PDA

Bekijk Volledige Versie : Drie jongens plegen groepsverkrachting



Mark
17-11-03, 10:09
Drie jongens plegen groepsverkrachting

Uitgegeven: 17 november 2003 09:11

AMSTERDAM - De politie heeft drie jongens van 14, 15 en 16 jaar opgepakt, die in een woning in Amsterdam een meisje hebben verkracht. Het trio was gewapend en gemaskerd, en dwong zes andere aanwezige tieners in de woning toe te kijken en seksuele handelingen bij zichzelf te verrichten.

De drie daders filmden de hele actie, aldus De Telegraaf. Een van de aanwezigen wist de camera uit de handen van een van de verkrachters te graaien en naar te buiten te vluchten. Hij waarschuwde de politie. De daders verlieten hierop de woning.

Een van de verdachten is een bekende van het meisje. Hij belde aan en verschafte zich met een smoesje toegang tot de woning, waar geen volwassenen aanwezig waren. Kort daarop kwamen ook de twee andere verdachten binnen. Zij begonnen met het beroven van de aanwezigen. De beroving ontaardde echter al snel in de verkrachting.

taouanza
17-11-03, 10:10
Geplaatst door Mark
Drie jongens plegen groepsverkrachting

Uitgegeven: 17 november 2003 09:11

AMSTERDAM - De politie heeft drie jongens van 14, 15 en 16 jaar opgepakt, die in een woning in Amsterdam een meisje hebben verkracht. Het trio was gewapend en gemaskerd, en dwong zes andere aanwezige tieners in de woning toe te kijken en seksuele handelingen bij zichzelf te verrichten.

De drie daders filmden de hele actie, aldus De Telegraaf. Een van de aanwezigen wist de camera uit de handen van een van de verkrachters te graaien en naar te buiten te vluchten. Hij waarschuwde de politie. De daders verlieten hierop de woning.

Een van de verdachten is een bekende van het meisje. Hij belde aan en verschafte zich met een smoesje toegang tot de woning, waar geen volwassenen aanwezig waren. Kort daarop kwamen ook de twee andere verdachten binnen. Zij begonnen met het beroven van de aanwezigen. De beroving ontaardde echter al snel in de verkrachting.


Paar uur dienstverlening, een goed gesprek?

Mark
17-11-03, 10:18
Klinkt als een scene uit een Charles Bronson film.

Ik zou zeggen 20 jaar de cel in ofzo.

papol
17-11-03, 10:18
gewapend en gemaskerd ................ een bekende .............. toegang met een smoesje

Jaja, ben benieuwd hoe dat afloopt

Gr.P

nl-x
17-11-03, 10:25
Ach joh... Gewoon die opname naar Funniest Home Videos sturen... Krijg je nog een bakje geld voor :)







(jaja, ik ben misselijk)

taouanza
17-11-03, 10:48
Geplaatst door nl-x
Ach joh... Gewoon die opname naar Funniest Home Videos sturen... Krijg je nog een bakje geld voor :)







(jaja, ik ben misselijk)


Alsof een peuter die achterover valt van een kast en klem komt te zitten tussen kast en muur zo grappig is.:moe:

GroteWolf
17-11-03, 10:52
Paar uur dienstverlening, een goed gesprek?


Of uitleveren aan de heren van Martijn.

Maslov
17-11-03, 11:00
Eerst maar eens afwachten of achteraf dit verhaal wel waar is.

Simon
17-11-03, 12:02
Geplaatst door Maslov
Eerst maar eens afwachten of achteraf dit verhaal wel waar is.

Nou lijkt mij een makkelijke zaak als ze alles op video hebben opgenomen.

Maslov
17-11-03, 12:04
OH, ik hoorde net dat de politie die band echt heeft, en een verdachte al bekend had. Gatver .. vreselijk hoor.

Royce
17-11-03, 13:04
K*tMarokkanen.

Tomas
17-11-03, 13:06
Geplaatst door Royce
K*tMarokkanen.

Is de video via kazaa te downloaden dan?

Royce
17-11-03, 13:07
Geplaatst door Tomas
Is de video via kazaa te downloaden dan?

Neuh. Alleen via Newsgroups.

Goodnight
17-11-03, 13:09
Geplaatst door Royce
K*tMarokkanen.

waar stond dat het om K.U.T marokkanen gaat?

Royce
17-11-03, 13:15
Geplaatst door Goodnight
waar stond dat het om K.U.T marokkanen gaat?


Dat maak ik er van. Als het `n autochtoon was geweest was het enkel bij verkrachting gebleven. Alleen Marokkanen zijn dan nog zo gierig om de boel te beroven en zo trots om het zooitje op band te zetten.

Goodnight
17-11-03, 13:18
Geplaatst door Royce
Dat maak ik er van. Als het `n autochtoon was geweest was het enkel bij verkrachting gebleven. Alleen Marokkanen zijn dan nog zo gierig om de boel te beroven en zo trots om het zooitje op band te zetten.


:lachu:

Tomas
17-11-03, 13:24
Ik wacht nog even met mijn verontwaardiging uitspreken tot dat allemaal wat zekerder is.

Goodnight
17-11-03, 13:30
Geplaatst door Tomas
Ik wacht nog even met mijn verontwaardiging uitspreken tot dat allemaal wat zekerder is.

Ja Tomas dan je weer je scheldwoorden arsenaal uit de kast halen....
Want je moet natuurlijk voor komen dat je op je bek gaat in geval het gewoon drie keurige blanke blonde ABN sprekende VVD kindjes zijn.

Maar diep...diep in je hart heb je wel enig vermoeden toch??? :wink:

Tomas
17-11-03, 13:35
Geplaatst door Goodnight
Ja Tomas dan je weer je scheldwoorden arsenaal uit de kast halen....
Want je moet natuurlijk voor komen dat je op je bek gaat in geval het gewoon drie keurige blanke blonde ABN sprekende VVD kindjes zijn.


Dan ga ik niet op mijn bek, maar heb ik gewoon zinloos gereageerd. Pas als het Marokkanen blijken te zijn, wordt het leuk. Dan krijg je de autochtonen met hun wist-ik-wel, de theorieen, de verdedigers, de goedpraters, de jodenhaters en uiteindelijk een slotje.

Ik wacht nu gewoon geduldig.


Maar diep...diep in je hart heb je wel enig vermoeden toch??? :wink:

Royce en Waterval hebben wel vaker griezelig gelijk gekregen. Eerder had ik er nog niet aan gedacht. Echt. :engel:

sadeeQ
17-11-03, 18:13
:argwaan:

Als het amsterdam west is ,dan zijn het meestal wel mocros
amsterdam zuid-oost is voor antili's en suries

maar oost is zo een verdomde mengelmoes.

wel een wazige verhaal.bekende, smoesje? gemaskerd. 5 jongens en een meisje(14 en 15) in een huis alleen :verrassin