PDA

Bekijk Volledige Versie : Hulpsinterklazen bedreigd in West



Zagora
19-11-03, 09:44
Hulpsinterklazen bedreigd in West


Steeds minder mensen zijn bereid zich in een sinterklaaspak te hijsen. De Sinterklaascentrale is al veel hulpsinterklazen kwijtgeraakt. Er zijn nu 30 klazen en 60 zwarte pieten, vorig jaar waren dat 40 klazen en 80 pieten.
De vrijwilligers krijgen steeds vaker te maken met jonge raddraaiers die zich baldadig gedragen. Ze bestoken de oude heren met seksistische opmerkingen, trappen tegen de auto en frustreren bezoekjes door op de ramen te kloppen.
In wijken met veel allochtonen, zoals De Baarsjes en Bos en Lommer, zijn de problemen het grootst. Veel sinten durven zich daar nauwelijks te vertonen.


at5.nl

Mark
19-11-03, 09:47
Ik word hier zo moe van, echt niemand leest mijn topics :jammer:

Sama
19-11-03, 09:48
Geplaatst door Zagora
Hulpsinterklazen bedreigd in West


Steeds minder mensen zijn bereid zich in een sinterklaaspak te hijsen. De Sinterklaascentrale is al veel hulpsinterklazen kwijtgeraakt. Er zijn nu 30 klazen en 60 zwarte pieten, vorig jaar waren dat 40 klazen en 80 pieten.
De vrijwilligers krijgen steeds vaker te maken met jonge raddraaiers die zich baldadig gedragen. Ze bestoken de oude heren met seksistische opmerkingen, trappen tegen de auto en frustreren bezoekjes door op de ramen te kloppen.
In wijken met veel allochtonen, zoals De Baarsjes en Bos en Lommer, zijn de problemen het grootst. Veel sinten durven zich daar nauwelijks te vertonen.


at5.nl

Zelfs de sint is tegenwoordig niet meer veilig ................ :verward:

taouanza
19-11-03, 09:49
Geplaatst door Mark
Ik word hier zo moe van, echt niemand leest mijn topics :jammer:

En waar ter wereld wordt dit heugelijke feit gevierd?:moe:

jaja
19-11-03, 09:49
Geplaatst door Sama
Zelfs de sint is tegenwoordig niet meer veilig ................ :verward: zo misschien http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1065380#post1065380

PS: tot nu toe hebb jij meer reacties dan Zagora!!!

Zagora
19-11-03, 09:51
Geplaatst door Mark
Ik word hier zo moe van, echt niemand leest mijn topics :jammer:

Sorry Mark.

Mark
19-11-03, 09:54
Geplaatst door taouanza
En waar ter wereld wordt dit heugelijke feit gevierd?:moe:

Bij de Kerstman thuis :duim: