PDA

Bekijk Volledige Versie : Prikker HUDHAIFA opgepakt!!!!!!!!!!!!!!!



Mark
14-11-03, 13:09
Bedreiger VVD'er Wilders opgepakt

- Bron: De Telegraaf

In Den Haag is een 29-jarige Schiedammer van Marokkaanse komaf opgepakt voor het met de dood bedreigen van VVD-Kamerlid Geert Wilders. De Schiedammer, systeembeheerder van beroep, werd op zijn werk in de Haagse binnenstad opgepakt.

De Schiedammer post op verschillende Marokkaanse internetfora, waaronder de webpagina Maghrebonline.nl. Op die site schreef hij, opererend onder de naam 'Farid', dat de VVD'er ''echt met de dood moet worden gestraft voor zijn fascistische uitspraken over islam, moslims en de Palestijnse zaak''.

Inmiddels is de man met een proces-verbaal op zak weer naar huis gestuurd. Op het forum van de website Maghrebonline beklaagt hij zich, nu onder de naam 'iQra', over de ''stijlloze en vernederende'' arrestatie. Ook gaat hij opnieuw te keer tegen Wilders. Volgens 'iQra' heeft hij de officier van justitie verteld dat zijn gewraakte zinsnede niet als dreigement bedoeld was maar als ''ventilatie van mijn haatgevoelens jegens deze persoon vanwege zijn extreem fascistische daden en uitspraken die onder meer in het Midden-Oosten dagelijks mensenlevens kosten''.

Maslov
14-11-03, 13:15
Die man is gestoord. In die zin dat zijn obsessieve haat hem totaal verblind.

et_2000nl
14-11-03, 13:22
Geef die Wilders en die HUDHAIFA allebei een pistool, morgen om 07:00 achter de kerk.... Deden ze in de middeleeuwen ook al..... Was niks mis mee.....

Royce
14-11-03, 13:23
Geplaatst door Maslov
Die man is gestoord. In die zin dat zijn obsessieve haat hem totaal verblind.


Er zijn dan nog veel meer gekken. Hij is namelijk toch verkozen in de 2ekamer terecht gekomen.

freya
14-11-03, 13:25
Geplaatst door Royce
Er zijn dan nog veel meer gekken. Hij is namelijk toch verkozen in de 2ekamer terecht gekomen.

:hihi:

Mark
14-11-03, 13:26
Opvallend.... de meeste reacties op fok.nl ondersteunen Hudhaifa en zijn recht deze dingen te kunnen zeggen.....

Blade20
14-11-03, 13:57
Tja, Hudhaifa verhoogde het IQ op de forums toch niet. (ik zeg overigens niet dat ik de IQ's op de forums wel verhoog)
Hij was altijd zo radicaal voor het verkeerde doel bezig. (RFM)


Go Wilder! Go Wilders! Goooooooo naar de kapper! :p

Simon
14-11-03, 13:59
Volgens mij is Hudhaifa niet dezelfe persoon als Farid. iQra wel.

Simon

Blade20
14-11-03, 14:00
Geplaatst door Mark
Opvallend.... de meeste reacties op fok.nl ondersteunen Hudhaifa en zijn recht deze dingen te kunnen zeggen.....

De meeste mensen van Fok! kennen het standpunt van Hudhaifa hier waarschijnlijk niet.

In ieder geval heb je een Fokker hier die Hudhaifa niet in zijn uitspraken ondersteund.
Overigens ondersteunen de meeste Fokkers ook Wilders.