PDA

Bekijk Volledige Versie : Autochtone blanke nederlandse verkrachters langer vasthouden.



Shaheed
19-11-03, 22:31
AMSTERDAM - De raadkamer van de rechtbank in Amsterdam heeft woensdag bepaald dat de drie jongens die worden verdacht van de verkrachting van een meisje voor in elk geval nog dertig dagen blijven vastzitten.

Het drietal, 14, 15 en 16 jaar oud, zou in de nacht van 16 op 17 oktober een woning in Amsterdam-Oost zijn binnengedrongen. Daar waren op dat moment zes jongens en een meisje aanwezig. Het meisje werd verkracht, de jongens werden onder bedreiging gedwongen tot het plegen van seksuele handelingen. Een van de vermoedelijke daders legde de taferelen vast met een videocamera.

Een van de slachtoffers wist de camera in handen te krijgen en de woning te ontvluchten. Mede aan de hand van de beelden wist de politie de drie verdachten op te sporen.



Castreren die kut-autochtonen, dat is de enige oplossing!

nl-x
19-11-03, 22:35
Die titels kunnen ook té, he.

Shaheed
19-11-03, 23:37
Geplaatst door nl-x
Die titels kunnen ook té, he.


Nooit de Telegraaf gelezen?

MokroMike
19-11-03, 23:44
Geplaatst door nl-x
Die titels kunnen ook té, he.

dekt de lading zou ik zeggen

naamloos
20-11-03, 09:38
Als het Marokkanen waren geweest, dan zou het met

KOEIELETTERS een week lang in de krant hebben gestaan.

Zoals bijvoorbeeld vandaag met koeieletters in de krant stond dat in Epe 1 agent op de 5 MAROKKANEN wordt ingezet om de overlast tegen te gaan.

naamloos
20-11-03, 11:06
Een instinker??

JA, schandalig dat er 1 agent op de 5 Marokkanen moet worden ingezet in Epe.

Ik haal alvast de woorden uit je mond :slapen:

Iglo
20-11-03, 11:37
Geplaatst door Shaheed
Nooit de Telegraaf gelezen? En door hetzelfde hier te doen ben je geen haar beter dan die dwazen bij de Telegraaf.

Shaheed
20-11-03, 11:46
Geplaatst door Iglo
En door hetzelfde hier te doen ben je geen haar beter dan die dwazen bij de Telegraaf.


Jullie waren toch diegene die wilden dat we gaan integreren.

Puk
20-11-03, 11:52
Geplaatst door Shaheed
Jullie waren toch diegene die wilden dat we gaan integreren.

Nee, niet iedereen hoeft te integreren. Jij niet. Jij mag desintegreren.

Iglo
20-11-03, 11:52
Geplaatst door Shaheed
Jullie waren toch diegene die wilden dat we gaan integreren. "jullie"? Ik hoor zeker niet bij die jullie van de telegraaf hoor, nergens voor nodig om me uit te schelden ;-). Maar het is heel simpel, hoe kan je kritiek hebben over de bezopen titels van de telegraaf, als je ze zelf ook om de haverklap uitkotst?