PDA

Bekijk Volledige Versie : Bill Gates 's-werelds meest gulle gever



Mark
21-11-03, 15:54
Bill Gates 's-werelds meest gulle gever

- Bron: Business Week

Het Amerikaanse weekblad Business Week heeft een lijst gepubliceerd van de grootste filantropen - de grootste gulle gevers - ter wereld. Het is geen verrassing dat de (vermoedelijk) rijkste man ter wereld, Bill Gates, de oprichter van Microsoft, op de eerste plaats staat.

Gates gaf in de periode 1999 tot 2003 samen met zijn vrouw Melinda maar liefst 23 miljard dollar aan goede doelen. Deze doelen richten zich met name op onderwijs en zorg. Het totale vermogen van Bill Gates wordt op 46 miljard dollar geschat.

Op de tweede plaats staat Gordon Moore, mede-oprichter van Intel, met zeven miljard dollar. Zijn vermogen wordt geschat op 5 miljard dollar, wat betekent dat hij de afgelopen jaren bijna anderhalf keer zoveel aan goede doelen heeft geschonken. George Soros, een bekende investeerder, neemt de derde plek in de lijst Business Week in. Van zijn vermogen ging bijna 5 miljard naar goede doelen.

Andere bekende namen in de lijst zijn die van Michael Dell (oprichter van Dell), Ted Turner (oprichter van CNN), Michael Bloomberg (burgemeester van New York), Warren Buffet (zakenman) en James Clark (oprichter van Netscape).

Daviddavid
21-11-03, 15:58
Daar móét een duister amerikaans plan achter zitten. Staat geen enkele stinkend rijke oliesjeik uit SA in die lijst! Kán niet kloppen. Imperialisme is het.

Royce
21-11-03, 16:00
Geplaatst door Daviddavid
Daar móét een duister amerikaans plan achter zitten. Staat geen enkele stinkend rijke oliesjeik uit SA in die lijst! Kán niet kloppen. Imperialisme is het.


Is niet zo raar.

SA is drijvende kracht achter het toerisme in Marbella...:hihi:

Tomas
21-11-03, 16:03
Kan ik nou de helft van mijn investeringen in microsoft zooi aftrekken van de belasting onder het kopje: goede doelen?

observer
21-11-03, 16:07
Geplaatst door Daviddavid
Daar móét een duister amerikaans plan achter zitten. Staat geen enkele stinkend rijke oliesjeik uit SA in die lijst! Kán niet kloppen. Imperialisme is het.

jawle hoor nummer 7 ibn saud bin huppel geeft 200 miljoen aan osama bin laden om onderzoek te doen naar overbevolking en methodes te ontwikkelen die dat moeten tegengaan :lol:

barfly
21-11-03, 16:08
Geplaatst door Mark
Bill Gates 's-werelds meest gulle gever


Kunst, als je 85% winst maakt op je brakke zooi :mad:

Daviddavid
21-11-03, 16:09
Geplaatst door barfly
Kunst, als je 85% winst maakt op je brakke zooi :mad:

Doe 't 'm maar eens na! Ik zou het wel weten! Shit, waarom heb ik nooit van die brakke zooi bedacht!


:boos: :boos: :boos:

barfly
21-11-03, 16:14
Geplaatst door Daviddavid
Doe 't 'm maar eens na! Ik zou het wel weten! Shit, waarom heb ik nooit van die brakke zooi bedacht!


:boos: :boos: :boos:

Bespeur ik hier een tevreden en blije Windows gebruiker? :rolleyes:

Royce
21-11-03, 16:16
`kben eigenlijk best tevree met m`n WinXP Pro...:moe:

Daviddavid
21-11-03, 16:16
Geplaatst door barfly
Bespeur ik hier een tevreden en blije Windows gebruiker? :rolleyes:

ach, geheel ontevreden ben ik niet, temeer daar ik deze middag van mijn baas geheel gratis en voor nix een prachtige, mat-zwarte computer heb gekregen met een toetsenbord waarvan alle toetsen het doen! Nee, het gaat me er meer om dat ik nog nooit bagger heb uitgevonden waar ik zo gigantisch rijk mee geworden ben. Waarom ben ik niet gehaaider?

~Panthera~
21-11-03, 16:19
Geplaatst door Royce
`kben eigenlijk best tevree met m`n WinXP Pro...:moe:
-------------------

K ook wel, na heel veel tweaken. :moe:

barfly
21-11-03, 16:21
Geplaatst door Royce
`kben eigenlijk best tevree met m`n WinXP Pro...:moe:

Enne heb je betaald voor je WinXP? Als ik me niet vergis zo'n slordige €200,-

barfly
21-11-03, 16:22
Geplaatst door Daviddavid
ach, geheel ontevreden ben ik niet, temeer daar ik deze middag van mijn baas geheel gratis en voor nix een prachtige, mat-zwarte computer heb gekregen met een toetsenbord waarvan alle toetsen het doen! Nee, het gaat me er meer om dat ik nog nooit bagger heb uitgevonden waar ik zo gigantisch rijk mee geworden ben. Waarom ben ik niet gehaaider?

Ok, ik wil ook best een hoop geld verdienen....

Daviddavid
21-11-03, 16:24
zucht :traan2:

Royce
21-11-03, 16:26
Geplaatst door barfly
Enne heb je betaald voor je WinXP? Als ik me niet vergis zo'n slordige €200,-

Iedereen die voor Software betaalt is niet goed in zn hoofd.

:D

barfly
21-11-03, 16:39
Geplaatst door Royce
Iedereen die voor Software betaalt is niet goed in zn hoofd.

:D

Euhm, mee eens, maar stel je nou eens voor dat je zo diep in de buidel heb moeten tasten? ;)

Royce
21-11-03, 20:48
Geplaatst door barfly
Euhm, mee eens, maar stel je nou eens voor dat je zo diep in de buidel heb moeten tasten? ;)


Stel dat het zou MOETEN. Dan zou het best fokop zijn. Maar ik kan niet met goedkope software werken.

Wat wil je nou, ik begrijp die unix linux troep niet, als ik `n vriend van me er mee zie kloten begin ik spontaan te hyperventileren.

observer
21-11-03, 22:39
Geplaatst door Royce
Iedereen die voor Software betaalt is niet goed in zn hoofd.

:D iedereen die denkt als dat niemand er voorbetaald er nog nieuwe dingen komen ook

Royce
21-11-03, 22:41
Geplaatst door observer
iedereen die denkt als dat niemand er voorbetaald er nog nieuwe dingen komen ook


Er zijn altijd gekken die betalen.

~Panthera~
21-11-03, 22:43
Geplaatst door Royce
Er zijn altijd gekken die betalen.
------------------------

Zoals ??? :D

barfly
21-11-03, 22:44
Geplaatst door Royce
Wat wil je nou, ik begrijp die unix linux troep niet, als ik `n vriend van me er mee zie kloten begin ik spontaan te hyperventileren.

Hmm, ok das weer een bevestiging van mijn marktwaarde :maf2:

Royce
21-11-03, 22:46
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------

Zoals ??? :D

Scholen. Werkgever. WhizzKidnerds (Barfly).

barfly
21-11-03, 22:46
Geplaatst door observer
iedereen die denkt als dat niemand er voorbetaald er nog nieuwe dingen komen ook

http://freshmeat.net/

:D

~Panthera~
21-11-03, 22:49
Geplaatst door barfly
http://freshmeat.net/

:D
---------------------------------------

:wow: Interesting. :D

~Panthera~
21-11-03, 22:51
Geplaatst door Royce
Scholen. Werkgever. WhizzKidnerds (Barfly).
-----------------------

Ook alleen maar omdat ze moeten. :moe: :stout:

nl-x
22-11-03, 10:03
Bill Gates 's-werelds meest gulle gever

Microsoft Windows XP Professional Ed. (alleen met nieuwe pc/oem) 259.00
Microsoft Office XP SBE met Frontpage, NL 499.00



Laten we niet vergeten dat Bill Gates ook 's-werelds meest gulle nemer is.

nl-x
22-11-03, 10:06
Geplaatst door EdV
Aardige man, die Gates. Ik zal hem bij voorbaat alles vergeven als hij zijn schoftenstreken alleen maar gepleegd blijkt te hebben omdat hij met het eraan verdiende geld slechts van plan was de arme kinderen van deze wereld te helpen.
Dat wil zeggen, wanneer dat de enige reden was om alle dealers te intimideren en MSDOS-versies voornamelijk te laten bestaan uit gejatte bijdragen van anderen. Ja, als hij kan aantonen dat het allemaal niets te maken had met enige behoefte aan een megalomane dominantie van de IT-wereld vanwege zijn extreem xenofobe houding t.a.v. concurrentie.

Ik zal hem zelfs vergeven dat hij zijn firma de uitspraak liet doen dat Linux en open source een "kaaaanker" zijn die slecht zijn voor de economie (omdat waarheid een vloek is voor tuig als hij en hij liever de hele wereld in een moeras van achterlijkheid laat wegzakken als dat de verkoop van zijn rotzooi kan verbeteren).

Ik zal hem nog meer vergeven omdat hij als geen ander heeft bewezen hoe hol de aantijgingen op sites als maghreb.nl zijn, waar je alleen met Internet Explorer terecht kunt en niet met Netscape of Opera en andere browsers. Want die Marokkaanse hufters die niets anders kunnen dan zeiken over het Amerikaanse imperialisme lopen als geen ander achter Micky Mouse, McDonalds of Microsoft aan met een fanatisme en onbuigzaamheid (diverse berichten geplaatst dat ze zich godverdomme eindelijk eens een keer aan de internationaal afgesproken standaarden gaan houden!) die doet vermoeden dat deze zaken hen door Allah persoonlijk werden aangereikt.


Ed

Maroc.NL is 100% compatible met Opera en Netschaap. Zelfs met lynx kun je al uit de voeten (alhoewel ik dát nou weer niet aanraad.)

Mark
22-11-03, 10:23
Geplaatst door nl-x
Microsoft Windows XP Professional Ed. (alleen met nieuwe pc/oem) 259.00
Microsoft Office XP SBE met Frontpage, NL 499.00



Laten we niet vergeten dat Bill Gates ook 's-werelds meest gulle nemer is.

Precies, ik kan ook met geld smijten als ik nog miljarden over heb. Wat moet je er dan nog mee, een 40ste huis kopen? Die gast is toch een workaholic nerd die dat geld nooit gaat uitgeven.

barfly
22-11-03, 12:02
Geplaatst door nl-x
Maroc.NL is 100% compatible met Opera en Netschaap. Zelfs met lynx kun je al uit de voeten (alhoewel ik dát nou weer niet aanraad.)

Ik kan met Mozilla en Firebird zowel onder Windows als onder Linux prima op Maroc.nl komen.

~Panthera~
22-11-03, 14:23
Laat ik je vertellen, dat ik helemaal GEEN software op mijn pc heb, en ik zit hier ook. :D

sadeeQ
22-11-03, 14:27
Geplaatst door ~Panthera~
Laat ik je vertellen, dat ik helemaal GEEN software op mijn pc heb, en ik zit hier ook. :D

mijn Apple ibook doet ook alles wat ie niet moet doen :aanwal:

~Panthera~
22-11-03, 14:29
Geplaatst door sadeeQ
mijn Apple ibook doet ook alles wat ie niet moet doen :aanwal:
--------------------

Tja............Apple....... :droef:
Das toch geen merk man ! :moe:

sadeeQ
22-11-03, 14:57
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

Tja............Apple....... :droef:
Das toch geen merk man ! :moe:

:hihi: er viel niets anders te jatten :hardlach:

~Panthera~
22-11-03, 15:28
Geplaatst door sadeeQ
:hihi: er viel niets anders te jatten :hardlach:
------------

Tja.....dan begrijp ik het. :nerveus:
proletarisch winkelen is tegenwoordig ook niet meer wat het geweest is. :nerd: