PDA

Bekijk Volledige Versie : Slotjes



Mark
16-11-03, 22:29
Nieuwe trend in maroc.nl land? :argwaan:

Simon
16-11-03, 22:32
Deze discussie is gesloten (De directie)

Mark
16-11-03, 22:33
Niet zo flauw doen [mod]

barfly
16-11-03, 22:34
Vroegah had je kuisheidsgordels met slotjes!

barfly
16-11-03, 22:39
Ow, ff on-topic ik vind het gemodereer en dreigen met bans etc ook niet OK.

Ik hou van het idee: Gelijke monikken, gelijke kappen.

Puk
16-11-03, 23:32
En mijn Onderschrift mag ik ook al niet meer gebruiken.

Ik word dat getreiter wel een beetje zat...

Herstel... Onderschrift doet het weer!

Mark
17-11-03, 08:25
Persoonlijk vind ik het beheer een stuk menselijker en herkenbaarder dan vorig jaar toen niet duidelijk was wie beheer nou eigenlijk was. Vooral omdat angkor hier bijna niet prikt, maar wel ingreep, was het soms niet duidelijk wat er aan de hand was. En beheer gaf toen echt praktisch geen redenen.....

Tja zelf vind ik ook wel dat Marruecos af en toe zijn nukken heeft ;) Maar goed dat is een van de charmes van maroc.nl, ik krijg ook wel een sadistisch genoegen ervan om sommige autochtonen te zien spartelen hier :haha:

taouanza
17-11-03, 08:55
Geplaatst door Mark
Maar goed dat is een van de charmes van maroc.nl, ik krijg ook wel een sadistisch genoegen ervan om sommige autochtonen te zien spartelen hier :haha:

:hihi:

Zwarte Schaap
17-11-03, 09:00
Het zijn altijd de autochtonen die maar klagen over deze marokkaanse prikbord terwijl ze zelf elke keer de grootste rotzooi schoppen met hun schijnheilige beledigende opruiende streken.

taouanza
17-11-03, 09:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het zijn altijd de autochtonen die maar klagen over deze marokkaanse prikbord terwijl ze zelf elke keer de grootste rotzooi schoppen met hun schijnheilige beledigende opruiende streken. \


Nee hoor dat is gewoon de onverbloemde waarheid alleen kunnen moslims niet tegen kritiek.:moe:

Joesoef
17-11-03, 11:23
Hou je er buiten joesoef !
:p

Tomas
17-11-03, 11:26
Geplaatst door barfly
Vroegah had je kuisheidsgordels met slotjes!

En tegenwoordig:

http://www.orto.nl/Resources/p3.jpeg

Dat past ook veel beter qua symboliek.

barfly
17-11-03, 12:52
Geplaatst door Tomas
En tegenwoordig:

http://www.orto.nl/Resources/p3.jpeg

Dat past ook veel beter qua symboliek.

Of zoals die te zware vrouwen die hun mond laten dicht naaien om af te vallen? :haha: