PDA

Bekijk Volledige Versie : Autochtone oudjes mishandelen deurwaarder



sadeeQ
18-11-03, 20:50
Bejaarden gaan deurwaarder te lijf

Uitgegeven: 18 november 2003 17:19

LINGEWAARD - Twee inwoners van Lingewaard in de Over-Betuwe zijn een deurwaarder te lijf gegaan, die hen een gerechtelijk stuk wilde overhandigen. De bejaarden van 67 en 75 jaar trapten en sloegen de deurwaarder zo hard dat deze gewond raakte en doktersbehandeling nodig had, zo heeft de politie dinsdag bekendgemaakt.

De deurwaarder ging eerst naar het bedrijf waar de twee werken. Toen hij de mannen daar niet aantrof, ging hij naar hun woning. De mannen scholden de gerechtsambtenaar uit en vielen hem daarna aan. Bij de politie hebben de mannen verklaard dat zij niet in de gaten hadden dat hun slachtoffer een deurwaarder was. Justitie besluit wat er met de aangehouden bejaarden gaat gebeuren, aldus de politie.

lennart
18-11-03, 20:55
Deurwaarders hebben het druk heb ik gehoord. Is dat geen leuk beroep voor k-tmarokkaantjes?

Babyface
18-11-03, 20:57
De superoudjes. Een klassieker hoor.

Babyface
18-11-03, 21:00
Ik zie het nu pas. Ik vroeg me al af waarom ik net uitgelogd was.

Bedankt sadeeQ. Je bent een schat.

nl-x
18-11-03, 21:06
Geplaatst door sadeeQ
Bij de politie hebben de mannen verklaard dat zij niet in de gaten hadden dat hun slachtoffer een deurwaarder was. [/B]

En had de politie toen soms iets van 'Ow, dan is het goed. Kan de beste overkomen.' ? Of verwachtten ze dat alleen :) ?

sadeeQ
18-11-03, 21:16
Geplaatst door nl-x
En had de politie toen soms iets van 'Ow, dan is het goed. Kan de beste overkomen.' ? Of verwachtten ze dat alleen :) ?


Blijkbaar vinden de autochtone oudjes het normaal om gewone mensen aan te vallen ,zo te lezen. :student:

sadeeQ
18-11-03, 21:16
Geplaatst door Babyface


Bedankt sadeeQ. Je bent een schat.


:engel: Ik weet het :watte?:

barfly
18-11-03, 23:02
Ik geef die oudjes groot gelijk dat ze die gore indringer op z'n lazer gaven!

En als ze een boete krijgen dan hoop ik dat Bernard ém gaat lappen! :duim:

~Panthera~
19-11-03, 01:00
Geplaatst door barfly
Ik geef die oudjes groot gelijk dat ze die gore indringer op z'n lazer gaven!

En als ze een boete krijgen dan hoop ik dat Bernard ém gaat lappen! :duim:
------------------------------

:hihi: :eek: :roken: