PDA

Bekijk Volledige Versie : Maagdelijkheid



Zagora
13-11-03, 14:51
Omdat ik er op het islam-forum geen antwoord op krijg stel ik de vraag maar hier. Weet iemand wat er in de Koran of in Hadieths staat over maagdelijkheid? Alvast bedankt.

Mark
13-11-03, 14:54
Er staat dat je het het beste snel aan een blanke autochtoon kan kwijtraken.

zie mijn signature.

Zagora
13-11-03, 14:57
Geplaatst door Mark
Er staat dat je het het beste snel aan een blanke autochtoon kan kwijtraken.

zie mijn signature. :auw: fuck op Mark. Ik wil een serieus antwoord.

Mark
13-11-03, 14:58
Geplaatst door Zagora
:auw: fuck op Mark. Ik wil een serieus antwoord.

Hoezo, ga je je er dan aan houden? :cheefbek:

Ik geef de fakkel even door aan iemand die wel in staat is serieus te reageren :)

Puk
13-11-03, 15:03
Geplaatst door Mark
Hoezo, ga je je er dan aan houden? :cheefbek:

Ik geef de fakkel even door aan iemand die wel in staat is serieus te reageren :)

Laat ik een poging wagen: Zoek en gij zult vinden (http://oregonstate.edu/groups/msa/quran/search_d.html)

Jupiter
13-11-03, 15:04
Geplaatst door Zagora
Omdat ik er op het islam-forum geen antwoord op krijg stel ik de vraag maar hier. Weet iemand wat er in de Koran of in Hadieths staat over maagdelijkheid? Alvast bedankt.

Ik durf niet te beweren dat ik weet wat er in de koran hierover staat, feit is dat je je maagdelijkheid verliest zodra de fantasiën beginnen op te komen (12 jaar??). Hoe, wanneer en met wie je de fysieke maagdelijkheid verliest is een bijzaak.

Zagora
13-11-03, 15:06
Geplaatst door Puk
Laat ik een poging wagen: Zoek en gij zult vinden (http://oregonstate.edu/groups/msa/quran/search_d.html)

Die link deugt niet. Maar thnx anyway.

Puk
13-11-03, 15:08
Geplaatst door Zagora
Die link deugt niet. Maar thnx anyway.

Vreemd... dan deze maar: http://oregonstate.edu/groups/msa/quran/search_d.html

Zagora
13-11-03, 15:08
Geplaatst door Jupiter
Ik durf niet te beweren dat ik weet wat er in de koran hierover staat, feit is dat je je maagdelijkheid verliest zodra de fantasiën beginnen op te komen (12 jaar??). Hoe, wanneer en met wie je de fysieke maagdelijkheid verliest is een bijzaak.

Je verliest je maagdelijkheid zodra de fantasiën beginnen? Dan zijn alle vrouwen afgelikte boterhammen voordat ze trouwen. Serieuze antwoorden graag, mensen.

Joesoef
13-11-03, 15:09
Geplaatst door Zagora
Die link deugt niet. Maar thnx anyway.

De link wel maar de site heeft een foutje.

Maare, ongelukje gehad? :knipoog:

Zagora
13-11-03, 15:10
Geplaatst door Joesoef
De link wel maar de site heeft een foutje.

Maare, ongelukje gehad? :knipoog:

Ja, het bloed druipt uit mn kut, nou goed? Hey, jij klinkt als een moslim. Weet jij er wat meer over?

jaja
13-11-03, 15:10
Geplaatst door Puk
Vreemd... dan deze maar: http://oregonstate.edu/groups/msa/quran/search_d.html dat was een fantastische site ... alleen werkt de zoekfunctie al sinds tijden niet meer ...

Puk
13-11-03, 15:13
Geplaatst door jaja
dat was een fantastische site ... alleen werkt de zoekfunctie al sinds tijden niet meer ...

Tsjah.. ik had de Koran toch al uit.

ZbaqZbaq
13-11-03, 15:15
Geplaatst door Zagora
Ja, het bloed druipt uit mn kut, nou goed? Hey, jij klinkt als een moslim. Weet jij er wat meer over?

In de Koran word niet gesproken over maagedelijkheid.

Wel over kuisheid.

Dus je kunt geen maagd meer zijn ....maar wel kuis.

Je kan maagd zijn .....en kuis.

Je kan geen maagd meer zijn...... en ook niet kuis.

Je kan maagd zijn.......en niet kuis.


comprende ?

Puk
13-11-03, 15:17
Geplaatst door ZbaqZbaq
In de Koran word niet gesproken over maagedelijkheid.

Wel over kuisheid.

Dus je kunt geen maagd meer zijn ....maar wel kuis.

Je kan maagd zijn .....en kuis.

Je kan geen maagd meer zijn...... en ook niet kuis.

Je kan maagd zijn.......en niet kuis.


comprende ?

Check! Maagdelijkheid heeft dus niks met Islam te maken.

Kunnen we dat ook weer doorstrepen.

Zagora
13-11-03, 15:17
Geplaatst door ZbaqZbaq
In de Koran word niet gesproken over maagedelijkheid.

Wel over kuisheid.

Dus je kunt geen maagd meer zijn ....maar wel kuis.

Je kan maagd zijn .....en kuis.

Je kan geen maagd meer zijn...... en ook niet kuis.

Je kan maagd zijn.......en niet kuis.


comprende ?

Ja, ik begrijp je. Maar kun je ook een paar citaten optrommellen? Is het iets dat is ingegeven door cultuur of door religie? Of zijn die twee dingen onlosmakelijk verbonden?

Jupiter
13-11-03, 15:17
Geplaatst door Zagora
Je verliest je maagdelijkheid zodra de fantasiën beginnen? Dan zijn alle vrouwen afgelikte boterhammen voordat ze trouwen.
Dat geldt ook voor mannen.
Ik zie het echt zo: je verliest automatisch je maagdelijkheid zodra de hormonen hun werk gaan doen. Alleen verschilt het per cultuur en religie hoe over de fysiek ontmaagding wordt gedacht. Of wil je zeggen dat je nog steeds maagd bent volgens de islam als je voortdurend masturbeert en sexboekjes leest, maar wel trouw maagd blijft tot aan je huweljksnacht. Wie hou je dan voor de gek?

(ik ben trouwens voor ontmaagding zodra je daar zin in hebt, voor de duidelijkheid)

Zagora
13-11-03, 15:19
Geplaatst door Jupiter
Dat geldt ook voor mannen.
Ik zie het echt zo: je verliest automatisch je maagdelijkheid zodra de hormonen hun werk gaan doen. Alleen verschilt het per cultuur en religie hoe over de fysiek ontmaagding wordt gedacht. Of wil je zeggen dat je nog steeds maagd bent volgens de islam als je voortdurend masturbeert en sexboekjes leest, maar wel trouw maagd blijft tot aan je huweljksnacht. Wie hou je dan voor de gek?

(ik ben trouwens voor ontmaagding zodra je daar zin in hebt, voor de duidelijkheid)

Dat is allemaal een kwestie van interpretatie. Misschien klinkt dit lullig, maar in jou mening ben ik niet geinteresseerd. Ik had gehoopt dat je de relatie tussen islam en maagdelijkheid wat zou kunnen verduidelijken. Maar in ieder geval bedankt voor je intieme ontboezemingen.

ZbaqZbaq
13-11-03, 15:19
Geplaatst door ZbaqZbaq
In de Koran word niet gesproken over maagedelijkheid.

Wel over kuisheid.

Dus je kunt geen maagd meer zijn ....maar wel kuis. (denk aan scheiding na huwelijk.....wilde jeugd :p....enz. )

Je kan maagd zijn .....en kuis. (spreekt voor zich denk ik)

Je kan geen maagd meer zijn...... en ook niet kuis. (m.a.w. kelderslet :melig: )

Je kan maagd zijn.......en niet kuis. (denk aan de andere wegen die naar rome leiden ;) )


comprende ?

ZbaqZbaq
13-11-03, 15:20
Geplaatst door Puk
Check! Maagdelijkheid heeft dus niks met Islam te maken.

Kunnen we dat ook weer doorstrepen.

correctamundo

ZbaqZbaq
13-11-03, 15:22
Geplaatst door Zagora
Ja, ik begrijp je. Maar kun je ook een paar citaten optrommellen? Is het iets dat is ingegeven door cultuur of door religie? Of zijn die twee dingen onlosmakelijk verbonden?

Je vroeg o.a. of er in de Koran iets stat over maagdelijkheid......nou nee dus.

jaja
13-11-03, 15:22
zie ook http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1029095#post1029095

over een documentaire waarin een marokkaanse juist met het probleem worstelt of maagdelijkheid een islamitische "eis" is of niet.

ZbaqZbaq
13-11-03, 15:24
Geplaatst door jaja
zie ook http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1029095#post1029095

over een documentaire waarin een marokkaanse juist met het probleem worstelt of maagdelijkheid een islamitische "eis" is of niet.

kuisheid is een islamitische eis.....das dus wat anders dan maagdelijkheid.

Joesoef
13-11-03, 15:26
Geplaatst door Zagora
Weet jij er wat meer over?


Download de Koran en zoek... (http://www.islamasoft.co.uk/downloads.html)

Zoeken in de Engelse Koran online (http://etext.virginia.edu/etcbin/ot2www-koran?specfile=/lv2/english/relig/koran/www/koran.o2w)

Zagora
13-11-03, 15:27
Geplaatst door jaja
zie ook http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1029095#post1029095

over een documentaire waarin een marokkaanse juist met het probleem worstelt of maagdelijkheid een islamitische "eis" is of niet.


Thnx. Nice link

Mark
13-11-03, 15:27
ZbaqZbaq, moet je ook kuis zijn als je al getrouwd bent?

jaja
13-11-03, 15:28
Geplaatst door ZbaqZbaq
kuisheid is een islamitische eis.....das dus wat anders dan maagdelijkheid. dat komt dan ook in die documentaire naar voren! Echter lang niet iedereen is daar van doordrongen. Sommige lieden - die zich op de koran beroepen - maken van kuisheid toch weer maagdelijkheid. Is gewoon een heel interessante documentaire.

Joesoef
13-11-03, 15:33
Kan je kuis zijn maar toch je maagdelijkheid verliezen?

000NobelPrizes
13-11-03, 15:48
ik begrijp dat maagdelijkheid en islam niets met elkaar te maken hebben.
wat is dan de reden dat dochters en zussen bij de moslims zo enorm scherp worden bewaakt, opdat ze toch als maagd dat huwelijk ingaan?

Joesoef
13-11-03, 15:50
Geplaatst door 151 NobelPrizes
ik begrijp dat maagdelijkheid en islam niets met elkaar te maken hebben.

als maagd dat huwelijk ingaan?

Sex mag alleen binnen het huwelijk schat. Staat in de Koran....

ZbaqZbaq
13-11-03, 15:50
Geplaatst door Joesoef
Kan je kuis zijn maar toch je maagdelijkheid verliezen?

op het zelfde moment ?

jaja
13-11-03, 15:51
De belangrijkste passages zijn - als ik goed gekeken heb -:

4: 25. En wie uwer het niet kan bekostigen vrije gelovige vrouwen te huwen, hij huwe hetgeen gij bezit, namelijk gelovige slavinnen. En Allah kent uw geloof het beste. Gij zijt van elkander; huwt haar daarom met de toestemming van haar meesters en geeft haar een huwelijksgift op de gebruikelijke wijze, kuis zijnde, geen ontucht plegende, noch er heimelijke minnaars op nahoudende. En indien zij, nadat zij gehuwd zijn zich schuldig maken aan ontrouw - geldt voor haar de helft van de straf, die voor de vrije vrouwen is voorgeschreven. Dit is voor degene uwer die vreest te zondigen. Maar het is beter voor u dat gij u weerhoudt en Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

5: 5. Alle goede dingen zijn u deze dag geoorloofd. Het voedsel der mensen van het Boek is u geoorloofd en uw voedsel is hun toegestaan. En geoorloofd zijn voor u kuise, gelovige vrouwen en kuise vrouwen uit het midden dergenen, wie het Boek was gegeven vóór u, wanneer gij haar haar huwelijksgift geeft, een geldig huwelijk aangaande en geen ontucht plegende, noch heimelijk minnaressen nemende. En wie het geloof verwerpt, diens werk is waarlijk tevergeefs en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn.

24: 23. Zij die kuise, gelovige vrouwen, die geen kwaad kennen, belasteren, zijn in deze wereld en in het Hiernamaals vervloekt. Voor hen is er een grote kastijding.

24: 33. En laat degenen, die geen mogelijkheid tot trouwen vinden, zich kuis houden totdat Allah hen uit Zijn overvloed verrijkt. En de slaven die een acte van vrijmaking wensen, voorziet hen daarvan indien gij enig goed in hen ziet; en geeft hun van de rijkdommen van Allah, die Hij u heeft geschonken. En dwingt uw slavinnen, terwijl zij kuis wensen te zijn, niet tot ontucht om de goederen van het tegenwoordige leven te zoeken. Maar indien iemand haar dwingt, dan zal Allah na die dwang (voor haar) Vergevensgezind, Barmhartig zijn.

Mark
13-11-03, 15:52
Geplaatst door ZbaqZbaq
op het zelfde moment ?

Als je goed doucht ben je weer kuis.

Mark
13-11-03, 15:53
Geplaatst door jaja
4: 25. En wie uwer het niet kan bekostigen vrije gelovige vrouwen te huwen, hij huwe hetgeen gij bezit, namelijk gelovige slavinnen. En Allah kent uw geloof het beste. Gij zijt van elkander; huwt haar daarom met de toestemming van haar meesters en geeft haar een huwelijksgift op de gebruikelijke wijze, kuis zijnde, geen ontucht plegende, noch er heimelijke minnaars op nahoudende. En indien zij, nadat zij gehuwd zijn zich schuldig maken aan ontrouw - geldt voor haar de helft van de straf, die voor de vrije vrouwen is voorgeschreven. Dit is voor degene uwer die vreest te zondigen. Maar het is beter voor u dat gij u weerhoudt en Allah is Vergevensgezind, Genadevol.
.

weer meer argumenten om de slavernij weer in te voeren :duim:

ZbaqZbaq
13-11-03, 15:54
Geplaatst door Mark
ZbaqZbaq, moet je ook kuis zijn als je al getrouwd bent?

lijkt mij wel hé ?

Als de definitie van kuisheid is "reinheid van zeden".

Tenzij je wilde sex met je vrouw ziet als een daad van losbandigheid :D

Mark
13-11-03, 15:55
Geplaatst door ZbaqZbaq
lijkt mij wel hé ?

Als de definitie van kuisheid is "reinheid van zeden".

Tenzij je wilde sex met je vrouw ziet als een daad van losbandigheid :D

Nou wat wij af en toe uithalen is met geen mogelijkheid meer kuis te noemen....

000NobelPrizes
13-11-03, 15:58
Geplaatst door Joesoef
Sex mag alleen binnen het huwelijk schat. Staat in de Koran....

okay schat.

echter: de koran is altijd zo multi te interpreteren. maar over die maagdelijkheid bestaat dus geen enkele twijfel: dat is een absolute tekst erover? alleen binnen het huwelijk en basta?

Abou Jassem
13-11-03, 16:00
hahahaahaha
tsjonge jonge jonge wat wordt er hier weer een onzin
uitleg gegeven van 0,0
de koran spreek over kuisheid: diegenen die hun eerbaarheden wel bewaren, zowel voor jongens als voor meisjes en daarin is geen verschil
en het heeft ook niks met maagdenvliesje te maken en alle onzin die erover wordt geschreven die gewoon nergens op slaat
en we moeten weten dat allah de mens ten alle tijd bereid is te vergeven
als deze berouw heeft over haar/zijn zondes (vrijen voor het huwlijk of lichamelijk contact zonder geslachtgemeenschap voor het huwlijk)
deze uitleg is voor de mensen die niet logisch kunnen nadenken
onze geloof is heel logisch

Mark
13-11-03, 16:02
heren experts: Mag je trio's hebben als je met twee vrouwen getrouwd bent? Binnen het huwelijk uiteraard....

ZbaqZbaq
13-11-03, 16:03
Geplaatst door Abou Jassem
hahahaahaha
tsjonge jonge jonge wat wordt er hier weer een onzin
uitleg gegeven van 0,0
de koran spreek over kuisheid: diegenen die hun eerbaarheden wel bewaren, zowel voor jongens als voor meisjes en daarin is geen verschil
en het heeft ook niks met maagdenvliesje te maken en alle onzin die erover wordt geschreven die gewoon nergens op slaat
en we moeten weten dat allah de mens ten alle tijd bereid is te vergeven
als deze berouw heeft over haar/zijn zondes (vrijen voor het huwlijk of lichamelijk contact zonder geslachtgemeenschap voor het huwlijk)
deze uitleg is voor de mensen die niet logisch kunnen nadenken
onze geloof is heel logisch


uhhhh...dan had ik toch gelijk ? :ego:

Mark
13-11-03, 16:04
Geplaatst door ZbaqZbaq
uhhhh...dan had ik toch gelijk ? :ego:

as usual ;)

000NobelPrizes
13-11-03, 16:04
Geplaatst door Abou Jassem
hahahaahaha
tsjonge jonge jonge wat wordt er hier weer een onzin
uitleg gegeven van 0,0
de koran spreek over kuisheid: diegenen die hun eerbaarheden wel bewaren, zowel voor jongens als voor meisjes en daarin is geen verschil
en het heeft ook niks met maagdenvliesje te maken en alle onzin die erover wordt geschreven die gewoon nergens op slaat
en we moeten weten dat allah de mens ten alle tijd bereid is te vergeven
als deze berouw heeft over haar/zijn zondes (vrijen voor het huwlijk of lichamelijk contact zonder geslachtgemeenschap voor het huwlijk)
deze uitleg is voor de mensen die niet logisch kunnen nadenken
onze geloof is heel logisch
allah mag dan vergeven: die vaders en broers zijn een stuk minder schappelijk als het zogenaamd onzinnige maagdenvliesje is verdwenen.

waar ligt dat dan aan?

nl-x
13-11-03, 16:09
Geplaatst door Mark
heren experts: Mag je trio's hebben als je met twee vrouwen getrouwd bent? Binnen het huwelijk uiteraard....
Nee, dacht het niet.

(En dat zeg ik niet alleen om jou weg te houden :))

Abou Jassem
13-11-03, 16:12
Geplaatst door 151 NobelPrizes
allah mag dan vergeven: die vaders en broers zijn een stuk minder schappelijk als het zogenaamd onzinnige maagdenvliesje is verdwenen.

waar ligt dat dan aan?

dat allah vergevenisgezind is als de zondaar berouw toont
hoeft nog niet te betekenen dat de vader of broers ook zo makkelijk
kunnen vergeven
het ging namelijk om wat de koran hierover ons leert en niet hoe
andere mensen hiermee omgaan!

Mark
13-11-03, 16:12
Geplaatst door nl-x
Nee, dacht het niet.

(En dat zeg ik niet alleen om jou weg te houden :))

Bah! Het is toch binnen het huwelijk? En ze hoeven heus geen lesbische show te geven ofzo.

ZbaqZbaq, zeg me dat het niet zo is! Ik moet er wat terugkrijgen voor het laten afhakken van mijn voorhuid :ego:

ZbaqZbaq
13-11-03, 16:13
Geplaatst door Mark
heren experts: Mag je trio's hebben als je met twee vrouwen getrouwd bent? Binnen het huwelijk uiteraard....

die vind ik moeilijk.....

daar moet ik even over na gaan denken nadat de zon onder is vandaag :p

Mark
13-11-03, 16:20
Geplaatst door ZbaqZbaq
die vind ik moeilijk.....

daar moet ik even over na gaan denken nadat de zon onder is vandaag :p


Doe je best, wie weet bekeer je me nog. Wel graag overtuigende argumenten, mijn vrouw moet er ook nog intrappen ehm ik bedoel het licht zien!

000NobelPrizes
13-11-03, 16:21
Geplaatst door Abou Jassem
dat allah vergevenisgezind is als de zondaar berouw toont
hoeft nog niet te betekenen dat de vader of broers ook zo makkelijk
kunnen vergeven
het ging namelijk om wat de koran hierover ons leert en niet hoe
andere mensen hiermee omgaan!
affirmative.
Maar als het niets met de koran te maken heeft, hoe komt het dan dat voornamelijk binnen de moslimgemeenschap deze mannen er zo over denken, heb jij enig idee?

Abou Jassem
13-11-03, 16:29
Geplaatst door 151 NobelPrizes

affirmative.
Maar als het niets met de koran te maken heeft, hoe komt het dan dat voornamelijk binnen de moslimgemeenschap deze mannen er zo over denken, heb jij enig idee? [/B]

mischien omdat ze geen kennis hebben van de koran?

000NobelPrizes
13-11-03, 16:33
Geplaatst door Abou Jassem
mischien omdat ze geen kennis hebben van de koran?
dan zouden ze zich dus anders gedragen als ze die kennis wel hadden?
is dat boek zo machtig?

nl-x
13-11-03, 16:35
Geplaatst door Mark
Doe je best, wie weet bekeer je me nog. Wel graag overtuigende argumenten, mijn vrouw moet er ook nog intrappen ehm ik bedoel het licht zien!
Tss, die Hollanders toch.

Zelfs voor een stukje nutteloos overtollig huid moeten ze al wat terug hebben.

Dat het schoner is, het vrijen makkelijker gaat en je er een stuk verder richting de hemel bent is niet voldoende.


nlx

Mark
13-11-03, 16:40
Geplaatst door nl-x
Tss, die Hollanders toch.

Zelfs voor een stukje nutteloos overtollig huid moeten ze al wat terug hebben.

Dat het schoner is, het vrijen makkelijker gaat en je er een stuk verder richting de hemel bent is niet voldoende.


nlx

- het gaat tegen de natuur in
- je wordt er gevoelloos van
- als je nou gewoon doucht heb je geen last van vuiligheid :)
- ik ga naar de vuur en ben daar tevreden mee, fuck die hemel
- je wordt er agressief van, kijk maar naar de moslims, joden en amerikanen... allemaal agressief
- overtollig hahahahaha ik zie wel dat jij geen idee hebt waar het allemaal goed voor is :)

000NobelPrizes
13-11-03, 16:41
Geplaatst door Mark
-
- je wordt er gevoelloos van

Apekool, Mark.

Mark
13-11-03, 16:47
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Apekool, Mark.

dus de rest klopt :hihi:

ok, minder gevoellig dan!

nl-x
13-11-03, 16:49
Geplaatst door Mark
- het gaat tegen de natuur in
Misschien
Geplaatst door Mark
- je wordt er gevoelloos van
Gelul
Geplaatst door Mark
- als je nou gewoon doucht heb je geen last van vuiligheid :)
Ik douch heel snel en heb geen tijd voor gefriemel onder de douche
Geplaatst door Mark
- ik ga naar de vuur en ben daar tevreden mee, fuck die hemel
Wacht maar tot je ziet wat er in 'de vuur' gebeurt met je voorhuidje
Geplaatst door Mark
- je wordt er agressief van, kijk maar naar de moslims, joden en amerikanen... allemaal agressief
Moslims... check
Joden ... check
Amerikanen ... error
Geplaatst door Mark
- overtollig hahahahaha ik zie wel dat jij geen idee hebt waar het allemaal goed voor is :) Nee... Vertel... Nee, toch maar niet.

Mark
13-11-03, 16:56
Geplaatst door nl-x
Ik douch heel snel en heb geen tijd voor gefriemel onder de douche

Ik was me overal :)




Geplaatst door nl-x

Moslims... check
Joden ... check
Amerikanen ... error

Het merendeel van de Amerikanen is besneden.

jaja
13-11-03, 17:01
Geplaatst door Mark
Ik was me overal :)





Het merendeel van de Amerikanen is besneden. dus vindt NL-X blijkbaar het tweede deel van je stelling onterecht ...:):) ... Amerikanen zijn blijkbaar NIET aggressief! volgens onze waarde beheerder ...

000NobelPrizes
13-11-03, 17:01
Fijn knipknip-gesprek, maar er komt verder weinig input over die maagdelijkheid en de koran.

jaja
13-11-03, 17:03
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Fijn knipknip-gesprek, maar er komt verder weinig input over die maagdelijkheid en de koran. daar waren we al uit ... de koran zegt niets over maagdelijkheid .. en wie zegt dat dat wel zo is kent de koran niet .. vooral die moslim vaders en broers die zich er op beroepen als ze hun dochters en zusters zo "beschermen"...

000NobelPrizes
13-11-03, 17:06
Geplaatst door jaja
daar waren we al uit ... de koran zegt niets over maagdelijkheid .. en wie zegt dat dat wel zo is kent de koran niet .. vooral die moslim vaders en broers die zich er op beroepen als ze hun dochters en zusters zo "beschermen"...
ze doen het bijna allemaal. dus de kennis van de koran is blijkbaar bijzonder pover.
wat mijn vraag nog niet beantwoordt of zij het niet zouden doen als hun kennis van de koran extensiever was. was dat zo, dan zouden we dus met een compleet geweldloze gemeenschap te maken hebben, want voor zover ik heb begrepen is de koran zelf erg vredelievend.

Puk
13-11-03, 17:18
Geplaatst door 151 NobelPrizes
ze doen het bijna allemaal. dus de kennis van de koran is blijkbaar bijzonder pover.
wat mijn vraag nog niet beantwoordt of zij het niet zouden doen als hun kennis van de koran extensiever was. was dat zo, dan zouden we dus met een compleet geweldloze gemeenschap te maken hebben, want voor zover ik heb begrepen is de koran zelf erg vredelievend.

Er zijn maar weinig echte moslims. De Arabieren zijn nog de meest echte. Die hebben het dan ook verzonnen. Dus dat is logisch.

Leve het Koningshuis van Saud!!

nl-x
13-11-03, 19:37
Geplaatst door Mark
Ik was me overal :)





Het merendeel van de Amerikanen is besneden.

Bron?

(En stuur me aub geen foto's van jezelf onder de douche.)

Mark
13-11-03, 19:44
http://www.boystoo.com/history/statistics.htm

zie de tabel

70 % van de mannen in de VS dus!!!!!!!!

nl-x
13-11-03, 20:02
Geplaatst door Mark
http://www.boystoo.com/history/statistics.htm

zie de tabel

70 % van de mannen in de VS dus!!!!!!!!

Bull shit.

Vanaf hier hoefde ik al eigenlijk niet verder te lezen:


During 20th century, more than 120 million foreskins were severed from American penises, more than in any other country in the world. At the height of the circumcision frenzy, a foreskin was being sundered, and a penis crippled, every 17 seconds.


Als je hun tabelletje nog in overweging er bij neemt, waarbij begin 20ste eeuw 18% is besneden en eind 20ste eeuw 70% en dat lineair opliep, kan je zeggen dat de VS -volgens- hen gemiddeld 44% van de mannen besneden is geweest.

Met die quote er boven zouden die 44% hoger zijn geweest dan de praktisch 100% in bijvoorbeeld Saoudi Arabie, Egypte of wat dan ook.

Gelul dus :).


nlx

Mark
13-11-03, 20:33
Geplaatst door nl-x
Bull shit.

Vanaf hier hoefde ik al eigenlijk niet verder te lezen:


Als je hun tabelletje nog in overweging er bij neemt, waarbij begin 20ste eeuw 18% is besneden en eind 20ste eeuw 70% en dat lineair opliep, kan je zeggen dat de VS -volgens- hen gemiddeld 44% van de mannen besneden is geweest.

Met die quote er boven zouden die 44% hoger zijn geweest dan de praktisch 100% in bijvoorbeeld Saoudi Arabie, Egypte of wat dan ook.

Gelul dus :).


nlx

hey het was de bovenste site van google, ik weet ook wel dat ze tegen besnijden zijn maar lees tabel 5 eens dat is volgens mij de schatting voor hoeveel mensen nu besneden zijn. ik heb geen zin om verder te zoeken :hihi:

nl-x
13-11-03, 20:38
Wanneer gaan die overbezorgde Kaaskoppies eigenlijk hun 18jarige dochtertjes op pad sturen om al die onderdrukte maagde Marokkaanse moslim-jongens te bevrijden?

Al die hoofddoekmeisjes hebben al genoeg gezegd niet op hun redding te wachten. Volgens mij willen de jongens wél gered worden.


nlx

Mark
13-11-03, 22:50
Geplaatst door nl-x
Wanneer gaan die overbezorgde Kaaskoppies eigenlijk hun 18jarige dochtertjes op pad sturen om al die onderdrukte maagde Marokkaanse moslim-jongens te bevrijden?

Al die hoofddoekmeisjes hebben al genoeg gezegd niet op hun redding te wachten. Volgens mij willen de jongens wél gered worden.


nlx

Het 18 jarige dochtertje was ziek, in plaats daarvan heeft pappa wat Marokkaantjes ontmaagd in het plantsoen :hihi:

nl-x
13-11-03, 23:04
Geplaatst door Mark
Het 18 jarige dochtertje was ziek, in plaats daarvan heeft pappa wat Marokkaantjes ontmaagd in het plantsoen :hihi:
Je bevindt je op glad ijs hoor. Voor je het weet sta je voor de rechter voor smaad.

Zagora
13-11-03, 23:07
Bedankt mensen. Jullie zijn er behulpzaam geweest. :rood:

papol
13-11-03, 23:45
Schijnbaar wel belangrijk !!!
Bij mij in het ziekenhuis worden ongeveer 30 "vliezen" per jaar hersteld!

Zegt voldoende lijkt me.

Overigens, op kosten van de verzekering, jawel !!


Gr.P

sadeeQ
14-11-03, 06:09
Geplaatst door papol


Overigens, op kosten van de verzekering, jawel !!


Gr.P

Ooit bijgehouden hoeveel kaaswijven hun tieten en neusen lieten"repareren" op kosten van de verzekering ,omdat ze eranders psychische onder lijden?

en wat is er mis mee?? waar betaal je anders die torenhoge premies voor ???
of hebben ze dat gratis kado gekregen terwijl ze onverzekerd zijn ?? :auw2:

Joesoef
14-11-03, 07:17
Geplaatst door sadeeQ
Ooit bijgehouden hoeveel kaaswijven hun tieten en neusen lieten"repareren" op kosten van de verzekering ,omdat ze eranders psychische onder lijden?

en wat is er mis mee?? waar betaal je anders die torenhoge premies voor ???
of hebben ze dat gratis kado gekregen terwijl ze onverzekerd zijn ?? :auw2:



[nl-x: Dat was niet slim.]

papol
14-11-03, 07:39
Geplaatst door sadeeQ
Ooit bijgehouden hoeveel kaaswijven hun tieten en neusen lieten"repareren" op kosten van de verzekering ,omdat ze eranders psychische onder lijden?

en wat is er mis mee?? waar betaal je anders die torenhoge premies voor ???
of hebben ze dat gratis kado gekregen terwijl ze onverzekerd zijn ?? :auw2:

Zal allemaal best, maar ik "vier" ieder jaar onze trouwdag met een maagd !! :lol: :lol: :lol: :lol:

Abou Jassem
14-11-03, 11:06
Geplaatst door 151 NobelPrizes

dan zouden ze zich dus anders gedragen als ze die kennis wel hadden?
is dat boek zo machtig? [/B]

joh het merendeel van de ouders van de immigranten die in
de jaren 60/70 en later hier zijn gekomen kunnen niet lezen
schrijven of zijn maar een paar jaar naar school geweest
er zijn maar weinig ouders van de eerste generatie die op een
hoog niveau hebben gestudeerd
ze zijn opgegroeid in marokko waar het begrip eer haast het
belangrijkste is wat er in een mensenleven is en daardoor zullen
ze er alles aan proberen te doen om ervoor te zorgen dat niemand
die eer zal schaden
er zijn ouders die hun situatie en de situatie om hen heen kennen(nederlandse maatschappij) en die zullen praten met hun kinderen
over van alles omdat ze weten dat een taboesfeer en krampachtige houding ten aanzien van bijvoorbeeld sexuele omgang voor het huwlijk soms juist kan leiden tot het tegenovergestelde effect
de koran leert ons juist dat we zelf moeten nadenken en
redeneren voordat we iets gaan doen(bijvoorbeeld opvoeden)