PDA

Bekijk Volledige Versie : Depri...



nl-x
19-11-03, 21:17
Waarom moesten ze nou 6-0 winnen? Waarom uberhaupt winnen?

Waterval
19-11-03, 21:18
Geplaatst door nl-x
Waarom moesten ze nou 6-0 winnen? Waarom uberhaupt winnen?

Ik ff blij dat ik morgen vrij ben.....

Waterval
19-11-03, 21:19
:kotsen:Jack van Gelder..

Donna
19-11-03, 21:21
Ik was voor Turkije.... :jammer: :hihi:

Waterval
19-11-03, 21:22
Geplaatst door Donna



Nog gefeliciteerd.... 3e plek toch? :duim:

Donna
19-11-03, 21:24
:boogie:

Nee, Turkije ligt eruit.... geen derde plek voor Turkije :stout:

Mark
19-11-03, 21:25
suffer you landverraders :haha:

Royce
19-11-03, 21:26
Morgen gaan we het krijgen. Oranje collega`s. Oranje snoepjes. Oranje desktops. Alles oranje. Waaaaaaaa :auw2:

Iemand nog trouwens die vent met Oranje Chador gezien, Ik lag naast de bank van het lachUh..:haha:

nl-x
19-11-03, 21:27
Geplaatst door Royce
Morgen gaan we het krijgen. Oranje collega`s. Oranje snoepjes. Oranje desktops. Alles oranje. Waaaaaaaa :auw2:

Iemand nog trouwens die vent met Oranje Chador gezien, Ik lag naast de bank van het lachUh..:haha:

Ahum... hoeveel procent van de elftal is allochtoon?

Royce
19-11-03, 21:29
Geplaatst door nl-x
Ahum... hoeveel procent van de elftal is allochtoon?


Edgar Davids.
Patrick Kluivert.
Clarence Seedorf.

Ik kan niet rekenen, maar `n kleine 15% ofzo...

Waterval
19-11-03, 21:32
Geplaatst door Donna
:boogie:

Nee, Turkije ligt eruit.... geen derde plek voor Turkije :stout:


En voor jou? ;)

Royce
19-11-03, 21:34
LOL!

KNVB PR-woordvoerdster laat weten dat Spelers hebben besloten tot persboycot. Kleedkamer op slot. Radio1 Verslaggevers en Hans Kraaij staan met lege handen voor kleedkamer deur..:hihi:

nl-x
19-11-03, 21:41
Geplaatst door Royce
LOL!

KNVB PR-woordvoerdster laat weten dat Spelers hebben besloten tot persboycot. Kleedkamer op slot. Radio1 Verslaggevers en Hans Kraaij staan met lege handen voor kleedkamer deur..:hihi:

Hoeveel prostituees zitten daar binnen :) ?

Royce
19-11-03, 21:43
Geplaatst door nl-x
Hoeveel prostituees zitten daar binnen :) ?

Breng Henk Spaan nou niet op ideetjes.

barfly
19-11-03, 21:44
Bertie, Bertie alles ist vorbei!

barfly
19-11-03, 21:54
Geplaatst door Royce
Iemand nog trouwens die vent met Oranje Chador gezien, Ik lag naast de bank van het lachUh..:haha:

Dat was Puk wedden? :haha:

sadeeQ
19-11-03, 22:04
Geplaatst door barfly
Dat was Puk wedden? :haha:

:wohaa: het moet wel een oerlelijke mormel zijn die niet zonder kan rondlopen. :auw2:

Maslov
19-11-03, 22:06
EINDELIJK na jaren weer een avondje echt genieten van ORANJE :handbang: :boogie:


Iemand nog trouwens die vent met Oranje Chador gezien, Ik lag naast de bank van het lachUh..

Prachtig, maar Puk is volgens mij een heel knap jochie :fpimp:

nl-x
19-11-03, 22:08
Geplaatst door Maslov
EINDELIJK na jaren weer een avondje echt genieten van ORANJE :handbang: :boogie:



Prachtig, maar Puk is volgens mij een heel knap jochie :fpimp:

Vlinders in je buik ?

~Panthera~
19-11-03, 22:09
Gewonnen ?? :schok:

Mijn weddenschap verloren dus. :moe:

Nog Schotten gezien zonder kilt ?? :stout:

barfly
19-11-03, 22:19
Geplaatst door ~Panthera~
Gewonnen ?? :schok:

Mijn weddenschap verloren dus. :moe:

Nog Schotten gezien zonder kilt ?? :stout:

Ehhh, bij de voorbeschouwing deden ze em omhoog... Telt dat ook?

~Panthera~
19-11-03, 22:23
Geplaatst door barfly
Ehhh, bij de voorbeschouwing deden ze em omhoog... Telt dat ook?
----------------------------

Ja, dat telt ook :lole:
OOK niet gezien. :droef:
Nu wordt ik depri, ik mis alle leuke dingen. :moe:

papol
19-11-03, 22:29
Oranje?? Heb ik iets gemist??

Gr.P

(geen antisemiet of antiIslam, wel antivoetbal. Is dat ook racistisch??)

Maslov
19-11-03, 22:33
Vanavond wel! :duivels:

barfly
19-11-03, 22:46
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------------

Ja, dat telt ook :lole:
OOK niet gezien. :droef:
Nu wordt ik depri, ik mis alle leuke dingen. :moe:

Gezien de huidige temperatuur zul je wellicht begrijpen dat 't frummeltjes waren? :D

Simon
19-11-03, 22:50
Geplaatst door Royce
LOL!

KNVB PR-woordvoerdster laat weten dat Spelers hebben besloten tot persboycot. Kleedkamer op slot. Radio1 Verslaggevers en Hans Kraaij staan met lege handen voor kleedkamer deur..:hihi:

Ja dat komt allemaal door Henk Spaan. Beetje kinderachtige reactie van de spelers. Ik denk eigenlijk dat dit van de spelers komt die nu de grootste tijd aan de kant mochten zitten. Want reken maar dat die jonkies zich aan de pers willen vertonen als ze zo goed gepresteerd hebben. Henk Spaan doet er dan echt niet veel toe.

mrz
19-11-03, 23:08
Genieten? Niet bepaald maarja ze hebben gewonnen.

Zwarte Schaap
19-11-03, 23:11
Geplaatst door Royce
Edgar Davids.
Patrick Kluivert.
Clarence Seedorf.

Ik kan niet rekenen, maar `n kleine 15% ofzo...

Tel er nog Michael Reiziger bij. Seedorf en Kluivert en de Boer werden er later ingezet. Dat maakt dus dat er 14 spelers zijn ingezet waarvan er 4 allochtoon zijn. Dat is ongeveer 29 % als ik het goed heb.

barfly
19-11-03, 23:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Tel er nog Michael Reiziger bij. Seedorf en Kluivert en de Boer werden er later ingezet. Dat maakt dus dat er 14 spelers zijn ingezet waarvan er 4 allochtoon zijn. Dat is ongeveer 29 % als ik het goed heb.

Ik geloof dan ook nog steeds in de multikul :)

Zwarte Schaap
19-11-03, 23:33
Geplaatst door barfly
Ik geloof dan ook nog steeds in de multikul :)

Ach....weet je wat het is? Of mensen erin geloven of niet, het is er. Ik en 2 miljoen anderen kunnen ons zelf niet niet wegstuffen. Wie de multi(flauwe)kul blijft bezigen ontkent mij en de de rest van de 2 miljoen mensen in Nederland. Dat is een geestelijke ontkenning van onze fysieke aanwezigheid.

Soms lijkt het dat de ''multikul'' als horizonvervuiling wordt ervaren. Het lijkt wel alsof je fysieke aanwezigheid allerlei onplezierige gedachtes oproept bij de ontkener van de ''multikul''.

barfly
19-11-03, 23:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ach....weet je wat het is? Of mensen erin geloven of niet, het is er. Ik en 2 miljoen anderen kunnen ons zelf niet niet wegstuffen. Wie de multi(flauwe)kul blijft bezigen ontkent mij en de de rest van de 2 miljoen mensen in Nederland. Dat is een geestelijke ontkenning van onze fysieke aanwezigheid.

Soms lijkt het dat de ''multikul'' als horizonvervuiling wordt ervaren. Het lijkt wel alsof je fysieke aanwezigheid allerlei onplezierige gedachtes oproept bij de ontkener van de ''multikul''.

Hmm, ik kan me voorstellen dat het vasten een soort afdruk heeft. Ik ga voor die multikul hoor.

Puk
20-11-03, 00:50
Geplaatst door Royce
Morgen gaan we het krijgen. Oranje collega`s. Oranje snoepjes. Oranje desktops. Alles oranje. Waaaaaaaa :auw2:

Iemand nog trouwens die vent met Oranje Chador gezien, Ik lag naast de bank van het lachUh..:haha:

Ha ja! Ik lag in 1 stuip! Een oranje burqa... geweldig! :p

Puk
20-11-03, 00:56
Geplaatst door barfly
Dat was Puk wedden? :haha:

:melig2:

Ik heb me gek gelachen... dat wel!

Trouwens... was er bijna bij geweest! In een business-seat. :ego:
Mijn nichtje had al kontakt met de studio van Radio 538. Ze was de eerste beller voor twee kaartjes.

Ja, hallo? Je bent verbonden met de studio... tuuuuuut....

Shit, accu leeg van d'r mobiel. :strik:

:moe:

TonH
20-11-03, 01:00
Geplaatst door Puk
Ha ja! Ik lag in 1 stuip! Een oranje burqa... geweldig! :p

ik hoop dat het mode wordt volgend jaar zomer. Zijn we ook van dat geseik over die hoofddoekjes af.

En het legioen ziet er eindelijk toonbaar uit. :hihi:

Puk
20-11-03, 01:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ach....weet je wat het is? Of mensen erin geloven of niet, het is er. Ik en 2 miljoen anderen kunnen ons zelf niet niet wegstuffen. Wie de multi(flauwe)kul blijft bezigen ontkent mij en de de rest van de 2 miljoen mensen in Nederland. Dat is een geestelijke ontkenning van onze fysieke aanwezigheid.

Soms lijkt het dat de ''multikul'' als horizonvervuiling wordt ervaren. Het lijkt wel alsof je fysieke aanwezigheid allerlei onplezierige gedachtes oproept bij de ontkener van de ''multikul''.

Kan jij een beetje voetballen ZS? Zou wel schelen... :hihi:

TonH
20-11-03, 01:03
quote:
Geplaatst door Royce
Edgar Davids.
Patrick Kluivert.
Clarence Seedorf.

Ik kan niet rekenen, maar `n kleine 15% ofzo...


Geplaatst door Zwarte Schaap
Tel er nog Michael Reiziger bij. Seedorf en Kluivert en de Boer werden er later ingezet. Dat maakt dus dat er 14 spelers zijn ingezet waarvan er 4 allochtoon zijn. Dat is ongeveer 29 % als ik het goed heb.

Telt Rafael vd Vaart ook mee. Is tenslotte half Spaans. :D

En dank de heer voor het Ajax-systeem!!! http://www.my-smileys.de/3AJAX.gif

Puk
20-11-03, 01:05
Geplaatst door Maslov
EINDELIJK na jaren weer een avondje echt genieten van ORANJE :handbang: :boogie:



Prachtig, maar Puk is volgens mij een heel knap jochie :fpimp:

:tik:

Puk
20-11-03, 01:08
Geplaatst door TonH
ik hoop dat het mode wordt volgend jaar zomer. Zijn we ook van dat geseik over die hoofddoekjes af.

En het legioen ziet er eindelijk toonbaar uit. :hihi:

Iemand burqa's te koop? :geld:

~Panthera~
20-11-03, 03:57
Geplaatst door barfly
Gezien de huidige temperatuur zul je wellicht begrijpen dat 't frummeltjes waren? :D
------------------------

:hihi: