PDA

Bekijk Volledige Versie : Scholieren maken Rap-videoclip mishandeling medeleerling



Zwarte Schaap
19-11-03, 14:00
Scholieren maken videoclip mishandeling

Almere - Twee scholieren hebben in Almere gefilmd hoe een medeleerling werd afgetuigd. Van de film hebben ze een videoclip gemonteerd en die verspreid onder vrienden op school. Direct na het bekend worden van het incident zijn de betrokken leerlingen naar huis gestuurd en heeft de directie de politie ingeschakeld.

Het voorval speelde zich eind september af; de school heeft er geen ruchtbaarheid aan gegeven.

Volgens getuigen was van tevoren afgesproken dat twee jongens van het Oostvaarders College in Almere zouden vechten en dat daarvan opnames zouden worden gemaakt. Een van de jongens nam een aantal medeleerlingen mee. Er ontstond een vechtpartij waarbij een van de jongens werd afgeranseld. Hij werd geschopt en iemand ging op zijn hoofd staan. De mishandeling werd door twee scholieren gefilmd. Met die beelden maakten ze een videoclip waaronder een rapnummer werd gemonteerd.

Het slachtoffer had volgens de politie een bloedneus en blauwe plekken, maar heeft geen aangifte willen doen. De directie van de scholengemeenschap vond het voorval dusdanig schokkend en bizar dat zij zelf de politie heeft ingeschakeld. Die heeft de zaak nader onderzocht, gesprekken gevoerd met de daders en het slachtoffer, maar in overleg met het Openbaar Ministerie besloten de zaak verder niet te vervolgen. Drie hoofddaders werden door de school wel geschorst.

Bron: Rotterdams Dagblad 19/11/03

Omarmontana
19-11-03, 14:07
Fysiek contact met het zelfde geslacht is gezond als je je kleren aanhoud. het zorgt ervoor dat het homoafweermechanisme blijft werken is mijn teorie.
Ik heb een fraag daarom.. Wie an de kazen heeft er nog nooit gevochten e wie an de arokkanen..

ps. soorry voor de spelfouten aar de toetsenbord werkt niet goed.

Mill
19-11-03, 14:11
Geplaatst door Omarmontana
Fysiek contact met het zelfde geslacht is gezond als je je kleren aanhoud. het zorgt ervoor dat het homoafweermechanisme blijft werken is mijn teorie.

Een nicht die het nog niet van zichzelf wil weten.

Sterkte ermee, Omar.

taouanza
19-11-03, 19:07
Ziek echt ziek!

Angeldust
19-11-03, 19:11
Geplaatst door Omarmontana
Fysiek contact met het zelfde geslacht is gezond als je je kleren aanhoud. het zorgt ervoor dat het homoafweermechanisme blijft werken is mijn teorie.

ps. soorry voor de spelfouten aar de toetsenbord werkt niet goed.

Volgens mij werken jou perceptie-vermogens nu bepaald niet goed... :eek: