PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuw-Zeelanders reageren verlies af op echtgenotes (#)



Goodnight
17-11-03, 13:43
WELLINGTON - De vrouwen in Nieuw-Zeeland hebben een zwaar weekeinde achter de rug. Het verlies van de nationale rugbyploeg op zaterdag in de halve finale van het wereldkampioenschap in Australië bracht een hoop woede bij hun echtgenoten naar boven. Bij de landelijke stichting voor vrouwenhulp regende het telefoontje van in elkaar geslagen vrouwen.

Teleurgestelde Nieuw Zeelanders na de halve finale tegen Australië.
Rugby is populair in Nieuw-Zeeland. Vooral het mannelijk deel van de bevolking geeft zich helemaal over aan de ruwe volkssport. Maar als het nationale team verliest, zoals zaterdag van Australië, neemt huiselijk geweld bovenmatig toe.

"Op zaterdag en zondag hebben we ontzettend veel telefoontjes gekregen van vrouwen die het huis wilden verlaten omdat hun mannen helemaal door het lint waren gegaan. Ze waren nog gewelddadiger dan ze doorgaans al zijn na een avondje drinken met vrienden", stond in een persverklaring van de stichting.

barfly
17-11-03, 13:51
Ik ben benieuwd of we een zelfde tendens kunnen waarnemen in Nederland, vooral afgelopen zaterdag en komende woensdag kunnen graadmeters zijn :maf:

Tomas
17-11-03, 13:52
Niet alle mannen schijnen zo te zijn. Je hebt ze die vrouwen interessante wezens vinden om mee te communiceren. Echt.

observer
17-11-03, 13:56
Geplaatst door barfly
Ik ben benieuwd of we een zelfde tendens kunnen waarnemen in Nederland, vooral afgelopen zaterdag en komende woensdag kunnen graadmeters zijn :maf: ik heb weel foto's gezien van letse vrouwen met grote glimlachen en turkse vrouwen die heel ongelukig leken

barfly
17-11-03, 13:57
Geplaatst door Tomas
Niet alle mannen schijnen zo te zijn. Je hebt ze die vrouwen interessante wezens vinden om mee te communiceren. Echt.

Ik heb 't net gelezen en ben ff aan het nadenken voor een passende reactie, alleen liep er net een Marokkaan door de straat en ben ik dus ff van slag..

taouanza
17-11-03, 13:58
Nou zeg van allelanden met mannenmetlossehandjes kiest Ayaan die met het slechtste weer.
Weet ze niet wat een natuur Nieuw-Zeeland heeft?
tip Lord of the Rings.

barfly
17-11-03, 14:00
Geplaatst door taouanza
Nou zeg van allelanden met mannenmetlossehandjes kiest Ayaan die met het slechtste weer.
Weet ze niet wat een natuur Nieuw-Zeeland heeft?
tip Lord of the Rings.

Ik heb er al eens serieus over nagedacht om er naartoe te verhuizen, alleen kan ik dat nu mijn vrouw niet aandoen.

taouanza
17-11-03, 14:01
Geplaatst door barfly
Ik heb er al eens serieus over nagedacht om er naartoe te verhuizen, alleen kan ik dat nu mijn vrouw niet aandoen.


Nee weet hoe lekker die Maori's eruit zien.Nee blijf jij maar lekker hier.:hihi:

barfly
17-11-03, 14:03
Geplaatst door taouanza
Nee weet hoe lekker die Maori's eruit zien.Nee blijf jij maar lekker hier.:hihi:

http://www.hps.com/~tpg/singapore/graphics/nz-maori-haka1.jpg

oeps :(

taouanza
17-11-03, 14:04
Geplaatst door barfly
http://www.hps.com/~tpg/singapore/graphics/nz-maori-haka1.jpg

oeps :(


Check dat lijf. :fpimp:

barfly
17-11-03, 14:06
Geplaatst door taouanza
Check dat lijf. :fpimp:

Liever niet ik val niet op mannen en ik denk dat ie me zo in mekaar slaat :rolleyes:

Tomas
17-11-03, 14:07
Geplaatst door taouanza
Check dat lijf. :fpimp:

defrosted en al.

taouanza
17-11-03, 14:08
Geplaatst door barfly
Liever niet ik val niet op mannen en ik denk dat ie me zo in mekaar slaat :rolleyes:


Geef niet ik check het wel voor je. :love:

taouanza
17-11-03, 14:09
Geplaatst door Tomas
defrosted en al.


:haha:

Ik ga hier dood van het lachen.

Goodnight
17-11-03, 14:09
jaloers barfly???

barfly
17-11-03, 14:13
Geplaatst door Goodnight
jaloers barfly???

Op die tattoo in z'n gezicht? :)

Goodnight
17-11-03, 14:14
Geplaatst door barfly
Op die tattoo in z'n gezicht? :)

Ik dacht eigenlijk meer aan die tong...

taouanza
17-11-03, 14:14
Geplaatst door barfly
Op die tattoo in z'n gezicht? :)

Onder andere.:duivels:

taouanza
17-11-03, 14:15
Geplaatst door Goodnight
Ik dacht eigenlijk meer aan die tong...


:hihi:

barfly
17-11-03, 14:42
Geplaatst door Goodnight
Ik dacht eigenlijk meer aan die tong...

Volgens mij zijn het typisch dames die daar op letten :stout:

Tomas
17-11-03, 14:43
Geplaatst door barfly
Volgens mij zijn het typisch dames die daar op letten :stout:

Ligt aan de eigenaar(es) van de tong.