruiken (zie het ambtenarenblad Binnenlands Bestuur).

De moslim-allochtonen in Zeeburg hebben werkelijk nul komma nul van deze hypocriete zionist Cadat en zijn Groen Links te verwachten...!


Dat Cadat samen met zijn CIDI-maatje Ronald Eissens duidelijk voor het zionisme als hun politieke overtuiging kiezen, zal mij worst wezen, het is hun eigen vrije politieke keuze.

Cadat is ook voorzitter van de anti-racistische organisatie Magenta onder wie Ronald Eissens dient als directeur van het MDI - het meldpunt discriminatie internet... Een mooie verdeling van functies overigens...!

Maar laat Cadat als raadslid en woordvoerder van Groen Links tenminste eerlijk voor zijn keuze voor het zionisme uitkomen...! En niet zoals ik hierboven aantoonde bedriegelijk als een slang om zijn zionisme heen kronkelen...!


Zie overigens vanavond "de leugen regeert" 21.00 uur op drie voor een discussie over het anti-semitisme op Marokkaanse websites: Het Parool - met lange brief van Ronald Eissens - versus Mohamed Aissati, voorzitter van Maroc.nl.

------------------------------------

Na plaatsing van het stuk was het enig weerwoord van Cadat dat hij vice-voorzitter ipv secretaris van "Nederland bekent Kleur" is geweest... De rest van mijn bericht wordt door hem niet betwist...!

Mijn felicitaties aaan Groen Links met dergelijke allochtone politici...!!!




Het is wel verhelderend een ooggetuige van deze Kristallnacht-demonstratie aan het woord te laten:

"Hoe staat het met Alice in Wonderland? Merkwaardiger en merkwaardiger werd het.... Gisteren ging ik naar een herdenking van de kristalnacht (dacht ik) maar kwam in een demonstratie terecht met als voornaamste spreker dhr. Bolkeslijm met als onderwerp: Israel! En daarna: Het Cidi met haar zwarte lijst. Een lief mevrouwtje van EAJG [Een Ander Joods Geluid] werd bijkans gelyncht door een soort bepruikte roofvogel.
Wat een vertoning weer over de rug van onze slachtoffers. Jasses"

observer
11-11-03, 13:39
Wat was er aan de hand? Menebhi wenste ook naar de Palestijnen als hedendaagse slachtoffers te verwijzen, waarop hij meteen van het podium werd weggehoond.

wat heeft de kristalnacht met de palestijnen te maken ?

niets

die link leggen is hetzelfde als alle marokkanen verantwoordelijk houden voor de daden van al qaida

GroteWolf
11-11-03, 14:29
O. Zionist betekent dus zo iets als 'rotzak' en zionistisch zo iets als 'nare' of 'slechte'. Inhoudelijk heeft het woord geen enkele betekenis meer.

Dat jij (Ron H) niet helemaal spoort was mij al duidelijk. Ben je onder behandeling? Ik hoop van wel want het gaat niet goed met je.


De moslim-allochtonen in Zeeburg hebben werkelijk nul komma nul van deze hypocriete zionist Cadat en zijn Groen Links te verwachten...!


Weet je ook eens hoe het voelt als je volksvertegenwoordigers je totaal laten vallen. Overigens lees ik er in je warrige betoog geen enkel bewijs voor. Tenzij je begrip voor de angst voor opkomend anti-semitisme als een anti-allochtoon standpunt ziet. Wat ik dubbel racistisch vind. En waarom vergeet je alle Antillianen, Surinamers, Turken, Ghanezen, Liberianen, Pakistani, Indiers, Indonesiers en Chinezen in de Indische Buurt? Dat zijn geen broeders van de Palestijnen hoor. Tellen dan alleen de Arabische (en Berber) Moslims mee? Waarom? Omdat deze meneer uit Noord Afrika komt? Wie weet kijkt ie wel wat verder dan dat. Wellicht komt deze meneer juist uitstekend voor ze op en probeert hij hun leefomgeving leefbaar te krijgen.

Trouwens: met de bouw van IJburg zal de macht van GroenLinks in Zeebrug aanzienlijk afnemen.

lennart
11-11-03, 14:43
Wat voor kruistocht ben je nu weer begonnen Ron? Heb je niet al genoeg schade aangericht?

fcuk
11-11-03, 14:55
Ik vraag me af hoeveel uitkeringen Ron heeft. Hij heeft meer vrije tijd dan de koningin, zo lijkt het.

fcuk

Simon
11-11-03, 15:03
Nou Ron, ik begrijp weer niks van dit 'theater-van-de-lach' in subsidie minnend nederland. Maar volgens mij heb je wel een nieuwe uitdrukking in de nederlandse taal geïntroduceerd:

"als een slang om zijn zionisme heen kronkelen" :)


Simon

Zwarte Schaap
11-11-03, 15:09
Het is wel een beetje onduidelijk allemaal, maar mijn steun heb je in deze RONNIEBOY.

Ron Haleber
11-11-03, 15:52
Geplaatst door GroteWolf
O. Zionist betekent dus zo iets als 'rotzak' en zionistisch zo iets als 'nare' of 'slechte'. Inhoudelijk heeft het woord geen enkele betekenis meer.

Ik zeg dat helemaal niet. Integendeel om mezelf hierboven te citeren:

Dat Cadat & Ronald Eissens duidelijk voor het zionisme als hun politieke overtuiging kiezen, zal mij worst wezen, het is hun eigen vrije politieke keuze .

Iedereen heeft dus volgens mij recht op zijn eigen vrije politieke keuze. Al is het mijn keuze dus niet. Daarbij zijn er zeker onder de joodse mensen die ik ken, ook wel personen die zich zionist noemen.

Dat sluit voor mij geen enkele vorm van contact uit. Integendeel, als iedereen gelijk moet zijn, dan wordt het leven erg saai... Wel is het voor mij onverdragelijk als ze de misdaden van Sharon goedkeuren en het bouwen van de Muur...


]Dat jij (Ron H) niet helemaal spoort was mij al duidelijk. Ben je onder behandeling? Ik hoop van wel want het gaat niet goed met je.

Ik zou echt niet weten waarom mensen die zich doodergeren aan, en demonstreren tegen de misdaden van Sharon en tegelijk demonstreren vóór de door VN-resoluties erkende rechten van de Palestijnen naar de psychiater zouden moeten gaan?



Weet je ook eens hoe het voelt als je volksvertegenwoordigers je totaal laten vallen. Overigens lees ik er in je warrige betoog geen enkel bewijs voor. Tenzij je begrip voor de angst voor opkomend anti-semitisme als een anti-allochtoon standpunt ziet. Wat ik dubbel racistisch vind.

Wolf, het gaat mij hier heel duidelijk om de schijnheiligheid van een politicus.

Eerst voert deze als vice-voorzitter een theater op door met zijn Marokkaanse voorzitter met name Marokkanen op te roepen om tegen het racisme te gaan demonstreren.

En daarna verraadt hij die Marokkaanse vakbondsleider Menebhi en diens Marokkanen door samen met Eissens in het NIW - het lijfblad van het meest conservatieve deel van het jodendom in NL - een aanklacht tegen hem te gaan schrijven...

Daarna klaagt hij ook nog ff namens Groen Links een moskee aan om redenen die volstrekt geen steek houden - lees op www.zeeburgnieuws.nl mijn artikelen daarover!.

Wolf, begrijp je het nu een klein beetje...?

Wolf als jij zionist wil zijn, mijn zegen heb je, voor dat feit op zich ben je voor mij heus nog geen Boze Wolf! Maar kom er dan wel eerlijk voor uit en speel niet met de Ronalds hier een spelletje met de Marokkanen!



En waarom vergeet je alle Antillianen, Surinamers, Turken, Ghanezen, Liberianen, Pakistani, Indiers, Indonesiers en Chinezen in de Indische Buurt? Dat zijn geen broeders van de Palestijnen hoor. Tellen dan alleen de Arabische (en Berber) Moslims mee? Waarom? Omdat deze meneer uit Noord Afrika komt?

Toevallig maken in Zeeburg de moslims wel de meerderheid van de allochtonen uit.

Trouwens je raaskalt maar wat! Want zeker de Indonesiers, Pakistani en Turken die je noemt en die ook in aanzienlijke mate in Zeeburg wonen, steunen vaak nog feller dan de Marokkanen de rechten van de Palestijnen. Zelfs bij Ghanezen vond ik daar felle anti-Bush steun voor!

Wolf, je weet dus helemaal niet waar je het over hebt! Je denkt dat de rest van de wereld buiten het westen, zich zomaar door Bush en Co laten belazeren! Jammer, toch eens bij dat Riag van je langs gaan!



Wie weet kijkt ie wel wat verder dan dat. Wellicht komt deze meneer juist uitstekend voor ze op en probeert hij hun leefomgeving leefbaar te krijgen.

Daarvoor zette ik nu juist die links naar andere websites waar je dus kunt controleren dat die politicus er echt niets van bakt - zelfs voor zijn eigen partij maakt hij het te bont!

Iemand die zich als progressief Algerijn verkoopt, maar onder één hoedje speelt met het CIDI en de Ambassade van Israel die vind ik onbetrouwbaar...



Trouwens: met de bouw van IJburg zal de macht van GroenLinks in Zeebrug aanzienlijk afnemen.

Het gaat mij hier niet om de Macht van Groen Links... Het gaat mij er om dat die partij die in Zeeburg al 15 jaar aan de macht is tot op heden toe nog niets verbeterd heeft en dat stadsdeel laat verloederen...! Zeker door als een slang schijnheilig te draaien rond de hete brei... Zoals dit raadslid dat niets anders doet...

Ron Haleber
11-11-03, 16:21
Geplaatst door lennart
Wat voor kruistocht ben je nu weer begonnen Ron? Heb je niet al genoeg schade aangericht?

Lennart, ik richt met mijn Turkse en Marokkaanse vrijwilligers enkel schade aan bij de politieke coalitie van het Madurodam - Zeeburg in de periferie van Amsterdam...!

Wat voor een schade heb jij allemaal niet in Nederland onder de gelovige zionisten - de volgelingen van Bush en Sharon aangericht...! Als ze al jouw postings nog eens zouden lezen, pleegden ze op slag zelfmoord... Je bent in wezen nog veel erger en geraffineerder dan Farid...!

Ik verdenk je er zelfs van dat je nooit eens medelijden hebt gehad met die arme Wilders en die Eurlings...!

Ron Haleber
11-11-03, 16:28
Geplaatst door fcuk
Ik vraag me af hoeveel uitkeringen Ron heeft. Hij heeft meer vrije tijd dan de koningin, zo lijkt het.

fcuk

Nou veel meer dan mijn Aowtje is dat niet... Het lijkt me trouwens dat Beatrix het de laatste tijd erg druk heeft met haar familie en nu ook nog met Balkie en Donner - valt je dat niet op...? Daarnaast moet ze in haar vrije tijd Alex nog klaarstomen voor het hoge ambt - ook een hele klus lijkt me...!

Nee vergelijk me maar ff niet met de Majesteit!

GroteWolf
12-11-03, 11:41
Het gaat mij hier niet om de Macht van Groen Links... Het gaat mij er om dat die partij die in Zeeburg al 15 jaar aan de macht is tot op heden toe nog niets verbeterd heeft en dat stadsdeel laat verloederen...!

Kijk, daar zijn we het dan over eens. GroenLinks zijn nu eenmaal idealisten. Echt besturen kunnen ze dus niet.

observer
12-11-03, 12:13
groen links is ene partij van mensen die zich schuldig voelen dat ze het goed hebben en daarom aan zelfkasteiding doen

gek genoeg zie ik ze wel steeds in mondaine bad en wintersportplaatsen

GroteWolf
12-11-03, 13:58
gek genoeg zie ik ze wel steeds in mondaine bad en wintersportplaatsen


Maar steeds minder in de grote stad.

Ron Haleber
13-11-03, 07:08
Geplaatst door observer
wat heeft de kristalnacht met de palestijnen te maken ?

niets

die link leggen is hetzelfde als alle marokkanen verantwoordelijk houden voor de daden van al qaida

Observer, met de jaarlijkse herdenking van de Kristallnacht worden de joodse slachtoffers van het Duitse fascisme van van 70 jaar geleden herdacht.

Het lijkt mij en de Marokkanen juist, om zoals hun leider Abdou Menebhi deed, dit historische feit te verbinden met de actualiteit... En wel met de slachtoffers die dagelijks vallen ten gevolge van het hedendaags Israëlisch fascisme...!

rafiq
13-11-03, 09:12
Beste Ron,

De zaak is altijd gecompliceerder dan je van hier uit en op basis van versimpelde verhalen en nieuwsberichten denkt dat het is.
Meestal hebben die de structuur de goede tegen de slechte.

Nu eenmaal en dat weet mijnheer de ex-paratroeper dat Marokkanen niet frivool in het nieuws voorkomen dan de actie van jonge succes Marokkanen als koerswijziging.nl

Maar zelfs als iemand zich opwerpt voor de "goede zaak " dan is het nog maar de vraag of dat zo goed is voor de mensen waar hij het zg voor doet, dat geldt niet alleen voor Marokkanen maar overal.

Beste Ron, wie vertegenwoordigd deze heerschap?

Het kan niet liggen aan de LPF. Deze hadden integenstelling tot de rest van Nederland niks of nauwlijks succes in Amsterdam.

Waarom laat Groen Links zand in de ogen laten strooien door verhaaltjes van allerlei figuren die zg voor het volk zijn?

Toch en dat is misschien wel de overeenkomst tussen Algerijnenen in den vreemde zoals Ephimenco, een blinde arabieren haat gecamoufleerd met "goede bedoelingen".

Wanneer krijgen we een openbrief van Meloukki aan de probleem Marokkanen?

GroteWolf
13-11-03, 10:21
Ik was even vergeten dat Rafiq nog onsamenhangender kan schrijven dan Ron H. Hoe doe je dat toch, Rafiq? Zet je woorden in willekeurige volgorde achter elkaar of zit er toch een systeem in dat jij alleen begrijpt? Trouwens ook leuk om te weten: begrijpen jullie elkaar wel? Dus dat jullie onderling wel in staat zijn te communiceren?
Voel je vooral niet aangevallen, ik vraag het puur uit wetenschappelijke interesse. Ik weet overigens helemaal niet of jullie mij wel begrijpen, of dat ik dan ook mijn woorden op een bepaalde manier moet husselen. Laat ik eens een poging wagen:

Groen links zeeburg Dirk van den Broek nare Algerijn vechtsport! Anti zionisme natuurlijk want vuile zionist diagonaal voor welzijnswerk en buurtopbouwer. Boos boos boos niet begrepen subsidie. Nederlanders schuld en Joden. Alles door elkaar bouwen want bevordert doorstroom. Meer subsidie kan best veel rijken arm maken. Dan boos zij stad uit. Nare zionisten!

Moeilijk woord instantie samenwerken beter. Komt door onderdrukken van Palestijnen. Slavenhandel even noemen. Wat weten die nou! Veel slecht maar ik weet beter. Ik goed. Natuurlijk wet van Buys Ballot. Hahahaha! Hans Megenstraal en Wiebe Wub van FDTA natuurlijk dom maar Wilma Straat en Mahoudie Barabas bij Salto heel inhoudelijk boeiend. Meer subsidie hier en daar ook. Samenkomen toespraak denken belangrijk. Veel praten.

rafiq
13-11-03, 10:42
Hey Grote Wolf!

Heb je een koude douche gehad op de vroege morgen?

Of werk je in overheidsdienst?

Ik zelf werk voor de RVD en schrijf wel eens stukken voor JP <je weetwel die van dat normen en waarden debat>

Dat volg je toch wel?

Jij geen koude douche jij. Niet goed. Jij werken voor nieuw rechts.

Dacht al. Grijze wolf? Jij turk jij?

Ron Haleber
13-11-03, 11:03
Geplaatst door rafiq
Hey Grote Wolf!

Heb je een koude douche gehad op de vroege morgen?

Jij geen koude douche jij. Niet goed. Jij werken voor nieuw rechts.

Dacht al. Grijze wolf? Jij turk jij?


http://www.ronhaleber.nl/wolf.gif


Deze Grijze Wolf is in het Marokkaanse bos verdwaald geraakt...

Om dat hij zo graag tegen de volle maan huilt, is hij bij de totale maansverduistering vorige week helemaal van streek geraakt...!

Rafiq, ga dat arme dier nou maar gauw ff troosten...!


http://www.ronhaleber.nl/wolf.gif

Donna
13-11-03, 11:04
Geplaatst door GroteWolf
Ik was even vergeten dat Rafiq nog onsamenhangender kan schrijven dan Ron H. Hoe doe je dat toch, Rafiq? Zet je woorden in willekeurige volgorde achter elkaar of zit er toch een systeem in dat jij alleen begrijpt? Trouwens ook leuk om te weten: begrijpen jullie elkaar wel? Dus dat jullie onderling wel in staat zijn te communiceren?
Voel je vooral niet aangevallen, ik vraag het puur uit wetenschappelijke interesse. Ik weet overigens helemaal niet of jullie mij wel begrijpen, of dat ik dan ook mijn woorden op een bepaalde manier moet husselen. Laat ik eens een poging wagen:

Groen links zeeburg Dirk van den Broek nare Algerijn vechtsport! Anti zionisme natuurlijk want vuile zionist diagonaal voor welzijnswerk en buurtopbouwer. Boos boos boos niet begrepen subsidie. Nederlanders schuld en Joden. Alles door elkaar bouwen want bevordert doorstroom. Meer subsidie kan best veel rijken arm maken. Dan boos zij stad uit. Nare zionisten!

Moeilijk woord instantie samenwerken beter. Komt door onderdrukken van Palestijnen. Slavenhandel even noemen. Wat weten die nou! Veel slecht maar ik weet beter. Ik goed. Natuurlijk wet van Buys Ballot. Hahahaha! Hans Megenstraal en Wiebe Wub van FDTA natuurlijk dom maar Wilma Straat en Mahoudie Barabas bij Salto heel inhoudelijk boeiend. Meer subsidie hier en daar ook. Samenkomen toespraak denken belangrijk. Veel praten.

:haha:

Toegegeven: hij is grappig.

GroteWolf
13-11-03, 12:23
Nu eenmaal en dat weet mijnheer de ex-paratroeper dat Marokkanen niet frivool in het nieuws voorkomen dan de actie van jonge succes Marokkanen als koerswijziging.nl


Laat de RVD het maar niet lezen.


Of werk je in overheidsdienst?


Hahahahaha! Nope.


Grijze wolf? Jij turk jij?

Kaas.


Jij werken voor nieuw rechts.

Ach, ik was ook niet vriendelijk tegen jou. Maar dit is wel een nog ergere belediging dus je verdient er nog één (hou je tegoed). Ik stem oud rechts (VVD). Maar ik werk zeker niet voor ze.

thijs
13-11-03, 12:27
Geplaatst door Ron Haleber
Observer, met de jaarlijkse herdenking van de Kristallnacht worden de joodse slachtoffers van het Duitse fascisme van van 70 jaar geleden herdacht.

Het lijkt mij en de Marokkanen juist, om zoals hun leider Abdou Menebhi deed, dit historische feit te verbinden met de actualiteit... En wel met de slachtoffers die dagelijks vallen ten gevolge van het hedendaags Israëlisch fascisme...!

Maar Ron waarom die fixatie op het Israelisch fascisme? Waarom zo specifiek die problematiek? Waarom niet slavernij in Sudan aan de kaakstellen, waarom geen aandacht voor eerwraak moorden in Arabische landen, onderdrukking van homo's in Egypte of Saudie Arabië? En om het in eigen land houden, ben je ook zo bezorgd over het feit dat in Amsterdam men blijkbaar weer bang moet zijn om openlijk homo of joods te zijn op middelbare scholen? Heb je daar ook een actieplan voor opgesteld? Ben heel benieuwd...

000NobelPrizes
13-11-03, 12:29
Geplaatst door GroteWolf


Groen links zeeburg Dirk van den Broek nare Algerijn vechtsport! Anti zionisme natuurlijk want vuile zionist diagonaal voor welzijnswerk en buurtopbouwer. Boos boos boos niet begrepen subsidie. Nederlanders schuld en Joden. Alles door elkaar bouwen want bevordert doorstroom. Meer subsidie kan best veel rijken arm maken. Dan boos zij stad uit. Nare zionisten!

Moeilijk woord instantie samenwerken beter. Komt door onderdrukken van Palestijnen. Slavenhandel even noemen. Wat weten die nou! Veel slecht maar ik weet beter. Ik goed. Natuurlijk wet van Buys Ballot. Hahahaha! Hans Megenstraal en Wiebe Wub van FDTA natuurlijk dom maar Wilma Straat en Mahoudie Barabas bij Salto heel inhoudelijk boeiend. Meer subsidie hier en daar ook. Samenkomen toespraak denken belangrijk. Veel praten.
:haha: :haha:

lachen ik hard bonk hoofd tafel au lachen verder bravo wolf

nefertiti
13-11-03, 13:24
:lachu: :lachu: :lachu: :lachu:

Puk
13-11-03, 13:25
Geplaatst door GroteWolf
Ik was even vergeten dat Rafiq nog onsamenhangender kan schrijven dan Ron H. Hoe doe je dat toch, Rafiq? Zet je woorden in willekeurige volgorde achter elkaar of zit er toch een systeem in dat jij alleen begrijpt? Trouwens ook leuk om te weten: begrijpen jullie elkaar wel? Dus dat jullie onderling wel in staat zijn te communiceren?
Voel je vooral niet aangevallen, ik vraag het puur uit wetenschappelijke interesse. Ik weet overigens helemaal niet of jullie mij wel begrijpen, of dat ik dan ook mijn woorden op een bepaalde manier moet husselen. Laat ik eens een poging wagen:

Groen links zeeburg Dirk van den Broek nare Algerijn vechtsport! Anti zionisme natuurlijk want vuile zionist diagonaal voor welzijnswerk en buurtopbouwer. Boos boos boos niet begrepen subsidie. Nederlanders schuld en Joden. Alles door elkaar bouwen want bevordert doorstroom. Meer subsidie kan best veel rijken arm maken. Dan boos zij stad uit. Nare zionisten!

Moeilijk woord instantie samenwerken beter. Komt door onderdrukken van Palestijnen. Slavenhandel even noemen. Wat weten die nou! Veel slecht maar ik weet beter. Ik goed. Natuurlijk wet van Buys Ballot. Hahahaha! Hans Megenstraal en Wiebe Wub van FDTA natuurlijk dom maar Wilma Straat en Mahoudie Barabas bij Salto heel inhoudelijk boeiend. Meer subsidie hier en daar ook. Samenkomen toespraak denken belangrijk. Veel praten.

Schitterend!! :p