PDA

Bekijk Volledige Versie : Tfoe Wat Was Zij Erg En Een Vieze Sl*t!!!



Zagora
21-11-03, 12:00
Selaam broeders en zusters.....

Wat ik jullie vandaag ga vertellen, heb ik nooit meegemaakt en vond ik een tering klootte streek en ik kan diegene wel dood schieten dat meen ik want het is Ramadaan en ik ga er echt niet over liegen.
Enige tijd geleden heb ik een leuke meid leren kennen via TMF CHAT, het was een Half nederlands en marokkaans meid maar ze is wel moslim geworden althans dat zij ze maar daar had ik zo mn twijfels over maargoed dat was niet het probleem.
Na lang telefonisch gesprekken gehad te hebben met haar en veel smsjes klonk zij echt serieus en daar ben ik vanuit gegaan. Ok na een paar weken hadden we afgesproken we hebben elkaar gezien en zij ze na afloop dat het oke was en dat ze precies in gedachten had wie ze had en ik ook. We namen afscheid en we beleven telefonsich kontakt houden etc. Totdat ik haar gisteren had gesproken en daarna een smsje had gestuurd en even later vertelde ze me: die smsje heb ik al gehad en die heeft mn vriend gelezen ik dacht bij mezelf vriend? hoe kan dat nou eerst zij je dat je geen vriend hebt en na gisteren 16 nov heb je weer opeens een vriend? Ik was er van geschrokken en dacht bij mezelf wat krijgen we nou ben ik al die tijd aan het lijntje gehouden?
Ik probeerde haar te bellen maar ze nam niet op en smste haar die vraag ze zei letterlijk ja ik heb je aan t lijntje gehouden toen dacht ik bij mezelf wat een vieze SL*T is dat. Nu heb ik zoiets van er is geen 1 meisje meer die te vertrouwen is en vooral niet van TMF CHAT want die gasten daar sporen voor geen meter en die chatten met tig anderen tegelijk. Ik heb dat verhaal van Adelnasser gelezen en ik geef heb groot gelijk. Ik vertrouw niet meer en ik hoef ook niet te horen dat niet iedereen hetzelfde is en dat ik niet iedereen over 1 kam moet scheren want dat doe ik wel er is jammer genoeg maar 10 tot 15& en dat is nog te hard gezegd die te vertrouwen is. Ik vind dit heel jammer en heel triest heel veel meiden zijn verkeerd en die belazeren je gewoon waar je bij bent TFOE TFOE TFOE, niet normaal meer en ik hoef ook niet te horen van ik ben niet zo of wat dan ook dat verhaal ken ik al tig jaar, want dan vraag ik ook aan mezelf net als die vraag van Adelnasser wie is er dan wel zo als jullie dat niet zijn? Zijn dat de kabouters ofzo? IK ben het en het is Ramadaan ik heb geen vertrouwen meer in een meisje sorry dat ik de goeie meiden heb beledigd maar zo is het nu 1 maal een meisje is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk te vertrouwen vooral in deze tijd.
T ga jullie allemaal goed en ik hoop het beste voor jullie

Beslamma broeders en zusters Take Care

Mark
21-11-03, 12:01
plagiaat fraudeur :gsm:

Zagora
21-11-03, 12:02
Geplaatst door Mark
plagiaat fraudeur :gsm:


sssssstttttt...

Mark
21-11-03, 12:03
Maar je verhaal klopt wel en ik geef je groot gelijk :duim:

Mark
21-11-03, 12:04
afsluitend wil ik het volgende zeggen: TFOEEEEEEE!!!

Daviddavid
21-11-03, 12:04
HUH???????????????????

862959
21-11-03, 12:05
meisje versieren in ramadan en niet liegen in ramadan?

:maf3: :wow: :rolleyes: :confused:

Waterval
21-11-03, 12:06
Dubbelpost :zwaai:

Zagora
21-11-03, 12:07
Ja tfoe, die jongens denken dat ze mij kunnen playen. Guess again, je weet toch. Nou thalla en beslemma, en een gezellige ramadan.

862959
21-11-03, 12:10
huh?

zagora vrouwelijk

zagora maakt kennis met meisje?

ikke niet meer snappo

Zagora
21-11-03, 12:11
Geplaatst door 862959
huh?

zagora vrouwelijk

zagora maakt kennis met meisje?

ikke niet meer snappo

Neem een ding van mij aan; mannen zuigen!

862959
21-11-03, 12:13
kben het helemaal kwijt....

:maf:

~Panthera~
21-11-03, 12:14
Geplaatst door 862959
huh?

zagora vrouwelijk

zagora maakt kennis met meisje?

ikke niet meer snappo
------------------------

:schok: Schiet mij ook maar af. :moe:

862959
21-11-03, 12:16
ben je ook aan het vasten Pantera?

~Panthera~
21-11-03, 12:19
Geplaatst door 862959
ben je ook aan het vasten Pantera?
-----------------

Ehh...nee..momenteel zit ik een croissaintje te knagen. :D

862959
21-11-03, 12:22
Ehh...nee..momenteel zit ik een croissaintje te knagen.

hahahhaa eet smakelijk :laser: :ninja2:

~Panthera~
21-11-03, 12:24
Geplaatst door 862959
hahahhaa eet smakelijk :laser: :ninja2:
--------------------------

Dank je :D
Jij heel veel sterkte met het vasten, als je vast natuurlijk. :duim:

862959
21-11-03, 12:30
jep.... al hangt er opeens een croissantje geurtje in mijn neus

kimmy
21-11-03, 12:31
Bekijkt het eens van de andere kant, mischien dacht ze wel dat je een lekker ding was, en was ze zo teleurgesteld toen ze je zag dat ze niet wist hoe ze van je af moest komen en dat ze daarom verzon dat ze al vriend had. Ik vind het heel vervelend voor je maar dat is het risico die je neemt als je met iemand gaat afspreken die je via het internet hebt leren kennen. :traan1: :traan1: :traan1:

862959
21-11-03, 12:33
Had ze geen hoofddoek op?

:hardlach:

Mark
21-11-03, 12:33
Geplaatst door kimmy
Bekijkt het eens van de andere kant, mischien dacht ze wel dat je een lekker ding was, en was ze zo teleurgesteld toen ze je zag dat ze niet wist hoe ze van je af moest komen en dat ze daarom verzon dat ze al vriend had. Ik vind het heel vervelend voor je maar dat is het risico die je neemt als je met iemand gaat afspreken die je via het internet hebt leren kennen. :traan1: :traan1: :traan1:

Ja, zo doe ik het ook altijd... dan zeg ik "ik ben al getrouwd".

Pixelshade
21-11-03, 12:57
zagora is ook helemaal de weg kwijt :alien:

Hay Jouhara
21-11-03, 13:28
hahahahaha ik moet wel toegeven dat je wel enig zins geflasht bent maar ja dat is het risico van het chatten en daar na een afspraak maken met die persoon wees blij dat het geen kerel was of een of ander lelijk wijf hihihiihihi
maar ik leef met je mee als het mij zou over komen zou ik ook er de pest er in hebben THALLA