PDA

Bekijk Volledige Versie : Wereldheerschappij Islam



Orakel
17-11-03, 17:47
Zo dadelijk bij 2Vandaag:

Wereldheerschappij islam

De organisatie Hizb Ut-Tahrir is een beweging van radicale moslims, die streven naar wereldheerschappij door de islam. In Duitsland is Hizb Ut-Tahrir onlangs verboden wegens staatsgevaarlijke activiteiten en antisemitisme. Twee Vandaag spoorde de Nederlandse vertakkingen van Hizb Ut-Tahrir op.
-------------------------------------------------------------------------------

CIDI Israel Nieuwsbrief 2003

Artikel - 22 januari 2003

Duitsland verbiedt Hizb ut-Tahrir

De Duitse minister van Binnenlandse Zaken Otto Schily heeft de Duitse afdeling van de pan-Islamitische ‘Bevrijdingspartij’ Hizb ut-Tahrir buiten de wet gesteld. Meteen na het ingaan van het verbod werden bij 25 sypathisanten van de organisatie huiszoekingen verricht.

Volgens Schily gaat het om een gevaarlijke extremistische groepering die onder andere is betrapt op het verspreiden van antisemitische propaganda op universiteiten. Eerder werden de door de Turkse moslimextremist Mohammad Metin Kaplan vanuit Aken geleide ‘Kalifaat Staat’ en de Duitse afdeling van de Al-Aqsa organisatie in Duitsland verboden, de laatste wegens banden met de terreurorganisatie Hamas. De Nederlandse afdeling van Al-Aqsa zamelde tijdens een demonstratie van Gretta Duisenbergs actiegroep geld in voor Hamas, maar is hier nog steeds niet verboden. Al-Aqsa voert overigens hetzelfde vaandel (zwart met korantekst) als de Hizb ut-Tahrir en de organisaties verwijzen naar elkaars publicaties.

De Nederlandse vertakkingen van Al-Aqsa en Hizb ut-Tahrir worden door de AIVD, voorheen de BVD in de gaten gehouden, zo blijkt uit rapporten van de dienst. Sinds 1998 staat Hizb ut-Tahrir op de door de BVD opgestelde lijst met terroristische organisaties.

De Bevrijdingspartij roept openlijk op tot de vernietiging van de staat Israel en tot de moord op individuele Joden. Vorig jaar augustus publiceerde de Deense afdeling een dodenlijst met de namen van vijftien vooraanstaande Deense Joden. De moordenaars werd een premie van 30.000 euro in het vooruitzicht gesteld.

De Hizb ut-Tahrir werd in 1953 in het toen nog door Jordanie bezette Jeruzalem opgericht en kreeg afdelingen in de gehele Islamitische wereld. De organisatie predikt de vestiging van het kalifaat (de Islamitische eenheidsstaat) en de wereldwijde oorlog tegen ‘kufr’, de ongelovigen. In veel Arabische landen is de Hizb verboden omdat de organisatie het voortbestaan van de zittende regimes bedreigt. In Egypte, waar de Hizb sinds 1974 verboden is, staan momenteel 26 leden van de organisatie, waaronder drie Britten, terecht op beschuldiging dat zij de Egyptische tak nieuw leven wilden inblazen.

Volgens Schily bevindt de organisatorische basis van de Hizb zich niet in Duitsland. Uit andere bronnen blijkt dat het zwaartepunt van de organisatie zich in Pakistan bevindt.

Maslov
17-11-03, 18:03
http://www.expliciet.nl/

Ik gruw van dat soort reli-fanaten :fplet:

http://www.expliciet.nl/exp12_13/deelname_politieke_leven.htm

Orakel
17-11-03, 18:09
Dit is ook wel een vrolijk stukje:


Toen het westerse denken de noodzakelijkheid van regels en wetten voor de handelingen inzag, heeft het westen afstand gedaan van de juiste betekenis van vrijheid, en bleef de term vrijheid als extatische term bestaan die de gedachte van de mens in verroering blijft brengen, en definieerde vrijheid als zijnde het naleven van de wet. Tevens moedigde het westerse denken de seksuele losbandigheid en wulpsheid aan om zijn tegenstrijdigheden te verhullen, en om de mensen niet tot denken aan te zetten. Tegenwoordig wordt met vrijheid de ideeën van het westen en haar concepten bedoeld, de vrije mens is degene die het secularisme adopteert, en volgens de westerse levenswijze en losbandigheid leeft.
http://www.expliciet.nl/exp14/De%20verdorvenheid%20van%20het%20idee%20van%20vrij heid.htm

Ze vergeten bij hun definitie dat het uitkramen van dit soort onzin ook onder vrijheid valt.

Maslov
17-11-03, 18:14
http://www.hizb-ut-tahrir.org/english/ (http://)

Blade20
17-11-03, 18:46
Relax, de kans van slagen is nagenoeg nul. ik denk niet dat een enkele macht ooit met geweld de hele wereld kan regeren, en al zeker niet voor een lange periode.

Gewoon zielige figuren die niet weten hoe ze hun tijd beter kunnen besteden.

Aselhiej
17-11-03, 19:10
Geplaatst door Blade20
Relax, de kans van slagen is nagenoeg nul. ik denk niet dat een enkele macht ooit met geweld de hele wereld kan regeren, en al zeker niet voor een lange periode.

Gewoon zielige figuren die niet weten hoe ze hun tijd beter kunnen besteden.

er zijn wel een aantal andere zaken op hun site die ik wel interessant vind.

Maslov
17-11-03, 19:11
Vertel eens dan?

Aselhiej
17-11-03, 19:13
Geplaatst door Maslov
Vertel eens dan?

hun artikel over orgaantransplantatie bijvoorbeeld

Blade20
17-11-03, 19:32
Hun concclusie over het westerse rechtsysteem:


Wie een blik werpt op de westerse grondwetten en wetten ziet dat de grondwetten en de daaruit voortkomende wetten, wetten van Kufr (ongeloof) zijn. Want de grondwet is de wet die de basis vormt aan de hand waarvan de rechten en de plichten van het individu en de groepen worden vastgesteld, zowel in economisch als maatschappelijk als politiek opzicht, en die tevens de autoriteit en haar taken regelt. De wetten zijn de gedetailleerde uitwerking van oordelen die worden vastgesteld om de rechten en plichten te regelen zoals deze worden gegarandeerd in de grondwet, zoals bijvoorbeeld het regelen van het eigendomsrecht, het beleid ten aanzien van inkomens, oordelen over bestraffing en andere benodigde details ten aanzien van de uitvoer van de grondwet en de bescherming van de fundamenten van deze grondwet.

Wat ze niet mogen doen:


Met andere woorden, de Moslim die aan de macht wil deelnemen, zal wetten van kufr (ongeloof) ten uitvoer moeten brengen, de op kufr (ongeloof) gebaseerde grondwet en wetgeving moeten verdedigen, en er bestaat geen twijfel over het verbod op deze praktijk. Het verbod op deze handeling is in vele geopenbaarde teksten vastgelegd zoals in de volgende verzen:
En wie niet oordeel vellen volgens wat God heeft neergezonden, dat zijn de ongelovigen.(zie vertaling v.d. betekenissen v.d. Koran, soerah Al-Maida 5, Vers 44)


En wie niet oordeel vellen volgens wat God heeft neergezonden, dat zijn de onrechtplegers.(zie vertaling v.d. betekenissen v.d. Koran, soerah Al-Maida 5, Vers 45)

En wie niet oordeel vellen volgens wat God heeft neergezonden, dat zijn de verdorvenen. (zie vertaling v.d. betekenissen v.d. Koran, soerah Al-Maida 5, Vers 47)

Dus wat moeten ze volgens deze website wel doen:


Het afrekenen van de heersers is een taak die uit wetgeverlijk oogpunt niet enkel optioneel is, echter zelfs een verplichting. En deze taak valt onder het aansporen tot het behoorlijke en het afweren van het verwerpelijke (Amr bil m'aroef wa el-nahyu 'an el-munkar).
En Allah de Verhevene heeft voor deze daden een rijkelijke beloning in het verschiet gesteld..... .....De wetgeving behoort in de Islam uitsluitend aan Allah de Verhevene toe, aangezien de soevereiniteit van de wetgeving enkel aan Hem toebehoort. Wanneer de Kalief in de Islamitische staat wetten samenstelt, dan is hij verplicht om deze wetten te baseren op de islamitische jurisprudentie, wanneer het wetgeverlijke aspecten betreft. Wanneer het gaat om wetten waarin de Kalief gemachtigd is naar eigen oordeel of verstand van zaken te handelen, dan moet ook dit in overeenstemming zijn met de Islamitische jurisprudentie.
In het westen behoort de soevereiniteit aan het volk, en het volk vaardigt wetten uit in het parlement waarover vervolgens wordt beslist, waarna de wetten worden aangenomen. Het uitvaardigen van wetten vindt plaats op basis van de grondwet van het land, en binnen het kader van de reeds bestaande wetten. En de moslim volksvertegenwoordiger die deelneemt aan het uitvaardigen van wetten, zal dat, net als zijn collega's volksvertegenwoordigers, doen aannemende dat zij gerechtigd zijn om wetten uit te vaardigen, uitgaande van de grondwetten van ongeloof (kufr) en zijn regels.
En dit is juist hetgeen wat in het volgende vers duidelijk werd verboden, en waarin de pleger van deze daad wordt vergeleken met de volgelingen van de eerdere openbaringen (Joden en Christenen).....
.....Het is duidelijk dat de regering en de president handelen op basis van de grondwetten en de regels, zo ook dienen de projecten en overeenkomsten in overeenstemming te zijn met, en worden goedgekeurd aan de hand van deze grondwetten en regels. Wanneer de moslim afgevaardigde die zijn vertrouwen over een regering uitspreekt, een project of een verdrag ratificeert, spreekt zijn vertrouwen uit over een regering die volgens wetten en systemen van ongeloof handelt, en ratificeert projecten en overeenkomsten die tegenstrijdig zijn met de wetten van de Islam. En al deze verrichtingen zijn verboden (haraam) omdat zij een volmacht geeft aan het verrichten van verboden handelingen, en een onderschrijven en acceptatie van het ongeloof (kufr) inhoudt.

En wat zeggen ze dan over het verleden van Christenen en Joden:


Zij namen hun schriftgeleerden en hun monniken tot heren in plaats van God (zie vertaling v.d. betekenissen v.d. Koran, soerah Joesoef, Al-Tauba,31)

Vervolgens zei de profeet:
"Zij hebben hen niet aanbeden, wanneer zij iets toegestaan hebben, hebben zij het voor geoorloofd aangenomen, en wanneer zij hun iets verboden hebben, hebben zij het als verboden verklaard!"

En wat is hij dan? Een bosmuis?!?!

Er kan maar 1 enkele reden op hun denkwijze zijn naar mijn mening: :kotsen: :kotsen:

niks meer en niks minder. En beheerders, als jullie willen mogen jullie mijn citaten verwijderen, omdat ik zelf van de citaten die ik uit hun website heb genomen walg van de krommig. Ik wil er echter wel bijzetten dat ik het puur als voorbeeld gebruik om de kromme redenatiewijze van deze mensen aan te wijzen.

Orakel
17-11-03, 22:07
Geplaatst door Blade20
Hun concclusie over het westerse rechtsysteem:

Wat ze niet mogen doen:

Dus wat moeten ze volgens deze website wel doen:

En wat zeggen ze dan over het verleden van Christenen en Joden:

En wat is hij dan? Een bosmuis?!?!
Er kan maar 1 enkele reden op hun denkwijze zijn naar mijn mening: :kotsen: :kotsen:

niks meer en niks minder. En beheerders, als jullie willen mogen jullie mijn citaten verwijderen, omdat ik zelf van de citaten die ik uit hun website heb genomen walg van de krommig. Ik wil er echter wel bijzetten dat ik het puur als voorbeeld gebruik om de kromme redenatiewijze van deze mensen aan te wijzen.

:hihi: Chill out. Die hypocrieten verkondigen een levenswijze volgens welke, als ze hun eigen raad ter harte zouden nemen, ze subiet zouden moeten emigreren. Waar naartoe wordt dan erg lastig.

et_2000nl
17-11-03, 22:15
Ik luister liever naar jehova getuigen, die zijn pas stoer. Ze hebben nog gelijk ook, de wereld vergaat.... En dan gooi ik de deur dicht. Misschien zeggen ze wel dat het morgen allemaal gebeurd is, ik geloof liever dat het nog miljoenen jaren duurt.

Heeft internet ook een deur, die je dicht kan gooien?

Angeldust
17-11-03, 22:27
Geplaatst door Maslov
http://www.expliciet.nl/

Ik gruw van dat soort reli-fanaten :fplet:

http://www.expliciet.nl/exp12_13/deelname_politieke_leven.htm

Als er in de Koran verschillende manieren van op een verondersteld juiste wijze je kont afvegen na het schijten geschreven stond dan werd geheid ook dat aangehaald op die site...