PDA

Bekijk Volledige Versie : Moord op Nijmeegs meisje schokt school



Mark
20-11-03, 11:23
Moord op Nijmeegs meisje schokt school

Uitgegeven: 20 november 2003 10:54
Laatst gewijzigd: 20 november 2003 10:55

NIJMEGEN - Op het Dominicus College in Nijmegen is donderdagochtend geschokt gereageerd op de dood van een 16-jarige leerlinge. Het uit Nijmegen afkomstige meisje werd in de nacht van maandag op dinsdag dood aangetroffen in de polders tussen Bemmel en Lent. De politie maakte de identiteit van het meisje woensdagavond bekend.

Mentoren brachten alle klassen van het Dominicus College donderdag om half negen op de hoogte van het nieuws. De school heeft een klaslokaal als rouwcentrum ingericht. Professionele hulpverleners staan klaar om leerlingen bij te staan, aldus een woordvoerder van het Dominicus College.

Het vermoorde meisje was leerling in 4 vwo. De school heeft inmiddels voor opvang van haar geschokte klasgenoten gezorgd. Verder houdt de school zondag een herdenkingsdienst voor het meisje.

Het lichaam van de scholiere werd even na middernacht brandend aangetroffen tussen Bemmel en Lent, vlakbij Nijmegen. De politie heeft twintig rechercheurs op de zaak gezet.

Hay Jouhara
20-11-03, 11:41
dammmmmmmmmmm ik heb daar op die school twee jaar geleden stage gelopen dit is gewoon niet voor mogelijk te houden
waar brengt dit ons toch naar toe ik hoop niet dat ze levend is verbrand

Daviddavid
20-11-03, 11:45
Ik word er misselijk van. welke totaal verziekte geest doet zo iets?

~Panthera~
20-11-03, 12:18
Geen woorden voor.
Heel veel sterkte voor de ouders.

Maslov
20-11-03, 12:31
Het zijn verschrikkelijke incidenten.
Onbeschrijfelijk wat de ouders nu moeten meemaken.

Waar gaan we toch heen in Nederland.

~Panthera~
20-11-03, 13:24
Geplaatst door Maslov

Waar gaan we toch heen in Nederland.
------------------------------

Amerika achterna.
Zalm's natte droom.
Mag ik even bedanken ? :kotsen:

Hay Jouhara
20-11-03, 13:38
:hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------------

Amerika achterna.
Zalm's natte droom.
Mag ik even bedanken ? :kotsen:

BOYCOT DE LIBERALEN (VVD)
:hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:

JobHopper
20-11-03, 13:59
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------------

Amerika achterna.
Zalm's natte droom.
Mag ik even bedanken ? :kotsen:

Ach,

De grootste seriemoordenaar uit de geschiedenis die in zijn eentje opereerde was een Rus (eigenlijk Ukrainer) Andrei Chikatilo

Rusland achterna
Marijneses natte droom
Mag ik even bedanken ?

~Panthera~
20-11-03, 14:01
Geplaatst door JobHopper
Ach,

De grootste seriemoordenaar uit de geschiedenis die in zijn eentje opereerde was een Rus (eigenlijk Ukrainer) Andrei Chikatilo

Rusland achterna
Marijneses natte droom
Mag ik even bedanken ?
------------------------

Marijnesen gaat niemand achterna.
En zeker niet Rusland.
Achterhaald theorietje.
De pest is, dat hij vaak gewoon gelijk heeft, en dat kunnen mensen niet hebben. :D

JobHopper
20-11-03, 14:08
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------

Marijnesen gaat niemand achterna.
En zeker niet Rusland.
Achterhaald theorietje.
De pest is, dat hij vaak gewoon gelijk heeft, en dat kunnen mensen niet hebben. :D

Tja...heb Marijnise als kamerlid hoog zitten. Zijn ideeen niet...

Wilde alleen maar even je domme vergelijking moord<>Zalm nog dommer doen lijken...

~Panthera~
20-11-03, 14:14
Geplaatst door JobHopper
Tja...heb Marijnise als kamerlid hoog zitten. Zijn ideeen niet...

Wilde alleen maar even je domme vergelijking moord<>Zalm nog dommer doen lijken...
-------------------------------

nou, dat is dan niet echt gelukt, wat mij betreft.
Want Zalm heb ik helemaal niet hoog zitten, integendeel zelfs.
Ik kan geen respect opbrengen voor iemand die bv over het kabinet Paars loopt te gillen dat "ze" zo slecht waren etc, terwijl hij er ZELF 16 jaar als minister van financien de boel dan blijkbaar verstiert heeft.
Heeft ie blijkbaar "even" vergeten.
Over het "achter je ellebogen" hebben gesproken.
:kotsen:

Mill
20-11-03, 14:17
Geplaatst door ~Panthera~
terwijl hij er ZELF 16 jaar als minister van financien de boel dan blijkbaar verstiert heeft.
]

Toe maar, nou heeft Paars al 16 jaar geregeerd.

Angeldust
20-11-03, 14:19
Geplaatst door Maslov
Het zijn verschrikkelijke incidenten.
Onbeschrijfelijk wat de ouders nu moeten meemaken.

Waar gaan we toch heen in Nederland.

Het is inderdaad heel erg ja en de ouders zullen vast en zeker door een hel gaan, ik hoop dat ze alle steun krijgen die nodig is om deze zo ziekelijk tragische verlies te verwerken.

Maar om dan bij elk van een bericht als deze te verzuchten: waar gaan we toch heen in Nederland. en aanverwante over-emotionele uitspraken is onzinnig. De wereld is echt niet wreder dan vroeger. We horen er tegenwoordig alleen maar meer en eerder en gedetailleerder over. Dat is een consequentie van het mediatijperk waarin we we ons bevinden.

JobHopper
20-11-03, 14:19
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------------------

nou, dat is dan niet echt gelukt, wat mij betreft.
Want Zalm heb ik helemaal niet hoog zitten, integendeel zelfs.
Ik kan geen respect opbrengen voor iemand die bv over het kabinet Paars loopt te gillen dat "ze" zo slecht waren etc, terwijl hij er ZELF 16 jaar als minister van financien de boel dan blijkbaar verstiert heeft.
Heeft ie blijkbaar "even" vergeten.
Over het "achter je ellebogen" hebben gesproken.
:kotsen:

Mag je me nog steeds uitleggen waarom Zalm als schuldige van een brute moord moet worden gezien..

Dat het jouw vriend niet is wil toch niet meteen zeggen dat hij tieners in de fik steekt ?

~Panthera~
20-11-03, 14:33
Geplaatst door JobHopper
Mag je me nog steeds uitleggen waarom Zalm als schuldige van een brute moord moet worden gezien..

Dat het jouw vriend niet is wil toch niet meteen zeggen dat hij tieners in de fik steekt ?
--------------------

Dat zei ik ook niet, ik zei, als antwoord op Maslov's vraag waar we naar toe gaan hier in Nederland: Amerika achterna.
Zalm's natte droom.
Dus accepteer je al de bijkomende excessen ook, want die krijg je er gratis bij.
Het een niet zonder het ander.

~Panthera~
20-11-03, 14:35
Geplaatst door Mill
Toe maar, nou heeft Paars al 16 jaar geregeerd.
---------------------

2 termijnen dan.
God, ben blij dat jij perfect bent zonder een fout te typen zeg.

JobHopper
20-11-03, 14:50
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

Dat zei ik ook niet, ik zei, als antwoord op Maslov's vraag waar we naar toe gaan hier in Nederland: Amerika achterna.
Zalm's natte droom.
Dus accepteer je al de bijkomende excessen ook, want die krijg je er gratis bij.
Het een niet zonder het ander.

Ah...

Dus dat soort excessen zijn typisch amerikaans ?

Gutogut...gelukkig wordt er alleen in Amerika gemoord..(in your subjective dreams...)

lennart
20-11-03, 14:55
Geplaatst door JobHopper
Ah...

Dus dat soort excessen zijn typisch amerikaans ?

Gutogut...gelukkig wordt er alleen in Amerika gemoord..(in your subjective dreams...)

Amerika is als voorbeeld genomen, omdat we die neoliberale conservatieve richting op varen. Hierdoor wordt onze samenleving harder en zal ook de misdaad harder worden. Dat er ook in andere maatschappijen moordpartijen gebeuren is duidelijk, maar die meeste maatschappijen zijn niet met Nederland te vergelijken, terwijl de VS dat wel is. Feit is dat in een harde samenleving meer misdaad wordt gepleegd dan in een sociale samenleving.

JobHopper
20-11-03, 15:26
Geplaatst door lennart
Amerika is als voorbeeld genomen, omdat we die neoliberale conservatieve richting op varen. Hierdoor wordt onze samenleving harder en zal ook de misdaad harder worden. Dat er ook in andere maatschappijen moordpartijen gebeuren is duidelijk, maar die meeste maatschappijen zijn niet met Nederland te vergelijken, terwijl de VS dat wel is. Feit is dat in een harde samenleving meer misdaad wordt gepleegd dan in een sociale samenleving.

Feit ?

Mag ik vragen waar jij dat op baseert ?