PDA

Bekijk Volledige Versie : Ex-vriendje vast voor moord op scholiere



Mark
22-11-03, 11:27
Ex-vriendje vast voor moord op scholiere

- Bron: De Telegraaf

Eén van de gearresteerden voor de gruwelijke moord op de 16-jarige vwo-scholiere Maja Bradaric uit Nijmegen, is een ex-vriendje van het slachtoffer. Tegenover de Telegraaf hebben goed ingevoerde bronnen gezegd dat in totaal drie jongens en een meisje in de leeftijd van 16 tot 17 jaar vastzitten. Daaronder is de 16-jarige G., een grote en stevig gebouwde jongen uit de Nijmeegse wijk Hatert, evenals het slachtoffer afkomstig uit het voormalige Joegoslavië.

Vriendinnen van Maja zeggen dat zij met G. al een tijdje stiekem verkering had, zonder dat haar ouders er iets van wisten. Een tijdje geleden had ze hem ontmoet in de Nijmeegse discotheek de Matrixx. ''Maja was keigek op hem, maar een week geleden had ze het uitgemaakt. Ze zei dat hij veel te opdringerig op seksueel gebied was. Daar hield Maja niet van. Maandagavond zou zij die jongen weer ontmoeten. Wij hebben hem nooit gezien, hij hoort bij een groep uit de wijk Hatert''.

Volgens de politie zijn er nog geen bekentenissen afgelegd. Het onderzoek kwam gisteren in een stroomversnelling terecht nadat tientallen personen waaronder vrienden, kennissen en medeleerlingen van het meisje door de politie werden gehoord. Onder de pubers die gisteren allemaal zijn ondervraagd behoren ook degenen die het brandende lijk hebben aangetroffen. Zij zijn door rechercheurs stevig aan de tand gevoeld.

Tomas
22-11-03, 11:29
ALs het nou een Joegoslaaf blijkt te zijn, mogen we dan wel hiero ongeremd racistische te keer gaan? Ik ben daar namelijk wel weer een beetje aan toe.

Goodnight
22-11-03, 11:31
Geplaatst door Tomas
ALs het nou een Joegoslaaf blijkt te zijn, mogen we dan wel hiero ongeremd racistische te keer gaan? Ik ben daar namelijk wel weer een beetje aan toe.

Bah... :auw:

Mark
22-11-03, 11:31
Die kutbuitenlanders zetten hun etnische zuiveringen hier voort!

Zoiets?

Goodnight
22-11-03, 11:32
Tomas, moet je het op een Joegoeslavisch forum gaan doen,want hier zal je weinig respons krijgen :vierkant:

Tomas
22-11-03, 11:34
Geplaatst door Goodnight
Tomas, moet je het op een Joegoeslavisch forum gaan doen,want hier zal je weinig respons krijgen :vierkant:

Ik hoef geen response, maar ook geen ban. Dus ik peil gewoon een beetje de sfeer voor straks.

taouanza
22-11-03, 11:37
Ik vind het ongeacht afkomst afschuwelijk.
Kun je het voorstellen wat het moest zijn voor de mensen die haar hebben gevonden?
Je ziet een fikkie je gaat er heen blijkt het een mens te zijn?:jammer:

Tomas
22-11-03, 11:40
Geplaatst door Mark
Die kutbuitenlanders zetten hun etnische zuiveringen hier voort!

Zoiets?

Ergens zit daar een contradictie in. Buitenlanders zijn toch al per definitie etnisch gezuiverd. Anders waren het toch geen buitenlanders?

Goodnight
22-11-03, 11:42
Geplaatst door taouanza
Ik vind het ongeacht afkomst afschuwelijk.
Kun je het voorstellen wat het moest zijn voor de mensen die haar hebben gevonden?
Je ziet een fikkie je gaat er heen blijkt het een mens te zijn?:jammer:

Ja waar gaat het heem met de wereld.Tegenwoordig hoef je dus niet eens een fundamentalist te zijn om je vrouw uit eerwraak te euhm...verbranden.
Of wacht even...de slimmeriken onder ons moeten eigenlijk nu een link leggen tussen de ramadan( heillige maand) als martelaar sterven euhm...je vrouw doden en daarvoor naar het paradijs gaan en de AlQaida....
dat jullie dara niet op zijn gekomen zeg! :lole:

Goodnight
22-11-03, 11:44
Geplaatst door Tomas
Ergens zit daar een contradictie in. Buitenlanders zijn toch al per definitie etnisch gezuiverd. Anders waren het toch geen buitenlanders?

hmmm....maar er heeft waarschijnlijk vervuiling opgetreden.
En je moet om de zoveel tijd zuiveren.
Kraanwater wordt ook permanent gezuiverd...logisch toch?

Tomas
22-11-03, 11:44
Geplaatst door Goodnight

dat jullie dara niet op zijn gekomen zeg! :lole:

Mij te ingewikkeld allemaal. Zodra het buitenlanders zijn weet ik genoeg.

Goodnight
22-11-03, 12:04
Geplaatst door Tomas
Mij te ingewikkeld allemaal. Zodra het buitenlanders zijn weet ik genoeg.

Hmmm...

Tomas
22-11-03, 13:51
Geplaatst door Goodnight
Hmmm...

Je moet toch eens iets aan je hmmmm doen. Het valt op.

Maarten
22-11-03, 14:43
Geplaatst door Goodnight
hmmm....maar er heeft waarschijnlijk vervuiling opgetreden.
En je moet om de zoveel tijd zuiveren.
Kraanwater wordt ook permanent gezuiverd...logisch toch?


Geplaatst door Goodnight
Ja waar gaat het heem met de wereld.Tegenwoordig hoef je dus niet eens een fundamentalist te zijn om je vrouw uit eerwraak te euhm...verbranden.
Of wacht even...de slimmeriken onder ons moeten eigenlijk nu een link leggen tussen de ramadan( heillige maand) als martelaar sterven euhm...je vrouw doden en daarvoor naar het paradijs gaan en de AlQaida....
dat jullie dara niet op zijn gekomen zeg!

:hihi: HAHAHAHAHAHAHA!.....
Goodnight, je staat me wel aan!

We weten ook zeker dat de vader van die dader - kan alleen maar een moslim zijn - alleen maar denkt, dat het meisje eigenlijk op rituele wijze de keel doorgesneden had moeten worden. Sinds we de Telegraaf hebben, weten we namelijk godzijdank wat van de Islam. :hihi:

Maarten
22-11-03, 15:07
Geplaatst door Tomas
ALs het nou een Joegoslaaf blijkt te zijn, mogen we dan wel hiero ongeremd racistische te keer gaan? Ik ben daar namelijk wel weer een beetje aan toe.

Ik ken een jongen, een straat verder, ook Nijmegen. Die had buren, een paar deuren verder, ook joegoslaven.. Die belden een keer aan, of ze even mochten bellen. Binnen bedreigden ze hem, en hebben de hele avond met Joegoslavie zitten bellen. Bij het weggaan, namen ze nog even alles mee wat van waarde wat, magnetron, TV, de hele rataplan. De jongen heeft geen cent en zit in de bijstand, en heeft een zwaar trauma. Van die gasten is de Pa intussen overhoop geschoten, maar de jongere zat er nog lang. Het slachtoffer durfde niet eens nieuwe spullen te kopen, en kocht pas een jaar geleden weer een TV.
De jongen was ook vreselijk geisoleerd, en ik kon hem aan een computer helpen, en wou dat, omdat hij op internet heel veel kon vinden van waar hij mee bezig was. Maar hij durfde er geen in huis te hebben.
Joegoslavische maffia hoort tot de ergste ter wereld.

Voor AH stond lang een impuls-verkoper. Bosnische moslim uit joegoslavie. Kwam uit een dorp, 60 KM van Banja Luca, het hart van servisch Bosnie. Echt een geweldige vent met veel hersens, kennis, veel gevoel en beschaving, en heel beleefd enzo.. Vrijwel zijn hele dorp is uitgemoord.. En nou zit ie hier.. En maar wachten tot er eindelijk een verblijfsvergunning komt. Het is maar de vraag of hij die kreeg. Prima figuur, kan geen kant op.

Ik ben veel in joegoslavie geweest, en heb erg goede herinneringen aan de mensen. Heel bijzonder volk. Maar de criminaliteit zit zo'n beetje half in de cultuur ingebakken, zeker de kleine. Zeker niet iedereen vind dat normaal daar, maar als je de verkeerde treft, dan kan het ook meteen goed fout zijn.

Tomas
22-11-03, 15:15
Geplaatst door Maarten


Mmmm....

Jij kan ook altijd wel lekker generaliseren.



Ik ben veel in joegoslavie geweest, en heb erg goede herinneringen aan de mensen. Heel bijzonder volk. Maar de criminaliteit zit zo'n beetje half in de cultuur ingebakken, zeker de kleine. Zeker niet iedereen vind dat normaal daar, maar als je de verkeerde treft, dan kan het ook meteen goed fout zijn.

Mmmmm...

Ik ben er 1 keer geweest en heb me nog nooit zo ergens bedreigd gevoeld. Dat was voro de oorlog en toen die uitbrak dacht ik wel: lekker puh! :duim:

Maarten
22-11-03, 15:23
Geplaatst door Tomas
ALs het nou een Joegoslaaf blijkt te zijn, mogen we dan wel hiero ongeremd racistische te keer gaan? Ik ben daar namelijk wel weer een beetje aan toe.

:hihi: Het is die Marokkanen overigens redelijk goed gelukt om ons hier af te richten, he? Als we racistisch willen zijn over Joegoslaven, vragen we eerst toestemming aan Marokkanen!
Ik zie dat toch als vrucht van het integratieproces. :hihi: Beetje een zijspoor, maar toch niet slecht! hihi..

Orakel
22-11-03, 17:54
Geplaatst door Tomas
ALs het nou een Joegoslaaf blijkt te zijn, mogen we dan wel hiero ongeremd racistische te keer gaan? Ik ben daar namelijk wel weer een beetje aan toe.

Leef je uit :fplet: Hoorde op de radio dat de dader vermoedelijk ook een Joegoslavische achtergrond heeft. Was d'r ex-vriendje. Althans, dat had de verslaggever begrepen uit de Telegraaf. De krant van infantiel Nederland.

Goodnight
23-11-03, 00:06
Geplaatst door Tomas
Je moet toch eens iets aan je hmmmm doen. Het valt op.

In wat voor zin valt het 'jou' op Tomas?

Goodnight
23-11-03, 00:07
Geplaatst door Maarten
:hihi: HAHAHAHAHAHAHA!.....
Goodnight, je staat me wel aan!

We weten ook zeker dat de vader van die dader - kan alleen maar een moslim zijn - alleen maar denkt, dat het meisje eigenlijk op rituele wijze de keel doorgesneden had moeten worden. Sinds we de Telegraaf hebben, weten we namelijk godzijdank wat van de Islam. :hihi:

ben blij dat je het humoristisch vind Maarten...

(Maarten, zo heet mijn naaste collega en ik heb een gruwelijke hekel aan hem,hoop niet dat je dezelfde bent :cheefbek: )

sadeeQ
23-11-03, 00:26
Geplaatst door Goodnight
(Maarten, zo heet mijn naaste collega en ik heb een gruwelijke hekel aan hem,hoop niet dat je dezelfde bent :cheefbek: )

:maffia: nou de keel doorsnijden en dan in de fik met die varken

of was het eerst in de fik en dan pas onthoofden :eek:

Maarten
23-11-03, 08:18
Geplaatst door Goodnight
ben blij dat je het humoristisch vind Maarten...

(Maarten, zo heet mijn naaste collega en ik heb een gruwelijke hekel aan hem,hoop niet dat je dezelfde bent :cheefbek: )

Nou, ik schreef het al eerder hier, maar vaak als ik weer "leuk nieuws" over Marokkanen lees, dan stap ik effe in de auto om even wat steun te verlenen, of zo maar iets leuks te doen bij moslimgezinnen. Mijn manier om even af te reageren of om wraak te nemen op de huidige mediatrend. Ik denk niet, dat die collega van jou dat doet. Ik ben een uitgesproken voorstander van Sámen! En dat is vooral nog leuk ook.

Maar volgens mij is dat ook de essentie van godsdienst, óok van de Islam. In die zin voel ik me wel half moslim, ja.. Maar de vijanden van die opvatting zitten zowel bij de autochtonen, als onder de moslims. Daarom trap ik ook bei béiden herrie, als het gaat om dingen die apert onjuist zijn, of die zich naar mijn mening totaal niet verdragen met de geest van de godsdienst. En als Wáarheid een vast element van godsdienst is (wie vindt van niet?) dan is het meestal niet moeilijk om te zien, waar het puin geruimd moet worden..

Hey SadeeQ, het is TIJDENS het Grillen Villen! En dan blij hálf gaar onthoofden! Die moslims van tegenwoordig?.. sjonge jonge.. ze weten ook níks meer van hun godsdienst.. :D

Maarten
23-11-03, 11:01
Geplaatst door Orakel
de Telegraaf. De krant van infantiel Nederland.

Nouh.. vanwege de politieke correctheid zou ik het in de publicaties houden op:
De krant van instabiel Nederland..

Tomas
23-11-03, 11:03
Geplaatst door Goodnight
In wat voor zin valt het 'jou' op Tomas?

Zin in de zin van zin, zin of gewoon zin?