PDA

Bekijk Volledige Versie : Voor beheer.



Shaheed
18-11-03, 22:27
Geachte beheer, willen jullie voortaan niet zomaar mijn onderschrift weghalen zonder te vragen wat de reden is van de tekst die ik daar neerzet.


Met de tekst "Ik ga het werk afmaken dat Jezus Christus is begonnen"
(een tekst die van hem afkomstig is) wil ik alleen maar aangeven dat Hittler dus wel degelijk geinspireerd was door het christendom en dat hij de holocaust heeft laten gebeuren in opdracht van het christendom.
Dus we zouden hem deze huidige tijd een christelijke terrorist moeten noemen.
Dat de hypocriete nederlanders zullen teksten opzettelijk weglaten uit de geschiedenis boeken is niks anders dan censuur en daarom steun ik die marokkaanse jongeren die geen lessen meer willen hebben over de holocaust!

Maslov
18-11-03, 22:31
Jezus was geen christen, hij was gewoon Jezus (met een joodse naam).

Nergens geeft hij aan christen te zijn, zo zijn mensen genoemd ver na zijn dood!
Jouw opmerking slaat echt nergens op. :confused:

Shaheed
18-11-03, 22:35
Geplaatst door Maslov
Jezus was geen christen, hij was gewoon Jezus (met een joodse naam).

Nergens geeft hij aan christen te zijn, zo zijn mensen genoemd ver na zijn dood!
Jouw opmerking slaat echt nergens op. :confused:

Hittler was wel degelijk geinspireerd door de bijbel, voorbeelden te over.

En ik bedoel niet dat die tekst van jezus afkomstig is maar van Hittler.

barfly
18-11-03, 22:35
Geplaatst door Shaheed
Geachte beheer, willen jullie voortaan niet zomaar mijn onderschrift weghalen zonder te vragen wat de reden is van de tekst die ik daar neerzet.


Met de tekst "Ik ga het werk afmaken dat Jezus Christus is begonnen"
(een tekst die van hem afkomstig is) wil ik alleen maar aangeven dat Hittler dus wel degelijk geinspireerd was door het christendom en dat hij de holocaust heeft laten gebeuren in opdracht van het christendom.
Dus we zouden hem deze huidige tijd een christelijke terrorist moeten noemen.
Dat de hypocriete nederlanders zullen teksten opzettelijk weglaten uit de geschiedenis boeken is niks anders dan censuur en daarom steun ik die marokkaanse jongeren die geen lessen meer willen hebben over de holocaust!

Volgens mij is het niet willen leren over feiten, tegen de Islam.

Shaheed
18-11-03, 22:36
Geplaatst door barfly
Volgens mij is het niet willen leren over feiten, tegen de Islam.
Yep en daarom moeten de nederlandse geschiedenis boeken herschreven worden , zonder censuur.

barfly
18-11-03, 22:38
Geplaatst door Shaheed
Yep en daarom moeten de nederlandse geschiedenis boeken herschreven worden , zonder censuur.

Mooie taak ligt daar dan :)

Puk
18-11-03, 22:38
Geplaatst door Shaheed
Geachte beheer, willen jullie voortaan niet zomaar mijn onderschrift weghalen zonder te vragen wat de reden is van de tekst die ik daar neerzet.


Met de tekst "Ik ga het werk afmaken dat Jezus Christus is begonnen"
(een tekst die van hem afkomstig is) wil ik alleen maar aangeven dat Hittler dus wel degelijk geinspireerd was door het christendom en dat hij de holocaust heeft laten gebeuren in opdracht van het christendom.
Dus we zouden hem deze huidige tijd een christelijke terrorist moeten noemen.
Dat de hypocriete nederlanders zullen teksten opzettelijk weglaten uit de geschiedenis boeken is niks anders dan censuur en daarom steun ik die marokkaanse jongeren die geen lessen meer willen hebben over de holocaust!

Behalve dat lulverhaal ben ik het verder wel met je eens.

Mijn signature was ook zomaar weg gehaald!
Was een citaat van Sama.

et_2000nl
18-11-03, 22:40
Geplaatst door Shaheed
Yep en daarom moeten de nederlandse geschiedenis boeken herschreven worden , zonder censuur.

Alle boeken worden selectief geschreven en selectief gelezen, of er nou wel of geen censuur is.

et_2000nl
18-11-03, 22:49
Geplaatst door barfly
Mooie taak ligt daar dan :)

Ff aandelen uitgevers kopen. Wij hebben voorkennis.....

Simon
18-11-03, 23:27
Geplaatst door Shaheed
(...) wil ik alleen maar aangeven dat Hittler dus wel degelijk geinspireerd was door het christendom en dat hij de holocaust heeft laten gebeuren in opdracht van het christendom.

Dat eerste zal wel kloppen maar dat tweede lijkt mij moeilijk hard te maken. Puur voor de vergelijking want de holocaust was uiteraard veel erger: je zegt toch ook niet dat de kapersvan 11/09 handelden "in opdracht van de Islam". Ze zullen naar eigen zeggen daar wel door geinspireerd zijn geweest maar dat is echt wat anders dan handelen in opdracht van de Islam.

Simon

Goodnight
18-11-03, 23:28
Geplaatst door Shaheed
Geachte beheer, willen jullie voortaan niet zomaar mijn onderschrift weghalen zonder te vragen wat de reden is van de tekst die ik daar neerzet.


Met de tekst "Ik ga het werk afmaken dat Jezus Christus is begonnen"
(een tekst die van hem afkomstig is) wil ik alleen maar aangeven dat Hittler dus wel degelijk geinspireerd was door het christendom en dat hij de holocaust heeft laten gebeuren in opdracht van het christendom.
Dus we zouden hem deze huidige tijd een christelijke terrorist moeten noemen.
Dat de hypocriete nederlanders zullen teksten opzettelijk weglaten uit de geschiedenis boeken is niks anders dan censuur en daarom steun ik die marokkaanse jongeren die geen lessen meer willen hebben over de holocaust!

Tis te stom voor woorden.Je gaat toch de profeet Isa ( Jezus) niet de schuld geven van ******s krankzinnige mind???

En Maslov heeft gelijk, Jezus was geen christen, dat hebben mensen ervan gemaakt.Hij was een profeet van Allah PUNT....
Breng hem alstjeblieft niet verband met H.I.T.L.E.R

Dutchguy
18-11-03, 23:32
Geplaatst door Goodnight
Jezus was geen christen, dat hebben mensen ervan gemaakt.Hij was een profeet van Allah PUNT....


Laten we het er op houden dat hij belangrijk is voor zowel Christenen als Moslims. Wel zo eerlijk.

Goodnight
18-11-03, 23:35
Geplaatst door Dutchguy
Laten we het er op houden dat hij belangrijk is voor zowel Christenen als Moslims. Wel zo eerlijk.


Gaan we om hem ruzieen DutchGuy?
Hij was een van de vele profeten ( vrede zij met hen) die Allah/God vanaf Adam t/m Mohammed naar de mensen stuurden.
Dus een ieder die in God en zijn profeten gelooft zal dit erkennen.PUNT

Shaheed
18-11-03, 23:42
Geplaatst door Goodnight
Tis te stom voor woorden.Je gaat toch de profeet Isa ( Jezus) niet de schuld geven van ******s krankzinnige mind???

En Maslov heeft gelijk, Jezus was geen christen, dat hebben mensen ervan gemaakt.Hij was een profeet van Allah PUNT....
Breng hem alstjeblieft niet verband met H.I.T.L.E.R

Ga eerst maar eens beter lezen!


Nergens vergelijk ik de profeet Isa (v.z.m.h.) met Hittler en nergens geef ik Isa (v.z.m.h.) de schuld.

Hittler die zegt dat hij uit naam van het christendom handelt en ter bevestiging haalt hij die kreet naar voren.

Dus is Hittler een christen terrorist!

Goodnight
18-11-03, 23:49
Geplaatst door Shaheed
Ga eerst maar eens beter lezen!


Nergens vergelijk ik de profeet Isa (v.z.m.h.) met Hittler en nergens geef ik Isa (v.z.m.h.) de schuld.

Hittler die zegt dat hij uit naam van het christendom handelt en ter bevestiging haalt hij die kreet naar voren.

Dus is Hittler een christen terrorist!

Shaheed, ik kan wel begrijpen dat je pissed off bent om het feit dat we als moslims allemaal op 1 grote hoop gooien.
Alleen denk ik niet dat de manier is om je standpunt duidelijk te maken.

Door te provoceren bereik je niet echt veel....
Je beste wapen is weten hoe je geloof in elkaar steekt, daar voor 100% achter staan en met de juiste woorden verdedigen...

Je betrekt de profeet Isa er nu bij, zonder dat dat nodig is vind ik.
Je moet ook beseffen dat niet iedereen Christen is, dus die zal het echt koud laten of Hittler dat gezegd heeft.Ze zullen alleen reageren door te zeggen: zie je wel geloof is de oorzaak van alle ellende op deze wereld...

MokroMike
18-11-03, 23:49
Geplaatst door Goodnight
Gaan we om hem ruzieen DutchGuy?
Hij was een van de vele profeten ( vrede zij met hen) die Allah/God vanaf Adam t/m Mohammed naar de mensen stuurden.
Dus een ieder die in God en zijn profeten gelooft zal dit erkennen.PUNT

correctie:

Adam was geen profeet.

Puk
18-11-03, 23:51
Geplaatst door Goodnight
Shaheed, ik kan wel begrijpen dat je pissed off bent om het feit dat we als moslims allemaal op 1 grote hoop gooien.
Alleen denk ik niet dat de manier is om je standpunt duidelijk te maken.

Door te provoceren bereik je niet echt veel....
Je beste wapen is weten hoe je geloof in elkaar steekt, daar voor 100% achter staan en met de juiste woorden verdedigen...

Je betrekt de profeet Isa er nu bij, zonder dat dat nodig is vind ik.
Je moet ook beseffen dat niet iedereen Christen is, dus die zal het echt koud laten of Hittler dat gezegd heeft.Ze zullen alleen reageren door te zeggen: zie je wel geloof is de oorzaak van alle ellende op deze wereld...

:duim:

Goodnight
19-11-03, 00:01
MokroMike,

vader de mensheid....

Goodnight
19-11-03, 00:02
Geplaatst door Puk
:duim:

voor welk zin was die duim?

Puk
19-11-03, 00:05
Geplaatst door Goodnight
voor welk zin was die duim?

Voor je reactie als geheel en de volgende zin in het bijzonder:

"Door te provoceren bereik je niet echt veel...."

:duim:

Goodnight
19-11-03, 00:14
:duim:

Shaheed
19-11-03, 00:18
Geplaatst door Goodnight

Je betrekt de profeet Isa er nu bij, zonder dat dat nodig is vind ik.
Je moet ook beseffen dat niet iedereen Christen is, dus die zal het echt koud laten of Hittler dat gezegd heeft.Ze zullen alleen reageren door te zeggen: zie je wel geloof is de oorzaak van alle ellende op deze wereld...


Voor de laatste keer, ik haal de profeet Isa er niet bij ik haal Hittler erbij en een opvatting die hij over het christendom had.


Veel mensen noemen Osam bin Laden een moslim terrorist omdat hij (volgens hen) door de islam geinspireerd is, dus moet Hittler ook een christenterrorist zijn aangezien hij ook geinspireerd is door het christendom.

Begrijp je het nu?

Zo niet Pech!

Working Gir
19-11-03, 08:42
Geplaatst door Shaheed
Voor de laatste keer, ik haal de profeet Isa er niet bij ik haal Hittler erbij en een opvatting die hij over het christendom had.


Veel mensen noemen Osam bin Laden een moslim terrorist omdat hij (volgens hen) door de islam geinspireerd is, dus moet Hittler ook een christenterrorist zijn aangezien hij ook geinspireerd is door het christendom.

Begrijp je het nu?

Zo niet Pech!

Ik snap het al: met jou valt niet te praten....ga maar lekker verder janken!

jesse
19-11-03, 08:50
Als ****** al een inspiratiebron had dan liet hij zich inspireren door
F. Nietsche (op een hele knullige manier). Nietsche is onsterfelijk geworden met de uitspraak; 'God is dood'

Sama
19-11-03, 08:50
Geplaatst door Puk
Behalve dat lulverhaal ben ik het verder wel met je eens.

Mijn signature was ook zomaar weg gehaald!
Was een citaat van Sama.



:lole: Hahahah heeft beheer dat verwijderd?

Ben blij dat het er niet meer staat maar ik vind het wel belachelijk dat ze zomaar een onderschrift weghalen....... :jammer:

Puk
19-11-03, 09:34
Geplaatst door Sama
:lole: Hahahah heeft beheer dat verwijderd?

Ben blij dat het er niet meer staat maar ik vind het wel belachelijk dat ze zomaar een onderschrift weghalen....... :jammer:

:moe:

Sama
19-11-03, 09:36
Geplaatst door Puk
:moe:


:lekpuh: