PDA

Bekijk Volledige Versie : Herkenbaar Joods In Amsterdam



Hay Jouhara
16-11-03, 13:23
HERKENBAAR JOODS IN AMSTERDAM

Rabbijn David Lilienthal van de Liberaal Joodse Gemeente, wil het verbale en fysieke geweld graag relativeren. "Er is een verschil tussen wat daadwerkelijk gebeurt en welke angsten bij de mensen in het hoofd zitten. Een vrouw vertelde me dat een groepje Marokkanen op haar afkwam toen ze uit onze synagoge stapte. Ze was bang, pakte haar tas nog wat steviger vast en wilde snel in de auto stappen. Stapt een meisje uit de groep op haar toe. Zij zegt: 'Wat goed dat u nog auto rijdt, op uw leeftijd.' Hieruit blijkt maar hoe gevaarlijk het kan zijn iedereen over één kam te scheren. Het is erg naar als je slachtoffer wordt, maar we moeten wel beseffen dat het om een kleine groep daders gaat."



bron www.joods.nl

Royce
16-11-03, 13:25
Dat meisje zag gewoon dat de tas goed vastgehouden werd. Ze schakelde snel over op wat anders. Sneaky rat.

Hay Jouhara
16-11-03, 13:30
Geplaatst door Royce
Dat meisje zag gewoon dat de tas goed vastgehouden werd. Ze schakelde snel over op wat anders. Sneaky rat.

ontkennen is een teken van zwakte

Royce
16-11-03, 13:31
Geplaatst door hay jouhara
ontkennen is een teken van zwakte


Vind ik ook. Op JoodsNL moeten ze anti-semitisme niet gaan ontkennen. Het is er gewoon.

Hay Jouhara
16-11-03, 13:39
Geplaatst door Royce
Vind ik ook. Op JoodsNL moeten ze anti-semitisme niet gaan ontkennen. Het is er gewoon.

net zoals er anti moslim groeperingen zijn dat moet jij nie ontkennen
ehmmm behalve anti christenen mischien moet ik maar zo,n partij oprichten

freya
16-11-03, 13:52
Geplaatst door hay jouhara
behalve anti christenen

Hoe bedoel je? :stout:

Hay Jouhara
16-11-03, 14:04
Geplaatst door freya
Hoe bedoel je? :stout:

ik doel op een grapje of wil je de voorzitter worden van mijn toekomstige partij

freya
16-11-03, 17:08
Geplaatst door hay jouhara
ik doel op een grapje of wil je de voorzitter worden van mijn toekomstige partij

:strik:

Ghazi
16-11-03, 18:37
Geplaatst door hay jouhara
net zoals er anti moslim groeperingen zijn dat moet jij nie ontkennen
ehmmm behalve anti christenen mischien moet ik maar zo,n partij oprichten

'Christen'-zionisten zijn feller zionist dan de gemiddelde jood, en zorgen voor de stemmen op de Republikeinse partij, daar zijn de joden met te weinig. In Nederland wonen ze in Zeeland, de Betuwe en de Veluwe. Je herkent ze aan de lange rokken van hun vrouwen. In Leiden dragen ze Panoplia of CSFR jassen. Het zijn de abonnes van Reformatorisch Dagblad, krantenjongens onder ons. Van Amerika zeggen de zionistische joden dat de Bible Belt hun Safety Belt is.

ronald
16-11-03, 18:46
Geplaatst door Ghazi
'Christen'-zionisten zijn feller zionist dan de gemiddelde jood, en zorgen voor de stemmen op de Republikeinse partij, daar zijn de joden met te weinig. In Nederland wonen ze in Zeeland, de Betuwe en de Veluwe. Je herkent ze aan de lange rokken van hun vrouwen. In Leiden dragen ze Panoplia of CSFR jassen. Het zijn de abonnes van Reformatorisch Dagblad, krantenjongens onder ons. Van Amerika zeggen de zionistische joden dat de Bible Belt hun Safety Belt is.


Ik begrijp de link even niet....zijn anti-christenen christen-zionisten??

Ghazi
16-11-03, 19:40
Geplaatst door ronald
Ik begrijp de link even niet....zijn anti-christenen christen-zionisten??

'christen'-zionisten zijn inderdaad mogelijke anti-christenen. Let op de aanhalingstekens.
Het zijn in ieder geval lui die gewoonlijk voor christenen doorgaan, en inderdaad maar eens aangepakt moeten worden. Dit omdat iemand een anti-christelijke partij voorstelde.

ronald
16-11-03, 20:27
Geplaatst door Ghazi
'christen'-zionisten zijn inderdaad mogelijke anti-christenen. Let op de aanhalingstekens.
Het zijn in ieder geval lui die gewoonlijk voor christenen doorgaan, en inderdaad maar eens aangepakt moeten worden. Dit omdat iemand een anti-christelijke partij voorstelde.



zeg eens....wie is die "iemand" eigenlijk?
Ik meen hierin te horen de stem van een "oer-christen" , één van het soort Joden hebben Christus vermoord; vervloekt zijn ze.
Of heb ik het mis?

GroteWolf
17-11-03, 12:59
Vergeet vooral de Moslim Zionisten niet. Daarvan zijn er wel een paar honderd miljoen. Ook dat zijn eigenlijk Anti-Moslims.

freya
17-11-03, 13:32
Geplaatst door GroteWolf
Vergeet vooral de Moslim Zionisten niet. Daarvan zijn er wel een paar honderd miljoen. Ook dat zijn eigenlijk Anti-Moslims.

:haha: :haha: :haha:


Je mag me even uitleggen hoe dat dan precies zit.

Moslims die geld inzamelen om de reis van Joden naar Zion te betalen?