PDA

Bekijk Volledige Versie : Sinterklaas

Simon
20-11-03, 15:12
Hebben allochtonen iets tegen Sinterklaas? Ik zag gisteren een documentaire op AT5 over 'hulpsinterklazen' in amsterdam-west die belaagd worden door 'kinderen van noord-afrikaanse afkomst'. Ik begreep er weinig van maar het kwam erop neer dat die kinderen dan steeds meer willen hebben van Sinterklaas (pepernoten) en als deze op zijn dan belagen ze de Sint. Misschien te weinig Pieten meegenomen? Of te weinig pepernoten? Enfin, het werd begeleid door beelden van een Sinterklaas die over de markt loopt in amsterdam-west en overal vriendelijk een hand krijgt (ook van allochtonen) dus het leek mij een beetje opgeklopt. Zelfs de schotse supporters op de dam begroeten hem enthousiast!

Simon

nl-x
20-11-03, 15:16
Sinterklaas is een vette racist :mad:

Royce
20-11-03, 15:22
Geplaatst door nl-x
Sinterklaas is een vette racist :mad:

Had jij dat vroeger ook. Enige kind in het trappenhuis dat werd overgeslagen door Sinterklaas...:aanwal:

`kvond het `n lieve man, maar heb mn prive Sinterklaas. Die is er elke dag, heeft geen pieten maar wel `n Baard en `n Paard in Marokko. En stokken waarmee je afgeranseld wordt.

Simon
20-11-03, 15:38
Geplaatst door Royce
[i]Had jij dat vroeger ook. Enige kind in het trappenhuis dat werd overgeslagen door Sinterklaas...:aanwal:

Hahaha ja dat realiseer ik mij nu pas. Zo was het natuurlijk wel. Nu ja dat maakte ik wel mee toen de Kerstman opkwam en de ene familie daar wel aan deed en de andere niet. Maar ik heb nog steeds niet zoveel met die Kerstman. En met Sinterklaas eigenlijk ook niet. Voor mij was het altijd een soort Michael Jackson.

Simon

Royce
20-11-03, 15:41
Pepernoten zijn wel lekker. En Sinterklaas vieren is ook wel stoer... Vorig jaar werd `n bezoek aan het plaatselijke winkelcentrum gecancelled vanwege zogenaamde baldadige jongeren, maar later kwam Sinterklaas alsnog...

Stemmingmakerij.

Daviddavid
20-11-03, 15:42
Toen ik zes was, werd me verteld dat de Paashaas niet bestond. Ik was ontroostbaar. Een jaar later, ik was inmiddels zeven, werd me verteld dat Sinterklaas niet bestond. Wederom ontroostbaar, maar ik besloot dat het nu mooi was geweest en informeerde of ze me dan volgend jaar gingen vertellen dat God niet bestond. Het was voor mij namelijk n pot nat, toen al. Mijn vader lag dubbel, kan ik me herinneren, maar mijn oma was furieus.

Royce
20-11-03, 15:50
Geplaatst door Daviddavid
Toen ik zes was, werd me verteld dat de Paashaas niet bestond. Ik was ontroostbaar. Een jaar later, ik was inmiddels zeven, werd me verteld dat Sinterklaas niet bestond. Wederom ontroostbaar, maar ik besloot dat het nu mooi was geweest en informeerde of ze me dan volgend jaar gingen vertellen dat God niet bestond. Het was voor mij namelijk n pot nat, toen al. Mijn vader lag dubbel, kan ik me herinneren, maar mijn oma was furieus.

Stk :haha:

Gruwelijk..:lol:!

nl-x
20-11-03, 16:30
Geplaatst door Simon
En met Sinterklaas eigenlijk ook niet. Voor mij was het altijd een soort Michael Jackson.

Simon
Arm kind... Wat heeft ie allemaal met je uitgespookt?