PDA

Bekijk Volledige Versie : Ael-nl is verlamd geraakt na congres in juni2003 door opstappen kernleden



hassan1111
20-11-03, 14:35
de arabische europese liga(AEL) is na het opstappen van kernleden afgelopen zomer in verschillende steden(tilburg,amsterdam,denhaag,rotterdam,utrecht ,brabant,limburg)in elkaar gestort..

de AEL heeft geprobeerd om weer nieuwe actieve leden te werven maar is daar tot op heden niet in geslaagd.het feit dat de leden de AEL massaal de rug hebben toegekeerd was vanwege de dubbele agenda die de voorzitter(S) er op na hielden.(shjie'isme).

maanden zijn nu verstreken en het lijkt er op dat de AEL geen boodschap meer te verkondigen heeft.

toegevoegde waarde voor de minderheden heeft het niet opgeleverd vanwege kreetloze plannen die niet waargemaakt kunnen worden.

het ledenaantal is heden tot op het nulpunt gedaald......

AEL is op sterven na dood.....

Afrux
20-11-03, 14:42
Geplaatst door hassan1111
de arabische europese liga(AEL) is na het opstappen van kernleden afgelopen zomer in verschillende steden(tilburg,amsterdam,denhaag,rotterdam,utrecht ,brabant,limburg)in elkaar gestort..

de AEL heeft geprobeerd om weer nieuwe actieve leden te werven maar is daar tot op heden niet in geslaagd.het feit dat de leden de AEL massaal de rug hebben toegekeerd was vanwege de dubbele agenda die de voorzitter(S) er op na hielden.(shjie'isme).

maanden zijn nu verstreken en het lijkt er op dat de AEL geen boodschap meer te verkondigen heeft.

toegevoegde waarde voor de minderheden heeft het niet opgeleverd vanwege kreetloze plannen die niet waargemaakt kunnen worden.

het ledenaantal is heden tot op het nulpunt gedaald......

AEL is op sterven na dood.....

Ik ben het met je eens, het was voor mij ook aanleiding om tegen ze te keren....

hassan1111
20-11-03, 14:51
nee! ze hebben absoluut geen functie ......
dat wat jij opnoemt kunnen ze niet eens waarmaken.het ontbreekt de AEL aan stootkracht.het heeft simpelweg geen inhoud.het is alleen maar theorie wat de AEL'ers bezigt.
wat het allerergste van de AEl is dat ze zeggen dat ze voor moslimminderheden opkomen............daar is dus absoluut niets van waar...maar als dat zo zou zijn dan nog kunnen ze het niet waarmaken vanwege onkunde en verdeeldheid binnen de beweging.

en ooh ja waar blijft die MDP moslim democratische partij van de AEL?
nota bene een islamitische partij !! hoe verzinnen ze het.
weer loze woorden waar de MOSLIMGEMEENSCHAP niets aan heeft.

de kernleden die de AEL de rug hebben toegekeerd zijn gestopt vanwege juist ON-ISLAMITISCHE tafarelen binnen de organisatie.

je moet niet alleen wat roepen,

zoals ze hier in nederland zeggen je moet de daad bij het woord voegen.

ZbaqZbaq
20-11-03, 15:13
hmmmm.....

je verhaal klopt niet echt met de werkelijkheid geloof ik....

heb gehoord dat afgelopen zondag hun bezoek aan Bos en Lommer toch vrij succesvol was.

ben je er geweest ? hoe was het ?

En wat doen jullie precies ? Zou het niets zijn om een organisatie op te zetten die heet "Jongeren voor Islam" of zoiets en dan soep uitdelen en dan hopen dat mensen je aardig gaan vinden ?

Royce
20-11-03, 15:17
Geplaatst door ZbaqZbaq
hmmmm.....

je verhaal klopt niet echt met de werkelijkheid geloof ik....

heb gehoord dat afgelopen zondag hun bezoek aan Bos en Lommer toch vrij succesvol was.

ben je er geweest ? hoe was het ?

LOL!

Het inelkaar storten van de verschillende groepen is wel degelijk waar. Emailwisselingen gemist die hier op de site stonden. Bestuur van Amsterdam opgestapt. Of beter gezegd 80% van AEL-Amsterdam is opgestapt. Daarnaast waren er problemen in Den Haag. Leden van de AEL in Tilburg maakten Amok. En dit allemaal vanwege de ongewone gang van zaken tijdens het Congres in Wageningen. Waar over zaken werd gestemd tijdens stemgangen die onduidelijk of niet te volgen waren. Hoezo niet werkelijk. Wat er in Bos en Lommer gebeurt is afgelopen zondag heeft niets met die voorgaande zaken te maken. Leuk gedraai :hihi:

et_2000nl
20-11-03, 15:25
Het lijkt de LPF wel.

Charismatisch leider.
Emotionele leider.
Opgericht uit frustratie.
Frustratie genoten volgen.
Frustratie is groter en zeer verschillend.
Men rollebolt over elkaar heen.
Het sodemietert van de top naar beneden in elkaar.
De aanhangers lopen weg.
Reductie tot nul.

Ik vind trouwens dat de AEL niet alleen maar slechte dingen doet. Ben het alleen niet eens met de manier en propaganda. Het lijkt wel of ze de werkelijke problemen willen oplossen, door andere problemen naar voren te brengen.... Is een manier, niet de mijne.

Ron Haleber
20-11-03, 15:25
Geplaatst door hassan1111
de kernleden die de AEL de rug hebben toegekeerd zijn gestopt vanwege juist ON-ISLAMITISCHE tafarelen binnen de organisatie.



Waren dat niet de fundies die toen hun Cheppih afzwaaide, de boel over wilden nemen? Jij moet het weten!

Om over de shi'a - die jij noemt - hevig ruzie te gaan maken dat is toch wel heel erg sektarisch...

En ook dat gezeur, dat Benzakour gezien zou zijn toen hij toevallig zijn mond ff met een pilsje spoelde, is toch wel kinderachtig...

Nabil is gebleven en wat hij allemaal wél is, hij is in elk geval géén fundamentalist...!

ZbaqZbaq
20-11-03, 15:42
Nou ik weet dat er wat turbulente ontwikkelingen waren geweest door voornamelijk veroorzaakt waren door een aantal achterlijken die met de meest idioote houding in dat congres zaten...

zo hoorde ik over een idioot die als afgevaardigde van een afdeling naar het congres gestuurd was om daar voor bepaalde moties te stemmen, maar zich toch elke keer onthield van stemmen omdat ie bang was dat hij mogelijk tegen de sjaria zou stemmen. :lachu:

en ik heb gehoord van ex-leden dat ze weg zijn gegaan om dat volgens hun imam democratie haram is.

Ik denk dat het AEL alleen maar goed gedaan heeft...

kijk maar naar wat ze de afgelopen tijd ( na zomer vakantie) gedaan hebben....

- Demo Driss Arbib
- Lezing met Fadoua Bagouti (vrouw van Marwan Bargouti)
- zijn bezig met opzetten islamtische school (waarom denk je dat VVD aan het flippen is ? )
- Meeting Bos en Lommer
- Meeting R'dam (uiteenzetting beleid Balkenende II)
- Meeting Zwolle (assimilatie en regeringsbeleid)
- Totale kaping van het dabat in Rotterdam van de integratie commissie.
- enz enz

.......en dit zijn eigenlijk alleen nog maar dingen die zij "erbij doen".....kijk ook nog naar de stukken die geschreven worden....de openbrieven die ze schrijven........en het allerbelangrijkste moet nog komen en dat zal zijn in 2004....want AEL heeft altijd aangegeven bezig te zijn met analyses en het maken van werkplannen die begin volgend jaar klaar moeten zijn om dan het echte werk te beginnen.

conclusie: AEL is niet te stoppen en is goed opweg om een sterke beweging te worden. En hierbij komt nog kijken dat ze nog steeds in de opstartfase zijn en ondanks dat toch nog ruimte vinden om er van alles en nogwat bij te doen.

Moge deze Moslim broeders en zusters van de AEL die keihard hun best doen om hun gemeenschap te dienen rijkelijk beloond worden door hun Heer. En moge hun vijanden die zich bevinden bij de media, de politiek en de smeerlappen die hen proberen te breken zelf gebroken worden. En met name die verraders die te laf en te lui zijn om zelf iets te doen, maar toch de AEL aanvallen een een hak proberen te zetten, branden in hun eigen vuur van afgunst.


AEL Rulllezzzz ! :cool:

Ron Haleber
20-11-03, 15:48
ZbaqZbaq goed dat nu eens allemaal op rustige manier van je te horen! Succes! :duim:

ZbaqZbaq
20-11-03, 16:41
Geplaatst door Dave20
En maar ontkennen dat je Nabil bent... :D


wat bedoel ? ...."dader kennis" ?

hahahah....alles is na te lezen op hun site :lol:

Ron Haleber
21-11-03, 06:57
Geplaatst door Dave20
Ik dacht dat liegen haram was? Argh even vergeten dat jij alleen in naam moslim bent...


Dave, voor de geïnteresseerden is de identiteit van ZbaqZbaq allang duidelijk. Dat hoef je niet elke keer te herhalen.

Ik vind ook dat zeker moslims eigenlijk geen alias horen te gebruiken.

Maar in het geval dat iemand een landelijk bekende politieke functie bekleedt, is er een heel duidelijke reden dat hij dat wél doet...

Op een prikbord als dit moet een politicus niet op elk woord wat hij zegt door zijn partij afgerekend worden. Hij kan hier met een alias ongedwongen het achterste van zijn tong laten zien, proefballonnetjes oplaten, reacties peilen en hoeft zich dan niet tegenover het bestuur van zijn club daarvoor te verantwoorden.

Dat lijkt me dus een authentieke reden om in dit uitzonderlijk geval ook als moslim een alias te gebruiken. Maar zou ZbaqZbaq over de schreef gaan en medepolitici of prikkers met de dood gaan bedreigen, dan moet hij net als andere prikkers daarop aangesproken kunnen worden.


Dat ik geen alias gebruik, is mijn persoonlijke keus, maar maakt me dus een gemakkelijk mikpunt van allerlei gescheld en insinuaties waar ik niet op kan antwoorden wil ik mezelf niet tot hetzelfde terugschelden verlagen.

Daarom prik ik zeer selectief en zeker niet op scheldtopics, hoewel men dat natuurlijk uiterst arrogant en opgeblazen van me vindt... Ik antwoord dus niet meer op beledigingen en frustraties. Ik gooi me dus ook voor scheldende mods niet te grabbel - dat is me te min.


Dat de moderatoren op dit pb niet bij hun eigen naam aangesproken mogen worden, vind ik daarbij onjuist. Een moderator beslist als bestuurder van een site over de deelnemers.

Machtsbeslissingen (als van mods) dienen volgens mij in Nederland dus altijd democratisch onder eigen naam te geschieden. Zeker wanneer ze beweren moslim te zijn!

Ook als ZbaqZbaq mij als steunlid wil royeren, zal hij dat dus onder zijn eigen naam moeten doen!

Ron

golden boy
21-11-03, 10:45
laat mij nu eens wat feiten beschrijven over de AEL.....................
1-DE leider van de AEL(abu).........die bid niet
2-de voorzitter van de ael.nl die draagt geen hoofddoek..en begeeft
zich constant onder mannelijk gezelschap en die bidt ook niet...
3-de politiek leider(shi'iet)die bidt niet en heeft(had) een vrouw die geen
moslim is..
4-de beruchte N.M(zbag zbag)is koranniet die bidt ook niet....en zoveel
meer
5-en tot slot de student...die bidt wel...alleen snoept ie wat bij ....hm hm

dit zijn de bestuurder van de AEL.............dit kan toch niet!!!!!!
welk verstandig(moslim) mens gaat hier achter aanhollen??

tuurlijk willen wij een partij en zoveel meer........alleen op basis van islam......als ik zeg die bidt niet dan bedoel ik dat ze in het openbaar(vergaderingen)niet de moeite nemen om zich tot ALLAH te wenden.wat ze in het verborgene doen dat weet alleen ALLAH.


alle moskeeen in dit land willen niets met de AEL te maken hebben rara hoe kan dat??is dat omdat de AEL zo goed zijn??of is dat omdat alle moskeeen zo slecht zijn?......trek je conclussie maar.

de truc zit hem hierin.....................het feit dat ze de moskeeen niet kunnen bereiken heeft te maken met de bestuurders want.......
de een bidt niet....de ander heeft zijn eigen moskee(shi'a)weer een is koranniet.....ga zo maar door.....deze mensen hebben geen banden met moskeeen(en willen dat in mijn ogen ook niet)en geen banden met de MOSLIM-gemeenschap.daarom zijn ze gedoemd tot falen!!!

de soenna in de praktijk is bij vele van de bestuurders een onbekend iets...en daarom willen de meeste onder(de 900.000 moslims hier) ons afstand houden van de AEL

ze hebben simpelweg geen boodschap te verkondigen........

het is jammer maar waar de AEL zal gedoemd zijn tot falen want.........ze volgen de lijn van de soenna niet.

Simon
21-11-03, 10:58
Geplaatst door golden boy

het is jammer maar waar de AEL zal gedoemd zijn tot falen want.........ze volgen de lijn van de soenna niet.

Nou ik betwijfel of dat de reden is maar ze hebben wel weinig voeling met hun achterban. Wat dat beteft wees ik eerder op het onderzoek van de SP onder allochtonen wat voor mij een eye-opener was omdat het duidelijk maakt dat de mening van de AEL toch wel een heel andere is dan die van de gemiddelde allochtoon.

http://www.sp.nl/db/nieuws/completepage.html/2029

Simon

rafiq
21-11-03, 11:14
Abu Jah Jah is zeker een waardevol persoon die gekoesterd dient te worden.

Wie is het alternatief? Wie heeft het vacuum opgevuld sinds de "kernleden" zijn vertrokken?

Stelletje analfabeten! Keer op keer zijn het de religieuzen die met zwaar geschut aankomen...Maar als je ze wilt bellen of dialoog dan zijn ze in geen velden of wegen te bekennen.

Zwarte lijsten kan ik ook maken!

Je moet je echt als oom agent bekendbaar maken, dat zet pas wielen in werking. Of als gemeenteraadslid.

Ik ken helaas geen andere groepen die zijn voortgekomen uit de AEL. En zeker geen serieuze.

Nu men het toch over de religieuzen heeft. Wat hebben hun nou voor organisaties?
De hele VVD onder Wilders hebben juist "de moslims" als probleem ervaren.

Takkirlah! Je kunt niet iedereen op vroomheid en godsvrees of dat soort kwaliteiten beoordelen.

Enkel Abu Jah Jah geeft weerwoord. En gelukkig nu de PvDa. Want moslims zelf laten zich niet horen.
Al is de PvDa zeer onbetrouwbaar met hun steun enerzijds aan de nota van AHA.

Makke schapen worden afgeslacht. Dat is toch wel duidelijk. Zwijgen is toestemmen.
Het zal niet lang meer duren of de moslimzuil wordt echt een feit. Mede doordat wij als moslim keer op keer worden beschimpt en verdacht gemaakt.
Dat zorgt ervoor dat wij onderlinge verschillen nemen voor wat het is..En we gezamelijk ons sterk gaan maken voor "echte problemen".

En dat geneuzel over hoofddoeken, niet bidden, wel bidden... Laten we eerst werken aan ons zelf dan ons te verlagen tot tribale geneuzel.

Anders kunnen we nog een site in de lucht gooien.

Koerswijziging2.nl

golden boy
21-11-03, 11:18
simon,om feeling met je achterban(de gemeenschap bedoel je dan want leden hebben ze nauwelijks)te hebben moet je zelf ook een van hen zijn en dat is nou juist het probleem...................

zbagzbag heeft een mooie vrouw haar figuurtje heb ik ook mogen aanschouwen en de rest van de wereld........dit bedoel ik nou......dit is geen lijn van sounna maar de lijn van de ongelovigen.........

nog een tip voor zbagzbag..................jij deed een beetje minderwaardig over soep uitdelen he!als dat het minst concrete wat je kan doen dan doe je dat als moslim .....maar als je je daar te goed voor voelt(de AEL lijn)dan zul je nooit geliefd raken bij de moslims en anderen.
deelden jullie maar soep uit dan deden jullie teminste iets concreets..

het enige wat jullie doen is eindeloos vergaderen zoals sommige ongelovigen doen.......

golden boy
21-11-03, 11:27
rafiq,
het is heel simpel..................heb je geen basis dan zul je ook nooit moslimidealen bereiken als moslim.
jij zegt getreuzel..............ik vindt dit in eerste instantie het allerbelangrijkste............bidt je niet -dan mag ik je zelfs niet eens volgen als leider.....(lees er maar op na)

het is heel simpel allemaal.............als iemand iets roept of zegt dat hij voor de moslim gemeenschap opkomt dan mag je toch verwachten dat ze het goede voorbeeld tonen......dit is geen dictatuur hier hoor!! gewoon democratie.........en in dit geval bevallen alle leiders binnen de AEL en daarbuiten op dit moment niet bij de moslims...........en de tijd zal het leren of er een vrome moslim onze idealen gaat verdedigen.

niets meer niets minder........

rafiq
21-11-03, 11:29
Beste Golden Boy,

Wat een rare reactie zeg van jou. Omdat jij de vrouw van ZBAG weet ik veel hoe je het schrijft hebt gezien volgt hij niet de lijn van de soenna?

Waar ben je nou mee bezig?

Hoe wil jij het dan aanpakken? Net als zovele moskeeen totaal geisoleerd leven en werken?

Terwijl het echte werk nog zit te wachten. Gevangenissen vol met broeders.

Maar ja die boys die in de gevangenis zitten...Tsja zitten hun op de lijn van de soenna?

Of de slachtoffers van loverboys? Zitten hun op de lijn van de soenna?

Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Kijk in Nederland werkt het zo; Als de Nederlandse (lagere)overheid een paar keer heeft geprobeerd een handreiking te doen...En er wordt maar niet op gereageerd....Terecht dat men dan denkt; Dan laten we hun voor wat het is.

Ze willen geen dialoog.

Kijk ik ben altijd zeer kritisch geweest en nog steeds op de AEL, maar ook naar de religieuzen die zo als het naar uit ziet zelf de grote Hizbies zijn.

Ik bedoel maar. En het wat nog gekker is;

Broeders die HBO of WO hebben gedaan blijken vaak nog steeds dezelfde mentaliteit te hebben als hun vaders.

Sja...Daar ga ik niet mee in een organisatie mee zitten.

rafiq
21-11-03, 11:36
NB;

Degene die nu voor de moslims opkomen, in het kabinet, in de "maatschappelijke discussies"zijn volgens mij voor 70% Koeffar.

Want moslims zijn echt te druk bezig elkaar aan het bevechten. Die willen geen tijd maken om onze Islamitische scholen te steunen en de koeffar leraren die deze kinderen opleiden.

Ik ben nu effe naar de Khutba..Gegroet.

nefertiti
21-11-03, 11:37
De nieuwste site van het AEL in Belgie:

http://www.ael.be.tt/




Nabil is gebleven en wat hij allemaal wél is, hij is in elk geval géén fundamentalist...!

:haha: :haha: :haha: dat noem ik de understatement van het jaar!

rafiq
21-11-03, 11:42
Nefertiti....


Enough said....
Flauw

Mark
21-11-03, 11:54
Geplaatst door golden boy
zbagzbag heeft een mooie vrouw haar figuurtje heb ik ook mogen aanschouwen en de rest van de wereld........

Hmmmm wat zei de Koran ook alweer over roddelen? :zozo:

Simon
21-11-03, 12:01
Geplaatst door golden boy
zbagzbag heeft een mooie vrouw haar figuurtje heb ik ook mogen aanschouwen en de rest van de wereld........dit bedoel ik nou......dit is geen lijn van sounna maar de lijn van de ongelovigen.........


Ik denk dat het figuurtje van iemands vrouw niet zo relevant is noch het verschil tussen gelovigen/ongelovigen dat je zo graag benadrukt. Allochtonen hebben concrete wensen/verwachtingen van het leven in deze samenleving en dat gelobby voor de eigen zuil heeft daar niks mee te maken. Nogmaals: je kan beter eens leren denken vanuit de wensen/verwachtingen van je doelgroep in plaats vanuit je eigen egocentrische doelstellingen. En dat geldt zeker ook voor jou.

Simon

freya
21-11-03, 12:03
Geplaatst door rafiq
Nefertiti....


Enough said....
Flauw

Dit is het gemiddelde nivo van Nefertiti's posts

:moe:

Rabi'ah.
21-11-03, 12:40
Nou ik weet dat er wat turbulente ontwikkelingen waren geweest door voornamelijk veroorzaakt waren door een aantal achterlijken die met de meest idioote houding in dat congres zaten...

zo hoorde ik over een idioot die als afgevaardigde van een afdeling naar het congres gestuurd was om daar voor bepaalde moties te stemmen, maar zich toch elke keer onthield van stemmen omdat ie bang was dat hij mogelijk tegen de sjaria zou stemmen.

en ik heb gehoord van ex-leden dat ze weg zijn gegaan om dat volgens hun imam democratie haram is.

Ik denk dat het AEL alleen maar goed gedaan heeft...

kijk maar naar wat ze de afgelopen tijd ( na zomer vakantie) gedaan hebben....

- Demo Driss Arbib
- Lezing met Fadoua Bagouti (vrouw van Marwan Bargouti)
- zijn bezig met opzetten islamtische school (waarom denk je dat VVD aan het flippen is ? )
- Meeting Bos en Lommer
- Meeting R'dam (uiteenzetting beleid Balkenende II)
- Meeting Zwolle (assimilatie en regeringsbeleid)
- Totale kaping van het dabat in Rotterdam van de integratie commissie.
- enz enz

.......en dit zijn eigenlijk alleen nog maar dingen die zij "erbij doen".....kijk ook nog naar de stukken die geschreven worden....de openbrieven die ze schrijven........en het allerbelangrijkste moet nog komen en dat zal zijn in 2004....want AEL heeft altijd aangegeven bezig te zijn met analyses en het maken van werkplannen die begin volgend jaar klaar moeten zijn om dan het echte werk te beginnen.

conclusie: AEL is niet te stoppen en is goed opweg om een sterke beweging te worden. En hierbij komt nog kijken dat ze nog steeds in de opstartfase zijn en ondanks dat toch nog ruimte vinden om er van alles en nogwat bij te doen.

Moge deze Moslim broeders en zusters van de AEL die keihard hun best doen om hun gemeenschap te dienen rijkelijk beloond worden door hun Heer. En moge hun vijanden die zich bevinden bij de media, de politiek en de smeerlappen die hen proberen te breken zelf gebroken worden. En met name die verraders die te laf en te lui zijn om zelf iets te doen, maar toch de AEL aanvallen een een hak proberen te zetten, branden in hun eigen vuur van afgunst.


AEL Rulllezzzz !

Ewa ZbaqZbaq ik heb hier niets aan toe te voegen, :fpetaf: :zwaai: .


zbagzbag heeft een mooie vrouw haar figuurtje heb ik ook mogen aanschouwen en de rest van de wereld........dit bedoel ik nou......dit is geen lijn van sounna maar de lijn van de ongelovigen.........

Golden Boy, dit zegt de heilige Qor'an over het loeren naar (andermans) vrouwen:

24.30. "Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Voorzeker, Allah is wel op de hoogte van hetgeen zij doen."


Hmmmm wat zei de Koran ook alweer over roddelen?

Zow Mark die de Qor'an leest..... :wink: :zwaai: :fpetaf: (Maar:Je hebt groot gelijk.......)

Wassalaam,

Rabi'ah.

hassan1111
21-11-03, 12:54
met mooie figuur benadruk ik het feit dat een leider binnen de AEL totaal NIET de sounna volgt..........kijk als je de sounna volgt dan zal je dat ook aan de vrouw merken.....?nietwaar......voor vele (niet)-moslims zal dit raar klinken....maar dat zijn we inmiddels al gewend.(en dit is geen roddel Mark,dat is iets zeggen wat een ander niet leuk zou vinden,en ik zeg juist dat ze een mooi figuur heeft....die zit)

er zijn hier mensen die zeggen dat we onderling ruzie maken en dat er dan nooit iets op poten wordt gezet.......kijk als het niet islamitisch gebaseerd is DAN niet........ik ga liever al-biddend ten onder dan dat ik koste-wat kost partijen ga steunen die niet eens de basis bezitten laat staan andere religieuze kaders opzetten.

en rafiq,je zegt de gevangenissen zitten vol etc....
dit zijn mensen die NIET een partij/beweging leiden.
daar gaat het mij nu juist om...........als je een leider bent dan dien je je te gedragen als practiserende -moslim leider........en niet anders.
anders hoeft het voor mij niet...........

in de arabische wereld zijn de mensen het zat om dictaturen te volgen die niets met islam te maken hebben.......en nu wil de AEL hetzelfde hier introduceren.

de ideologie zou moeten zijn BACK-to BASIS .........(vert. ALQAIDA)

als (alle) jongetjes onderwezen worden in de BASIS dan belanden ze niet in gevangenissen en hebben we automatisch MOSLIM-leiders.

bewijs:AEL-leider(n.m)in gevangenis belandt door.....je weet wel.
dus geen BASIS want hij practiseerd het niet..

Mark
21-11-03, 12:58
Geplaatst door hassan1111
de ideologie zou moeten zijn BACK-to BASIS .........(vert. ALQAIDA)



Hoe bedoel je?

hassan1111
21-11-03, 13:08
ik zeg wat ik bedoel.............de BASIS is (ALQAIDA)

Mark
21-11-03, 13:10
Geplaatst door hassan1111
ik zeg wat ik bedoel.............de BASIS is (ALQAIDA)

Alqaida is de basis voor jou wat betreft de politiek? Die van Osama bedoel je?

hassan1111
21-11-03, 13:18
RABI'AH, als golden -boy dat gezien heeft wil dat niet zeggen dat hij niet mag kijken naar vrouwen.......jij haalt koranverzen erbij...............vertel dan het hele verhaal..een mens mag de eerste keer kijken en het feit dat ze daar zomaar rond huppelt in haar zeer strakke kleding tussen allemaal mannen zegt al genoeg hoor!!
mensen hebben ogen gekregen van ALLAH!en verstand......en kom mij niet vertellen dat ik ze niet de eerste keer mag gebruiken............

de koran(ALLAH) zegt juist dat vrouwen kuise kleding moeten dragen.....en niet tussen mannen rondhuppelen........en dat heb je nou weer over het hoofd gezien..........jammer toch!of je verzwijgt het opzettelijk.........de tactiek van de .......

en waar blijft die MDP moslim democratische partij???????????????????????????????????????????? ?????

ben heel benieuwd!!!

Rabi'ah.
21-11-03, 13:23
RABI'AH, als golden -boy dat gezien heeft wil dat niet zeggen dat hij niet mag kijken naar vrouwen.......jij haalt koranverzen erbij...............vertel dan het hele verhaal..een mens mag de eerste keer kijken en het feit dat ze daar zomaar rond huppelt in haar zeer strakke kleding tussen allemaal mannen zegt al genoeg hoor!!
mensen hebben ogen gekregen van ALLAH!en verstand......en kom mij niet vertellen dat ik ze niet de eerste keer mag gebruiken............

de koran(ALLAH) zegt juist dat vrouwen kuise kleding moeten dragen.....en niet tussen mannen rondhuppelen........en dat heb je nou weer over het hoofd gezien..........jammer toch!of je verzwijgt het opzettelijk.........de tactiek van de .......

en waar blijft die MDP moslim democratische partij???????????????????????????????????????????? ?????

ben heel benieuwd!!!

Je draait erom heen, Golden Boy/Hassan111!!!!!! Wat de vrouw van ZZ al dan niet aanheeft, gaat niemand wat aan, en het feit dat je er hier over begint, geeft je intenties al aan :duivels: :duivels: .......want je kwam toch naar die bijeenkomst voor de AEL en niet om naar het lichaam van de vrouw van je broeder te kijken????? Nou dan???? Dit is, nogmaals, wat de Qor'an over het kijken naar vreemde vrouwen zegt:

24.30. "Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Voorzeker, Allah is wel op de hoogte van hetgeen zij doen."

Dus.......kom voortaan met behoorlijke argumenten en zeur niet over de kleding van andermans vrouw.

Wassalaam,

Rabi'ah.

P.S.

Er staat nergens in de Qor'an dat een vrouw niet tussen mannen mag rondlopen. Dat maak jij ervan.

hassan1111
21-11-03, 13:24
MARK de BASIS is nodig voor allles...................als je pannenkoeken gaat bakken,....................als je boerenkool met worst voorbereidt...........noem maar op.........................

en natuurlijk als je een (politieke)partij op wil richten............(islamitisch geinspireerd noemen ze dat ook weleens binnen de AEL.)alleen die inspiratie wordt niet als BASIS genomen...................snappie!


ik weet waar je naar toe wilt!!!!mark!!!!

MocroStyle
21-11-03, 13:28
Geplaatst door Rabi'ah.

Er staat nergens in de Qor'an dat een vrouw niet tussen mannen mag rondlopen. Dat maak jij ervan.

De Islamitische beginselen zijn inderdaad ver te zoeken. :rolleyes:

hassan1111
21-11-03, 13:31
gaat dat niemand wat aan volgens jou????????

voor mij betekent dat,dat er mensen tussen lopen die het niet zo nauw nemen met de regels van de islam,en daarmee zou je moeten samenwerken?????

sorry hoor maar de borsten vlogen er bijna uit!!!!!
vindt jij dat normaal of zo.
daar kan je toch niet gezamelijk standpunten mee formuleren.

je moet juist op een lijn zitten.........en niet de (kleding)lijn volgen van de ongelovigen.............

het is beschamend voorwoorden.....

ja je komt voor de AEL en recht voor je neus staat een ON-islamitisch eklede vrouw,nogmaals..................!!!!!!!!.......... ..wakker worden.........!!!! de mensen maken de AEL...........en dat is allemaal gebleken achteraf...............................punt.

Daviddavid
21-11-03, 13:35
Zo veel ellende in de wereld en jullie maken je druk over hoe dat mens gekleed gaat. Zelden mensen zo lang over uiterlijk horen lullen. Lekker belangrijk.

freya
21-11-03, 13:35
Geplaatst door hassan1111
met mooie figuur benadruk ik het feit dat een leider binnen de AEL totaal NIET de sounna volgt..........kijk als je de sounna volgt dan zal je dat ook aan de vrouw merken.....?nietwaar......voor vele (niet)-moslims zal dit raar klinken....maar dat zijn we inmiddels al gewend.(en dit is geen roddel Mark,dat is iets zeggen wat een ander niet leuk zou vinden,en ik zeg juist dat ze een mooi figuur heeft....die zit)

er zijn hier mensen die zeggen dat we onderling ruzie maken en dat er dan nooit iets op poten wordt gezet.......kijk als het niet islamitisch gebaseerd is DAN niet........ik ga liever al-biddend ten onder dan dat ik koste-wat kost partijen ga steunen die niet eens de basis bezitten laat staan andere religieuze kaders opzetten.

en rafiq,je zegt de gevangenissen zitten vol etc....
dit zijn mensen die NIET een partij/beweging leiden.
daar gaat het mij nu juist om...........als je een leider bent dan dien je je te gedragen als practiserende -moslim leider........en niet anders.
anders hoeft het voor mij niet...........

in de arabische wereld zijn de mensen het zat om dictaturen te volgen die niets met islam te maken hebben.......en nu wil de AEL hetzelfde hier introduceren.

de ideologie zou moeten zijn BACK-to BASIS .........(vert. ALQAIDA)

als (alle) jongetjes onderwezen worden in de BASIS dan belanden ze niet in gevangenissen en hebben we automatisch MOSLIM-leiders.

bewijs:AEL-leider(n.m)in gevangenis belandt door.....je weet wel.
dus geen BASIS want hij practiseerd het niet..

Ja ik begrijp het, jij wilt een echte islamitische dictatuur dus.

Alle vrouwen in tenten, als kleding en als afscheiding van mannen (zoals kamerschermen in de zaal).

En dan biddend ten onder gaan, onderwijl nog wat roddelend over anderen en zoveel mogelijk schade aanbrengend aan iedereen die niet precies hetzelfde denkt als jij.


Wat zullen ze bij de AEL blij zijn dat ze van jou af zijn zeg!


Ga je verder nog iets nuttigs doen met je leven, of ben je wel tevreden zo met je gek*nker op het web?


En hiermee sluit meneer de Uil deze topic. [mod]