PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie heeft mijn posting verwijderd en waarom??



Idrissi_1
12-11-03, 20:41
ik dacht dat we zoiets als vrijheid van meningsuiting hadden!

ZbaqZbaq
12-11-03, 20:44
vrijheid van meningsuiting....

behalve als punt "d"in gevaar komt :p

Artikel 3.

Het vermogen van de stichting zal worden gevormd door:

a. schenkingen, erfstellingen en legaten;
b. rente;
c. bijdragen van derden;
d. subsidies en
e. andere inkomsten.

Joesoef
12-11-03, 20:49
Geplaatst door ZbaqZbaq
vrijheid van meningsuiting....

behalve als punt "d"in gevaar komt :p

Artikel 3.

Het vermogen van de stichting zal worden gevormd door:

a. schenkingen, erfstellingen en legaten;
b. rente;
c. bijdragen van derden;
d. subsidies en
e. andere inkomsten.

Riep er dan iemand de Rabobank is een kutbank?

nl-x
12-11-03, 21:54
Geplaatst door Joesoef
Riep er dan iemand de Rabobank is een kutbank?
Een advertentie is geen subsidie, wijsneus :lekpuh:

Sama
13-11-03, 11:12
Geplaatst door Idrissi_1
ik dacht dat we zoiets als vrijheid van meningsuiting hadden!

wat heb ik gemist?......

Idrissi_1
13-11-03, 16:49
Geplaatst door Sama
wat heb ik gemist?......

ik had een link voor een dua uit Mekka geplaatst onder t onderwerp "Masha Allah "

Die had ik dus verwijderd (-Wv-). Ten 1e raad ik je aan dat soort posts op "Islam en meer" te plaatsen, vervolgens zal ik dan mijn collega's vragen die troep aldaar te verwijderen.

Oua3alaikom Salaam.. [mod.].

GroteWolf
13-11-03, 17:33
Over dat de Joden overal de schuld van zijn zal het wel niet zijn gegaan.

Waterval
13-11-03, 17:37
Geplaatst door GroteWolf
Over dat de Joden overal de schuld van zijn zal het wel niet zijn gegaan.


Niet??

sadeeQ
13-11-03, 17:38
Geplaatst door GroteWolf
Over dat de Joden overal de schuld van zijn zal het wel niet zijn gegaan.

Wel?

Idrissi_1
13-11-03, 17:39
Geplaatst door Idrissi_1
ik had een link voor een dua uit Mekka geplaatst onder t onderwerp "Masha Allah "

Die had ik dus verwijderd. Ten 1e raad ik je aan dat soort posts op "Islam en meer" te plaatsen, vervolgens zal ik dan mijn collega's vragen die troep aldaar te verwijderen.

Oua3alaikom Salaam.. [mod.].

Pipo zeg je pardon. Als moderator behoor je je netjes te gedragen tegenover bezoekers. Ik wens zo nie aangesproken te worden door een beheerder en heb ook graag dat je dat terugneemt. Ik ben een vergevingsgezind mens en heb jou ook nergens voor uitgescholden. En dan nog iets. Wat is je excuus om die zogenaamde troep te verwijderen. Welk recht daarvoor heb je.
en wie ben je???

Waterval
13-11-03, 17:42
Geplaatst door Idrissi_1
Pipo zeg je pardon. Als moderator behoor je je netjes te gedragen tegenover bezoekers. Ik wens zo nie aangesproken te worden door een beheerder en heb ook graag dat je dat terugneemt. Ik ben een vergevingsgezind mens en heb jou ook nergens voor uitgescholden. En dan nog iets. Wat is je excuus om die zogenaamde troep te verwijderen. Welk recht daarvoor heb je.
en wie ben je???


Als bezoeker dien je je respectvol te gedragen tegenover andere bezoekers.

Idrissi_1
13-11-03, 17:45
Geplaatst door Waterval
Als bezoeker dien je je respectvol te gedragen tegenover andere bezoekers.

waar zie jij dat ik dat niet doe dan?

p.s. een moderator staat niet boven een bexoeker qua fatsoen,

Sama
14-11-03, 08:22
Geplaatst door Idrissi_1
ik had een link voor een dua uit Mekka geplaatst onder t onderwerp "Masha Allah "

Die had ik dus verwijderd (-Wv-). Ten 1e raad ik je aan dat soort posts op "Islam en meer" te plaatsen, vervolgens zal ik dan mijn collega's vragen die troep aldaar te verwijderen.

Oua3alaikom Salaam.. [mod.].

Waar haal je het lef vandaan zoiets troep te noemen? Dat is een doe3a tot Allah (swt) waarin gevraagd wordt dat de moslims overal ter wereld verlost worden van de wreedheden die ze nu worden aangedaan en waar tot Allah (swt) gesmeekt wordt de Palestijnen sbar te geven. Jij noemt dit troep? Dat zegt meer over jou dan over die doe3a of de persoon die hem hier geplaatst heeft.

En jij gebruikt de groet van de moslims? Ironisch hoor.....

freya
14-11-03, 09:04
Geplaatst door Sama
Waar haal je het lef vandaan zoiets troep te noemen? Dat is een doe3a tot Allah (swt) waarin gevraagd wordt dat de moslims overal ter wereld verlost worden van de wreedheden die ze nu worden aangedaan en waar tot Allah (swt) gesmeekt wordt de Palestijnen sbar te geven. Jij noemt dit troep? Dat zegt meer over jou dan over die doe3a of de persoon die hem hier geplaatst heeft.

En jij gebruikt de groet van de moslims? Ironisch hoor.....

Er wordt in gesmeekt om de ondergang van de vijanden van de islam, te weten Amerika en de joden, dit alles geillustreerd met beelden van 9-11.

"Oh Allah vernietig onze vijanden" terwijl het vliegtuig in de flat ontploft.

En zo gaat het minuten lang door.

Dat is idd troep :moe:

Mark
14-11-03, 09:07
Geplaatst door freya
Er wordt in gesmeekt om de ondergang van de vijanden van de islam, te weten Amerika en de joden, dit alles geillustreerd met beelden van 9-11.

"Oh Allah vernietig onze vijanden" terwijl het vliegtuig in de flat ontploft.

En zo gaat het minuten lang door.

Dat is idd troep :moe:

Je vergist je Freya, op deze manier zal de Islam de harten van alle mensen verwarmen :zozo:

Tomas
14-11-03, 09:09
Kan 't dan niet teruggeplaatst worden want ik heb het koud.

Mark
14-11-03, 09:12
Geplaatst door Tomas
Kan 't dan niet teruggeplaatst worden want ik heb het koud.

Ach, later zal je toch in het vuur branden....

Tomas
14-11-03, 09:14
Geplaatst door Mark
Ach, later zal je toch in het vuur branden....

de..


Maar ik heb 't nu koud. Niet later.

freya
14-11-03, 09:20
Geplaatst door Mark
Je vergist je Freya, op deze manier zal de Islam de harten van alle mensen verwarmen :zozo:

Ik vergis mij nooit :ego:


:strik:

Mark
14-11-03, 09:24
Geplaatst door freya
Ik vergis mij nooit :ego:


:strik:

Ik was je perfectie even vergeten, mijn excuses :)

et_2000nl
14-11-03, 09:37
Geplaatst door Sama
Waar haal je het lef vandaan zoiets troep te noemen? Dat is een doe3a tot Allah (swt) waarin gevraagd wordt dat de moslims overal ter wereld verlost worden van de wreedheden die ze nu worden aangedaan en waar tot Allah (swt) gesmeekt wordt de Palestijnen sbar te geven. Jij noemt dit troep? Dat zegt meer over jou dan over die doe3a of de persoon die hem hier geplaatst heeft.

En jij gebruikt de groet van de moslims? Ironisch hoor.....

Salaam de groet der vrede.... Ik spreek hem ook elke keer....

Dan luister ik verder en hoor de naam van Allah, tegelijk in een zin over bloed en verderf, dat "onderdrukking" alle regels mag breken, zelfs die van vrede, die waar we altijd mee beginnen....

Dus het begint met vrede en eindigt met oorlog, dat een druppel bloed vraagt om de wraak van de volgende....

En in alle wijheid van die woorden, over bescherming en wraak der onderdrukking. Vraagt niemand zich meer af, hoe kunnen wij deze cirkel breken, anders dan een eindeloze academische discussie, welke druppel bloed het zwaarst weegt....

En de wetenschap der weegschaal, vertelt mij telken maal, dat ze even zwaar wegen. een pijnlijke les....

En de discussie over ironie, vertelt mij alleen maar, dat degene die dat roept, een weegschal gebruikt die de balans even kwijt is, maar niets snapt van die druppels bloed....

Dus bedankt voor dit topic, ik heb me zo even voorgenomen, om de eerste de beste herkenbare Jood die ik tegenkom, innig te omhelzen, en zeg "Salaam", ff kijken of ie me dan dood schiet....

En kijk nou eens, ET de knuffeldokter, geenszins, maar als ik toch al moet kiezen tussen doktoren, dan liever de dokter van de knuffel, dan dokter van de bommen....

Beslama,

ET

Sama
14-11-03, 10:38
Geplaatst door et_2000nl
Salaam de groet der vrede.... Ik spreek hem ook elke keer....

Dan luister ik verder en hoor de naam van Allah, tegelijk in een zin over bloed en verderf, dat "onderdrukking" alle regels mag breken, zelfs die van vrede, die waar we altijd mee beginnen....

Dus het begint met vrede en eindigt met oorlog, dat een druppel bloed vraagt om de wraak van de volgende....

En in alle wijheid van die woorden, over bescherming en wraak der onderdrukking. Vraagt niemand zich meer af, hoe kunnen wij deze cirkel breken, anders dan een eindeloze academische discussie, welke druppel bloed het zwaarst weegt....

En de wetenschap der weegschaal, vertelt mij telken maal, dat ze even zwaar wegen. een pijnlijke les....

En de discussie over ironie, vertelt mij alleen maar, dat degene die dat roept, een weegschal gebruikt die de balans even kwijt is, maar niets snapt van die druppels bloed....

Dus bedankt voor dit topic, ik heb me zo even voorgenomen, om de eerste de beste herkenbare Jood die ik tegenkom, innig te omhelzen, en zeg "Salaam", ff kijken of ie me dan dood schiet....

En kijk nou eens, ET de knuffeldokter, geenszins, maar als ik toch al moet kiezen tussen doktoren, dan liever de dokter van de knuffel, dan dokter van de bommen....

Beslama,

ET

Oh wat ontzettend dapper van je, lekker veilig in Nederland met een dak boven je hoofd, kleren aan je lijf en eten op je bord.......

Zou je zo spreken als je in Afghanistan had geleefd?

Zou je zo spreken als je in Palestina had geleefd?

Zou je zo spreken als je in Irak had geleefd?

Zou je zo spreken als je in Srebrenica had geleefd?

Moet ik nog doorgaan of is de boodschap duidelijk? Jij noemt jezelf moslim, voel je een band met je broeders?

Mark
14-11-03, 10:42
Geplaatst door Sama
Oh wat ontzettend dapper van je, lekker veilig in Nederland met een dak boven je hoofd, kleren aan je lijf en eten op je bord.......

Zou je zo spreken als je in Afghanistan had geleefd?

Zou je zo spreken als je in Palestina had geleefd?

Zou je zo spreken als je in Irak had geleefd?

Zou je zo spreken als je in Srebrenica had geleefd?

Moet ik nog doorgaan of is de boodschap duidelijk? Jij noemt jezelf moslim, voel je een band met je broeders?

vertaling: "Iedereen die het niet helemaal met mij eens is is een verrader"

et_2000nl
14-11-03, 10:51
Geplaatst door Sama
Oh wat ontzettend dapper van je, lekker veilig in Nederland met een dak boven je hoofd, kleren aan je lijf en eten op je bord.......

Zou je zo spreken als je in Afghanistan had geleefd?

Zou je zo spreken als je in Palestina had geleefd?

Zou je zo spreken als je in Irak had geleefd?

Zou je zo spreken als je in Srebrenica had geleefd?

Moet ik nog doorgaan of is de boodschap duidelijk? Jij noemt jezelf moslim, voel je een band met je broeders?

Salaam,

Nee, ik woon er niet. Jij dus wel. Hebben ze daar ook ADSL. En ik voel me heel schuldig met die luxe, ik vertrek vandaag nog naar die ellende.... Gaan we samen of blijf jij hier? En dapper je zou eens moeten weten. Ik kan aan jouw dapperheid waarschijnlijk nooit tippen.

En als je goed leest en je zonnebrilletje afzet, en dan nog een keer en nog een keer. Dan tien keer je tong draait en daarna spreekt. Zul je over mijn broederschap lezen. Maar mijn broederschap is niet selectief mijn zuster.....

En je mag mijn moslim zijn in twijfel trekken, is niet de eerste keer dat iemand dat doet. Ik zal jouw moslim zijn niet in twijfel trekken. En dat is het verschil tussen ons beide....

En habiba, het woord broederschap is vaker misbruikt voor propagandistische doelen.... Broeder of zuster ben je, daar hoef je niks voor te doen. Het feit op zich al om mensen er op aan te spreken....

ET

et_2000nl
14-11-03, 10:53
Geplaatst door Mark
vertaling: "Iedereen die het niet helemaal met mij eens is is een verrader"

:hihi:

Dank je Mark, die allochtonen spreken verdomd slecht nederlands....

Sama
14-11-03, 11:00
Geplaatst door Mark
vertaling: "Iedereen die het niet helemaal met mij eens is is een verrader"

Zoals de waard is................... :rolleyes:

et_2000nl
14-11-03, 11:07
Geplaatst door Sama
Zoals de waard is................... :rolleyes:

Gaan we raadseltjes doen....

Serveert ie de harira?

Sama
14-11-03, 11:11
Geplaatst door et_2000nl
Gaan we raadseltjes doen....

Serveert ie de harira?

Raadseltjes 'doen'?

Wie had het hier over het spreken van slecht Nederlands?

et_2000nl
14-11-03, 11:22
Geplaatst door Sama
Raadseltjes 'doen'?

Wie had het hier over het spreken van slecht Nederlands?

Ik mag het niet goed spreken.

Inderdaad, ik had het over slecht spreken. En ben blij dat Mark mij helpt bij het vertalen....

Ik zal voortaan oppassen als ik type, je bent namelijk nogal scherp....


En hou me scherp Sama, ik leer liever beter nederlands, dan dat ik mij verwerpelijke ideeen overboord gooi....

Dus allebei dank.....

Mark, vertaal dit even aub? Gaat niet zo goed tussen mij en Sama.

Sama
14-11-03, 11:29
Geplaatst door et_2000nl
Ik mag het niet goed spreken.

Inderdaad, ik had het over slecht spreken. En ben blij dat Mark mij helpt bij het vertalen....

Ik zal voortaan oppassen als ik type, je bent namelijk nogal scherp....


En hou me scherp Sama, ik leer liever beter nederlands, dan dat ik mij verwerpelijke ideeen overboord gooi....

Dus allebei dank.....

Mark, vertaal dit even aub? Gaat niet zo goed tussen mij en Sama.

Fouten
zin 4: type
zin 5: mij, hoort te zijn 'mijn' is namelijk bezittelijk
zin 7: (ga ik niet eens op in)

Mark
14-11-03, 11:39
Geplaatst door Sama
Zoals de waard is................... :rolleyes:

Ontken je dat dat de kern van je betoog was? Dan heb ik je verkeerd begrepen... mijn oprechte excuses.

et_2000nl
14-11-03, 11:41
Geplaatst door Sama
Fouten
zin 4: type
zin 5: mij, hoort te zijn 'mijn' is namelijk bezittelijk
zin 7: (ga ik niet eens op in)

Dank je habiba we zijn het eens.... Deed mij niet eens pijn....

Zolang we het maar over de vorm hebben en niet over de inhoud....

Conclusie: "Vorm discussies zijn de ondergang van Maroc.nl".

Daarvoor mijn dank.... Vorm terrorist!

:hihi: