PDA

Bekijk Volledige Versie : Peiling: mogelijk zetels voor Nieuw Rechts



Mark
14-11-03, 08:59
Peiling: mogelijk zetels voor Nieuw Rechts

- Bron: nieuws.nl


Wanneer er nu verkiezingen zouden worden gehouden, dan haalt de politieke beweging Nieuw Rechts enkele zetels. Dit blijkt uit een peiling in opdracht van SBS Stem van Nederland.

75 procent van de ondervraagden gaf aan partijvoorzitter Michiel Smit niet te kennen. Desalniettemin geeft acht procent van de ondervraagden aan dat een stem op Nieuw Rechts tot de mogelijkheden behoort. Eén op de honderd ondervraagden zegt sowieso te stemmen op Nieuw Rechts.

De peiling gaf ook nog andere resultaten aan. Zo werd de vraag, of gastarbeiders actief geholpen moeten worden om naar hun geboorteland terug te keren, door 61 procent positief beantwoord.

Smit, die voormalig gemeenteraadslid is van Leefbaar Rotterdam, heeft Nieuw Rechts opgericht na een conflict over zijn sympathieën voor Filip de Winter, aanvoerder van het Vlaams Blok. De partij geeft aan het meest rechtse alternatief te zijn, na de VVD en de LPF. "Het is duidelijk dat we na de komende kamerverkiezingen zeker in de Tweede Kamer vertegenwoordigd zullen zijn", zegt Smit in een reactie op de peiling.

Tomas
14-11-03, 09:12
Geplaatst door Mark
75 procent van de ondervraagden gaf aan partijvoorzitter Michiel Smit niet te kennen. Desalniettemin geeft acht procent van de ondervraagden aan dat een stem op Nieuw Rechts tot de mogelijkheden behoort.

Dat zo weing mensen 'm kennen valt mij tegen. of mee? Nou ja, verbaast me.

Maar dat percentage potentiele stemmers zal rap dalen zodra ze 'm wel kennen. Denk ik. Hoop ik. Zal toch wel?

taouanza
14-11-03, 09:30
In een Groengroengroenknollenknollenland.

Tomas
14-11-03, 09:39
Geplaatst door taouanza
In een Groengroengroenknollenknollenland.

:moe:

taouanza
14-11-03, 09:45
Geplaatst door Tomas
:moe:


Nou dat was zijn stokpaardje de islam is een dreiging voor Nederland omdat de kinderen geen Nederlandse liedjes meer zingen zoals in een Groengroenknollenknollenland.Nou als er mensen zijn die dat een bedreiging vinden nou dan wens ik hem succes.Een betere leider verdienen ze niet.

et_2000nl
14-11-03, 09:53
Geplaatst door taouanza
Nou dat was zijn stokpaardje de islam is een dreiging voor Nederland omdat de kinderen geen Nederlandse liedjes meer zingen zoals in een Groengroenknollenknollenland.Nou als er mensen zijn die dat een bedreiging vinden nou dan wens ik hem succes.Een betere leider verdienen ze niet.

Ik heb liever een leider die het zelf ook allemaal niet weet. Eentje die alle haat kan mobiliseren lijkt mij gevaarlijker. Deze man is niet gevaarlijk, heeft alleen gevaarlijke ideen. Het word pas gevaarlijk als hij de kracht heeft om andere mensen zijn waanideen te laten geloven. Dus ik maak me niet zo'n zorgen....

Maar omdat ik toch niet helemaal van mijzelf overtuigd ben.... Ben ik ook alvast aan het oefenen:

Berendbotje
Daar was laatst een meisje loos (mijn favoriet)
In de maneschijn
Slaap kindje slaap
Schaapje schaapje heb je witte wol.
Ik hoor een muis. Waar?
Droomland
Mijn tante uit Marokko
Michiel Smit word president (en mijn tante moet weer terug).

Zo maar een willekeurige greep. Voel me een stuk veiliger....

Tomas
14-11-03, 09:55
Stelletje laffe assimilisten.

taouanza
14-11-03, 10:00
visje visje in het water
visje visje in de kom
visje visje kan niet praten
visje visje draai je om


Mag ik nu blijven? :tranen:

observer
14-11-03, 10:05
Geplaatst door Tomas
Dat zo weing mensen 'm kennen valt mij tegen. of mee? Nou ja, verbaast me.

Maar dat percentage potentiele stemmers zal rap dalen zodra ze 'm wel kennen. Denk ik. Hoop ik. Zal toch wel?

her rare is dat afhankelijk van welk standpunt er grote aantallen mensen het er mee eens zijn soms zelfs meer dan 60%

maar als men vraagt zou je dan ook op nieuw rechts stemmen dan kom je dus op een lager aantal

ver rechts in nederland heeft nog nooit een ideale schoonzoon leider gehad zoals het vlaams blok in belgie

dus het potentieel is veel hoger dan 6 zetels

et_2000nl
14-11-03, 10:07
Geplaatst door Tomas
Stelletje laffe assimilisten.


Dank je Tom.... Zal je mening naar waarde schatten....

En inderdaad, verschrikkelijke liedjes, weet jij het gironummer van de AEL. Ik geef me meteen op. In die liedjes zitten namelijk allemaal zionistische boodschappen verborgen. En dwingt onderdanigen tot assimilatie.... Er moet meer geemancipeerd worden: "Moslim broeders, weiger deze zionistische liedjes nog verder te zingen. Waar voer die Berendbotje in Allah's naam naar toe. Naar Zuid-Laren aan me hoella, naar het beloofde land zul je bedoelen. Alwaar hij genadeloos te keer ging."

Het is een groot complot....

et_2000nl
14-11-03, 10:08
Geplaatst door taouanza
visje visje in het water
visje visje in de kom
visje visje kan niet praten
visje visje draai je om


Mag ik nu blijven? :tranen:

Wil je dat dan nog wel?

Nog meer van die kinderliedjes terreur en ik ben weg!!!!!

Mill
14-11-03, 10:14
Geplaatst door et_2000nl
Ik hoor een muis. Waar?

Daar op de trap!

(Waar op de trap?)

Nou daar. Een kleine muis met klooooompen.

Nee, 't is geen grap, 't ging van klipperdedieklapklapklapklap.

:lole:

Bedankt voor de trigger, dat liedje zat heel ver in m'n beschadigde geheugen verstopt. Erg leuk.

taouanza
14-11-03, 10:14
Geplaatst door et_2000nl
Wil je dat dan nog wel?

Nog meer van die kinderliedjes terreur en ik ben weg!!!!!





:hihi:

et_2000nl
14-11-03, 10:18
Geplaatst door Mill
Daar op de trap!

(Waar op de trap?)

Nou daar. Een kleine muis met klooooompen.

Nee, 't is geen grap, 't ging van klipperdedieklapklapklapklap.

:lole:

Bedankt voor de trigger, dat liedje zat heel ver in m'n beschadigde geheugen verstopt. Erg leuk.

Ik ben ook heel erg dankbaar voor deze trigger.... Nog steeds op zoek naar dat loze meisje, en zij naar mij mag ik hopen..... :hihi: Ooopsss, ik had haar al gevonden, nou dan zing ik niet maar neurie....

Dat extreem rechts is zo gek nog niet.... Heeft me vandaag weer herinnerd aan het doel van het leven.....

:lole:

freya
14-11-03, 10:21
Geplaatst door et_2000nl
Dank je Tom.... Zal je mening naar waarde schatten....

En inderdaad, verschrikkelijke liedjes, weet jij het gironummer van de AEL. Ik geef me meteen op. In die liedjes zitten namelijk allemaal zionistische boodschappen verborgen. En dwingt onderdanigen tot assimilatie.... Er moet meer geemancipeerd worden: "Moslim broeders, weiger deze zionistische liedjes nog verder te zingen. Waar voer die Berendbotje in Allah's naam naar toe. Naar Zuid-Laren aan me hoella, naar het beloofde land zul je bedoelen. Alwaar hij genadeloos te keer ging."

Het is een groot complot....


STEUN DE AEL giro 9637903 :D


Ozewiesewoze wiesewalla
kristalla kristose wiesewoze
wiese wies wies wies wies

taouanza
14-11-03, 10:22
Geplaatst door et_2000nl
Ik ben ook heel erg dankbaar voor deze trigger.... Nog steeds op zoek naar dat loze meisje, en zij naar mij mag ik hopen..... :hihi: Ooopsss, ik had haar al gevonden, nou dan zing ik niet maar neurie....

Dat extreem rechts is zo gek nog niet.... Heeft me vandaag weer herinnerd aan het doel van het leven.....

:lole:


Ik heb het dus gezien tijdens s7or op sbs6 weetje wel die michiel, op het laatst ging hij met een nationalistisch clubje stampot rode kool eten met gehakt.Moet jij nu raden waar ik de hele ochtend al aan denk?
Ik denk dat ik weet wat ik vandaag ga eten maar dan met lam.
Of moet ik dan weg als ik lam gebruik?
Is rode kool ook een reden om weg te gaan?

et_2000nl
14-11-03, 10:29
Geplaatst door taouanza
Ik heb het dus gezien tijdens s7or op sbs6 weetje wel die michiel, op het laatst ging hij met een nationalistisch clubje stampot rode kool eten met gehakt.Moet jij nu raden waar ik de hele ochtend al aan denk?
Ik denk dat ik weet wat ik vandaag ga eten maar dan met lam.
Of moet ik dan weg als ik lam gebruik?
Is rode kool ook een reden om weg te gaan?

Alles is goed, zolang je maar van de spruitjes af blijft....

Kom jij uit Rotterdam.... Bah.... Je weet ik generaliseer niet, maar Rotterdammers.... Die eten allemaal spruitjes, en dat geeft een stank joh, nog meer dan de gemiddelde shoarma boer....

We hebben plek zat in Amsterdam, kom gezellig hier heen.... Steun je twee doelen. De Rotterdamse drang om je te verdrijven, en de amsterdamse drang om van de klere zooi een nog grotere klere zooi te maken.....

Cohen Rulez.....

PS. Cohen is niet zo erg.... Valt best wel mee. Maar het schijnt een Jood te zijn, en het druist dus in met mijn opgelegde vooroordelen. Had liever gehad dat ie een klootzak was, of geen Jood.... This confuses the hell out of me....

et_2000nl
14-11-03, 10:33
Geplaatst door freya
STEUN DE AEL giro 9637903 :D


Ozewiesewoze wiesewalla
kristalla kristose wiesewoze
wiese wies wies wies wies

Sorry geen steun ik ben weg.... Maar volgens mij ben jij zo'n kinderliedjes terrorist, die dit gewoon zingt om mij weg te pesten.....

Maar toch ben ik blij Freya.... Dat ik juist jou zo gek heb gekregen om een kinderliedje voor me te zingen.

Ik blijf er bij.... Je bent oh zo lief.... Mag ik je nu knuffelen?

Trouwens, die kinderliedjes zeggen wel veel over het nederlandse intellect.... Of draaf ik nu door?

taouanza
14-11-03, 10:53
Geplaatst door et_2000nl
Alles is goed, zolang je maar van de spruitjes af blijft....

Kom jij uit Rotterdam.... Bah.... Je weet ik generaliseer niet, maar Rotterdammers.... Die eten allemaal spruitjes, en dat geeft een stank joh, nog meer dan de gemiddelde shoarma boer....

We hebben plek zat in Amsterdam, kom gezellig hier heen.... Steun je twee doelen. De Rotterdamse drang om je te verdrijven, en de amsterdamse drang om van de klere zooi een nog grotere klere zooi te maken.....

Cohen Rulez.....

PS. Cohen is niet zo erg.... Valt best wel mee. Maar het schijnt een Jood te zijn, en het druist dus in met mijn opgelegde vooroordelen. Had liever gehad dat ie een klootzak was, of geen Jood.... This confuses the hell out of me....



:haha:




:blauwkus:

~Panthera~
14-11-03, 11:30
Dit wordt wel errug klef zeg ! :moe:

:D

Suiker
14-11-03, 11:45
Geplaatst door et_2000nl
Dank je Tom.... Zal je mening naar waarde schatten....

En inderdaad, verschrikkelijke liedjes, weet jij het gironummer van de AEL. Ik geef me meteen op. In die liedjes zitten namelijk allemaal zionistische boodschappen verborgen. En dwingt onderdanigen tot assimilatie.... Er moet meer geemancipeerd worden: "Moslim broeders, weiger deze zionistische liedjes nog verder te zingen. Waar voer die Berendbotje in Allah's naam naar toe. Naar Zuid-Laren aan me hoella, naar het beloofde land zul je bedoelen. Alwaar hij genadeloos te keer ging."

Het is een groot complot....

:lol:

taouanza
14-11-03, 14:12
Geplaatst door ~Panthera~
Dit wordt wel errug klef zeg ! :moe:

:D





:fplayer:

Dutchguy
14-11-03, 14:19
Rode kool :fpuh:

lennart
14-11-03, 14:19
Geplaatst door taouanza
Ik heb het dus gezien tijdens s7or op sbs6 weetje wel die michiel, op het laatst ging hij met een nationalistisch clubje stampot rode kool eten met gehakt.Moet jij nu raden waar ik de hele ochtend al aan denk?
Ik denk dat ik weet wat ik vandaag ga eten maar dan met lam.
Of moet ik dan weg als ik lam gebruik?
Is rode kool ook een reden om weg te gaan?

Echte Nederlanders vinden het zielig om lammetje te eten! Die eten liever kippen, koeien of kalven.

taouanza
14-11-03, 14:35
Geplaatst door lennart
Echte Nederlanders vinden het zielig om lammetje te eten! Die eten liever kippen, koeien of kalven.


Ik heb toch maar gehakt uit de vriezer gehaald, weet echt niet waarom ik had liever lam.:maf:

et_2000nl
14-11-03, 14:50
Geplaatst door taouanza
Ik heb toch maar gehakt uit de vriezer gehaald, weet echt niet waarom ik had liever lam.:maf:

Gelukkig zijn we hier niet zo hypocriet..... Lamsgehakt in celofaan is OK. Zolang ik dat zielige beestje met dat zachte witje vachtje er maar niet in herken..... :hihi: Behhhhhhh.

Vergeet je de spruitjes niet op te zetten.... Niet te lang koken, word die zooi klef van.....

taouanza
14-11-03, 14:58
Geplaatst door et_2000nl
Gelukkig zijn we hier niet zo hypocriet..... Lamsgehakt in celofaan is OK. Zolang ik dat zielige beestje met dat zachte witje vachtje er maar niet in herken..... :hihi: Behhhhhhh.

Vergeet je de spruitjes niet op te zetten.... Niet te lang koken, word die zooi klef van.....


Nee gewoon rundergehakt en het is rode kool geen spruitjes.
Die bewaar ik voor de couscous.:hihi:

000NobelPrizes
14-11-03, 15:00
Geplaatst door et_2000nl
Gelukkig zijn we hier niet zo hypocriet..... Lamsgehakt in celofaan is OK. Zolang ik dat zielige beestje met dat zachte witje vachtje er maar niet in herken..... :hihi: Behhhhhhh.

Vergeet je de spruitjes niet op te zetten.... Niet te lang koken, word die zooi klef van..... Een oplossing is om lammetjes op je bord kleinschaap te noemen. Of die in de wei, kan ook. Zolang er maar een verschil in is.

et_2000nl
14-11-03, 15:11
Geplaatst door taouanza
Nee gewoon rundergehakt en het is rode kool geen spruitjes.
Die bewaar ik voor de couscous.:hihi:

Laat mij nou even gaan als ik dit topic en jou woorden wil verkrachten.... :moe: :hihi:

Maar eet smakelijk straks, nog een klein uurtje. En vergeet die cellofoon er niet af te halen voordat je het in de pan kiepert....

Rund is trouwens OK. Hadden ze maar niet van die lelijke vachten moeten hebben.... Eigen schuld!

000NobelPrizes
14-11-03, 15:15
Mag het allemaal wat minder geintegreerd burgerlijk?
Rooie kool, spruiten, gehaktballen... what have we done :argwaan:

et_2000nl
14-11-03, 15:19
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Een oplossing is om lammetjes op je bord kleinschaap te noemen. Of die in de wei, kan ook. Zolang er maar een verschil in is.

Idd, niets hypcocriets is ons vreemd.... Nu ff naar appie hein, een kleinschaapje kopen.... Smikkel....

Trouwens al dat gelul over zielige beestjes. De laatste keer in Marokko was mijn zoon voor het eerst bij een slachting. Nou heb ik daar ook niet zo op.... Maar goed, ik dus denken dat ie dat verschrikkelijk zou vinden. Zielig en zo. Wat blijkt, hij vond die losse kop wel heel interessant. Die oogjes die nog open stonden en die tong uit zijn bek....

000NobelPrizes
14-11-03, 15:25
Geplaatst door et_2000nl
Idd, niets hypcocriets is ons vreemd.... Nu ff naar appie hein, een kleinschaapje kopen.... Smikkel....

Wat? Jij shopt bij die zionistische supermarkt? :rolleyes:
En ik als superieure blanke autochtoon maar naar de islamitische slagerij, in het kader van de ondersteuning/integratie.



Trouwens al dat gelul over zielige beestjes. De laatste keer in Marokko was mijn zoon voor het eerst bij een slachting. Nou heb ik daar ook niet zo op.... Maar goed, ik dus denken dat ie dat verschrikkelijk zou vinden. Zielig en zo. Wat blijkt, hij vond die losse kop wel heel interessant. Die oogjes die nog open stonden en die tong uit zijn bek....
Kan ik me alles bij voorstellen. Ik stond altijd vooraan bij het kippen slachten (die fladderen na de onthoofding nog een tijdje rond).

observer
14-11-03, 15:29
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Wat? Jij shopt bij die zionistische supermarkt? :rolleyes:
En ik als superieure blanke autochtoon maar naar de islamitische slagerij, in het kader van de ondersteuning/integratie.
ook alleen omdat halal vlees goedkoper is dan kosher vlees

:wijs:

et_2000nl
14-11-03, 15:30
Wat? Jij shopt bij die zionistische supermarkt? :rolleyes:
En ik als superieure blanke autochtoon maar naar de islamitische slagerij, in het kader van de ondersteuning/integratie.

Nee.... Alleen als de melk in de aanbieding is.... Maar mijn moslim slager heeft geen gehakt en vlees in cellofaan.... Appie Hein wel, dus dat is rete moeilijk....


Kan ik me alles bij voorstellen. Ik stond altijd vooraan bij het kippen slachten (die fladderen na de onthoofding nog een tijdje rond).

Sadist!!!!

taouanza
14-11-03, 15:34
Geplaatst door et_2000nl
Idd, niets hypcocriets is ons vreemd.... Nu ff naar appie hein, een kleinschaapje kopen.... Smikkel....

Trouwens al dat gelul over zielige beestjes. De laatste keer in Marokko was mijn zoon voor het eerst bij een slachting. Nou heb ik daar ook niet zo op.... Maar goed, ik dus denken dat ie dat verschrikkelijk zou vinden. Zielig en zo. Wat blijkt, hij vond die losse kop wel heel interessant. Die oogjes die nog open stonden en die tong uit zijn bek....


Ben je mal!Het was net het optuigen van een kerst boom.
We wilden het voor geen goud missen.
Mijn oudste broer had ons een keer wijsgemaakt dat er een schaap opstond nadat zijn strot was doorgesneden. Dus elke keer(vol verwachting klopt ons hart) wij hopen dat de schaap opstond.Elke keer weer een teleurstelling.Maar spartelen dattie deed.Konijnen lopen trouwens wel weg...

000NobelPrizes
14-11-03, 15:37
Geplaatst door observer
ook alleen omdat halal vlees goedkoper is dan kosher vlees

:wijs:
Geld is een belangrijke reden om de koosjere voorschriften overboord te gooien.
:ego:

et_2000nl
14-11-03, 16:30
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Geld is een belangrijke reden om de koosjere voorschriften overboord te gooien.
:ego:

Ik kan mijn joodse vrienden wel een islamitische slager adviseren. Bismillah (dank U God) in amsterdam west.... Maar de eigenaar is een rascist. Als er een niet Marokkaan binnenkomt helpt ie die eerst, is zijn gastvrijheid zegt ie.... :hihi: Word je bij je eigen slager ook al gedicrimineerd. En wat doet de AEL.... Inderdaad helemaal niks....

et_2000nl
14-11-03, 16:34
Geplaatst door taouanza
Ben je mal!Het was net het optuigen van een kerst boom.
We wilden het voor geen goud missen.
Mijn oudste broer had ons een keer wijsgemaakt dat er een schaap opstond nadat zijn strot was doorgesneden. Dus elke keer(vol verwachting klopt ons hart) wij hopen dat de schaap opstond.Elke keer weer een teleurstelling.Maar spartelen dattie deed.Konijnen lopen trouwens wel weg...

Die grap maken ze overal zo te zien.... Ik vind de huid ervan af halen wel geinig.... Eerst opbalzen als een ballonnetje....Beetje kloppen.... Hij ligt trouwens in zijn kamer.... Die kop niet natuurlijk maat het kleedje....

En konijnen zijn net draaideur criminelen....

Trouwens ik heb ook wel eens kalkoenen geslacht.... Da's levengevaarlijk....

taouanza
14-11-03, 18:08
Geplaatst door et_2000nl
Die grap maken ze overal zo te zien.... Ik vind de huid ervan af halen wel geinig.... Eerst opbalzen als een ballonnetje....Beetje kloppen.... Hij ligt trouwens in zijn kamer.... Die kop niet natuurlijk maat het kleedje....

En konijnen zijn net draaideur criminelen....

Trouwens ik heb ook wel eens kalkoenen geslacht.... Da's levengevaarlijk....


En die kop die zo vals naar je lacht met een uitstekende tong als je hem in het vuur gooit. :lekpuh:
Nou daar kan je moeilijk medelijden mee hebben.

et_2000nl
14-11-03, 18:12
Geplaatst door taouanza
En die kop die zo vals naar je lacht met een uitstekende tong als je hem in het vuur gooit. :lekpuh:
Nou daar kan je moeilijk medelijden mee hebben.

Ik houd ook niet van uitgestoken tongen.... :fpuh:

Ff serieus, Freya en ZZ zijn mij aan het pesten.... Kun jij me helpen? Snik.....

taouanza
14-11-03, 18:31
Geplaatst door et_2000nl
Ik houd ook niet van uitgestoken tongen.... :fpuh:

Ff serieus, Freya en ZZ zijn mij aan het pesten.... Kun jij me helpen? Snik.....

als ik ZZ pest negeert hij mij, das ook geen lol aan.
Maar waar dan?

et_2000nl
14-11-03, 18:36
Geplaatst door taouanza
als ik ZZ pest negeert hij mij, das ook geen lol aan.
Maar waar dan?

Hier:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1058598#post1058598

Ga maar met hun mee doen, ik heb een weddenschap lopen hoeveel ik er tegelijkertijd het veld af maai.... :hihi:

taouanza
14-11-03, 18:47
Geplaatst door et_2000nl
Hier:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1058598#post1058598

Ga maar met hun mee doen, ik heb een weddenschap lopen hoeveel ik er tegelijkertijd het veld af maai.... :hihi:


Zo te zien red je het prima in je eentje. :wink:

et_2000nl
14-11-03, 18:51
Geplaatst door taouanza
Zo te zien red je het prima in je eentje. :wink:

Ahhhh, maar mag ik daaruit concluderen, dat hij/zij die zwijgt het eens is....

Stille aanbidders dus! :ego:


PS mocht ik nou de onjuiste conclusie getrokken hebben.... Laat me maar in deze waan....

taouanza
14-11-03, 18:55
Geplaatst door et_2000nl
Ahhhh, maar mag ik daaruit concluderen, dat hij/zij die zwijgt het eens is....

Stille aanbidders dus! :ego:


PS mocht ik nou de onjuiste conclusie getrokken hebben.... Laat me maar in deze waan....


Wat jij wil.:wink:

et_2000nl
14-11-03, 19:05
Geplaatst door taouanza
Wat jij wil.:wink:

Spreekzame aanbidders....

taouanza
14-11-03, 21:16
Geplaatst door Dutchguy
Rode kool :fpuh:



Rode kool was lekker, had natuurlijk te maken met de jus van gehakt met heel veel uitjes en een klont echte boter. :cola:

Puk
14-11-03, 21:45
Geplaatst door et_2000nl
Die grap maken ze overal zo te zien.... Ik vind de huid ervan af halen wel geinig.... Eerst opbalzen als een ballonnetje....Beetje kloppen.... Hij ligt trouwens in zijn kamer.... Die kop niet natuurlijk maat het kleedje....

En konijnen zijn net draaideur criminelen....

Trouwens ik heb ook wel eens kalkoenen geslacht.... Da's levengevaarlijk....

Ik heb daar niet zoveel ervaring mee... hoe gaat dat dan?

Ik heb maar drie dieren geslacht in mijn leven... naast talloze insecten.

1. Een guppie met een ******gezwel.
2. Een pasgeboren vogeltje die uit het nest was gevallen en enigszins was aangevreten. Heb ik de kop afgesneden. Het snaveltje bleef nog een kwartier lang naar me happen.
3. Een eendje platgereden die al flink aangereden was. De auto een stukje achteruit gereden. Goed mikken... en kwaaaak... splash!

Aselhiej
14-11-03, 21:54
Geplaatst door Tomas
Dat zo weing mensen 'm kennen valt mij tegen. of mee? Nou ja, verbaast me.

Maar dat percentage potentiele stemmers zal rap dalen zodra ze 'm wel kennen. Denk ik. Hoop ik. Zal toch wel?

dat is nou juist wat we ook over Pim zeiden

Marsipulami
14-11-03, 22:19
Geplaatst door Tomas
Dat zo weing mensen 'm kennen valt mij tegen. of mee? Nou ja, verbaast me.

Maar dat percentage potentiele stemmers zal rap dalen zodra ze 'm wel kennen. Denk ik. Hoop ik. Zal toch wel?

8 % wil voor hem stemmen en slechts 25 % kent hem. Effe rekenen: Dat levert een stemmerspotentieel op van 32 % van de Nederlandse kiezers. Niet slecht voor een beginner, ****** haalde ook zo ergens iets op het einde van de dertiger jaren in Duitsland.

ZbaqZbaq
14-11-03, 23:02
Geplaatst door et_2000nl
Ik kan mijn joodse vrienden wel een islamitische slager adviseren. Bismillah (dank U God) in amsterdam west.... Maar de eigenaar is een rascist. Als er een niet Marokkaan binnenkomt helpt ie die eerst, is zijn gastvrijheid zegt ie.... :hihi: Word je bij je eigen slager ook al gedicrimineerd. En wat doet de AEL.... Inderdaad helemaal niks....

bismillah = dank U God ?????????????

ik wist wel dat er iets niet helemaal pluis was met jou.

busted !

Maslov
14-11-03, 23:21
Wat betekent bismillah?

ZbaqZbaq
14-11-03, 23:24
In de naam van Allah

Mark
14-11-03, 23:28
Alweer iemand ontmaskerd! :student:

Nu nog erachter komen onder welke namen Nabil en Michiel hier prikken :)

Maslov
14-11-03, 23:37
ET, ben je echt een Marokkaan cq moslim of niet.

ZbaqZbaq
14-11-03, 23:38
Geplaatst door Mark
Alweer iemand ontmaskerd! :student:

Nu nog erachter komen onder welke namen Nabil en Michiel hier prikken :)

die 2 namen in 1 zin ?

Mark
14-11-03, 23:40
Geplaatst door ZbaqZbaq
die 2 namen in 1 zin ?

Beter dan die twee mannen in 1 kamer :)

Hoerriya
15-11-03, 10:05
Beter dan die twee mannen in 1 kamer

Ja precies, arme Nabil.......

:gniffel:

Groetjes,

Hoerriya.