PDA

Bekijk Volledige Versie : Discussie gesloten



Puk
16-11-03, 18:19
Het Almachtige Beheer heeft een nieuw wapen in de strijd geworpen.

De discussie gewoon afsluiten.

Een nieuw fenomeen.

Ben benieuwd hoelang het duurt voordat dit topic wordt gesloten. :moe:

Babyface
16-11-03, 18:23
Hahahaha zag het. Ik wou op die ban van jou reageren, maar lukte niet.

Pukkie, blijf lekker bij ons. Niet weg gaan okee....

Tomas
16-11-03, 18:23
Het valt allemaal niet mee.

Puk
16-11-03, 18:28
Geplaatst door Babyface
Hahahaha zag het. Ik wou op die ban van jou reageren, maar lukte niet.

Pukkie, blijf lekker bij ons. Niet weg gaan okee....

Tsjah... en dan begin ik over een nieuw modebeeld... fraaie dames alleen gehuld in een met diamenten afgezette bomgordel... wordt dat topic ook weer gesloten. :haha:

Beheer is snel geprikkeld vandaag.

Maar ik ga niet weg! Maar ik heb het idee dat het niet meer zolang duurt voordat ik naar de eeuwigheid wordt geband. Beheer zoekt me.

Maar tot die tijd... :wohaa:

Angeldust
16-11-03, 18:40
Geplaatst door Marruecos
Even ter uwer info, ik heb de dicussie niet vanwege je opmerking gesloten. De fantasie-machine was daar op hol geslagen.

Eeh,..
Wat?.. :confused:

Goodnight
16-11-03, 18:42
Damn, maruecos en ik wilde nog wel een fel betoog houden over het sekisme van PUK...bovendien vind ik het nergens op slaan dat een discussie gesloten wordt alleen omdat men even afdwaalde.

Sorry hoor, ben nog niet zo lang op maroc.nl maar dit vind ik wel dictatoraal gedrag....wij wilden nog verder discussieren....

Puk
16-11-03, 18:42
Geplaatst door Marruecos
Leef je uit. Onthoud je van onfatsoenlijke opmerkingen. Meer vragen we niet.

Even ter uwer info, ik heb de dicussie niet vanwege je opmerking gesloten. De fantasie-machine was daar op hol geslagen.

Kan je een ietsiepiesie duidelijker zijn?

Fantasie-machine was op hol geslagen.
Fantasie mag ook niet meer?

et_2000nl
16-11-03, 18:42
Hi Pukkie,

We gaan niet verder dus..... Maar wilde je effe zeggen dat ik net heerlijke couscous heb gegeten. Met van die smerige spruitjes. Dat verdomde geintegreer moet nou maar eens afgelopen zijn, die dingen stinken, om nog maar niet te spreken over de oprispingen die het oplevert. Ik heb ze maar aan de andere tafelgenoten overgelaten, en mij beperkt tot de echte couscous ingredienten.... Hele discussie aan tafel over spuitjes, je kunt ze tegenwoordig ook in Marokko kopen. In Rabat tenminste zover als ik weet. Ze sijn harstikke duur, en ze blijven smerig.

Kom je een keer couscous met spruitjes eten? Mag je alle spruitjes hebben.

:lol:

Puk
16-11-03, 18:44
Geplaatst door Goodnight
Damn, maruecos en ik wilde nog wel een fel betoog houden over het sekisme van PUK...bovendien vind ik het nergens op slaan dat een discussie gesloten wordt alleen omdat men even afdwaalde.

Sorry hoor, ben nog niet zo lang op maroc.nl maar dit vind ik wel dictatoraal gedrag....wij wilden nog verder discussieren....

Yep! Ik vond het ook nogal bot.

Gaan we hier gewoon verder.

Dusse... sexistisch? :confused:

Goodnight
16-11-03, 18:45
Geplaatst door Puk
Tsjah... en dan begin ik over een nieuw modebeeld... fraaie dames alleen gehuld in een met diamenten afgezette bomgordel... wordt dat topic ook weer gesloten. :haha:

Beheer is snel geprikkeld vandaag.

Maar ik ga niet weg! Maar ik heb het idee dat het niet meer zolang duurt voordat ik naar de eeuwigheid wordt geband. Beheer zoekt me.

Maar tot die tijd... :wohaa:

PUK ik zal mijn betoog dus maar afkorten.

Je loopt achter, Lil'Kim heeft in niets anders dan een burka gehuld op de voorpagina van een blad gestaan ( errug onsmakelijk en zielig als je het mij vraagt) en vorig jaar stond er op de voorpagina van Strictly, jawel een dame gehuld in zeer sexy burka met haar benen wijd open.

Wie wordt er nu misbruikt en onderdrukt???

Goodnight
16-11-03, 18:46
Geplaatst door Puk
Yep! Ik vond het ook nogal bot.

Gaan we hier gewoon verder.

Dusse... sexistisch? :confused:
seksisme dus, vergeef mij mijn struikelingen op het toetsenbord. :engel:

et_2000nl
16-11-03, 18:48
Ik ben fantasieloos en daarom vind ik spruitjes vies!!!!

Pukkie, je bent geen sexist! Wie zegt dat?

Puk
16-11-03, 18:49
Geplaatst door et_2000nl
Hi Pukkie,

We gaan niet verder dus..... Maar wilde je effe zeggen dat ik net heerlijke couscous heb gegeten. Met van die smerige spruitjes. Dat verdomde geintegreer moet nou maar eens afgelopen zijn, die dingen stinken, om nog maar niet te spreken over de oprispingen die het oplevert. Ik heb ze maar aan de andere tafelgenoten overgelaten, en mij beperkt tot de echte couscous ingredienten.... Hele discussie aan tafel over spuitjes, je kunt ze tegenwoordig ook in Marokko kopen. In Rabat tenminste zover als ik weet. Ze sijn harstikke duur, en ze blijven smerig.

Kom je een keer couscous met spruitjes eten? Mag je alle spruitjes hebben.

:lol:

Als Nederland uiteindelijk een islamitische staat wordt, kan je er dan voor zorgen dat spruitjes van het menu worden gehaald? Dat op het kweken van spruitjes de dood door steniging wordt gezet?

Ik ben er ook geen liefhebber van.

Hoewel er tegenwoordig ook zoete spruitjes te koop schijnen te zijn. Maar die stinken net zo hard.

Puk
16-11-03, 18:51
Geplaatst door Goodnight
PUK ik zal mijn betoog dus maar afkorten.

Je loopt achter, Lil'Kim heeft in niets anders dan een burka gehuld op de voorpagina van een blad gestaan ( errug onsmakelijk en zielig als je het mij vraagt) en vorig jaar stond er op de voorpagina van Strictly, jawel een dame gehuld in zeer sexy burka met haar benen wijd open.

Wie wordt er nu misbruikt en onderdrukt???

Mwah... niet gezien. Jammer!

Maar Lil'Kim werd gedwongen, begrijp ik? Dat hoort niet natuurlijk!

Puk
16-11-03, 18:53
Geplaatst door Goodnight
seksisme dus, vergeef mij mijn struikelingen op het toetsenbord. :engel:

Is het nou met een "x" of met "sk"?

Ik kan het nog geeneens schrijven!
Dan kan ik het toch ook niet zijn?

:ego:

et_2000nl
16-11-03, 18:55
Geplaatst door Puk
Als Nederland uiteindelijk een islamitische staat wordt, kan je er dan voor zorgen dat spruitjes van het menu worden gehaald? Dat op het kweken van spruitjes de dood door steniging wordt gezet?

Ik ben er ook geen liefhebber van.

Hoewel er tegenwoordig ook zoete spruitjes te koop schijnen te zijn. Maar die stinken net zo hard.

Ik begijp dus dat je steniging op zich niet afkeurt. Als het doel de middelen maar heiligt. Een erg principiele stelling. Maar ja, we hebben het natuurlijk wel over die verdomde spruitjes.....

Mag het "echte" spruitje nu opstaan?

Puk
16-11-03, 18:57
Geplaatst door et_2000nl
Ik ben fantasieloos en daarom vind ik spruitjes vies!!!!

Pukkie, je bent geen sexist! Wie zegt dat?

Onze nieuwe ster op dit prikbord... Goodnight!

Maar hoe kan ik nou een sexist zijn als ik van vrouwen hou?

Puk
16-11-03, 18:59
Geplaatst door et_2000nl
Ik begijp dus dat je steniging op zich niet afkeurt. Als het doel de middelen maar heiligt. Een erg principiele stelling. Maar ja, we hebben het natuurlijk wel over die verdomde spruitjes.....

Mag het "echte" spruitje nu opstaan?

Principes vind ik net zoiets als spruitjes.

Dus tegen het stenigen van spruitjes heb ik, in principe, geen bezwaar.

Puk
16-11-03, 19:00
Geplaatst door aQua
:jammer: puk en burqa's, da's net Sylvester en Tweety

:D

Angeldust
16-11-03, 19:03
Geplaatst door Goodnight
Damn, maruecos en ik wilde nog wel een fel betoog houden over het sekisme van PUK...bovendien vind ik het nergens op slaan dat een discussie gesloten wordt alleen omdat men even afdwaalde.

Sorry hoor, ben nog niet zo lang op maroc.nl maar dit vind ik wel dictatoraal gedrag....wij wilden nog verder discussieren....

Je mag je felle vertoog over PUK's eventuele seksisme ook hier wel schrijven hoor... Maar waarom wordt mijn seksisme verzwegen?
Ik dacht toch echt dat ik iets verder ben gegaan...

Nou dat afdwalen klopt niet helemaal hoor, we waren op weg naar het strand, gezien de weinig verhullende kledij waar de laatste 2 postinkjes in die gesloten topic over gingen...

Een dictatuur op Maroc.nl?.. Nah, dan was mijn langdradige handtekening -al terstond- verwijderd... :melig2:
Dus je hoeft je geen zorgen te maken.

Goodnight
16-11-03, 19:05
Geplaatst door et_2000nl
Hi Pukkie,

We gaan niet verder dus..... Maar wilde je effe zeggen dat ik net heerlijke couscous heb gegeten. Met van die smerige spruitjes. Dat verdomde geintegreer moet nou maar eens afgelopen zijn, die dingen stinken, om nog maar niet te spreken over de oprispingen die het oplevert. Ik heb ze maar aan de andere tafelgenoten overgelaten, en mij beperkt tot de echte couscous ingredienten.... Hele discussie aan tafel over spuitjes, je kunt ze tegenwoordig ook in Marokko kopen. In Rabat tenminste zover als ik weet. Ze sijn harstikke duur, en ze blijven smerig.

Kom je een keer couscous met spruitjes eten? Mag je alle spruitjes hebben.

:lol: :D

spruitjes zijn :kotsen2:

Goodnight
16-11-03, 19:07
Geplaatst door Angeldust
Je mag je felle vertoog over PUK's eventuele seksisme ook hier wel schrijven hoor... Maar waarom wordt mijn seksisme verzwegen?
Ik dacht toch echt dat ik iets verder ben gegaan...

Nou dat afdwalen klopt niet helemaal hoor, we waren op weg naar het strand, gezien de weinig verhullende kledij waar de laatste 2 postinkjes in die gesloten topic over gingen...

Een dictatuur op Maroc.nl?.. Nah, dan was mijn langdradige handtekening -al terstond- verwijderd... :melig2:
Dus je hoeft je geen zorgen te maken.

ja ik was jou ook niet vergeten.Dus hierbij alsmede het seksisme van Angeldust!

Ik vind op het moment dat een discussie gesloten wordt zonder duidelijke aanwijsbare redenen, ja volgens maruecos vanwege op hol geslagen fantasie-en, en er werd nog volop gereageerd dan is dat voor mij dictatoraal gedrag....

Angeldust
16-11-03, 19:11
Geplaatst door Goodnight
:D

spruitjes zijn :kotsen2:

Een typisch geval gastronomische bevooroordeeldheid...:)
Omdat ik niet op een fatsoenlijke manier couscous klaar kan maken zeg ik toch ook niet dat couscous vies is, nou dan?.. :melk:

Goodnight
16-11-03, 19:12
Geplaatst door Puk
Onze nieuwe ster op dit prikbord... Goodnight!

Maar hoe kan ik nou een sexist zijn als ik van vrouwen hou?
jouw op hol geslagen fantasie machine bewijst dat je een seksist bent, kan je toch ook zo schrijven?
Je kan op verschillende manieren van vrouwen houden.

Die vent die zijn vrouw vermoorde,marineerde en vervolgens op traditionele wijze bereidde hield volgens mij ook wel van euhm 'vrouwen'......

Wanneer is de eerste spruitjes steniging?
Had het spruitje overspel gepleegd met couscous?Of met tagine??

Goodnight
16-11-03, 19:13
Geplaatst door Angeldust
Een typisch geval gastronomische bevooroordeeldheid...:)
Omdat ik niet op een fatsoenlijke manier couscous klaar kan maken zeg ik toch ook niet dat couscous vies is, nou dan?.. :melk:

Angeldust, ga het alstjeblieft niet opnemen voor het spruitje....dat is in verre niet te vergelijken met couscous...die kan je op 150 manieren bereiden en iedere manier is heerlijk.

Het spruitje...kan je wel 1500 manieren bereiden maar het blijft meuren als een stinkdier...

et_2000nl
16-11-03, 19:17
Geplaatst door Puk
Onze nieuwe ster op dit prikbord... Goodnight!

Maar hoe kan ik nou een sexist zijn als ik van vrouwen hou?

Daarom zei ik al, Puk is geen sexist.

Ik ben het meer met Puk eens dan dat ik toe wil geven.

a, we houden allebei niet van spruitjes.
b, we hebben een voorkeur voor vrouwen.
c, spruitjes mogen gestenigt worden.

Een goed begin Puk.

Angeldust
16-11-03, 19:20
Geplaatst door Goodnight
Angeldust, ga het alstjeblieft niet opnemen voor het spruitje....dat is in verre niet te vergelijken met couscous...die kan je op 150 manieren bereiden en iedere manier is heerlijk.

Het spruitje...kan je wel 1500 manieren bereiden maar het blijft meuren als een stinkdier...

Alsof couscous wel lekker ruikt, kom op zeg!..

Enne,
Ik maak natuurlijk zelf uit of ik het voor het spruitje opneem, dat is hard nodig met iemand zoals jij die het een minderwaardigheidscomlex wilt opdringen... :huil2:

et_2000nl
16-11-03, 19:29
Geplaatst door Angeldust
Alsof couscous wel lekker ruikt, kom op zeg!..

Enne,
Ik maak natuurlijk zelf uit of ik het voor het spruitje opneem, dat is hard nodig met iemand zoals jij die het een minderwaardigheidscomlex wilt opdringen... :huil2:

Volgens het kookboek der moderne couscous:

"Couscous begint pas onaangenaam te ruiken, na de toevoeging van spruitjes".

Maar ik neem aan, dat deze reply een spruitjes oprisping was?

PS, dit is niet sarcastisch bedoeld, ik ben nu HEEL SERIEUS....

Angeldust
16-11-03, 19:36
Geplaatst door et_2000nl
Volgens het kookboek der moderne couscous:

"Couscous begint pas onaangenaam te ruiken, na de toevoeging van spruitjes".


Moderne kookboek,..
Chauvinistisch zul je bedoelen... :corcky:

Goodnight
16-11-03, 19:50
Geplaatst door Angeldust
Alsof couscous wel lekker ruikt, kom op zeg!..

Enne,
Ik maak natuurlijk zelf uit of ik het voor het spruitje opneem, dat is hard nodig met iemand zoals jij die het een minderwaardigheidscomlex wilt opdringen... :huil2:

Dan vraag ik mij af waar jij couscous heb gegeten en heel belangerijk wat er voor ingredienten in zaten...spruitjes zeker?? :tik:

Goodnight
16-11-03, 19:51
Geplaatst door Dave20
Puk, als je geband wordt gewoon terugkomen onder een moslimnaam en je gedragen à la Sadeeq, Shaheed, Hudhaifa, Nabil e.d. Dan zijn er no limits en doe je Marruecos ook nog een pleziertje. :haha:
is dat DE manier waarop je tewerk gaat Dave20???

Angeldust
16-11-03, 19:55
Geplaatst door Goodnight
is dat DE manier waarop je tewerk gaat Dave20???

Je moet vooral happen, ja...
Dat is nou juist net datgene waar hij dus op uit is, snappie?.. :melig:

Puk
16-11-03, 20:56
Geplaatst door Goodnight
ja ik was jou ook niet vergeten.Dus hierbij alsmede het seksisme van Angeldust!

Ik vind op het moment dat een discussie gesloten wordt zonder duidelijke aanwijsbare redenen, ja volgens maruecos vanwege op hol geslagen fantasie-en, en er werd nog volop gereageerd dan is dat voor mij dictatoraal gedrag....

Ik ben het helemaal met je eens, Goodnight!!

Beheer is zot geworden...

Puk
16-11-03, 20:59
Geplaatst door Goodnight
jouw op hol geslagen fantasie machine bewijst dat je een seksist bent, kan je toch ook zo schrijven?
Je kan op verschillende manieren van vrouwen houden.

Die vent die zijn vrouw vermoorde,marineerde en vervolgens op traditionele wijze bereidde hield volgens mij ook wel van euhm 'vrouwen'......

Wanneer is de eerste spruitjes steniging?
Had het spruitje overspel gepleegd met couscous?Of met tagine??

Welnu... hij had z'n vrouw nog nooit zó lekker klaargemaakt, moet je maar denken. :maf:

Het was overspel met couscous. Met tagine weet ik niet, ken ik niet namelijk.

Puk
16-11-03, 21:01
Geplaatst door Goodnight
Angeldust, ga het alstjeblieft niet opnemen voor het spruitje....dat is in verre niet te vergelijken met couscous...die kan je op 150 manieren bereiden en iedere manier is heerlijk.

Het spruitje...kan je wel 1500 manieren bereiden maar het blijft meuren als een stinkdier...

Het beste is het spruitje levend te begraven. Hard... ik weet het.

Puk
16-11-03, 21:06
Geplaatst door et_2000nl
Daarom zei ik al, Puk is geen sexist.

Ik ben het meer met Puk eens dan dat ik toe wil geven.

a, we houden allebei niet van spruitjes.
b, we hebben een voorkeur voor vrouwen.
c, spruitjes mogen gestenigt worden.

Een goed begin Puk.

Kijk... hoeveel bewijs heb je nog meer nodig, Goodnight?

Thnx ET!

Ik hou van vrouwen en van vis.

Puk
16-11-03, 21:08
Geplaatst door Dave20
Puk, als je geband wordt gewoon terugkomen onder een moslimnaam en je gedragen à la Sadeeq, Shaheed, Hudhaifa, Nabil e.d. Dan zijn er no limits en doe je Marruecos ook nog een pleziertje. :haha:

Sssssttt!! :ninja:

et_2000nl
16-11-03, 21:13
Geplaatst door Angeldust
Moderne kookboek,..
Chauvinistisch zul je bedoelen... :corcky:

Niets chauvinistisch is mij vreemd. Als enige hier trouwens.... :ego:

Goh, best wel grappig trouwens, dat een serieuze discussie kan ontaarden in een welles nietes discussie over spruitjes.... Dit moet wel HEEL ERRUG diep zitten....

EN IK BLIJF SPRUITJES VIES VINDEN.... :fuckit2:

et_2000nl
16-11-03, 21:17
Geplaatst door Puk
Welnu... hij had z'n vrouw nog nooit zó lekker klaargemaakt, moet je maar denken. :maf:

Het was overspel met couscous. Met tagine weet ik niet, ken ik niet namelijk.

Jij viespeukje! Bah....

Tajine is nog lekkerder dan couscous, wel met je handen eten, nadat je ze eerst gewassen hebt natuurlijk.... Couscous mag met een lepel. Maar het maakt niet uit. Met je handen of met een lepel, spruitjes blijven goor!!!!

MocroStyle
16-11-03, 21:26
Geplaatst door Puk
Sssssttt!! :ninja:

Waarom ga je niet gewoon de arbeidsmarkt op.

Puk
16-11-03, 21:44
Geplaatst door MocroStyle
Waarom ga je niet gewoon de arbeidsmarkt op.

Hoezo?

Babyface
16-11-03, 21:45
Hoe oud zijn we nou precies????

Puk
16-11-03, 21:46
Geplaatst door et_2000nl
Jij viespeukje! Bah....

Tajine is nog lekkerder dan couscous, wel met je handen eten, nadat je ze eerst gewassen hebt natuurlijk.... Couscous mag met een lepel. Maar het maakt niet uit. Met je handen of met een lepel, spruitjes blijven goor!!!!

Je moet ze tot snot koken... schijnt het. Dan krijg je die stank eruit en hoef je er niet op te kauwen. En dan meteen doorslikken. Eerst oefenen met mayonaise.

MocroStyle
16-11-03, 22:43
Geplaatst door Puk
Hoezo?

Ik wil financieel niet verantwoordelijk zijn voor de onzin die je hier uitkraamt :hihi:

Puk
16-11-03, 23:16
Geplaatst door MocroStyle
Ik wil financieel niet verantwoordelijk zijn voor de onzin die je hier uitkraamt :hihi:

Ach so... ik heb nog van niemand een rekening ontvangen. :nerveus:

En ik heb een rechtsbijstandsverzekering... just in case.

Zagora
16-11-03, 23:38
Je weet het Puk, ik was je grootste fan vanaf het eerste uur.

Puk
16-11-03, 23:56
Mijn God... het lijkt wel of ik op mijn eigen begrafenis sta.

Ik ben nog niet dood.

Maar bedankt!! :handbang: