PDA

Bekijk Volledige Versie : Joden krijgen Hit!er-bunker



Maslov
19-11-03, 23:43
Joden krijgen Hit!er-bunker



BERLIJN - De Duitse regering ziet af van verdere claims op het stuk grond boven de voormalige ******-bunker in het centrum van Berlijn. Daarmee komt de laatste schuilplaats van de Führer in handen van de Jewish Claims Conference, een internationale groep joden die de belangen van joodse slachtoffers van het nazi-regime behartigt.


Volgens het Duitse ministerie van Financiën woensdag zou het voor de regering te moeilijk zijn geweest de strijd over het waardevolle stuk braakliggend terrein te winnen. De bunker en de voormalige kanselarij van ****** daarboven waren aangelegd op een stuk grond dat oorspronkelijk van de joodse zakenfamilie Wertheim was.

De Wertheims, bekend door enkele gelijknamige warenhuizen, waren door de nazi's onteigend. De waarde van het omstreden stuk grond is op minstens 10 miljoen euro geschat.

Zwarte Schaap
20-11-03, 00:44
Geplaatst door MocroStyle
Dat er Joden zijn die over lijken gaan voor het claimen van stukken grond is allang geen nieuws meer.

:rolleyes:

Ik vind dat ze gelijk hebben. Iemands eigendom mag nooit ontkend worden. Juist als het geroofd en gestolen is moet dit onrecht rechtgezet worden.

MokroMike
20-11-03, 00:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik vind dat ze gelijk hebben. Iemands eigendom mag nooit ontkend worden. Juist als het geroofd en gestolen is moet dit onrecht rechtgezet worden.

vind ik ook...

en daarom moet deze regel ook voor heel palestina gelden.

Zwarte Schaap
20-11-03, 01:10
Geplaatst door MokroMike
vind ik ook...

en daarom moet deze regel ook voor heel palestina gelden. :fpiraat:

TonH
20-11-03, 01:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik vind dat ze gelijk hebben. Iemands eigendom mag nooit ontkend worden. Juist als het geroofd en gestolen is moet dit onrecht rechtgezet worden.


Geplaatst door MokroMike
vind ik ook...

en daarom moet deze regel ook voor heel palestina gelden.

En de Parthenon Marbles (of Elgin marbles zoals die leugenachtige Britse :vk::fplet: dieven plachten te zeggen) terug naar de Acropolis. :duim:

Mark
20-11-03, 09:03
Het is maar net hoever je terug gaat in de tijd dat een stuk land eigendom is van iemand... pure willekeur.

Geef europa terug aan de Neanderthalers zeg ik dan en Israel aan de Italianen.

jaja
20-11-03, 11:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik vind dat ze gelijk hebben. Iemands eigendom mag nooit ontkend worden. Juist als het geroofd en gestolen is moet dit onrecht rechtgezet worden. geen verjaringstermijn ..??

ronald
21-11-03, 02:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik vind dat ze gelijk hebben. Iemands eigendom mag nooit ontkend worden. Juist als het geroofd en gestolen is moet dit onrecht rechtgezet worden.


Vind ik ook. Ook al is het ggestolen goed in tweede en derde handen.
Israël is door God aan de Joden gegeven. Wie wat te klagen heeft: Ga naar God.

Bovendien is Kiriat Arba ( de Machpela) door Abraham GEKOCHT voor 400 sjekaliem van koning Efron. Gen. 23:9 . Puur joods grondbezit.
Bovendien heeft Koning David van kong Arawna (een Jebusiet) de Tempelberg gekocht. Puur joods grondbezit.

Zolang er nakomelingen zijn, zijn er geen verjaringstermijnen.

barfly
21-11-03, 06:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik vind dat ze gelijk hebben. Iemands eigendom mag nooit ontkend worden. Juist als het geroofd en gestolen is moet dit onrecht rechtgezet worden.

Dat vind ik ook! En daarom pleit ik steeds vaker voor het her-annexeren van Indonesië.

Laten we wel wezen! Die lui maken d'r een bende van! Het ging allemaal een stuk beter onder Nederlands bestuur.

Ik weet zeker dat als we de Molukkers hun land eindelijk kunnen terug geven, dat het goed zal komen :duim: