PDA

Bekijk Volledige Versie : NETWERK: Al-QAida slaat weer toe



ZbaqZbaq
20-11-03, 18:25
Hoe komen die achterlijke ophitsers er nou weer bij dat Al-Qaida die aanslagen gepleegt heeft ?

En dan nog te bedenken dat er mogelijk helemaal geen "Al-Qaida" bestaat.

Ze zitten hier gewoon Bush&Blair te herhalen.

NETWERK is echt bagger

ZbaqZbaq
20-11-03, 18:33
***************************************
Al-Qaeda claimt aanslagen Istanbul

***************************************
ANKARA De aanslagen in Istanbul zijn zo
goed als zeker gepleegd door al-Qaeda
in samenwerking met de kleine Turkse
extremistische organisatie Front van
Strijders van het Grote Oosten,IBDA-C.

De aanslagen werden door beide groepen
opgeëist in een anoniem telefoontje
naar het persbureau Anatolia.Dezelfde
organisaties eisten de aanslagen van
zaterdag op twee synagogen in Istanbul
op.Daarbij vielen 25 doden,inclusief de
twee aanslagplegers,en 300 gewonden.

De Turkse autoriteiten hebben gisteren
zes arrestaties verricht in verband met
de synagoge-aanslagen.Onderzocht wordt
of de zes banden hebben met al-Qaeda.
***************************************


Ik wed dat als dit telefoontje wordt nagetrokken zal blijken dat het afkomstig is uit het kantoor van Likud in Tel Aviv of van het hoofdkwartier van het turkse leger.

lennart
20-11-03, 18:38
hehe.. wie zal het zeggen he. Geeft wel aan dat veel mensen en journalisten zijn ook mensen graag in de moslimcomplotten geloven.

Trouwens deze moslimcomplotten zijn niet alleen in het Westen populair, maar ook in de moslimpers.

ZbaqZbaq
20-11-03, 18:41
Die idioten van Netwerk zijn echt walgelijk.......

Eerst beginnen ze het programma met "Al-Qaida slaat weer toe"...en later in het programma geeft een terrorisme expert juist aan dat dit helemaal niet zo zeker is en dat er tal van argumenten zijn dat het juist niet zo is.

NETWERK ...you suck !

lennart
20-11-03, 18:42
Ik dacht dat netwerk pas om 20:30 is ?

ZbaqZbaq
20-11-03, 18:47
oeps......


uhhh.....'k bedoel 2VANDAAG :verrassin

Babyface
20-11-03, 18:49
Er is geen Al-Qaeda.

Maslov
20-11-03, 19:12
Er worden ook niet in diverse video's oproepen gedaan om in het westen aanslagen te plegen.
Er wordt ook niet in diverse video's opgeroepen tot strijd tegen de westerse wereld.
Er wordt ook niet in diverse video's gezegd dat de terroristen martelaren zijn, soldaten van Allah.

Er vallen geen doden door bomaanslagen, nee ik leef in een nachtmerrie.

Natuurlijk weet men nog niet welke organisatie erachter zit.
Als over een tijdje blijkt dat Bush, mossad of CIA erachter zou zitten, dan ...... nou ja, dan zal ik me ook opmaken voor een strijd tegen dit soort organisaties en personen.
Niet dat het veel zal uitmaken, maar ik geloof het niet.

Royce
20-11-03, 19:15
Geplaatst door Maslov

Als over een tijdje blijkt dat Bush, mossad of CIA erachter zou zitten, dan ...... nou ja, dan zal ik me ook opmaken voor een strijd tegen dit soort organisaties en personen.


Ook op MarocNL?


:hihi:

Maslov
20-11-03, 19:20
Jazeker!

Rabi'ah.
20-11-03, 21:46
Hoe komen die achterlijke ophitsers er nou weer bij dat Al-Qaida die aanslagen gepleegt heeft ?

En dan nog te bedenken dat er mogelijk helemaal geen "Al-Qaida" bestaat.

Ze zitten hier gewoon Bush&Blair te herhalen.

NETWERK is echt bagger

Dat jij je nog kunt opwinden over die lijpo's op tv.......Tsja we weten toch allang dat ze de spreekbuizen zijn van Bush'oorlogspropaganda. Geen nieuws, lijkt me...... Niet zo heetgebakerd..... Relax man. De Ramadan al-Karim vergt al genoeg van een mens lijkt me.......

Wassalaam,

Rabi'ah.

lennart
20-11-03, 21:54
Die kerel die bij het echte Netwerk commentaar gaf in de studio, die was wel goed trouwens.

Orakel
20-11-03, 22:01
Geplaatst door ZbaqZbaq
Die idioten van Netwerk zijn echt walgelijk.......

Eerst beginnen ze het programma met "Al-Qaida slaat weer toe"...en later in het programma geeft een terrorisme expert juist aan dat dit helemaal niet zo zeker is en dat er tal van argumenten zijn dat het juist niet zo is.

NETWERK ...you suck ! :p

Ik hoorde gister op de radio dat er op de lichamen van de daders van de aanslagen op de synagoges fragmenten van Turkse paspoorten zijn gevonden en men er derhalve vanuit ging dat de daders ook Turks waren.
Daar zat ook een deskundige aan tafel die zei dat terreur synoniem is aan misleiding en je er daarom vanuit mocht gaan dat men wil dat we denken dat het Turkse daders zijn.

Maar ach, een auto met 500 kilo aan explosieven een synagoge binnenrijden en vervolgens vindt men fragmenten van een paspoort in je kleding. Errug geloofwaardig.

Net als dat puntgave paspoort dat de FBI vond bij de twintowers en van een dader zou zijn. :haha: Right.....

Simon
20-11-03, 22:04
Ach ik denk inderdaad dat men amper weet wat Al Qaeda is. Ik heb eens een onderzoek gelezen naar misdaadorganisaties in nederland en het bleek dat die totaal anders georganiseerd waren dan men altijd dacht. De politie ging altijd uit van misdaadorganisaties die die bijna als een bedrijf georganiseerd zijn. Maar het bleek in de praktijk veel vaker om gelegenheidsnetwerken te gaan. Dus kleine groepjes die samenwerken om een bepaalde klus te klaren en dan weer uiteen gaan. Dat laatste stel ik mij ook voor bij Al Qaeda.

Orakel
20-11-03, 22:06
Geplaatst door Dave20
of omdat ze jou destijds als heler wisten te ontmaskeren?

http://www.my-smileys.de/grab_3.gif

Al Sawt
20-11-03, 23:41
Geplaatst door Orakel
Net als dat puntgave paspoort dat de FBI vond bij de twintowers en van een dader zou zijn. :haha: Right..... En niet vergeten de twee geboeide handen. Die van een stewardess zouden zijn, op een van de gekaapte toestelen.

Rabi'ah.
21-11-03, 12:26
Omdat ze de claim van Al Qaida herhalen of omdat ze jou destijds als heler wisten te ontmaskeren?

Op de man spelen, altijd een schitterend argument voor (en door) mensen die een discussie niet kunnen winnen..... Triest hoor......

Salaam,

Rabi'ah.

MocroStyle
21-11-03, 12:40
In die aanslag op de synagoges in Istanbul zou dna onderzoek hebben uitgewezen dat het wel degelijk ging om Turken. Maar ach, dan verzin je er toch gewoon bij dat alqaida hierin haar medewerking heeft verleend en dan klopt het plaatje weer. :rolleyes:

Een ding is zeker, die Turkse journalisten zijn nog slechter dan ik had kunnen vermoeden...Je gaat toch niet aan een persoon -die zich net heeft weten te redden- vragen hoe het gevoeld heeft die explosie, of wat zijn naam is..niet eens gesproken over de dubbele vragen die ze stellen:S