PDA

Bekijk Volledige Versie : Allochtone helden corrigeren blank imperialistisch symbool



Mark
19-11-03, 10:17
A'damse jeugd valt Sinterklaas lastig

Bron: Nieuwslink

Sinterklaas heeft het in Amsterdam zwaar te verduren. Vooral in wijken met veel allochtone inwoners, zoals De Baarsjes en Bos en Lommer, krijgt de goedheiligman steeds vaker te maken met jonge raddraaiers die zich baldadig gedragen. Ze bestoken de oude heer met seksistische opmerkingen, trappen tegen de auto van de sint en frustreren bezoekjes aan huis door op de ramen te kloppen of aan te bellen.

De 39-jaar oude Amsterdamse Sinterklaascentrale is de afgelopen jaren al veel hulpsinterklazen om bovenstaande redenen kwijtgeraakt. ''We zijn er erg bezorgd over. We nemen tal van maatregelen om dit soort dingen te voorkomen. Zo blijft Sint Nicolaas bij bezoekjes aan huis zo lang mogelijk in de auto zitten tot het moment is aangebroken om aan te kloppen. Dan rennen we zo snel mogelijk naar het huis. Onze tactiek is om zo min mogelijk op te vallen op straat'', aldus voorzitter H. van der Kroon.

Bij bezoeken aan winkelcentra en bij publieke optredens op straat heeft Sint wat minder last, omdat dan afspraken met de politie worden gemaakt; die houdt een oogje in het zeil. Bij dit soort bezoeken maakt de centrale ook gebruik van allochtone pieten. De politie van Amsterdam laat weten dat dit jaar nog geen aangifte van Sinterklaas is binnengekomen.

taouanza
19-11-03, 10:18
:jammer:

Mark
19-11-03, 10:19
Hulde! :lole:

een overwinning op de racistische christenen :)

taouanza
19-11-03, 10:22
Geplaatst door Mark
Hulde! :lole:

een overwinning op de racistische christenen :)


:moe:

Mark
19-11-03, 10:26
Geplaatst door taouanza
:moe:

Laatste nieuws: Spontane straatfeesten zijn losgebarsten in de Gaza strook ter ere van deze victorie van hun broeders in Amsterdam.

AEL bereidt een vreugdevol stuk voor de pers voor, ze zijn nu nog even bezig met de spellingscheck.

:p


ik weet... ik ben vervelend :haha:

sienia
19-11-03, 10:33
Geplaatst door Mark
allochtone pieten.
Been there..............Heeej! Een zwarte piet met tietjes! :brozac:

Mark
19-11-03, 10:34
Geplaatst door sienia
Been there..............Heeej! Een zwarte piet met tietjes! :brozac:

Ik en mijn vrouw zouden eigenlijk ook een sint-piet duo moeten zijn 5 dec maar ik heb geweigerd aan die racistische bullshit mee te doen. Fuck die kinderen. De schoen blijft leeg. :watte?:

taouanza
19-11-03, 10:39
Geplaatst door Mark
Laatste nieuws: Spontane straatfeesten zijn losgebarsten in de Gaza strook ter ere van deze victorie van hun broeders in Amsterdam.

AEL bereidt een vreugdevol stuk voor de pers voor, ze zijn nu nog even bezig met de spellingscheck.

:p


ik weet... ik ben vervelend :haha:




:moe:

Puk
19-11-03, 10:55
Geplaatst door Mark
A'damse jeugd valt Sinterklaas lastig

Bron: Nieuwslink

Sinterklaas heeft het in Amsterdam zwaar te verduren. Vooral in wijken met veel allochtone inwoners, zoals De Baarsjes en Bos en Lommer, krijgt de goedheiligman steeds vaker te maken met jonge raddraaiers die zich baldadig gedragen. Ze bestoken de oude heer met seksistische opmerkingen, trappen tegen de auto van de sint en frustreren bezoekjes aan huis door op de ramen te kloppen of aan te bellen.

De 39-jaar oude Amsterdamse Sinterklaascentrale is de afgelopen jaren al veel hulpsinterklazen om bovenstaande redenen kwijtgeraakt. ''We zijn er erg bezorgd over. We nemen tal van maatregelen om dit soort dingen te voorkomen. Zo blijft Sint Nicolaas bij bezoekjes aan huis zo lang mogelijk in de auto zitten tot het moment is aangebroken om aan te kloppen. Dan rennen we zo snel mogelijk naar het huis. Onze tactiek is om zo min mogelijk op te vallen op straat'', aldus voorzitter H. van der Kroon.

Bij bezoeken aan winkelcentra en bij publieke optredens op straat heeft Sint wat minder last, omdat dan afspraken met de politie worden gemaakt; die houdt een oogje in het zeil. Bij dit soort bezoeken maakt de centrale ook gebruik van allochtone pieten. De politie van Amsterdam laat weten dat dit jaar nog geen aangifte van Sinterklaas is binnengekomen.

Mijn God...

En zo meteen ook nog het Suikerfeest in de stad.

Zagora
19-11-03, 10:59
Geplaatst door Puk
Mijn God...

En zo meteen ook nog het Suikerfeest in de stad.

Jippie!!!!! Ik verwacht dat in ieder geval een paar honderd stoeptegels naar de hoofden van alle ME'ers worden gegooid. Een gezegend Suikerfeest!!!

taouanza
19-11-03, 11:14
Geplaatst door Zagora
Jippie!!!!! Ik verwacht dat in ieder geval een paar honderd stoeptegels naar de hoofden van alle ME'ers worden gegooid. Een gezegend Suikerfeest!!!


Dan heb je wat te doen als bounty.

Zagora
19-11-03, 11:15
Geplaatst door taouanza
Dan heb je wat te doen als bounty.

Toekijken. Dat is wat ik ga doen.

Mark
19-11-03, 11:18
Geplaatst door Zagora
Toekijken. Dat is wat ik ga doen.

Ik ook!

Maar wel vanuit mijn veilige stadje via de tv :duim:

taouanza
19-11-03, 11:22
Geplaatst door Zagora
Toekijken. Dat is wat ik ga doen.


Ja maar behalve dat kan je hier weer verontwaardigen en heel goed laten blijken dat je er niet bij hoort enzo.Beetje Bouazza-en

Zagora
19-11-03, 11:23
Geplaatst door taouanza
Ja maar behalve dat kan je hier weer verontwaardigen en heel goed laten blijken dat je er niet bij hoort enzo.Beetje Bouazza-en

Hahaha!!! Jij hoort er wel bij dan? Treurig.

sienia
19-11-03, 11:26
Geplaatst door taouanza
Ja maar behalve dat kan je hier weer verontwaardigen en heel goed laten blijken dat je er niet bij hoort enzo.Beetje Bouazza-en
Neigt naar fundamentalisme!

taouanza
19-11-03, 11:28
Geplaatst door Zagora
Hahaha!!! Jij hoort er wel bij dan? Treurig.

Begin je nu al?!
Er is nog niks gebeurd:verward:

Zagora
19-11-03, 11:29
Geplaatst door taouanza
Begin je nu al?!
Er is nog niks gebeurd:verward:

Je hebt toch geen lucifers zitten vreten, he? Want ik begrijp weer eens de ballen van wat je te zeggen hebt.

taouanza
19-11-03, 11:29
Geplaatst door sienia
Neigt naar fundamentalisme!


Als fundamentalisme betekent dat ik al die zeikerds op NVDD niet gelijk geef dan ben ik inderdaad de grootste fundie.:duivels:

taouanza
19-11-03, 11:30
Geplaatst door Zagora
Je hebt toch geen lucifers zitten vreten, he? Want ik begrijp weer eens de ballen van wat je te zeggen hebt.


:rolleyes:

barfly
19-11-03, 11:39
Eindelijk gebeurt er iets goeds! Ik hoop dat die ouwe zak met z'n knol en pieten volgend jaar niet meer terug durft te komen :duim:

Je hebt geen idee hoe vervelend mijn kinderen zijn tijdens de Sinterklaas hetze :moe: