PDA

Bekijk Volledige Versie : Michel Jackson MOSLIM



liefste
21-11-03, 11:45
Ik vind het echt afschuwelijk wat ze Michel Jackson nu weer willen aandoen.
Ik ben al mijn hele leven fan van M. Jackson en heb zoveel respect voor hem.

Het enige wat de shit Media wil zijn hoge kijkcijfers ( DOORDAT DE ECONOMIE ZWAAR DAALD NATUURLIJK) zoals altijd op de rug van mijn goeie vriend Michel.
ja want wie is hier nou niet in geintreseerd he.

IK HOOP ZO ERNSTIG DAT MICHEL JACKSON EEN MOSLIM WORDT NET ZOALS ZIJN BROER. INSAALAH BIHOULILAH.


VOOR DE MEDIA => Ga lekker jullie moeder pesten, als jullie niets te doen hebben dan alleen vieze leugens...Het is dat ik niet mag uitschelden. Ik ben echt WOEDEND tvoe.

~Panthera~
21-11-03, 11:48
Waarom koopt ie dan iemand af met miljoenen, als hij NIET schuldig is ?
Sorry hoor, maar als ik niets gedaan zou hebben, had iemand, wat hij of zij ook beweerde, geen cent van me gehad.
Geeft toch te denken.

liefste
21-11-03, 12:10
DAVE20

Kijk ten eerste geeft hij geld om niet langer naar die onzin te moeten luisteren, waarom denk je dat de media juist hem lastig valt ze weten zelf donders goed dat hij onschuldig is. Vergeet niet dat hij zijn hele leven als een beroemdheid is.

Jij zou dan wel geen cent geven als iemand jou beschuldigt ik bedoel de media zou jou ook nooit lastig vallen wat hebben ze aan je.

Als het maar geld uitpakt doen ze alles dus wat verwacht je van de beroemde onder ons.......... zij doen er alles aan om ze weg te jagen en dat kan in dat geval alleen met geld.
ze kunnen niet vluchten zoals wij er is zit een heeeeeeeeeeeeel groot verschil tussen.

kijk naar P didi, Are Kelly, Kluiverd noem maar op...

Ik hoop dat je het een beetje realiseerd jongen denk een beetje na.

liefste
21-11-03, 12:15
Dave 20

wat betreft die kinderen heb je alles zelf kunnen horen hij deeld geen bet met ze ze slapen alleen in een eenzelfde kamer, dat is toch normaal. ze kennen elkaar heel goed. Die vlikker van een interviewer heeft heel erg veel weggehaald en erbij verzonnen.

Ze hebben daarna alles weer opnieuw laten zien met de camera van Michel zelf

Mark
21-11-03, 12:26
Geplaatst door liefste

kijk naar P didi, Are Kelly, Kluiverd noem maar op...


P didi en Kluivert hebben gewoon toegegeven en R Kelly staat op tape.... Dus waarom is dit een goede vergelijking?



ps. kofschip :D

Waterval
21-11-03, 12:29
Geplaatst door Mark



ps. kofschip :D

Wij Mar(o)kkanen gebruikten Fokschaap. Maar goed, deze post is aflopend.

Mark
21-11-03, 12:34
Geplaatst door Waterval
Wij Mar(o)kkanen gebruikten Fokschaap. Maar goed, deze post is aflopend.

Zo te lezen werkt dat fokschaap minder goed dan het gouwe ouwe kofschip :D

liefste
21-11-03, 12:40
Mark,

dat waren voorbeelden van mensen die wel schuldig waren, je zegt het zelf daar is wel bewijs van sterke bewijzen begrijp je waar ik naar toe wil gaan???????????

geen bewijs is geen bewijs

vat je hem

Mark
21-11-03, 12:43
Geplaatst door liefste
Mark,

dat waren voorbeelden van mensen die wel schuldig waren, je zegt het zelf daar is wel bewijs van sterke bewijzen begrijp je waar ik naar toe wil gaan???????????

geen bewijs is geen bewijs

vat je hem

Ok, ik had je verkeerd begrepen!

Maar we moeten denk ik even afwachten welk bewijs er nu is tegen Michael Jackson.... Ik denk niet dat de politie stom genoeg is om hem op te pakken zonder bewijs.

Waterval
21-11-03, 12:46
Geplaatst door Mark
Zo te lezen werkt dat fokschaap minder goed dan het gouwe ouwe kofschip :D


Je moet wel weten hoe je die dingen gebruikt....

liefste
21-11-03, 12:51
Mark zeg eens eerlijk hoe lang duurt het om een leugen tot waarheid te doen blijken tot nu toe is het niet gelukt... Hoe lang zijn ze ook alweer bezig??????? juist ja heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang. dat zegt al genoeg vind ik

lennart
21-11-03, 12:52
Haha, je kunt denken wat je wilt van Michael... Maar de timing is nu toch wel erg opvallend.

Lees bijv. dit artikel. Hoe uitgebreid deze zaak in de Amerikaanse media wordt besproken:

http://www.truthout.org/docs_03/112103A.shtml

observer
21-11-03, 12:54
Geplaatst door Mark
Ok, ik had je verkeerd begrepen!

Maar we moeten denk ik even afwachten welk bewijs er nu is tegen Michael Jackson.... Ik denk niet dat de politie stom genoeg is om hem op te pakken zonder bewijs. de DA zei dat aanklachten op korte termijn volgne

dit is een hele andere zaak

dat vorige gebeuren was een private rechtzaak dit wordt een strafzaak

een strafzaak kun je niet afkomen (het betalen van getuigen in een strafzaak staat flinke gevangenisstraf op)

bovendien heeft hij het geld niet meer naar verluid 250 miljoen usd schuld

max 10 jaar in cel

Waterval
21-11-03, 13:15
Geplaatst door lennart
Haha, je kunt denken wat je wilt van Michael... Maar de timing is nu toch wel erg opvallend.

Lees bijv. dit artikel. Hoe uitgebreid deze zaak in de Amerikaanse media wordt besproken:

http://www.truthout.org/docs_03/112103A.shtml



Ik snap het nog steeds niet, splijtstof had ook zoiets....?

lennart
21-11-03, 13:17
Geplaatst door Waterval
Ik snap het nog steeds niet, splijtstof had ook zoiets....?

Wat snap je niet? Ik denk dat dit hele proces gewoon een mediastunt is. Iets om de mensen mee af te leiden terwijl er elders in de wereld Amerikanen sneuvelen en belangrijke dingen worden besloten.

Opvallend was dat dit precies gebeurde op het moment dat Bush op bezoek ging in de UK.

Daviddavid
21-11-03, 13:25
De kampioenen complot-denken zitten toch wel op deze site. Goeie genade. Oh ja: Elvis leeft ook nog, die zit met Marilyn Monroe, Evita Peron en James Dean een plan te bedenken om de wereld over te nemen. Maar da's voorlopig ook nog geheim.

Tomas
21-11-03, 13:31
Geplaatst door lennart
Wat snap je niet? Ik denk dat dit hele proces gewoon een mediastunt is. Iets om de mensen mee af te leiden terwijl er elders in de wereld Amerikanen sneuvelen en belangrijke dingen worden besloten.

Opvallend was dat dit precies gebeurde op het moment dat Bush op bezoek ging in de UK.

Wat een onzin!

Er sneuvelen helemaal geen amerikanen! Er is geen oorlog gaande in irak! Bush heeft wel bewijzen voor wmd's in irak....

Goh.. Zal het echt zo werken? Een paar bommen af laten gaan in Turkije, Wako Jacko aanklagen en niemand die nog weet dat er nog meer gebeurd in de wereld...

Misschien als je eigen geheugen zo slecht is dat je je kunt voorstellen dat dit voor de rest van de wereld geldt. Anders is dat toch vrij lastig om echt serieus te nemen.

Puk
21-11-03, 13:32
Geplaatst door liefste
Ik vind het echt afschuwelijk wat ze Michel Jackson nu weer willen aandoen.
Ik ben al mijn hele leven fan van M. Jackson en heb zoveel respect voor hem.

Het enige wat de shit Media wil zijn hoge kijkcijfers ( DOORDAT DE ECONOMIE ZWAAR DAALD NATUURLIJK) zoals altijd op de rug van mijn goeie vriend Michel.
ja want wie is hier nou niet in geintreseerd he.

IK HOOP ZO ERNSTIG DAT MICHEL JACKSON EEN MOSLIM WORDT NET ZOALS ZIJN BROER. INSAALAH BIHOULILAH.


VOOR DE MEDIA => Ga lekker jullie moeder pesten, als jullie niets te doen hebben dan alleen vieze leugens...Het is dat ik niet mag uitschelden. Ik ben echt WOEDEND tvoe.

Nou ja... ik ken Michael ook al mijn hele leven. En je moet toegeven... het stelt niks meer voor wat hij maakt. Dus ja... jammer dan.

Michael is geweest.

liefste
21-11-03, 13:44
Puk

Het gaat erom wat hij al die lange jaren heeft gepresenteerd
dat is niet zomaar wat jongen!!!!!!!!!!!

Michel is helemaal niet geweest hij is GESCHIEDENIS jongen.
waarschijnlijk ken je hem niet genoeg of je hebt gewoon geen kennis.

Maar jij oordeeld hem tenminste op zijn muziek en dat mag.

nl-x
21-11-03, 13:51
Het is trouwens niet kofschip maar 't kofschip .

Mark
21-11-03, 13:53
Geplaatst door nl-x
Het is trouwens niet kofschip maar 't kofschip .

Dus werkwoorden met een stam die op t eindigen daar moeten we nog een t achter zetten?

Hij heett Jan.

Zoiets?

Royce
21-11-03, 13:54
Ik haat Michael. Hij stinkt. Hij is lelijk. Hij is homo.


:moe:

nl-x
21-11-03, 13:55
Geplaatst door Mark
Dus werkwoorden met een stam die op t eindigen daar moeten we nog een t achter zetten?

Hij heett Jan.

Zoiets?
Nee. T gaat om verleden tijd... Hij heette Jan.

Puk
21-11-03, 14:00
Geplaatst door liefste
Puk

Het gaat erom wat hij al die lange jaren heeft gepresenteerd
dat is niet zomaar wat jongen!!!!!!!!!!!

Michel is helemaal niet geweest hij is GESCHIEDENIS jongen.
waarschijnlijk ken je hem niet genoeg of je hebt gewoon geen kennis.

Maar jij oordeeld hem tenminste op zijn muziek en dat mag.

Liefste,

Ik ken hem niet persoonlijk nee. Heb nog nooit bij hem in bed gelegen. :p

Maar... stel dat het nou wél waar is. Wat wil je dan??

Ik bedoel. Hij heeft veel gepresteerd. Mee eens. Maar dat betekent niet dat je dan boven de wet staat. Toch?

lennart
21-11-03, 14:00
Geplaatst door Tomas
Wat een onzin!

Er sneuvelen helemaal geen amerikanen! Er is geen oorlog gaande in irak! Bush heeft wel bewijzen voor wmd's in irak....

Goh.. Zal het echt zo werken? Een paar bommen af laten gaan in Turkije, Wako Jacko aanklagen en niemand die nog weet dat er nog meer gebeurd in de wereld...

Misschien als je eigen geheugen zo slecht is dat je je kunt voorstellen dat dit voor de rest van de wereld geldt. Anders is dat toch vrij lastig om echt serieus te nemen.

Jep zo gaat dat. Ik weet niet of jij wel eens CNN's Larry King ziet. Dit is dus schijnbaar zo'n beetje het Barend en van Dorp van Amerika. 5 van de 7 dagen in de week zijn ze bezig rechtszaken te bespreken en de andere 2 dagen hebben ze een beroemdheid op bezoek (de voormalige butler vna Diana, dat soort mensen). Je zou denken dat een dagelijkse Amerikaanse talkshow op een nieuwszender het daadwerkelijk over het nieuws heeft. Maar ze hebben het over rechtszaken, Petersons, Kobe Bryant. Noem maar op. Het is een beetje zoals de Romeinen dachten, geef het volk Brood en Spelen.

Daviddavid
21-11-03, 14:05
Geplaatst door Royce
Ik haat Michael. Hij stinkt. Hij is lelijk. Hij is homo.


:moe:


Homo's doen 't met mannen, niet met kinderen. dus MJ zal wel geen homo zijn. Afgezien daarvan vind ik MJ ook niet echt moeders mooiste, maar ik vind wel meer mensen niet om aan te zien. Daar ga ik me niet meer druk om maken. Of hij stinkt zou ik niet weten, zo dicht ben nooit bij 'm geweest.

Tomas
21-11-03, 14:07
Geplaatst door lennart
Jep zo gaat dat. Ik weet niet of jij wel eens CNN's Larry King ziet. Dit is dus schijnbaar zo'n beetje het Barend en van Dorp van Amerika. 5 van de 7 dagen in de week zijn ze bezig rechtszaken te bespreken en de andere 2 dagen hebben ze een beroemdheid op bezoek (de voormalige butler vna Diana, dat soort mensen). Je zou denken dat een dagelijkse Amerikaanse talkshow op een nieuwszender het daadwerkelijk over het nieuws heeft. Maar ze hebben het over rechtszaken, Petersons, Kobe Bryant. Noem maar op. Het is een beetje zoals de Romeinen dachten, geef het volk Brood en Spelen.

Ik kijk niet naar CNN en ook B&vD vind ik niet zo veel aan. Alleen Jan Mulder weet mij heel soms wel eens te prikkelen. Dus ik kan jammergenoeg niet goed voorstellen wat je bedoelt met deze voorbeelden.

Ik moet dus van jou geloven dat hier normale gemiddeld politiek bewuste mensen naar kijken zoals ik. Die een gevaar zouden kunnen vormen voor Bush' herverkiezing als ze zouden onthouden wat er allemaal om hen heen gebeurde in de wereld. En dat dankzij extra ingelaste nieuws items, ze dit volledig vergeten.

Maargoed, dat jij niet erg vaak serieus genomen wordt, komt niet perse omdat de rest van de mensheid onwaarschijnlijk dom is. Het zou ook kunnen dat ze een andere mening hebben. Of lijkt je dat onwaarschijnlijk?

Daviddavid
21-11-03, 14:11
Waarschijnlijk is La Toya de moslim broer. Die wordt in de gay scene al jaren Ayatollah Jackson genoemd.

liefste
21-11-03, 14:12
Puk,

Om een persoon te kennen hoef je niet per se persoonlijk in contact te komen.

Inderdaad er is wel een wet, maar ja wat wil dat zeggen.. dat ze alles weten, ik bedoel als we het over de wet gaan hebben...... dan ben ik morgen nog niet klaar over het negatieve bestaan van de Nederlandse wet. kom op zeg!!!

Ik zeg toch ook niet er is een Sinderklaas

Royce
21-11-03, 14:13
Geplaatst door Daviddavid
Homo's doen 't met mannen, niet met kinderen. dus MJ zal wel geen homo zijn. Afgezien daarvan vind ik MJ ook niet echt moeders mooiste, maar ik vind wel meer mensen niet om aan te zien. Daar ga ik me niet meer druk om maken. Of hij stinkt zou ik niet weten, zo dicht ben nooit bij 'm geweest.

Wie heeft jou tot defender of gay-people gebombardeerd?


:moe:

Daviddavid
21-11-03, 14:15
Geplaatst door Royce
Wie heeft jou tot defender of gay-people gebombardeerd?


:moe:


Ik verdedig alleen mezelf eigenlijk. Word liever niet gebombardeerd eigenlijk.

liefste
21-11-03, 14:18
Daviddavid & AQua,

Waarom beginnen jullie niet een relatie, ik bedoel gek zoekt gek perfecte stel.

Je mag reageren, maar het hoeft niet op zo'n manier anders gaan jullie maar naar de categorie IK BEN KINDERACHTIG.

Puk
21-11-03, 14:18
Geplaatst door liefste
Puk,

Om een persoon te kennen hoef je niet per se persoonlijk in contact te komen.

Inderdaad er is wel een wet, maar ja wat wil dat zeggen.. dat ze alles weten, ik bedoel als we het over de wet gaan hebben...... dan ben ik morgen nog niet klaar over het negatieve bestaan van de Nederlandse wet. kom op zeg!!!

Ik zeg toch ook niet er is een Sinderklaas

Tsjah... Sinterklaas is ook een kindervriend. Die vertrouw ik ook niet helemaal. :haha:

Daviddavid
21-11-03, 14:20
Geplaatst door aQua
:haha:

LaToya = zus ?

Is niet meer na te gaan, misschien alleen nog door diepgaand archeologisch onderzoek in de archieven van de plastisch chirurgen. Ik heb haar steps-videoband nog ergens liggen. hysterisch grappig.

Royce
21-11-03, 14:21
Geplaatst door Daviddavid
Ik verdedig alleen mezelf eigenlijk. Word liever niet gebombardeerd eigenlijk.


Niemand heeft jou aangevallen. So back off. Breathe and get a life..:moe:

Daviddavid
21-11-03, 14:21
Geplaatst door liefste
Daviddavid & AQua,

Waarom beginnen jullie niet een relatie, ik bedoel gek zoekt gek perfecte stel.

Je mag reageren, maar het hoeft niet op zo'n manier anders gaan jullie maar naar de categorie IK BEN KINDERACHTIG.

als ik geen nicht was, zou ik geen seconde twijfelen. Gek met gek - moet goed gaan!

Daviddavid
21-11-03, 14:23
Geplaatst door Royce
Niemand heeft jou aangevallen. So back off. Breathe and get a life..:moe:


Kalm, kalm, ik voel me heus niet aangevallen, ben beetje melig want vrijdagmiddag. sorry, sorry. En een leven heb ik heus wel, don't worry :blij: :blij: :blij: :blij: :blij: :blij: .

liefste
21-11-03, 14:24
Puk,

Ik zou het niet moeten zeggen, maar je hebt me echt laten lachen sinderklaas

Puk
21-11-03, 14:25
Geplaatst door liefste
Daviddavid & AQua,

Waarom beginnen jullie niet een relatie, ik bedoel gek zoekt gek perfecte stel.

Je mag reageren, maar het hoeft niet op zo'n manier anders gaan jullie maar naar de categorie IK BEN KINDERACHTIG.

Liefste,

Je moet je maar niet teveel aantrekken van die twee.
Het is inderdaad nogal een kinderachtig stel.

David gaat nog wel. Maar die Aqua is echt erg!

Puk
21-11-03, 14:26
Geplaatst door liefste
Puk,

Ik zou het niet moeten zeggen, maar je hebt me echt laten lachen sinderklaas

:D

Ben ik blij mee.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!!

:wohaa:

lennart
21-11-03, 14:31
Geplaatst door Tomas
Ik kijk niet naar CNN en ook B&vD vind ik niet zo veel aan. Alleen Jan Mulder weet mij heel soms wel eens te prikkelen. Dus ik kan jammergenoeg niet goed voorstellen wat je bedoelt met deze voorbeelden.

Ik moet dus van jou geloven dat hier normale gemiddeld politiek bewuste mensen naar kijken zoals ik. Die een gevaar zouden kunnen vormen voor Bush' herverkiezing als ze zouden onthouden wat er allemaal om hen heen gebeurde in de wereld. En dat dankzij extra ingelaste nieuws items, ze dit volledig vergeten.

Maargoed, dat jij niet erg vaak serieus genomen wordt, komt niet perse omdat de rest van de mensheid onwaarschijnlijk dom is. Het zou ook kunnen dat ze een andere mening hebben. Of lijkt je dat onwaarschijnlijk?

Ik weet in elk geval zeker dat de Amerikaanse nieuwszenders overmatig veel aandacht geven aan "high-profile" rechtzaken. Dat is geen mening dat is een feit.

Tomas
21-11-03, 14:36
Geplaatst door lennart
Ik weet in elk geval zeker dat de Amerikaanse nieuwszenders overmatig veel aandacht geven aan "high-profile" rechtzaken. Dat is geen mening dat is een feit.

Wat betekent high-profile in deze zin?

lennart
21-11-03, 14:44
Geplaatst door Tomas
Wat betekent high-profile in deze zin?

High-profile is dan wel een beroemdheid, danwel een zaak met upperclass White Folk, bijv. waarin de man, met goeie baan, wordt beschuldigd dat hij zijn zwangere vrouw vermoord.

Om even aan te geven hoe erg het al is geworden. Bij Larry King ( die talkshow ) hebben ze een bij dit soort rechtszaken een panel die commentaar geven op de rechtszaak. Bij de rechtszaak van Lacy Peterson zijn een paar van die panelleden er van overtuigd geraakt dat de man die beschuldigd is wordt genaaid (kweetnietdoorwie) en nu zijn zij advocaat geworden van die man in de rechtzaal. De enige reden dat ze advocaat zijn geworden is omdat ze in die show van Larry King ruzie kregen met de mensen die al vinden dat die kerel schuldig is.

Oh en die advocaat, Michael Gerigos ofzo, waar ik het dus over heb, is nu ook de advocaat van Michael Jackson.

Mark
21-11-03, 14:46
Jermaine Jackson is bekeerd.

Wederom een glorieuze overwinning voor de Islam :moe:

liefste
21-11-03, 14:47
je heb gelijk PUK gewoon niet reageren dan houden ze vanzelf op.

Ik moet nu naar huis dus spreek ik je later Ishaalah

groetjes

Daviddavid
21-11-03, 14:50
Fijn weekend liefste, en sorry dat ik zo flauw deed. Maar deze discussie nam zo nu en dan toch echt bizarre wendingen aan. En die hele Jackson familie-geschiedenis kan ik echt al jaren niet meer serieus nemen. Top entertainment zo nu en dan.

Puk
21-11-03, 14:51
Geplaatst door aQua
:ego: and proud of it!

ps, jij als kenner, gaat Michael 't maken met burqa come-back ?

Dat bedoel ik dus Liefste! Zooooo kinderachtig! Tfoe!

Als Michael moslim wordt is z'n carričre helemaal voorbij... vrees ik.

Muziek is trouwens behoorlijk haraam!

Muziek-moslims :gechoquee

Puk
21-11-03, 14:52
Geplaatst door liefste
je heb gelijk PUK gewoon niet reageren dan houden ze vanzelf op.

Ik moet nu naar huis dus spreek ik je later Ishaalah

groetjes

Dag Liefste!

:zwaai:

Tomas
21-11-03, 14:53
Geplaatst door lennart
High-profile is dan wel een beroemdheid, danwel een zaak met upperclass White Folk, bijv. waarin de man, met goeie baan, wordt beschuldigd dat hij zijn zwangere vrouw vermoord.

Om even aan te geven hoe erg het al is geworden. Bij Larry King ( die talkshow ) hebben ze een bij dit soort rechtszaken een panel die commentaar geven op de rechtszaak. Bij de rechtszaak van Lacy Peterson zijn een paar van die panelleden er van overtuigd geraakt dat de man die beschuldigd is wordt genaaid (kweetnietdoorwie) en nu zijn zij advocaat geworden van die man in de rechtzaal. De enige reden dat ze advocaat zijn geworden is omdat ze in die show van Larry King ruzie kregen met de mensen die al vinden dat die kerel schuldig is.

Oh en die advocaat, Michael Gerigos ofzo, waar ik het dus over heb, is nu ook de advocaat van Michael Jackson.

Heel interessant allemaal. :moe:

Dus een high-profile zaak is een zaak die het erg goed doet in de media, omdat dit meestal personen betreft die al heel veel in de media belangstelling staan. Dus een beetje zoiets als... eeuuhh.. bigbrother? Het gaat eigenlijk nergens over, maar het is wel goed voor de kijkcijfers...

Wat is nu eigenlijk het bewezen feit?

lennart
21-11-03, 14:58
Geplaatst door Tomas
Heel interessant allemaal. :moe:

Dus een high-profile zaak is een zaak die het erg goed doet in de media, omdat dit meestal personen betreft die al heel veel in de media belangstelling staan. Dus een beetje zoiets als... eeuuhh.. bigbrother? Het gaat eigenlijk nergens over, maar het is wel goed voor de kijkcijfers...

Wat is nu eigenlijk het bewezen feit?

Dat de Amerikaanse nieuwszenders meer tijd besteden aan dit soort high-profile zaken dan aan buitenlands nieuws. Dat is wat ik zei.

CNN-USA heeft bijvoorbeeld 2 uur televisie uitgezonden over hoe Michaels vliegtuig landde op het vliegveld, hoe zijn auto naar het politie buro reed, etc. Oh en natuurlijk de 2 seconde tijdens deze uitzending dat Michael daadwerkelijk op verre afstand natuurlijk in beeld was.

lennart
21-11-03, 15:02
Jacko Lawyer: Working On Case For Months

Forget all these stories that Mark Geragos was hired to represent Michael Jackson just yesterday. Or the day before. Were we all born yesterday? Geragos has been on the case since last March.

That’s right. Jackson has known for most of the year, even if he didn’t want to acknowledge it, that trouble was brewing at Neverland. The child who is now the subject of this molestation allegation began to raise questions about their relationship late last winter. Jackson -- who is not completely out of touch with reality -- responded by bringing in an expert defender.

Jackson’s camp, I am told, is more than ready to do battle with his accuser and his family. I am told that the mother of the child involved will be held up to severe scrutiny. In fact, Jackson’s side will likely argue that when he tried to break off his involvement with helping the boy and his family financially, the mother became, and I am quoting a Jackson insider, “a scorned woman.”

“She’s very screwed up,” said one source. “There’s videotape of her acting weird, too. And Michael was very kind to her, even getting an apartment for her boyfriend.”

But the argument will be that when this woman, who is financially so dependent that she claimed to have lived in a barn, was told by Jackson’s people that the party was over, she ran to a lawyer to see what she could get out of it.

Remember, everyone in this country is guaranteed a defense, even if you don’t agree with it.

But as I wrote in this space yesterday, a lot of the evidence in the Jackson case will come down to videotape. There is lots of it, too, some of which may show the boy and his family singing the praises of Jackson, defending and explaining his odd lifestyle. If so, they will be hard-pressed to explain their own behavior now. For example: In one interview last winter, the mother of the boy told a reporter: "Michael has pet names for all of my children, and [one of them] even calls him Daddy. He is the father they never had." She said all her children were “hoping to spend a lot more time with him in the future."

The sudden change in Jackson’s schedule, by the way, throws a monkey wrench into his promotional plans for his new greatest hits album. Michael and his entourage were three days away from leaving for Paris and Berlin, where enthusiastic fans would have greeted him. Here in the U.S., the album has so far not made any of the early top 10 of the week lists at major retailers like Tower, Virgin or HMV.

And here’s one big P.S. for all you Jackson watchers: Steer clear of on-camera commentators who are hustling their own gig on Jacko’s back. I am talking about folks like Shmuley Boteach, Uri Geller and Brian Oxman, all of whom are quick to quip when the red light goes on, but know nothing about the case, Jackson or his alleged victim.

http://www.foxnews.com/printer_friendly_story/0%2C3566%2C103603%2C00.html

Daviddavid
21-11-03, 15:02
Geplaatst door lennart
Dat de Amerikaanse nieuwszenders meer tijd besteden aan dit soort high-profile zaken dan aan buitenlands nieuws. Dat is wat ik zei.

CNN-USA heeft bijvoorbeeld 2 uur televisie uitgezonden over hoe Michaels vliegtuig landde op het vliegveld, hoe zijn auto naar het politie buro reed, etc. Oh en natuurlijk de 2 seconde tijdens deze uitzending dat Michael daadwerkelijk op verre afstand natuurlijk in beeld was.

Kijkcijfers rule! T is tragisch maar waar.

Tomas
21-11-03, 15:05
Geplaatst door lennart
Dat de Amerikaanse nieuwszenders meer tijd besteden aan dit soort high-profile zaken dan aan buitenlands nieuws. Dat is wat ik zei.

Dat zou ik niet weten. Vroeger keek ik wel eens naar cnn, maar om dit te beweren, dat vind ik toch wel een beetje sterk.

Ik denk wel dat als je alle media in ogenschouw neemt, dat er meer tijd wordt besteed aan entertainment dan aan nieuws. Dat geloof ik gelijk. Ook op de nederlandse zenders. Zelfs de publieke.

Dat kan je denk ik best wel bewijzen.



CNN-USA heeft bijvoorbeeld 2 uur televisie uitgezonden over hoe Michaels vliegtuig landde op het vliegveld, hoe zijn auto naar het politie buro reed, etc. Oh en natuurlijk de 2 seconde tijdens deze uitzending dat Michael daadwerkelijk op verre afstand natuurlijk in beeld was.

Dat zal best boeiend zijn geweest. En de oorlog in Irak heeft al die tijd vanaf het begin nauwelijks aandacht gehad op CNN-USA?

lennart
21-11-03, 15:06
Geplaatst door Daviddavid
Kijkcijfers rule! T is tragisch maar waar.

Euh ja sure. :rolleyes:

Een auto die op de snelweg rijd.

OJ was tenminste nog op de vlucht, Michael reed gewoon naar het politie buro.

lennart
21-11-03, 15:08
Geplaatst door Tomas
[B]Dat zou ik niet weten. Vroeger keek ik wel eens naar cnn, maar om dit te beweren, dat vind ik toch wel een beetje sterk.


Het CNN dat wij te zien krijgen, is niet het CNN dat op de Amerikaanse televisie komt. Als je het Amerikaanse CNN wilt zien, moet je om 4 uur snachts inschakelen.



Ik denk wel dat als je alle media in ogenschouw neemt, dat er meer tijd wordt besteed aan entertainment dan aan nieuws. Dat geloof ik gelijk. Ook op de nederlandse zenders. Zelfs de publieke.


Media ja! We hebben het hier over een Nieuws zender.


Dat zal best boeiend zijn geweest. En de oorlog in Irak heeft al die tijd vanaf het begin nauwelijks aandacht gehad op CNN-USA?

De oorlog zelf was wel interessant voor ze, maar nu er alleen maar slecht nieuws komt uit Iraq, is de aandacht flink omlaag gegaan.

Daviddavid
21-11-03, 15:09
Geplaatst door lennart
Euh ja sure. :rolleyes:

Een auto die op de snelweg rijd.

OJ was tenminste nog op de vlucht, Michael reed gewoon naar het politie buro.

Dat zei ik: 't is tragisch. Mensen kijken en masse naar de stomste dingen. Tros trekt ook al jaren meer kijkers dan VPRO. Telegraaf wordt meer gelezen dan het NRC. Zijn nu eenmaal meer domme mensen dan slimme.

lennart
21-11-03, 15:13
Geplaatst door Daviddavid
Dat zei ik: 't is tragisch. Mensen kijken en masse naar de stomste dingen. Tros trekt ook al jaren meer kijkers dan VPRO. Telegraaf wordt meer gelezen dan het NRC. Zijn nu eenmaal meer domme mensen dan slimme.

Whatever... Feit blijft dat Amerikanen door hun nieuwszenders beter geinformeerd worden over het wel en wee van Michael Jackson dan van een soldaat in Iraq.

Tomas
21-11-03, 15:14
Geplaatst door lennart
Het CNN dat wij te zien krijgen, is niet het CNN dat op de Amerikaanse televisie komt. Als je het Amerikaanse CNN wilt zien, moet je om 4 uur snachts inschakelen.

Geen zin in.


Media ja! We hebben het hier over een Nieuws zender.

Je had het net in je bewezen feit over alle nieuws zenders tesamen. Toch? Of heb je het nu alleen nog maar over CNN-USA?


De oorlog zelf was wel interessant voor ze, maar nu er alleen maar slecht nieuws komt uit Iraq, is de aandacht flink omlaag gegaan.

Goh? Waarom klaagt Bush dan zo over de Nieuwsmedia als het gaat om berichtgeving uit Irak?

lennart
21-11-03, 15:19
Geplaatst door Tomas
[B]Je had het net in je bewezen feit over alle nieuws zenders tesamen. Toch? Of heb je het nu alleen nog maar over CNN-USA?


Nee over de nieuwszenders.


Goh? Waarom klaagt Bush dan zo over de Nieuwsmedia als het gaat om berichtgeving uit Irak?

Dus daarom zeg ik dat deze zaak getimed is. Ze hopen dat een zaak tegen Michael Jackson de media druk even van Iraq afhaald. Hiermee mag je van mij met mening verschillen, maar dat Amerikaanse nieuwszenders meer tijd besteden aan "high-profile" rechtzaken dan aan wat er gebeurt in het buitenland is een feit.

Tomas
21-11-03, 15:27
Geplaatst door lennart
Nee over de nieuwszenders.


Ik wil niet flauw doen hoor, maar je bent niet echt duidelijk over welke nieuwszenders je het nu hebt. Niet alle dus, maar ook niet alleen USA-CNN. Kan je ze niet wat duidelijker beschrijven? Bedoel je misschien alleen die nieuws media die meer aandacht geven aan high-profile zaken dan buitenlands nieuws? Want als je dat bedoelt, dan klopt je bewezen feit wel aardig.


Dus daarom zeg ik dat deze zaak getimed is. Ze hopen dat een zaak tegen Michael Jackson de media druk even van Iraq afhaald. Hiermee mag je van mij met mening verschillen, maar dat Amerikaanse nieuwszenders meer tijd besteden aan "high-profile" rechtzaken is een feit dan aan wat er gebeurt in het buitenland is een feit.

Die "dus" kan ik niet volgen. Ik vroeg namelijk waarom Bush nou over de media klaagt die toch al niks anders meldt dan high-profile zaken?

lennart
21-11-03, 17:17
Geplaatst door Tomas
[B]Ik wil niet flauw doen hoor, maar je bent niet echt duidelijk over welke nieuwszenders je het nu hebt. Niet alle dus, maar ook niet alleen USA-CNN. Kan je ze niet wat duidelijker beschrijven? Bedoel je misschien alleen die nieuws media die meer aandacht geven aan high-profile zaken dan buitenlands nieuws? Want als je dat bedoelt, dan klopt je bewezen feit wel aardig.


Ik ben duidelijk geweest...Alle Amerikaanse Nieuwsprogramma's en Nieuwszenders zoals CNN, FoxNews, etc. besteden meer tijd aan Amerikaanse rechtzaken dan aan Buitenlands nieuws.

Tomas
21-11-03, 18:19
Geplaatst door lennart
Ik ben duidelijk geweest...Alle Amerikaanse Nieuwsprogramma's en Nieuwszenders zoals CNN, FoxNews, etc. besteden meer tijd aan Amerikaanse rechtzaken dan aan Buitenlands nieuws.

Dat is dus een bewezen feit? Nou goed. Jij je zin. Ik kan en ga dat toch niet controleren. Ook al lijkt het mij sterk. Maar ook niet echt belangrijk.

Zwarte Schaap
21-11-03, 18:38
Geplaatst door Tomas
Die "dus" kan ik niet volgen. Ik vroeg namelijk waarom Bush nou over de media klaagt die toch al niks anders meldt dan high-profile zaken?

Ik hoorde gisteren op het nieuws dat Bush de media verboden heeft om beelden van bodybags uit te zenden.

Tomas
21-11-03, 18:39
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik hoorde gisteren op het nieuws dat Bush de media verboden heeft om beelden van bodybags uit te zenden.

Echt waar? Heb je een link?

Ben benieuwd hoe Lennart dit dan verklaart trouwens. Waarom niet gewoon gelijk de mediacontroleren ipv zo'n ingewikkelde aanslag in Turkije plannen en Jackson pesten.

Zwarte Schaap
21-11-03, 20:01
Geplaatst door Tomas
Echt waar? Heb je een link?

Ben benieuwd hoe Lennart dit dan verklaart trouwens. Waarom niet gewoon gelijk de mediacontroleren ipv zo'n ingewikkelde aanslag in Turkije plannen en Jackson pesten.

Ik had het gehoord op de nederlandse nieuws. Of het nu RTL of NOs was weet ik niet meer.

Laat ik voor alle zekerheid mijn woorden afzwakken naar: oproep om geen beelden meer van bodybags uit te zenden.

De juiste woorden ben ik vergeten maar op zijn minst is mijn bovenstaande bewering correct.

Tomas
21-11-03, 20:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik had het gehoord op de nederlandse nieuws. Of het nu RTL of NOs was weet ik niet meer.

Laat ik voor alle zekerheid mijn woorden afzwakken naar: oproep om geen beelden meer van bodybags uit te zenden.

De juiste woorden ben ik vergeten maar op zijn minst is mijn bovenstaande bewering correct.

Wees aub wel duidelijk schaap. In een dictatuur maakt het niet veel uit, deze nuance die je nu aanbrengt, maar in ee ndemocratie is het inperken van persvrijheid geen sinnekure.

Zwarte Schaap
21-11-03, 21:28
Geplaatst door Tomas
Wees aub wel duidelijk schaap. In een dictatuur maakt het niet veel uit, deze nuance die je nu aanbrengt, maar in ee ndemocratie is het inperken van persvrijheid geen sinnekure.

Ik ben graag duidelijk Tomas daarom plaatste ik mijn woorden in deze vorm. Dat doe ik alleen om een bewijs discussie te vermijden.

Anyhow ik ben wel iets tegen gekomen over een verbod van het tonen van bodybags. Ik weet niet of het dezelfde verbod bespreekt maar duidelijk is dat het in een democratie zoals Amerika wel degelijk een censuur kan plaatsvinden zoals ook in een dictatuur.



De voorbeelden van censuur in oorlogstijd zijn dus legio. Denk ook aan het verbod om beelden uit te zenden van Amerikaanse bodybags of de 'raad' om niet te focussen op Iraakse slachtoffers. Herdenk de zes journalisten die om het leven kwamen door 'friendly fire'. Minstens drie er van werden in koelen bloede doodgeschoten door Amerikaanse of Britse soldaten die de zin 'iemand het zwijgen opleggen' heel leterlijk namen. Maar ook in minder spannende tijden grijpt de censuur in. Zo is er het frapante verhaal van BBC- en The Guardian journalist Greg Palast die de verkiezingsfraude in Florida ontrafelde, zijn onthutsende bevindingen aanbood aan de Amerikaanse media, maar geen enkele krant of zender bereid vond om zijn verhaal te publiceren.

Bron: http://belgium.indymedia.org/news/2003/11/77089.php?l=nl