PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlander waarschijnlijk vermoord omdat zijn familie de uitkering van de levensverz



Wizdom
19-11-03, 09:31
Lichaam Nederlander op vuilnisbelt in Thailand gevonden

Uitgegeven: 19 november 2003 07:49

BANGKOK - De Nederlandse zakenman J. Odekerken (46) is maandag in de Thaise stad Pattaya vermoord. De politie heeft onder anderen drie familieleden van het slachtoffer gearresteerd. Een woordvoerder van Newstoday.co, het bedrijf van Odekerken, heeft dat woensdag gezegd.

Odekerken woonde volgens de zegsman ongeveer tien jaar in Thailand. Daar werkte hij onder andere voor de Rabobank voordat hij ongeveer 2,5 jaar geleden Newstoday.co opzette. Dit bedrijf verspreidt onder andere de geprinte internetversie van De Telegraaf.

Volgens die krant is de Nederlander waarschijnlijk vermoord omdat zijn familie de uitkering van de levensverzekering wilde opstrijken. Het lichaam van Odekerken werd gevonden op een vuilnisbelt in de Thaise stad.

Wizdom
19-11-03, 09:32
Waar moet dat toch heen met dat materialisme.... De autochtoon is hard aan Islamisering toe.... :droef:

Mark
19-11-03, 09:33
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?threadid=78054

Ik was eerder en mijn titel is beter :ego:

taouanza
19-11-03, 09:34
Geplaatst door Wizdom
Lichaam Nederlander op vuilnisbelt in Thailand gevonden

Uitgegeven: 19 november 2003 07:49

BANGKOK - De Nederlandse zakenman J. Odekerken (46) is maandag in de Thaise stad Pattaya vermoord. De politie heeft onder anderen drie familieleden van het slachtoffer gearresteerd. Een woordvoerder van Newstoday.co, het bedrijf van Odekerken, heeft dat woensdag gezegd.

Odekerken woonde volgens de zegsman ongeveer tien jaar in Thailand. Daar werkte hij onder andere voor de Rabobank voordat hij ongeveer 2,5 jaar geleden Newstoday.co opzette. Dit bedrijf verspreidt onder andere de geprinte internetversie van De Telegraaf.

Volgens die krant is de Nederlander waarschijnlijk vermoord omdat zijn familie de uitkering van de levensverzekering wilde opstrijken. Het lichaam van Odekerken werd gevonden op een vuilnisbelt in de Thaise stad.


Phoe ik was al bang dat het om erewraak ging.:moe:

Wizdom
19-11-03, 09:36
Geplaatst door taouanza
Phoe ik was al bang dat het om erewraak ging.:moe:

Autochtone Eerwraak is dat andere artikel dat gepost is door "Witte Schaap"... :moe: