PDA

Bekijk Volledige Versie : Istanboel aan de Maas



Simon
13-11-03, 12:02
Deze vond ik wel komisch ....

Istanboel aan de Maas


door Boogert, Huib

AMSTERDAM - "Istanboel aan de Maas" noemen inwoners van de Rotterdamse deelgemeente Delfshaven sinds kort spottend hun stadsdeel. Tot verbazing en soms ook irritatie van de inwoners prijkt op de nieuwe gemeentegids van Delfshaven een knots van een foto van de Mevlana-moskee, die aan de rand van de wijk staat.

bron: de Telegraaf


http://www2.telegraaf.nl/multimedia/archive/00143/delfshaven_jpg_143531g.jpg

Ikke4real
13-11-03, 19:15
Dat de moskee aan de rand van de wijk staat doet er niet toe, ik vraag me af of de inwoners ook moeilijk zouden doen wanneer een foto van multiculturele Middellandstraat op de voorkant zou staan. :rolleyes:

~Panthera~
13-11-03, 19:16
Geplaatst door Simon
Deze vond ik wel komisch ....

Istanboel aan de Maas


door Boogert, Huib

AMSTERDAM - "Istanboel aan de Maas" noemen inwoners van de Rotterdamse deelgemeente Delfshaven sinds kort spottend hun stadsdeel. Tot verbazing en soms ook irritatie van de inwoners prijkt op de nieuwe gemeentegids van Delfshaven een knots van een foto van de Mevlana-moskee, die aan de rand van de wijk staat.

bron: de Telegraaf


http://www2.telegraaf.nl/multimedia/archive/00143/delfshaven_jpg_143531g.jpg
---------------------------------------------------------


:lol: :hihi:

Sorry hoor, maar het beste vermaak is leedvermaak.
Leuk dat hij precies in de stad staat van M.Smit.

barfly
13-11-03, 21:19
Ik vind het best een ludiek plaatje! Een (voor de verandering) mooie moskee, en in de voorgrond een typisch Hollands aandoende schuitje.
Niks mis mee! :duim:

Ramzi
13-11-03, 21:37
Die plaatje had s'nachts genomen moeten worden!!! Schitterend plaatje levert dat op... mooi verlicht op n open vlakte, langs de Schie, langs het spoor vanaf Den Haag en toegangspoort vanaf de Ring Kleinpolderplein tot Rotterdam West... een mooier visitekaartje van een multiculturele stad kun je je niet wensen!

:)

Blade20
13-11-03, 21:47
Het lijkt wel een beetje op de fatamorgana van de Efteling. :)
Lekker met een bootje dobberren door het water, langs gebouwen die je normaal niet zovaak ziet. (euh, als 'inboorling' wel te verstaan)

Simon
13-11-03, 22:24
Het was nog leuker geweest als die boot op de voorgrond zo'n Venetiaanse gondel was geweest. Maar dat is wel te Photoshoppen.

Puk
13-11-03, 22:46
Geplaatst door Simon
Deze vond ik wel komisch ....

Istanboel aan de Maas


door Boogert, Huib

AMSTERDAM - "Istanboel aan de Maas" noemen inwoners van de Rotterdamse deelgemeente Delfshaven sinds kort spottend hun stadsdeel. Tot verbazing en soms ook irritatie van de inwoners prijkt op de nieuwe gemeentegids van Delfshaven een knots van een foto van de Mevlana-moskee, die aan de rand van de wijk staat.

bron: de Telegraaf


http://www2.telegraaf.nl/multimedia/archive/00143/delfshaven_jpg_143531g.jpg

Jammer dat het boekje in het Nederlands gesteld is. Gemiste kans.
Wat is Delfshaven in het Arabisch?

taouanza
14-11-03, 10:50
Geplaatst door Puk
Jammer dat het boekje in het Nederlands gesteld is. Gemiste kans.
Wat is Delfshaven in het Arabisch?


:moe: