PDA

Bekijk Volledige Versie : Verslaafden verkopen jongen als hondenvlees



sadeeQ
22-11-03, 08:46
Verslaafden verkopen jongen als hondenvlees

Uitgegeven: 22 november 2003 08:17

HANOI - Drugsverslaafden in de Vietnamese stad Halong hebben een 13-jarige jongen ontvoerd en als hondenvlees aan een restaurant verkocht. Dat meldde een lokale krant zaterdag.

De verslaafden grepen de dakloze tiener, die niet kan praten, op de markt in het centrum van de stad, bonden hem vast, stopten hem in een zak en verkochten hem aan de restauranthouder. Die betaalde 300.000 dong (19 dollar) voor het pakket.

De uitbater van het eethuis opende de zak en vond daarin tot zijn verbazing de jongen. Hij gaf de jongen te eten en liet hem vervolgens vrij. De politie heeft de zaak in onderzoek genomen maar nog geen arrestaties verricht.

Timoesh
22-11-03, 08:50
Zit net dat artikel te lezen!..........wajow...waar gaan we heen met deze wereld!..mensen die niet meer veilig zijn in hun land!...je weet maar nooit of je iets overkomt...

Jongen verkopen voor vlees.....hondenvlees zelfs :jammer:..gelukkig dat ze niet bereidt waren om dat jochie in stukjes te hakken en dan als vlees te verkopen!



Greetz,..

sadeeQ
22-11-03, 09:03
Geplaatst door Lalla_fatoes
Zit net dat artikel te lezen!..........wajow...waar gaan we heen met deze wereld!..mensen die niet meer veilig zijn in hun land!...je weet maar nooit of je iets overkomt...

Jongen verkopen voor vlees.....hondenvlees zelfs :jammer:..gelukkig dat ze niet bereidt waren om dat jochie in stukjes te hakken en dan als vlees te verkopen!



Greetz,..

:hihi: dood was ie geen cent meer waard,alles wordt in vietnaam levend gekookt :boeps:

nl-x
22-11-03, 09:31
Daar lusten de honden geen jongen van ?

Timoesh
22-11-03, 09:33
Geplaatst door sadeeQ
:hihi: dood was ie geen cent meer waard,alles wordt in vietnaam levend gekookt :boeps:


Serieussss!...
Meskien dat heeft ie echt geluk gehad..anders werd ie in stukkies gehakt en gesneden..

Alleen dan zit ik nu met 1 vraag....hoe smaakt mensen vlees?!..

Greetz,..

Mark
22-11-03, 10:03
Geplaatst door Lalla_fatoes


Alleen dan zit ik nu met 1 vraag....hoe smaakt mensen vlees?!..

Greetz,..

nog even tot het huwelijk wachten lalla... :p

Timoesh
22-11-03, 10:09
Geplaatst door Mark
nog even tot het huwelijk wachten lalla... :p


Kan je het niet voorzeggen :D.......anders moet ik 5 jaar wachten :(..tenzij er nu een prins op een motor voorbij komt rijden...

Mensen vlees smelt toch of niet?!



Greetz,..

Mark
22-11-03, 10:10
Geplaatst door Lalla_fatoes
Kan je het niet voorzeggen :D.......anders moet ik 5 jaar wachten :(..tenzij er nu een prins op een motor voorbij komt rijden...



Greetz,..

voorzeggen mag niet :)

ik hoop dat die prins dan een regenjas aanheeft want het is slecht weer

Timoesh
22-11-03, 10:14
Geplaatst door Mark
voorzeggen mag niet :)

ik hoop dat die prins dan een regenjas aanheeft want het is slecht weer


Mark seg het nou :D

Bij ons is het droog.....op dit moment kijk in naar 't Gooimeer..alleen geen mens te bekennen.....


Greetz,..

Mark
22-11-03, 10:17
Geplaatst door Lalla_fatoes
Mark seg het nou :D

Bij ons is het droog.....op dit moment kijk in naar 't Gooimeer..alleen geen mens te bekennen.....


Greetz,..

Het is nog wel droog maar ik weet dat als ik zo op mijn motor stap dat het gaat regenen en ik moet ook nog naar Zwolle rijden :(


ps het smaakt lekker ;)

nl-x
22-11-03, 10:18
Geplaatst door Lalla_fatoes
Serieussss!...
Meskien dat heeft ie echt geluk gehad..anders werd ie in stukkies gehakt en gesneden..

Alleen dan zit ik nu met 1 vraag....hoe smaakt mensen vlees?!..

Greetz,..

Nog nooit een shoarma gegeten in Beverwijk?

Mark
22-11-03, 10:19
Geplaatst door nl-x
Nog nooit een shoarma gegeten in Beverwijk?

Ze had het over vlees, niet de ingredienten van de knoflooksaus :gechoquee

Timoesh
22-11-03, 10:23
Geplaatst door Mark
Het is nog wel droog maar ik weet dat als ik zo op mijn motor stap dat het gaat regenen en ik moet ook nog naar Zwolle rijden :(


ps het smaakt lekker ;)



Blijf maar binnen!...:D...'k moet zo naar buiten..

Sjow! dus jij wilt het wel 1x per maand eten....:hihi:


NL-X..'k heb nog nooit shoarma gegeten....ben vegetarisch ;)


Greetz,..

Mark
22-11-03, 10:24
Een vegetarier die benieuwd is naar mensenvlees? :rolleyes:

Timoesh
22-11-03, 10:31
Geplaatst door Mark
Een vegetarier die benieuwd is naar mensenvlees? :rolleyes:


Jah....'k zou wel willen weten hoe het smaakt....alleen zonder te proeven ;).....'k weet iets...ff op expeditie :stout:



Greetz,..


P.S. Iedereeeeen een fijne zaterdag!!

nl-x
22-11-03, 10:53
Geplaatst door Lalla_fatoes
NL-X..'k heb nog nooit shoarma gegeten....ben vegetarisch ;)


Je bestaat uit plantenonderdelen?