PDA

Bekijk Volledige Versie : Vader "Emancipatie": Boze vaders bezetten kantoor Kinderbescherming



Wizdom
20-11-03, 12:33
Boze vaders bezetten kantoor Kinderbescherming

Uitgegeven: 20 november 2003 11:01

ZUTPHEN - Ongeveer vijftien boze vaders hebben donderdagmorgen het kantoor van de Raad voor de Kinderbescherming in Zutphen bezet. Personeel mag het kantoor niet in of uit, aldus een woordvoerder van de raad.

Volgens een van de actievoerders gaat het om vaders die geen omgangsregeling hebben met hun kind. Die grijpen de Internationale Dag van het Kind aan om daartegen te protesteren. Wat zij precies willen bereiken is niet duidelijk. In het kantoor hebben zij spandoeken opgehangen.

De Internationale Dag van het Kind is elk jaar op 20 november. De Verenigde Naties legden op 20 november 1989 de rechten van het kind vast in een officieel verdrag.

~Panthera~
20-11-03, 12:40
Er zal wel een goede REDEN zijn, dat ze GEEN omgangsregeling hebben.
Vooral omdat er door de kinderbescherming steeds meer fouten zijn gemaakt door idioten ZELFS een omgangsregeling te geven als er sprake was van incest.
Jaaa......alles ten goede voor het KIND. :aftel:

Simon
20-11-03, 12:49
Geplaatst door ~Panthera~
Er zal wel een goede REDEN zijn, dat ze GEEN omgangsregeling hebben.
Vooral omdat er door de kinderbescherming steeds meer fouten zijn gemaakt door idioten ZELFS een omgangsregeling te geven als er sprake was van incest.
Jaaa......alles ten goede voor het KIND. :aftel:

Ja ik denk dat je wel gelijk hebt. Er wordt wel gesteld dat het argument 'incest' gebruikt wordt door vrouwen om wraak te nemen op hun man maar ik kan mij amper voorstellen dat je zo diep zou zinken. Dus misschien is het vaak wel waar en een rechter zal daartoe ook wel het kind laten horen door experts om te voorkomen een onjuiste beslissing te nemen. Maar die pappa's gaan dus nu samen treuren.

~Panthera~
20-11-03, 13:00
Geplaatst door Simon
Ja ik denk dat je wel gelijk hebt. Er wordt wel gesteld dat het argument 'incest' gebruikt wordt door vrouwen om wraak te nemen op hun man maar ik kan mij amper voorstellen dat je zo diep zou zinken. Dus misschien is het vaak wel waar en een rechter zal daartoe ook wel het kind laten horen door experts om te voorkomen een onjuiste beslissing te nemen. Maar die pappa's gaan dus nu samen treuren.
---------------------------------

Precies.
En die ""papa's" kunnen van mij dus het heen en weer krijgen.
En dan druk ik mij nog "mild" uit. :auw: